Nalezeno 42 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Dvacetčtyři:
   


Odebírat

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (SatrifRP (15.3.2013 13:04) reagovat
lol. Práva se právě musí zavést, dokud se nezavedou tak neexistují. Možná jen nějaké výjimky, jako chr, mají právo od Boha vždy existující, zbytek lidi má práva zavedená státem.

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (chr) (14.3.2013 15:40) reagovat
Juarez: "to, co píšeš nemá smysl a protiřečí si. Jak může zavedení stejných práv pro širší okruh lidí..." - lepsie si precitaj co som napisal. Nie "prava" ("zavedenie prav" je nezmysel, prava sa nedaju zaviest), ale "privilegia". Zavadzanie privilegii (z definicie) poskodzuje prava.

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (JuarezRP (7.3.2013 8:57) reagovat
No vidíš - a tady zrovna nesouhlasím. "Manželství" je kulturní norma, společenský konstrukt, a to znamená, že se jeho definice může měnit. Pro mě je hodnotnější milující pár homosexuálů než třeba heterosexuální manželé, kteří se vzájemně podvádějí a kašlou na svoje děti. Tím chci říct, že samotný pojem "manželství" v sobě nenese žádnou apriorní hodnotu, je to jen společenská a právní škatulka. Pořád nechápu, jaké konkrétní katastrofální důsledky může způsobit fakt, že se tahle škatulka rozšíří.

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (hudRP (7.3.2013 3:28) reagovat
Bod 6 z obrazka je pokrutene porovnanie, tak ako vsetky ostatne body. To, ze heterosexualny vztah nevykazuje 100% uspesnost plodenia nie je dovodom na porovnavanie s homosexualnym, ktory vykazuje uspesnost 0%!

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (hudRP (7.3.2013 3:26) reagovat
Pozor, ja predsa neuberam homosexulanemu jedincovi pravo na zivot, pracu, sebarealizaciu ani ziadne ine pravo, ktore moze jedinec mat a ani nehovorim, ze nemoze byt prinosom pre spolocnost ako jednotlivec. Vyjadrujem sa k homosexualnemu zvazku a tvrdim, ze nie je mozne ho rovnat zvazku muza a zeny. Manzelstvo je uznavane ako zaklad rodiny, ktora ako zakladna bunka spolocnosti dokaze plodit a vychovavat deti. Homosexualny vztah nie je zakladna bunka, je to nieco uplne ine bez naroku na statut manzelstva.

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (JuarezRP (6.3.2013 12:22) reagovat
Pokud máš rád sociální darwinismus, tak - jak říká Milanese - u člověka to ještě nebylo potvrzeno, ale u mnoha sociálně žijících zvířat mají homosexuálové skutečně přínos pro "zdraví" celého stáda (viz husy zkoumané Lorenzem nebo Veselovským).

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (JuarezRP (6.3.2013 12:20) reagovat
hud : nemáš důkazy ani pro jedno z těch tvrzení. Lidstvo se vyloučilo z evolučního závodu tím, že vytvořilo kulturu, genetické replikátory nahradily replikátory memetické (takto se například udržují i nábožneství, která zavádějí asketismus a celibát). Zákony neřeší, zda se daný jedinec bude rozmnožovat nebo ne - zajišťuje stejná práva pro hetero, homo i lidi, kteří nemohou mít vlastní děti.

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (MilaneseRP (6.3.2013 11:49) reagovat
hud: nechci se bukvic zastavat, ale slysel jsem naopak teorie o blahodarnem vlivu homosexuality z evolucniho hlediska. samozrejme pro daneho jedince je to neproduktivni, ale z hlediska skupiny je to benefit. jde o to, ze pokud je urcite procento populace homosexualni, jsou prinosem skupiny (podobne jako stari lide, kteri jsou taky na prvni pohled naprosto nepotrebni).

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (hudRP (6.3.2013 11:18) reagovat
Z evolucneho hladiska je homosexualita u ludi podradna, pretoze nedokaze zachovat zivot, nedokaze vytvorit zivot. Heterosexualita to naopak uspesne dokaze. Je uplne jedno, aky zakon sa teraz prijme a ci homosexuali ziskaju kratkodobu pozornost, o par storoci to nikoho zaujimat nebude, tak ako to nikoho nezaujimalo pred par storociami, pretoze homosexualita nema z evolucneho hladiska co ponuknut. Homosexualitou sa evolucia konci, je to nepodstatny stav, sama o sebe nedokaze napredovat, heterosexualita ano.

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (JuarezRP (5.3.2013 21:17) reagovat
No, nechci, aby to znělo moc postmoderně, ale ... kdo z nás může určovat, co je "umělé" a "nepřirozené"? V jakém smyslu to může "konkurovat"? Pokud jde o manželství, tak tam opravdu prakticky není o čem debatovat, je to právní úprava vztahu dvou lidí a na nezůčastněné to nemá žádný vliv. Pouze v případě výchovy dětí se objevuje dítě, tedy třetí přímý účastník - ale jak již bylo řečeno, kdybychom se rozhodovali na základě dobra dítěte, tak je otázka, zda je lepší stabilní gay pár nebo dítě s jedním rodičem.

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (hudRP (5.3.2013 19:52) reagovat
Pravdu mas, nebolo rozumne sa ohanat vacsinovym nazorom. Kazdopadne, vsetko ma svoje pravidla a prilisna liberalnost nemusi byt vzdy ta spravna cesta. Gay manzelstvo s detmi je umela vec, ktora moze fungovat, ale nie je prirodzena a nedokaze vseobecne konkurovat spojeniu muza a zeny. V tejto otazke ostavam konzervativny a chapem, ze existuje aj opacny nazor a ze tato sachova partia nema konca.

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (JuarezRP (5.3.2013 15:50) reagovat
Poslední věta je tvé rozhodnutí, takže do toho ti nikdo kecat nemůže. Nesouhlasím ale s tím, že zákony mají kopírovat většinový názor. Četné průlomové zákony - zrušení obchodování s otroky v Anglii, zrušení otroctví v USA, zavádění volebního práva pro ženy atd. byly zavedeny ještě než společnost "přišla" na to, že jsou spravedlivé. To, co jsi zmínil je sice rozšířené, ale naprosto zvrhlé chápání demokracie - že pokud to většina odsouhlasí, tak je v pořádku, když je menšina utlačována.

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (hudRP (5.3.2013 15:27) reagovat
Podporovana v zmysle uznavana. Proti orientacii gayov nemam nic, ale stavat ich vztah na uroven rodiny nebudem a uz vobec nie priznavat takemuto vztahu pravo na deti. To, ze nieco nie je v sulade s mojimi hodnotami samozrejme nic neznamena, ale pokial to nie je v sulade s hodnotami vacsiny ludi, co tu ziju, tak to uz nieco znamena a ma to aj dosah na zakony. Az sa situacia otoci a moj nazor bude mensinovy, tak sa bud prisposobim, alebo si najdem etnikum, ktore uznava moje hodnoty.

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (JuarezRP (5.3.2013 14:43) reagovat
Jaká podpora? Stát nic navíc neplatí, neuděluje ani nerozdává. A to, že to uráží tvoje hodnoty, opravdu nemůže uspět jako opodstatnění pro úpravy zákonů. Polygamii taky neuznávám a o těch lidech si myslím svoje, ale pokud jsou dospělí, svéprávní a všichni do toho jdou dobrovolně, tak ať si dělají, co chtějí.

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (hudRP (5.3.2013 14:30) reagovat
Pravna situacia sa da vyriesit aj inak ako svadbou, dnes mnohi neuznavaju svadbu a maju vyriesene pravne veci cez notara/pravnika. Svadba ludi rovnakeho pohlavia je v rozpore s hodnotami, ktore uznavam a osobne si myslim, ze to nie je spravne, tak isto ako si myslim, ze aj polygamia nie je spravna a nemala by byt podporovana statom, napriek tomu, ze inde vo svete sa vyskytuje aj oficialne.

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (JuarezRP (5.3.2013 14:21) reagovat
chr : to, co píšeš nemá smysl a protiřečí si. Jak může zavedení stejných práv pro širší okruh lidí omezit nebo poškodit práva dosavadních uživatelů? Zopakuju otázku pro huda - Jakým způsobem tě omezuje něčí svatba? Jak tě omezuje fakt, že dotyčný má třeba právo na přístup k lékařské dokumentaci svého partnera?

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (chr) (5.3.2013 14:17) reagovat
Juarez: "v okamžiku zavedení gay-manželství nevzniká žádná škoda ani je to nijak neomezuje v jejich právech." - Poprve, ziadne "gay manzelstva" neexistuju ani nebudu existovat. Podruhe, pri zavedeni rovnakopohlavnych manzelstiev vznika skoda. Manzelom su totiz statom pridelene urcite privilegia na ukor ostatnych ludi. Rozsirenim privilegovanej skupiny sa rozsiri aj poskodzovanie prav ostatnych. Taktiez su uz dnes zname pripady ked boli sukromne osoby statom penalizovane za udajnu "diskriminaciu" gayov.

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (JuarezRP (5.3.2013 13:48) reagovat
Nikdo ti nebrání, aby sis myslel, co chceš - v demokracii se každý může libovolně ztrapňovat a nehrozí mu za to žádný postih. Bavíme se o právní situaci a o rovných právech pro všechny. Můžeš mi říct, jak tě konkrétně omezuje něčí svatba? To tě taky štve, když někdo jí jídlo, které ti nechutná nebo hraje doma na PC hru, která tě nebaví?

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (SatrifRP (5.3.2013 13:39) reagovat
hud: znovu si přečti bod 6

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (hudRP (5.3.2013 13:35) reagovat
Moznost mat svadbu im nikto neberie. Ale ked si muz berie muza, tak to nie je ziadna svadba. Je to odchylka od normalu a ked tak chcu zit, nech tak ziju, to im neberiem, ale chciet po mne, aby som to bral ako manzelsky zvazok nemozu. Zariadila to tak matka priroda, ze svoje deti mat nikdy nebudu a nie moja homofobna mysel.

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (JuarezRP (5.3.2013 12:47) reagovat
Já jsem už několik let (heterosexuálně) ženatý, takže si na nic hrát nemusím ;) Do ústavu by měli patřit spíš takoví zabednění homofobové jako ty, protože zjevně mají problém s logickým uvažováním a emocionální rovnovahou - jinak všichni občané (hetero, homo i lidi s psychickou poruchou, pokud neomezuje jejich svéprávnost) by měli možnost mít svatbu a přijmout tak na sebe všechny právní povinnosti a výhody.

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (hudRP (5.3.2013 12:39) reagovat
Homosexualita je taka ista geneticka porucha ako turnerov alebo downov syndrom. A ani jedna z tychto skupin nema uzakonene ziadne vynimky v zakonoch, pretoze je to minorita, tak isto ako homosexuali. Ked im (downikom) niekto vytvori podmienky napriklad na pracu, tak je to len jeho dobra vola. Takze chodte sa na manzelstvo a rodinu hrat niekam do ustavu a neotravujte zbytok spolocnosti, mame dost inych problemov.

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (JuarezRP (5.3.2013 10:49) reagovat
Sorry, ale to o "oboustranné diskriminaci" je naprostý blábol - nelze srovnat situaci homosexuálů (faktické právní odepření určitých možností) se situací heterosexuálů, kterým v okamžiku zavedení gay-manželství nevzniká žádná škoda ani je to nijak neomezuje v jejich právech.

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (chr) (5.3.2013 10:24) reagovat
inak na uzakonenie "gay marriage" by bolo treba zaviest v dnesnej dobe a v civilizovanych krajinach brutalne nemyslitelnu diskriminaciu. Myslim ze v ziadnej civilizovanej krajine sa najblizsich 10 rokov nepodari efektivne uzakonit "gay marriage" na nejaku vyznamne dlhsiu dobu.

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (chr) (5.3.2013 10:18) reagovat
Larken Rose - The Most Dangerous Superstition: "The fight over whether same-sex marriage should be "legally" recognized or "outlawed" is nothing but a competition in intolerance from both sides. It is not justified to forcibly prevent two men from saying they are married, nor is it justified to force anyone else to recognize such a relationship as "marriage." The notion that everyone has to have the same idea of what constitutes marriage (or anything else) is a symptom of conformity-fascism."

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (Kasuha) (4.3.2013 23:44) reagovat
erm... pozdni hodina uraduje. Myslel jsem "u nas prozatim ruzneho pohlavi"

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (Kasuha) (4.3.2013 23:43) reagovat
Manzelstvi, hm... svazek muze a zeny? Zeptejte se arabu nebo africkych matriarchalnich kmenu co si o tom mysli. Svazek urceny k plozeni potomku? Pulka deti je mimomanzelskych. Lidi co se maji radi? Nenechte se vysmat. Z pohledu zakona je manzelstvi dobrovolny svazek dvou (u nas) jedincu (u nas prozatim jednoho pohlavi) kteremu stat poskytuje urcitou (nevelkou) zakonnou podporu a jista specialni prava. Jestli a jak tato prava a podporu lidi vyuzivaji nebo ne je uplne na nich.

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (karelRP (4.3.2013 21:50) reagovat
nedocet jesem ani bod 6 amusim rict: gay! a to jsem to predtim neresil, ale thkle podano: never ever and kill it with fire!

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (VoromiRP (4.3.2013 19:25) reagovat
Pivo: pravidla manzelstvi jako nabozenskyho obradu at si urcuji cirkve, to je jejich vec. Manzelstvi jako nejakej soubor smluv a prav (informace o tom druhym, kdyz bude v nemocnici, nejaky dedictvi, spolecnej majetek atd.) at si uzavira kdo chce s kym chce. Jediny slozitejsi je to s tema detma.

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (FreezeRP (4.3.2013 18:42) reagovat
tl;dr

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (YodaRP (4.3.2013 18:38) reagovat
9 je úplná pravda

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (Ja01) (4.3.2013 18:35) reagovat
PPPoe, biele batolata sa rozchytaju ako teple rozky, biele male deti takisto nie su problem, ine je to so starsimi a s cigancatami, ktorych je tam nezanedbatelne percento

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (Abdul_HasanRP (4.3.2013 18:22) reagovat
Nejsu buzik, přečet sem to celé, a v podstatě soulasím....

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (PPPoe) (4.3.2013 18:13) reagovat
Homoklady mi vubec nevadej, klidne at si delaji co chteji, maji manzelstvi a podobne.. Otazka vyhcovy deti je uz ale jinej problem. nejsem stoprocentne presvedcenej, ze dva otcove bez matky jsou pro vychovu deti to pravy. Nadruhou stranu, nejsme schopni detem najit rodice co by jim dali zazemi a vzdelani ani mezi klasickymi pary, takze s privrenym okem bych gay parum dovolil i adopci..

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (PivoRP (4.3.2013 18:12) reagovat
Nic proti buznám, ať si každý šuká s kym chce, ale manželství je z definice svazek muže a ženy. Pokud si chce chlap vzít chlapa, dítě, mrtvolu, nebo třeba koně - ať si zařídí registrované partnerství, nebo vymyslí vlastní rituál sňatku. Proč prznit klasické manželství? =) Vždyť ani heteráci sami se do něj moc nehrnou...

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (EvanSRP (4.3.2013 18:02) reagovat
A která strana ukazuje ty teplé? :D

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (KrustakRP (4.3.2013 17:59) reagovat
This is sooo GAY [odkaz]

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (Kasuha) (4.3.2013 17:58) reagovat
Trochu dlouhy, ale stoji za precteni...

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (345353453) (4.3.2013 17:56) reagovat
nech sa jebu kolko chcu a neotravuju furt. koho zaujima ze su to take sracky

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (pačuchaRP (4.3.2013 17:55) reagovat
Podle mě je teplej ten, kdo to dočetl až do konce

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (JuarezRP (4.3.2013 17:54) reagovat
ne, lidí bez smyslu pro ironii a sarkasmus ;)

Obrázek 'gmarriage' Obrázek 'gmarriage' (Ja01) (4.3.2013 17:52) reagovat
a podla libi/nelibi nam to ukaze pocet bukvic na roumenovi? 8-)