Odebírat | ||
Video 'Real-time Mocap and VR in UDK' (WJT) RP (10.10.2012 10:32) | reagovat | |
Pak by byla dobrá multipla, všichni by běhali v jednom prostoru, jen by měli pro lidi bez brejlí neviditelná zbraně atp btw moh to předvádět někdo trošku ohebnější | ||
|
||
Video 'Real-time Mocap and VR in UDK' (jenis) (9.10.2012 15:09) | reagovat | |
mrkev ma pravdu.v mythbusters dokazali ze kdyz cloveku odstrani sluchove a zrakove vjemy neni schopen chodit rovne.nerikam ze veda tam je,ale kdyz bys externe donutil clpveka pomoci zraku a sluchu zatacet,tak bude zatacet | ||
|
||
Video 'Real-time Mocap and VR in UDK' (SirIndy) RP (9.10.2012 14:29) | reagovat | |
mrkev: V hale nikdy nebudes mit realny stoupani, diry, realistickej povrch na kterej slapes, veci na ktere muzes opravdu sahat... Ee, umistil bych to do realne prirody. | ||
|
||
Video 'Real-time Mocap and VR in UDK' (mrkev) RP (9.10.2012 14:12) | reagovat | |
SirIndy: Ona by mohla stačit i hala. Člověk se na větší vzdálenosti točí dokola, smysly se pak dají docela dobře oblbnout tak, že i kdybys měl ve hře pocit, že jdeš rovně, ve skutečnosti bys do zdi nenarazil, protože bys dělal velké oblouky. | ||
|
||
Video 'Real-time Mocap and VR in UDK' (SirIndy) RP (9.10.2012 12:28) | reagovat | |
Turek: Lepsi nez pohybliva zem by bylo naskenovat nejake realne prostredi (napr les) a pak do nej jenom veci doplnovat (protivniky atd). To by byl vrchol realnosti diky casti realnych negenerovanych vjemu. | ||
|
||
Video 'Real-time Mocap and VR in UDK' (krank) (8.10.2012 22:55) | reagovat | |
škoda že ho někdo nestřelil šípem do kolena | ||
|
||
Video 'Real-time Mocap and VR in UDK' (Pivo) RP (8.10.2012 21:30) | reagovat | |
O virtuální realitě se strašně mluvilo v 90tých letech. V roce 1997 jsem stál jak kokot dlouhou frontu na INVEXu, abych si mohl těžkou VR helmu s rukavicí a vyblitou trhanou grafikou na minutu vyzkoušet. Jsem rád, že to po 15ti letech konečně někdo dotáhl do použitelného stavu | ||
|
||
Video 'Real-time Mocap and VR in UDK' (Turek) RP (8.10.2012 20:58) | reagovat | |
to se pořeší pohyblivou zemí... něco jako [odkaz] | ||
|
||
Video 'Real-time Mocap and VR in UDK' (Drtič) (8.10.2012 20:56) | reagovat | |
škoda, že neskočil do toho bazénku | ||
|
||
Video 'Real-time Mocap and VR in UDK' (sawier) RP (8.10.2012 20:38) | reagovat | |
super rozbehnes se ve hre a v realu narazis do zdi | ||
|
||
Video 'Real-time Mocap and VR in UDK' (Myšjak) RP (8.10.2012 20:36) | reagovat | |
akurat by som rad vediet co by sa stalo keby sa niekam rozbehol... | ||
|