Odebírat | ||
Video 'Unreal Engine 4 GT TV Exclusive Development Walkthrough ' (Deloix) RP (15.6.2012 2:48) | reagovat | |
truhlik_fredy: Deferred rendering používal první STALKER, pak co vim Killzone 2 na PS3, pak Cry 2 engine atd atd... A bukvice z epicu to aplikujou až po 6 letech jako zázračnou novinku. | ||
|
||
Video 'Unreal Engine 4 GT TV Exclusive Development Walkthrough ' (Direct) RP (14.6.2012 14:10) | reagovat | |
Trochu jiný level než co jsem si posledně hrál s UDK.... (Not Bad) | ||
|
||
Video 'Unreal Engine 4 GT TV Exclusive Development Walkthrough ' (ravenⁿ.) (14.6.2012 12:10) | reagovat | |
JA1:Je to engine, tam musi bejt i lens flare, jestli ho pak nechces tak ho nepouzivej, ne moment, to bys nejdrive musel bejt programator a chapat a ocenit jak je tohle vse slozity v RT, je to velmi dobre vypadajici engine. | ||
|
||
Video 'Unreal Engine 4 GT TV Exclusive Development Walkthrough ' (ravenⁿ.) (14.6.2012 12:10) | reagovat | |
JA1:Je to engine, tam musi bejt i lens flare, jestli ho pak nechces tak ho nepouzivej, ne moment, to bys nejdrive musel bejt programator a chapat a ocenit jak je tohle vse slozity v RT, je to velmi dobre vypadajici engine. | ||
|
||
Video 'Unreal Engine 4 GT TV Exclusive Development Walkthrough ' (mammut) RP (14.6.2012 9:19) | reagovat | |
To sice vypada zajimave, ale vzhledem k tomu, ze se mi seka i to video samotny...Asi ne pro me . | ||
|
||
Video 'Unreal Engine 4 GT TV Exclusive Development Walkthrough ' (truhlik_fredy) RP (13.6.2012 21:53) | reagovat | |
k tomu dynamickemu druhotnemu osvetleniu to hovori ako keby boli jediny a pritom frostbite bolo prve | ||
|
||
Video 'Unreal Engine 4 GT TV Exclusive Development Walkthrough ' (Ja1) RP (13.6.2012 21:05) | reagovat | |
lens flare nech si strcia do prdele | ||
|
||
Video 'Unreal Engine 4 GT TV Exclusive Development Walkthrough ' (makove) (13.6.2012 20:43) | reagovat | |
seka mu to | ||
|