Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
čtyřicetsedm:
   


Odebírat

Obrázek 'more turbine pls' Obrázek 'more turbine pls' (Trigger8) (6.9.2012 14:42) reagovat
.:Gembler:.: Turbo zvysuje efektivitu spalovania. Cize ak navrhnes 1,0l atmo motor so 75k, bude zrat viac ako 1,0 turbo motor so 75k. Obrazok mi pride skor ako strojarske cvicenie, nez realnu vykonovu aplikaciu. Ked uz by to aj bolo dobre technologicky navrhnute, nepochybujem o tom ze to bude megatazke.

Obrázek 'more turbine pls' Obrázek 'more turbine pls' (.:Gembler:.RP (3.9.2012 15:28) reagovat
jasně, spalovací motor je budoucnost :-D přeplňovaný benzínový motory maj smysl pouze a jedině tehdy, když chcete výkon a je vám spotřeba u zadele. To co prodává VW, Ford a podobný krámochlasti jako (EcoBoost, TSI, TFSI a u Fiatu 500 TwinAir) úsporný opatření je sračka. Palivo to žere pořád stejně, jako atmosféra s většim objemem - výkon podobnej a servis určitě levnější nebude :-D u dehtu je turbo nutnost, jinak by ste to mohli rovnou tlačit a je tam stejně jako u benzínu kvůli krouťáku v nízkých otáčkách

Obrázek 'more turbine pls' Obrázek 'more turbine pls' (Dr.Str.RP (3.9.2012 6:04) reagovat
tohle je špatná cesta. Lepší je tokamak

Obrázek 'more turbine pls' Obrázek 'more turbine pls' (atilla) (2.9.2012 20:55) reagovat
@Lamak R: vygumený si ty, ty buzerant

Obrázek 'more turbine pls' Obrázek 'more turbine pls' (EvanSRP (1.9.2012 23:07) reagovat
Teď to přidělejte k fiatu 500, nebok nějaké podobné blešce a můžete se točit v neovladatelných kruzích po parkovišti. Jinak tohle uchladit, aby to bylo efektivní, tak potřebujete ještě jednu spal. motorem poháněnou ledničku nebo hoooooodně velký chladič (intercooler, pro gurmány).

Obrázek 'more turbine pls' Obrázek 'more turbine pls' (Lamak R) (1.9.2012 23:01) reagovat
BG: on se ptal na budoucnost a né věc, která se montovala do aut už před víc jak 15 rokama, možná ještě dřív. Např. v česku tolik známý a spoustu lidmi milovaný 1,9 TDI 81KW, co montoval koncern má právě variabilní gemoetrii lopatek - tím se mimo pár dalších drobností lišil od 66 KW verze. Budoucnost bych bohužel viděl v downsizingu, ačkoli velice nerad - holt zelený mozky jsou pro lidstvo vždy zhouba a je jedno jestli s kvérem, nebo kytičkama....vždycky jde ve finále o prachy, ale lidi to pokaždé žerou :(

Obrázek 'more turbine pls' Obrázek 'more turbine pls' (BGRP (1.9.2012 21:54) reagovat
buducnost je turbo s variabilnymi lopatkami turbiny ;) [odkaz]

Obrázek 'more turbine pls' Obrázek 'more turbine pls' (muehehe) (1.9.2012 21:39) reagovat
tlakovat moze kolko chce... ak ten vzduch bude mat vysoku teplotu (co bude mat) tak to bude efektivne zhruba ako jedno turbo z intercoolerom ;)

Obrázek 'more turbine pls' Obrázek 'more turbine pls' (CZernyPetrRP (1.9.2012 21:17) reagovat
Takhle budou vypadat motory za pár let. 1,0 quattroturbo a elektromotor z trolejbusu.

Obrázek 'more turbine pls' Obrázek 'more turbine pls' (TrantariusRP (1.9.2012 21:17) reagovat
Dvě turba jako první stupeň a jedno jako druhý stupeň, pěkné, moje strojařské srdce povyskočilo ... na kolik to tlakuje ? :)