Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Třicetšest:
   


Odebírat

Obrázek 'CSSSSSR' Obrázek 'CSSSSSR' (kingRP (25.5.2022 15:26) reagovat
tyvole co bych dal za dalnici, ktera nevede pres Brno :(

Obrázek 'CSSSSSR' Obrázek 'CSSSSSR' (.:Gembler:.RP (31.12.2012 11:27) reagovat
Je to sračka. Díky ekobuzerantům se musíme zatim přemisťovat po lese pomocí lián :-/ a díky kapitalisticky smýšlejícím levicovým politikům jsou i ty nekvalitní kusy silnic drahý jak kretén :-(

Obrázek 'CSSSSSR' Obrázek 'CSSSSSR' (JirkaCVRP (28.12.2012 10:02) reagovat
Ta kniha se jmenovala "Budujeme stát pro 40 mil. lidí" a odkazy na ní jsem už uvedl.

Obrázek 'CSSSSSR' Obrázek 'CSSSSSR' (Martin a.) (28.12.2012 0:46) reagovat
Vkladatel by si mel zopakovat zakladni dvouminutovy dejepis pro jesle. Tohle fakt nebyla CSSR.

Obrázek 'CSSSSSR' Obrázek 'CSSSSSR' (tomtomtomtom) (27.12.2012 22:41) reagovat
laicky nechápu proč dálnice přímo propojuje taková významná střediska jako Chust, Vyškov, Sedlčany, Kynžvart, zatímco "lokální centra" Praha, Brno, Bratislava, Ostrava leží desítky až stovky kilometrů mimo.Dobré leda na to aby to se německé nebo sovětské armádě dobře přes ČSR jezdilo

Obrázek 'CSSSSSR' Obrázek 'CSSSSSR' (tlapy) (27.12.2012 17:56) reagovat
Tahle dálnice měla rozhodně větší smysl, než D 1 končící na Hlávkově mostě. Toto měl být základ sítě, na který by byla napojena lokální centra. A kdo zná tuto publikaci, tak podobným způsobem řešil Baťa železniční koridory a vodní cesty mezi západem a východem republiky. Ostatně celou knihu píše J. A. Baťa v duchu "jak uživit 40 miliónů obyvatel" - nejprve výstavbou dopravní infrastruktury, později její údržbou. A vůbec není od věci si knížku přečíst, dá se najít i na internetu.

Obrázek 'CSSSSSR' Obrázek 'CSSSSSR' (tomtomtomtom) (27.12.2012 16:05) reagovat
tahle dálnice se opravdu začala stavět (jenom česká část, v letech 1939-1942 ), v Chřibech po ní zbylo pár mostů. Tahle konkrétní trasa je nápadem J.A.Bati. upřímně, přijde mi nekoncepční a nesmyslná,. Je dobře že se to nerealizovalo. koho to zajímá, tak pěkná publikace o předválečných a protektorátních dálnicích je tady: http://www.rsd.cz/doc/Silnicni-a-dalnicni-sit/Historie/stavby-kterym-doba-neprala/$file/Stavby_kterym_doba_neprala.pdf

Obrázek 'CSSSSSR' Obrázek 'CSSSSSR' (captaincpt) (27.12.2012 15:36) reagovat
voldemort: o takom niecom bezni ludia nikdy nerozhodnu, vzdy ide o zaujmy par jednotlivcov, pekne sa nabalit, rozkradnut, rozpredat a bye bye

Obrázek 'CSSSSSR' Obrázek 'CSSSSSR' (90053) (27.12.2012 15:22) reagovat
Konečne by východniari lízali rite Pražanom a nie Bratislavčanom. Ale mapa nieje z ČSSR ale z 1. republiky.

Obrázek 'CSSSSSR' Obrázek 'CSSSSSR' (voldemort) (27.12.2012 15:00) reagovat
Tož mít takovouhle republiku, a ještě k tomu funkční, to by se i ty daně platily lépe a radostněji... Kdo že nás to potřeboval rozdělit a ovládnout?

Obrázek 'CSSSSSR' Obrázek 'CSSSSSR' (Ujo_ja) (27.12.2012 9:43) reagovat
Ja by som to všetko zabetónoval a celá ČSR by bola jedna veľká dialnica

Obrázek 'CSSSSSR' Obrázek 'CSSSSSR' (fBfXRP (27.12.2012 4:16) reagovat
Nenapadlo nekoho z vas, ze tohle je jen prvni etapa? Co takhle potom udelat efektivni pripojky pro jednotliva mesta, podle toho, jak se budou ekonomicky a hospodarsky vyvijet? Timto jsme vyresili zaklad, nejvetsi efektivitu napric celou republikou, zbytek jsou jen dalsi etapy, ktere by se museli navrhnout podle potreby. A pripominka ze sever Cech je nevyuzity? A co si tam v te dobe asi tak mel? Par dolu na nerostne suroviny a kopu lesu, nehlede na to, ze i dodnes to slouzi spis jako rozsahlejsi oblast Prahy

Obrázek 'CSSSSSR' Obrázek 'CSSSSSR' (kocur2RP (27.12.2012 2:21) reagovat
zone: jaky? [odkaz]

Obrázek 'CSSSSSR' Obrázek 'CSSSSSR' (captaincpt) (26.12.2012 23:23) reagovat
ach jaj skoda ze je taka skurv... doba, kde su tieto casy: http://thi.uloz.to/c/1/1/c11c98dbdbb29555646229d001345123.800x600.jpg

Obrázek 'CSSSSSR' Obrázek 'CSSSSSR' (JirkaCVRP (26.12.2012 22:33) reagovat
[odkaz]

Obrázek 'CSSSSSR' Obrázek 'CSSSSSR' (bullpie) (26.12.2012 21:55) reagovat
Yety má pravdu tenkrát jich bylo víc než dost ... protože aut bylo výrazně míň a potřeba cestovat byla prakticky nulová. Takže tenkrát 2dálnice=víc než dost.

Obrázek 'CSSSSSR' Obrázek 'CSSSSSR' (RO) (26.12.2012 21:41) reagovat
jedna dálnice? Ano, souhlas, ale i v té době by byla efektivnější blíže Plzni, Praze, Brnu, Bratislavě

Obrázek 'CSSSSSR' Obrázek 'CSSSSSR' (YetyRP (26.12.2012 21:39) reagovat
RO: Představ si, že v 30. letech to bylo víc než dost

Obrázek 'CSSSSSR' Obrázek 'CSSSSSR' (DCRP (26.12.2012 21:38) reagovat
Cheb-Jasinja nejkratší cestou 16:30 (1174km), nejrychlejší cestou 14:05 (1238km)

Obrázek 'CSSSSSR' Obrázek 'CSSSSSR' (RO) (26.12.2012 20:09) reagovat
Geret: Dálnice je tam právě jen jedna, ty ekvivalenty vypadají na silnice první třídy, což je na tah Praha - Cokoliv prostě málo.

Obrázek 'CSSSSSR' Obrázek 'CSSSSSR' (zone) (26.12.2012 19:56) reagovat
no... tak je dosť rozdiel medzi diaľnicou a autostrádou

Obrázek 'CSSSSSR' Obrázek 'CSSSSSR' (Daver) (26.12.2012 19:55) reagovat
Parádní, taky jsme to mohli udělat železniční trasou a stát se železničním uzlem Evropy - vozit kamiony od hranici k hranici s automatizovanou vykládkou a nakládkou - výhody ? - odlehčení dopravy na silnicích (a výrazně jejich opotřebení!!), pravděpodobně by to pro dopravce bylo úspornější a především rychlejší => jednoznačné využití; řidiči by mohli v připojených odpočinkových vagónech odbýt povinnou pauzu = další efektivita ... a kde jsme mohli být kdyby nám nevládli rozkrádači >-O

Obrázek 'CSSSSSR' Obrázek 'CSSSSSR' (GeretRP (26.12.2012 19:44) reagovat
Vy jste si asi nevsimli tech ostatnich dalnic, co tam jsou taky zakreslene

Obrázek 'CSSSSSR' Obrázek 'CSSSSSR' (bullpie) (26.12.2012 19:34) reagovat
Ideální mi to moc nepříde. 90% lidí co by jelo od Chebu (z Německa) by chtělo do Prahy a přitom by dojeli někam do Sedlčan

Obrázek 'CSSSSSR' Obrázek 'CSSSSSR' (SirIndyRP (26.12.2012 19:34) reagovat
Nechapu proc to trochu nezahnout pres Prahu a Brno...

Obrázek 'CSSSSSR' Obrázek 'CSSSSSR' (RO) (26.12.2012 19:30) reagovat
Proč by to bylo ideální? Protože by spojení mezi největšími městy, které je nejvíce využíváno, bylo o něco hůře dostupné?

Obrázek 'CSSSSSR' Obrázek 'CSSSSSR' (clownRP (26.12.2012 19:24) reagovat
tak vsichni vime, proc vede D1 z mesta do mesta .., protoze to Komunisti chteli .. tenhle nakres je peknej, bohuzel v tomto mel p. Bata pravdu, bylo by to idealni

Obrázek 'CSSSSSR' Obrázek 'CSSSSSR' (RO) (26.12.2012 19:19) reagovat
Tuhle ideu jsem stejně nikdy pořádně nepochopil. Respektive neviděl jsem za tím nic víc, že uprostřed ležel Baťův Zlín, ale do Prahy daleko, do Blavy daleko, i ty blbý Košice jsou mimo trasu... Celý sever Čech úplně mrtvý. Současný koncept je minimálně u nás lepší ( Ústí Plzeň > Praha - Brno < Ostrava Bratislava

Obrázek 'CSSSSSR' Obrázek 'CSSSSSR' (SvenRP (26.12.2012 19:16) reagovat
škoda že byla pak válka

Obrázek 'CSSSSSR' Obrázek 'CSSSSSR' (JadRP (26.12.2012 19:15) reagovat
Spojit zpět dohromady :)

Obrázek 'CSSSSSR' Obrázek 'CSSSSSR' (xxxx) (26.12.2012 19:14) reagovat
no paráda, a nakonec to dopadlo tak, že se ten stát rozdělil na 3 kousky, rozkradl a máme všichni hovno :-D