Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Padesáttři:
   


Odebírat

Video 'Testy Tatrovek (@2:00)' Video 'Testy Tatrovek (@2:00)' (mrkevRP (9.8.2012 0:14) reagovat
Tak tatrovka dnes mohla vypadat úplně jinak, kdyby ji po druhé světové nepřebrali komunisti (vyráběla by ale asi jen osobáky), nebo kdyby se po revoluci našel někdo s kapitálem a se zavedenými distribučními kanály po světě... Hodně českých podniků potopilo porevoluční vedení, které nebylo schopné zajistit dostatečnou poptávku a někdy dokonce vyprodávali sklady pod cenou (alespoň dle slov našeho učitele ze střední, který před tím skoro patnáct let v Tatře dělal).

Video 'Testy Tatrovek (@2:00)' Video 'Testy Tatrovek (@2:00)' (nameless_oneRP (8.8.2012 11:13) reagovat
Tatra je stale spicka, jen nema servisni zazemi. Respektive nemela do spojeni s DAFem. Pravdou je, ze kvalitni vodou chlazeny motor chybel, ale do extremnich podminek je porad lepsi volbou vzduchem chlazeny a co se tyce podvozku, tak mezi nakladaky do terenu nema dodnes konkurenci. Spolehlivost a snadnost oprav, v tom je Tatra furt vepredu. Proc si asi myslite, ze na Dakarech v Africe se Tatry este pred par rokama prepadavaly a kradli jejich servisni vozy?

Video 'Testy Tatrovek (@2:00)' Video 'Testy Tatrovek (@2:00)' (Woyta+) (2.8.2012 15:19) reagovat
Na V3S panove zapomeli? V terenu stale vyborna.

Video 'Testy Tatrovek (@2:00)' Video 'Testy Tatrovek (@2:00)' (RoumenR (2.8.2012 7:39) reagovat
Tak nejak...viz skvely atmosfericky, vzduchem chlazeny, motor. :-/

Video 'Testy Tatrovek (@2:00)' Video 'Testy Tatrovek (@2:00)' (Ondris) (1.8.2012 22:47) reagovat
Ve své době špička... bohužel pouze tehdy :-(

Video 'Testy Tatrovek (@2:00)' Video 'Testy Tatrovek (@2:00)' (EvanSRP (1.8.2012 19:36) reagovat
jop... krásné vozy. Škoda, že se dneska taková hrdost nenosí. (may the fight begin)