Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
čtyřicetčtyři:
   


Odebírat

Obrázek 'dpp' Obrázek 'dpp' (skylajnerRP (26.1.2014 20:02) reagovat
k cyklistice v praze můžu říct toto: Celý letní semestr jen co se trochu oteplí beru kolo, svezu se do centra vlakem a pak dojedu na dejvickou (z centra, tzn. nám. republiky) a i když je to pěkně do kopce, tak se nezapotim, a trvá mi to přibližně stejně dlouho jako cesta na metro/metrem/z metra do školy. what now newfags? (jo, jinak, když sem to tu četl posledně, byl tu max jeden příspěvek, teďka z náhodníku)

Obrázek 'dpp' Obrázek 'dpp' (Pavel J.RP (31.8.2012 6:51) reagovat
sana: Je sice hezké, že geniální mozkové kapacity vymyslely něco tak složitého a komplexního, jako jsou ty nové jízdní řády. Ale je otázka, zda by městská doprava neměla fungovat spíš tak, aby se v tom vyznaly nejen geniální mozkové kapacity z Ropidu, ale i cestující.

Obrázek 'dpp' Obrázek 'dpp' (Hmmmm) (30.8.2012 21:11) reagovat
Praha na kole? V Praze už se nechlastá?

Obrázek 'dpp' Obrázek 'dpp' (Hnidopich) (29.8.2012 23:03) reagovat
Praha na kole je mnohem mensi problem, nez by to mohlo vypadat. Ale jak rika grammar, je potreba fakt davat bacha. Ovsem to nejdulezitejsi nevzpomnel. Hlavni je prejizdet tramvajove koleje DOSTATECNE SIKMO. :-D

Obrázek 'dpp' Obrázek 'dpp' (kolemjdoucíRP (29.8.2012 21:08) reagovat
Jezděte na koloběžce ;-)

Obrázek 'dpp' Obrázek 'dpp' (B) (29.8.2012 15:32) reagovat
Bral jsem to podrobně :-)

Obrázek 'dpp' Obrázek 'dpp' (EllrohirRP (29.8.2012 15:16) reagovat
super, potřeboval jsi jenom 4 příspěvky, abys nám to vysvětlil :-D

Obrázek 'dpp' Obrázek 'dpp' (B) (29.8.2012 15:06) reagovat
Garantovaný nízkopodlažní spoje a opznačený zastávky zavináčem taky nejsou žádná novinka, takže se tu sice sešlo víc vysvětlivek, ale žádná která by se běžně dodnes neobjevovala. Navíc to není výmysl DPP,ale ROPIDu.

Obrázek 'dpp' Obrázek 'dpp' (B) (29.8.2012 15:04) reagovat
Nakonec písmenko D je tam pravděpodobně proto, že tramvaj pozdě večer dojede na bílou horu, tam vyhodí cestující a stane se z ní noční linka 57 (v tu dobu už v tramvaji krom řidiče nikdo není), takže písmenka A,V,C,S jsou tam jen proto, že vůz jede zpět do vozovny, tak aby nejel zbytečně prázdnej tak bere lidi, ale tímhle je na to upozorňuje v řádu (to není žádná novinka) písmenko D je to proto, že to je tramvaj, která se jede připravit na konečnou jako noční linka, tak zase bere lidi, aby nejela prázdná

Obrázek 'dpp' Obrázek 'dpp' (B) (29.8.2012 14:59) reagovat
Proto tam je písmenko A a ze želivárny jedete směr vozovna žižkov, protože je zbytečný aby tramvaj nechávala lidi v zastávkách, když stejně jede kolem, pak je tam písmenk V,že jede do vozovny Vokovice (ta je na trase, jen to nedojede až na šárku), Nový hloubětín-písmeno C, kterej je poslední zastávka před vozovnou hloubětín. a nakonec solidarita- písmeno S, která je poslední zastávkou před vozovnou strašnice. Všechny tyhle vozovny obsluhují linku 5.

Obrázek 'dpp' Obrázek 'dpp' (B) (29.8.2012 14:53) reagovat
Takže jedná se o linku číslo pět ze stanice černokostelecká do stanice divoká šárka. Na Šárku jezdí pouze ve špičce, jinak končí na zastávce špejchar, která neleží přímo na té trase, ale cca 100m bokem v obratišti. Proto je tam v jízdím řádu písmenko B, protože do toho obratiště prostě nejde. Aby bylo poznat že jede do zastávek Hradčanská, vítězné náměstí atd, tak je tam ten zaviná (@)Vzhledem k tomu, že když je večer, tak tramvajka jde spinkat a jde spinkat do vozovny.

Obrázek 'dpp' Obrázek 'dpp' (EllrohirRP (29.8.2012 13:13) reagovat
jinak můžu hodit do placu svou zkušenost - u nás se ruší linka 203, zůstává linka 293...první jezdí jen ve špičce a využívá ráno i odpoledne půlka čtvrti, druhou jezdí v průměru 0.7 důchodce a jezdí 2x do hodiny od rána do noci...něco mi tu smrdí, vážení... :-/

Obrázek 'dpp' Obrázek 'dpp' (EllrohirRP (29.8.2012 13:06) reagovat
nejezdím po centru Prahy autem :-P a nejsem proti tomu, aby se hromadná doprava stala soukromou záležitostí...pak aspoň budu moct někam adresovat svou nespokojenost...a budu vědět, že na špatný dopravní služby nejdou veřejný peníze...

Obrázek 'dpp' Obrázek 'dpp' (grammar) (29.8.2012 12:19) reagovat
Ellrohir: jo, tak to musis zkusit. Samozrejme, dulezite je davat aktivne pozor (ne stylem "urcite me vidi") a cekat, ze ti do cesty vzdycky nekdo vleti. Coz je stejne, jako kdyz jezdis po centru Prahy autem. A co se tyce DPP/MHD, prave me napadlo, ze ono se je vlastne "socka" nerika kvuli tomu, ze v ni jezdi socialni pripady lidi, ale kvuli tomu, jak asocialne je ta sluzba lidem poskytovana... Radeji mohli nasadit do MHD vice revizoru, kdyz uz si platime..

Obrázek 'dpp' Obrázek 'dpp' (Abdul_HasanRP (29.8.2012 11:14) reagovat
PaulZy: šak napsal pro WP7, to má metro, a to vypadá jak pro důchodce...

Obrázek 'dpp' Obrázek 'dpp' (Abdul_HasanRP (29.8.2012 11:13) reagovat
Ellrohir: můžeš jet pohodovým tempem, chůzí se taky nespotíš, není-li vedro, to se ale člověk potí i nicneděláním.

Obrázek 'dpp' Obrázek 'dpp' (PaulZyRP (29.8.2012 10:51) reagovat
Deex: Už vidím 70letou babku, co jede k doktorovi, jak si vytahuje z kapsy komunikátor... I když je fakt, že třeba v mém domovském městě důchodci čekají před šestou na první autobus, nasednou a jedou ke hřbitovu, do Kauflandu... a takto každý den. Pomalu si říkám, jestli vůbec někdy do toho důchodu budu chtít, protože i s bolavými klouby, zády mi taková existence nebude připadat důstojná.

Obrázek 'dpp' Obrázek 'dpp' (Stoky23) (29.8.2012 10:43) reagovat
Zajimave je, ze DPP ma pry hromadu posudku a studii o tom kolik jim to vydela a jak to lidem usnadni zivot, ale nikdo tyhle studie nevidel. Daleko zajimavejsi ale je, ze existuje hromada studii, ktere tvrdi opak a ty jsou k dispozici. Btw. jezdit v praze na kole muze imho jen clovek ktereho na druhem konci ceka sprcha...a nebo je to hippie - "Auto je vrazda a smradlavy pot je naprosto prirozeny..."

Obrázek 'dpp' Obrázek 'dpp' (EllrohirRP (29.8.2012 10:37) reagovat
no jak myslíte, já bych se jednoduše v centru bál...a i kdyby ne, tak si moc nedovedu představit, že dojedu zpocenej do školy a pak tam budu celej den v těch věcech sedět a nebo se někde na chodbě převlíkat...a kdybyste měli odpověď i na tohle, tak třetí věc je, že jsem prostě línej a chci jezdit nadále "sockou"...když už se platí z veřejnejch peněz, protože je to "služba pro lidi", tak ať to sakra je služba pro lidi

Obrázek 'dpp' Obrázek 'dpp' (grammar) (29.8.2012 10:23) reagovat
Ellrohir: v Praze po centru se jezdi na kole perfektne. Muzes do pesich zon, do vetsiny jednosmerek v protismeru a auta tam nejezdi nebezpecne. Nekdy si to muzes trhnout po naplavce, nebo pres Mustek (a ano - da se to i mezi turistama). Pokud neumis jezdit centrem Prahy na kole, tak musis byt nesikovnej, jak poznamenal Deex, debil. Cyklostezky jsou nudny, da se jezdit i po kolejich, nejneprijemnejsi jsou akorat kocici hlavy.

Obrázek 'dpp' Obrázek 'dpp' (anonym) (29.8.2012 10:21) reagovat
prej DPP za to může ropid vy volové !

Obrázek 'dpp' Obrázek 'dpp' (RashkaRP (29.8.2012 10:20) reagovat
poprvé co snad čtu rozumnej názor od Deexe. Klobouk dolů! :-)

Obrázek 'dpp' Obrázek 'dpp' (DeexRP (29.8.2012 10:12) reagovat
Mesenžři to zvládají, ale cyklobuzny potřebují zvláštní pruh a cykloztezku :D Divil by ses, ale i za plnýho provozu jde běhat po silnicích na všech čarách, včetně středovejch, skrz křižovatky a to včetně magistrály, natož na 2x rychlejším kole... To bys musel být debil, abys nezvládl jezdit v praze na kole

Obrázek 'dpp' Obrázek 'dpp' (EllrohirRP (29.8.2012 9:59) reagovat
vidláku, přijeď někdy do centra prahy jezdit na kole...

Obrázek 'dpp' Obrázek 'dpp' (vs) (29.8.2012 9:36) reagovat
Abyste se z toho všichni neposrali. Když je to tak hrozný tak jezděte na kole. Aspoň nebudete tak tlustí a hnusní a taky se občas podíváte ven. Roumen mi to odpusť.

Obrázek 'dpp' Obrázek 'dpp' (DeexRP (29.8.2012 9:17) reagovat
Inteligenti mají smartfoun a v něm apku která ti ukáže možnosti dopravy ze zastávky na zastávku podle aktuálních řádů s milionem různých kombinací seřazených podle času příjezdu/odjezdu/cestování... u WP7 třeba CGTransit Kdo tohle nechápe, nechť řeší nějaké píčoviny ;)

Obrázek 'dpp' Obrázek 'dpp' (sana) (29.8.2012 9:03) reagovat
Ellrohir: Takže idiot, který má mozkovou kapacitu maximálně pro ježdění s tramvají, má patent na něco tak složitého a komplexního jako je logistika dopravního podniku v milionovém městě... Hlavně, že je od fochu. Jinak by stačilo jediné, aby každý ten spoj měl jiné číslo a rozepsané zastávky na ceduli. Pak byste něco podivného vůbec nezaregistrovali a nebylo by to nijak matoucí.

Obrázek 'dpp' Obrázek 'dpp' (EllrohirRP (29.8.2012 8:30) reagovat
misof: však takový tramvaje nám po Praze momentálně jezdí taky...jenže maj všude jasně napsáno "Vůz jede do vozovny xy" a nejsou vedený v jízdním řádu...tohle je naprostá sračka >-O a mimochodem tuhle genialitu vylepšené pražské MHD jsem poprvé viděl od jednoho dlouholetého pražského tramvajáka, od kterého mám též názor (údajně sdílený takřka všemi lidmi "od fochu"), že chystané změny jsou skutečně tragické a nikoliv revoluční...že by se ti všichni mýlili a pravdu měli "kravaťáci" =)

Obrázek 'dpp' Obrázek 'dpp' (RoumenR (29.8.2012 7:24) reagovat
To uz jsou jizdni rady jak pro mezimestsky autobusy. :-D

Obrázek 'dpp' Obrázek 'dpp' (misofRP (29.8.2012 3:18) reagovat
Co s tym mate tolki za problem? Ako bonus namiesto scenara "vsetci vystupte a prazdna tramvaj odide do vozovne" proste taka 14B (vid pdf od jeitasa) ked pride na Andela tak oznami "tento spoj dalej pokracuje do vozovne Motol" a mozu este ludia nastupit a odviezt sa. Cisty zisk. V Bratislave tiez mame linky ktore beru ludi aj ked idu do/z vozovne. Ked to zaviedli, parkrat som videl zmateneho dochodcu, ale rychlo si zvykli a dnes to uz bezne ludia vyuzivaju. Princip je OK, len musi DPP zvladnut reziu okolo.

Obrázek 'dpp' Obrázek 'dpp' (Mlékař DanRP (29.8.2012 2:48) reagovat
Nedos: Jenže, kdyby si řekl každý že je lepší jezdit autem, jak by to vypadalo? :o) Ba ne, MHDčkem jenom v nouzi nejvyšší a chlastat.

Obrázek 'dpp' Obrázek 'dpp' (jeitasRP (29.8.2012 1:58) reagovat
jo no tohle [odkaz] je trochu výsměch :-D

Obrázek 'dpp' Obrázek 'dpp' (NedosRP (29.8.2012 1:49) reagovat
Říkám pořád že je lepší jezdit autem.