Odebírat
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(OjszterBangcock) (10.4.2017 15:55)
|
reagovat
|
ci pana..vacsina z vas nedokaze nastavit ventily alebo vymenit baterku v dialkovom ale o autach natrepete na malu bibliu.. |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(Irc23) (22.7.2013 11:58)
|
reagovat
|
Ale poláci maj zas nejlepsi design... |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(vreco) (12.11.2012 15:03)
|
reagovat
|
..a najlepsie auta vyrabaju francuzi |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(Kimio R) (22.8.2012 15:40)
|
reagovat
|
MG ZR 2.0 dTi Žilina-Znojmo a spat svižnou jazdou a par maximalkami za 5,6l/100... PROBLEM? |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(Mr. Death) RP (21.8.2012 12:59)
|
reagovat
|
Ne e, klasická 1.8T z konce devadesátých let. Prověřený a povedený motor. |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(Woyta+) (20.8.2012 19:42)
|
reagovat
|
Nej serie byla asi Can Am. Zavody prototypu. Pomerne volna pravidla. Group B je taky legenda.
Tu 1.8t myslite soucasne TSI? Tak ty se nam na firme kvuli rozvodum potkali obe dve. 1.4TSI tomu tesne unikla. |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(brekeke) (20.8.2012 15:05)
|
reagovat
|
Takovy flamy, ja se z Vas poseru... ) ..stejne to nepojede, protoze tam zapomeli dat remeny... |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(irc23) (20.8.2012 9:52)
|
reagovat
|
hmm: od kdy je formule nej motorsport? formule uz je peknejch par let jenom trapna fraska.... |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(bullpie) (20.8.2012 4:30)
|
reagovat
|
Mám benzínovej 1.8T, 180koní, čtyřkolka a při rychlosti kolem 150 má stejnou spotřebu jako mám ve stejný rychlosti se služební 2.0 TDi oktávkou. |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(Mr. Death) RP (20.8.2012 0:52)
|
reagovat
|
Cesta Brno - Banská Bystrica a zpět, normální jízda okolo kila, plus předjíždění kamionů na doraz, průměrná spotřeba 6,5 litru. Na dálnici záleží především na rychlosti, 120 je okolo osmi, ale leze to dost nepříjemně na horu. Město 9-10 litrů.Toť mé zkušenosti po padesáti tisících km. |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(M.I.R.) RP (20.8.2012 0:45)
|
reagovat
|
Když na to nešlapeš, tak se za osm dá jet. Ale jak tomu dáš, tak to razantně roste |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(Mr. Death) RP (20.8.2012 0:17)
|
reagovat
|
Omyl, do půl mega seženeš nemálo aut sportovního ražení.
1.8T není špatná, ale moc nejede. Ale zas tak špatný oproti TDi to taky není, průměrně o tři litry víc.
|
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(M.I.R.) RP (20.8.2012 0:02)
|
reagovat
|
Mě jen hřeje, že když tomu šlápnu, tak to vyženu na šest a půl, maximálně sedm litrů po cestě Praha - Teplice. Když jsem takhle šlápnul výborný 1.8T, tak jsem byl na spotřebě téměř dvojnásobný... |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(M.I.R.) RP (20.8.2012 0:02)
|
reagovat
|
.. ani u nafty a když si to člověk poladí, tak to může dopadnout i takto:
[odkaz]
Hromada lidí nadává na naftu jen proto, že jsou naštvaný, že benzín chlastá jak prokopnutej a ještě je dražší. Odsuzujou to bez toho, aby v tom pořádně jeli. Ty diskuze tu jsou stejně jen flame, kterej nám je platnej jako díra do prdele v lokti, takže si si přestaňte mastit ega a nechte to bejt Obojí má smysl, obojí je funkční, obojí má svoje pro a proti. |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(M.I.R.) RP (20.8.2012 0:02)
|
reagovat
|
Nechci tady bránit ani jedno, ani druhý. Sám mám právě onu devátenáctku tdi, rotačku se softwarovou úpravou... pohodlný svezení, pružná jízda... jezdil jsem v lecčem, od stodvacítky až po Scirocco, nový A5 nebo nebo BMW 5 E60 s benzínem. Dneska je volba dieselu spíše ekonomické, než citové rozhodnutí... když jezdíte hodně, ušetříte... když jezdíte málo, vyplatí se spíš malý benzín... neztracoval bych ani jedno...
o sportovnosti sériových aut, který jsou v možnostech smrtelníka nemůže být řeč ani u benzínu. |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(Woyta+) (19.8.2012 23:38)
|
reagovat
|
Potvrzuju. Kazdou chvili se mi nejakej naftomil snazi dokazat, ze na ceskejch silnicich neni lepsiho motoru nez 1.9TDI.
Tuhle mi jeden blb vjel pri predjizdeni tesne pred auto a po navratu do pruhu jeste branil predjeti. Pred nama dlouha prazdna rovinka do kopce, tak jsme si dali sprint. Ve 190 mu zacal dochazet dech a ja mohl dokoncit predjeti. Holt chtel ukazat frajirkovi ve starem japonskem sportaku co vladne ceskejm silnicim ale necekal pod kapotou starou tocivou 1.8 turbo. |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(Mr. Death) RP (19.8.2012 22:17)
|
reagovat
|
Nafta samozřejmě smysl má, je to dobrej pracant a pokud má motor aspoň šest válců, tak nemá projevy jako traktor. Ale určitě nepatří do sportovních aut a určitě není sportovní auto Octavia 1.9TDi, i kdyby to bylo očipovaný kdoví jak. Bohužel spousta majitelů tady těch traktorů má bludnou představu o sportovnosti toho motoru... |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(naky) RP (19.8.2012 22:05)
|
reagovat
|
Koncentrovanejší nositeľ energie, pretože obsahuje aj prímesy a bordel, ktorý sa pri rafinovaní neodstraňuje. Čiže aj lacnejšia rafinácia. Pokupujte si všetci oktávky a golfy s TDi a potom sem príďte vypisovať, keď budete mať tri týždne smogový mrak nad krajinou... |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(Odporník prez motori) (19.8.2012 21:41)
|
reagovat
|
Tak pánové a dost. Kdo tady tvrdí, že nafta nemá smysl má buďto slámu v hlavě nebo na hlavě (rozuměj blodýn/a). Nafta je mnohem koncetrovanějším nositelem energie a její výroba je mnohem méně energeticky náročná. Pročpak je asi u čerpadla levnější a diesel má nižší spotřebu než benzín? So long sukcers!!! |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(Husicka) RP (19.8.2012 20:30)
|
reagovat
|
mr death:krasne jsi vypsal roky,ze by to bylo tim,ze v ty dobe tam nafta nebyla nebo ted uz to tovarna nevyviji a nedotuje |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(Hmm) (19.8.2012 20:17)
|
reagovat
|
Sry, to bylo na Husicku, nějak jsem šáhl vedle... |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(Hmm) (19.8.2012 20:15)
|
reagovat
|
Mr. Death: Královna motorsportu je F1, a hned potom rally (WRC). Nějaké další otázky? |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(Mr. Death) RP (19.8.2012 20:15)
|
reagovat
|
Ale pssst, to majitelé 1.9TDi těžce nesou... |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(Woyta+) (19.8.2012 20:13)
|
reagovat
|
Husicka: Pokrivena pravidla aby nafta mela sanci.
Meli povolen vetsi objem a boost aby meli sanci. V kombinaci s mensim poctem tankovani to bylo velmi vyrazne zvyhodneni. |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(Mr. Death) RP (19.8.2012 20:06)
|
reagovat
|
Kdo vévodil WTCC v roce 2005, 2006, 2007, 2010 a 2011? |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(Husicka) RP (19.8.2012 19:55)
|
reagovat
|
Kdo vevodil WTCC v roce 2008 2009 ? Ze by nafta |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(Krocan) (19.8.2012 18:46)
|
reagovat
|
Já jezdim na 3.0d Twinturbo...heč
|
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(Hmm) (19.8.2012 17:42)
|
reagovat
|
Nemáš |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(cans) RP (19.8.2012 17:09)
|
reagovat
|
já mám takovou radost, že všichni diskutující perfektně rozumí motorům |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(Hmm) (19.8.2012 16:14)
|
reagovat
|
Jaharr: Dakar je vytrvalostní soutěž, stejně jako třeba 24 hodin Le Mans (tam diesely taky jezdí), to jsou zrovna vyjímky, kde diesel má smysl. Ne tak ale v běžném závodění, a ani v běžném životě, teda pokud nejsi pravý offroaďák. Mimochodem, tento víkend byl v Kunštátu trucktrial |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(senna) RP (19.8.2012 15:11)
|
reagovat
|
A co LMP prototypy kde diesely dominujou... ikdyz pravda ony tam nejsou fair pravidla, diesely maj vetsi objem a turbo.. |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(ST33L) RP (19.8.2012 14:39)
|
reagovat
|
Drsňáci, co tvrděj jak je diesel na hovno a sami jezděj ve felckách nebo trojkovejch golfech |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(Jaharr) RP (19.8.2012 13:28)
|
reagovat
|
Proto se dakar jezdí na dieslech... okay mister.. |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(MartinezZ) RP (19.8.2012 12:32)
|
reagovat
|
Absurdní, kdo kdy viděl automechanika. |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(Zarofka.cz) (19.8.2012 11:47)
|
reagovat
|
Common rail... to už ani není nafta, lépe řečeno průběh motor už nemá vlastnosti starého klasického nafťáku... |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(Mr. Death) RP (19.8.2012 11:37)
|
reagovat
|
Audi se o to zjevně snaží, když dá TDI do ryze sportovního auta... |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(bullpie) (19.8.2012 11:34)
|
reagovat
|
Mr. Death: Proboha nesrovnávej naftovej a benzínovej motor ... |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(Mr. Death) RP (19.8.2012 11:13)
|
reagovat
|
R8 TDI si koupí skutečně jenom debil. Obyčejná deset let stará 4.2 biturbo tady tu mrdku dá úplně bez problémů... |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(Krocan) (19.8.2012 10:34)
|
reagovat
|
Tak Twinturbo v naftě už BMW dělá sériově skoro 10let...to je novinka...v benzínu (a v jiné značce) ani nemluvě... |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(Cael) (19.8.2012 10:17)
|
reagovat
|
Diesel patri do traktora:
http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/2621-audi-r8-v12-tdi-e2-80-93-naftovy-revolucionar/ |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(phoose) RP (19.8.2012 9:57)
|
reagovat
|
Diesel patří do traktoru. Ale tohle je naštěstí jen vyrenderovaný obrázek. |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(Hmm) (19.8.2012 9:45)
|
reagovat
|
Ten motor vypadá krásně, no ale pořád je to JEN diesel, i kdyby měl třeba patnáct turbodmychadel... |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(12312312) (19.8.2012 8:25)
|
reagovat
|
ale co by. vy sa len do vsetkeho vyznate a ostani su blbci |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(cern0usek) RP (19.8.2012 7:40)
|
reagovat
|
Ano, timto jim to zakazuji! |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(VLDx) (19.8.2012 6:59)
|
reagovat
|
A preco by sa nevyznal nikto?
Ci lekari, inzinieri, piloti, astronomovia atd. maju zakaz chodit na roumena? |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(Direct) RP (19.8.2012 3:43)
|
reagovat
|
m: A jen ty vůbec nic neumíš že. Taky mám ten pocit, že nic neumíš. Jakoby třeba automechanik nemohl chodit na Roumena.. to je absurdní, kdo kdy viděl automechanika na internetu. |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(m) (19.8.2012 2:26)
|
reagovat
|
na nezaplatenie ako sa na roumingu kazdy vo vsetkom vyzna a kazdy je na vsetko neomylny odbornik |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(redvilto) (19.8.2012 2:12)
|
reagovat
|
zase raz komentáre za 100 bodov |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(d.) (19.8.2012 2:03)
|
reagovat
|
Ja 3 |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(Nism0) RP (19.8.2012 1:45)
|
reagovat
|
Já vidim dvě |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(bullpie) (19.8.2012 1:42)
|
reagovat
|
Sorry ale na obrázku je jen jedno turbo |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(Loucher) RP (19.8.2012 1:26)
|
reagovat
|
je to sekvencne twin turbo, zvysok si uz vygooglite |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(29miki) RP (19.8.2012 1:17)
|
reagovat
|
NH: Pro lepší kompresi? například... A jako odpověď bude ti stačit tohle [odkaz] |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(lu) (19.8.2012 0:58)
|
reagovat
|
Inventor lvl: japanese |
|
|
Obrázek 'skyactiv diesel'
(NightHorse(r)) (19.8.2012 0:50)
|
reagovat
|
to sa chce tvarit ako perpetum mobile, alebo aky vyznam maju tie turba zapojene na seba? a kade to ide do sania?? |
|