ČasProŽeny  |  ČasProBydlení  |  HobbyDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  MyMuži  |  MotorGuru  |  ByznysDeník  |  VipShow  |  TechSvět  |  Pravda24


Nalezeno 56 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Dvacetdevět:
   


Odebírat

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (Deccadent) (16.3.2013 10:31) reagovat
@mrkev chlape podle toho jak tady neobjektivně adoruješ KS znáš buďto jen ty mensáky co jsou brutálně specializovaný (př. kamarád je brilantní matematik ale co se základního rozhledu týče je lehce omezenej - není hloupej jen se o to prostě nezajímá) nebo si prostě jen hloupě machroval každopádně doufám, že každý kriticky myslící jedinec si dokáže zjistit z jaký špíny(ne jen KS) jsme si mohli u voleb vybrat (btw. kdoví jestli jsi takhle vyváděl u předchozích voleb nebo ti to bylo putna :) )

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (mrkevRP (8.3.2013 15:52) reagovat
@asfdg :-D :-D :-D :-D

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (asfdg) (8.3.2013 15:08) reagovat
mrkev: ne, církev samozřejmě chce! Tenkrát nechtěla, asi jiný okolnosti - mně se ani tak nelíbí to, že se má něco dát církvi (ikdyž to se mi taky moc nelíbí v zemi, kde je většina lidí bez vyznáná, přece jenom kostely se dělal z peněz obyčejných lidí), jako to, jak je ten zákon napsaný (metaforicky, nečetl jsem ho), tak jak je napsaný to jsou jasný peníze Kalouskovi a hezký zafinancování TOP09, Kalousek teď bude povolovat a dá nějaký peníze, aby měl příště voliče, v čemž mu pomohl KS v kampani..

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (mrkevRP (8.3.2013 11:41) reagovat
@Dublin Díky, když to tvrdíš zrovna ty, je to vlastně pochvala...

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (Dublin) (8.3.2013 10:04) reagovat
mrkev: Ty jsi byl vždycky neskutečnej vůl B-)

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (Olé) (8.3.2013 10:02) reagovat
On má kníže i svou temnou stránku. Zkuste se o něm trochu objektivně informovat.

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (mrkevRP (8.3.2013 9:59) reagovat
@adsfg Krom toho, i kdyby to byl tunel (tím že vrátí celých 70% toho co komouši vzali, místo 40% což si "přeje lid"), pořád je tady skutečnost, že jde o dvacet let odkládaný, ohromným způsobem potřebný zákon... Pokud se ti nelíbí výše majetku a způsob jakým se má vracet, tak souhlasím, že to není úplně OK. Ale pokud se tvůj názor zakládá na tom, že "církev nic nechce", tak ti můžu maximálně popřád pěkný den a napsat, že se sakra pleteš...

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (mrkevRP (8.3.2013 9:53) reagovat
@adfsg Ne, církvi vrátili minimum majetku. Drtivá většina je 20 let zablokovaná a nemůže s ním dělat nic ani majitel (stát) ani církev. Průser je ale v tom, že duchovní jsou stále státní zaměstnanci a stát dává ročně na jejich platy + provoz církví nějakých 1,5mld. Pokud někdo řekne, že "církev nic nechce", kromě toho že je to blbost, taky by to znamenalo, že je spokojen s výší současného příspěvku a pokud by se měly církve starat samy o sebe, budou to mít těžší...

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (adfsg) (8.3.2013 5:27) reagovat
zemanOVA, navíc se nic nestalo... na restituce mám jiný názor IMO to je tunel.. apropos kardinal Tomášek jasně rekl ze cirkevnic nechce ptz ji uz nejaky majetek vratili... bylo to uzakoneno..

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (mrkevRP (8.3.2013 1:36) reagovat
@asfdg A jen tak mimochodem, o něco vyšší částce pro vyrovnání s církvemi uvažovala Zemanova vláda někdy v roce 2000.

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (edgobardRP (8.3.2013 1:02) reagovat
na peti obrazcich je Karel misto Pillipa...

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (mrkevRP (8.3.2013 0:58) reagovat
@asfdg Tak počkat, restituce jsou kapitola sama pro sebe, vzhledem k tomu, že stát z části platí mzdy církevním představitelům, je třeba taky počítat s úsporou na výdajích. Pokud vím, tak se má vracet majetek + 83miliard (ty se mají splácet 60 let a i díky úrokům se to vyšplhá na 270mld.) Úspora na těch platech je ale někde kolem 600mld. I při dobré vůli bych to proto nenazval tunelem... Navíc jde o věc,která se měla udělat už minimálně před 20 lety.. Jinak co se týče toho, že Zeman volil z paneláku, wtf???

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (asfdg) (7.3.2013 23:11) reagovat
mrkev, to s tou inteligencí byla reakce míněná obecně, spojení Zemana se Šloufem, potažmo KS s Kalouskem.. jak jsem řikal, záleží na informacích, nebo taky dost na dopadu činností těchto lidí, nevim jestli Zemanovy tunely způsobily vyšší škody než Kalouskovy + KS(i s majetkem)stamiliardové restituce. Možná to byl i populismus, ale nevšiml jsem si, že by měl Zeman nějaký obrovský majetek, volit šel z paneláku.. že by to dělal jen pro financování strany.. nevim. Nevadí mi cizí názor, urážení kandidátů ale ano

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (mrkevRP (7.3.2013 22:40) reagovat
@asfdg Já jsem netvrdil, že se volba Zemana nebo KS zakládá na IQ. Napsal jsem, že neznám inteligentní lidi, kteří volili Zemana (až na jednu, dvě výjimky). Co se pak týče spojení s korupční sférou v ČR, Schwarzenberg toho má potenciálně na triku mnohem méně, než právě Zeman, který se (ne)přímo účastnil největších rozkrádaček po sametu... (S Kalouskem ho spojuje například mnohem míň věcí, než Zemana se Šloufem, Srbou nebo Mrázkem)

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (asfdg) (7.3.2013 22:21) reagovat
i s Mensou je to osm mno, asociativní rozvinutí diskuze by roumenovým uživatelům šlo, přidám tedy i můj názor, IMO volba Zemana nebo KS se nezakládala na IQ, EQ nebo jiné psychometrické hodnotě, ale na počtu informacích a morálních hodnotách jedinců, lidí. Např. mně nevadí, že Zeman lže, chlastá nebo je arogantní, lež můžu odhalit, co je mi po ostatním, když ČR nepotopí.. ale vadí mi spící reprezentace Schwarzenberga jeho přímý spojení s korupční sférou v ČR-to už nelze ani popřít.Kalousek, trestní ozn.

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (mrkevRP (7.3.2013 22:01) reagovat
@asfdg Tak co třeba kromě klasiky, že jich pár potkáš na VŠ, tak třeba šachy šifrovačky typu Tmou, Bedna, Osud, Svíčky, různé akce např. brněnských Instruktorů a klidně i to co pořádá mensa...

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (asfdg) (7.3.2013 21:23) reagovat
mrkev: no, když víš, že jsou pro tu skupinu jiné aktivity zajímavé, tak musíš vědět jaké, pokud nevíš jaké, jak můžeš vědět, že jsou pro tuto skupinu lidí jiné zajímavé aktivity?

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (mrkevRP (7.3.2013 21:07) reagovat
@.:Blemger:. O IQ jsem začal já v reakci na TZDho zprávu, že inteligetní člověk by nevolil vůbec. Jinak nechápu, jak mohli lidi zapomenout čeho se ten paznecht Zeman dopustil. Ono to totiž IMHO převyšuje Schwarzenberga několikrát... @asdf Nikdy jsem netvrdil, že znám deset takových činností, naopak jsem psal, že znám víc než deset takových lidí. Ta tvoje otázka proto pro činnosti neměla smysl. Těžko jsem mohl předvídat, že položíš nesmyslnou otázku...

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (asfdg) (7.3.2013 20:31) reagovat
mrkev: ne, názvy deseti činností, kčemu by mi byly jména? not brightness, i guess

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (.:Gembler:.RP (7.3.2013 20:30) reagovat
mrdkev: "Znám velmi málo lidí s IQ nad 130, co nevolili Karla, nebo minimálně nevolili proti Zemanovi." - z toho si mám asi vyvodit co? O "IQ" jsi začal ty. Teď už je to bezpředmětná debata, jen nechápu, jak může někdo (zřejmě inteligentní) zapomenout, čeho se ten paznecht šláfnberg dopustil a že zvedá ruku i na hromadný amnestie a podobný židárny. Jak někdo moudrý před volbami psal: "Vím proč nevolit Zemana, ale řekněte mi jediný důvod proč volit Schwarzenberga."

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (mrkevRP (7.3.2013 20:25) reagovat
@asfdg To ti mám seriózně vyjmenovat jména desti lidí na víceméně anonymní diskusi, když navíc ani nejsi registrovaný? Bitch please...

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (asfdg) (7.3.2013 19:53) reagovat
mrkev: jmenuj alespoň 10 (seriózně)

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (mrkevRP (7.3.2013 19:33) reagovat
@zlol Ne, nechodím na dýchánky do mensy. I tak jich znám docela dost. Jsou totiž i jiné aktivity, pro tuhle skupinu zajímavé...

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (zlol) (7.3.2013 19:28) reagovat
mrkev: to mi rekni kolik mas kamaradu s IQ pres 130 (nemyslim to nijak zle, jen bych rekl ze takovejch lidi je docela malo a pokud nechodis na pravidelny dychanky do mensy, tak ji nemuzes znat vic nez par)

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (Tvoje zlý dvojčе) (7.3.2013 19:01) reagovat
Takže ti přijde jako známka hloupostí nechtít za prezidenta ani jednoho z nich? Nemám slov.

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (mrkevRP (7.3.2013 18:54) reagovat
@.:Gembler:. Já nikde nepsal, že inteligence je ukazatelem politického rozhledu. S inteligenci se tady oháněl TZD a pokud vím, tak inteligence a IQ spolu naopak souvisí... Říkat, že "...kdyby těch 45 % bylo třeba 10 tisíc lidí - a kdybychom byli inteligentní národ, pak by to tak dopadlo...," mi přijde naopak známka hlouposti (jeden tam stejně zvolený být musel a tak i volba menšího zla byla na místě). Neřeknu, kdybychom měli paragraf pro minimální účast...

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (.:Gembler:.RP (7.3.2013 18:42) reagovat
iq ještě nezaručuje politický rozhled. Je to jen další věc na porovnávání (něco jako pindík se základem 100), ne patent na rozum. Já ho nevolil kvůli eurohujerství, sprostotě, které se říká ACTA, sprofanování médii, nulovému názoru a zájmu o Čechy, zavislost na poradcích a Kalouskově anální sondě. Zemana jsem nevolil, protože jsem měl angínu a jsem rád, páč bych se za ten hlas pak stejně styděl, když se pak ke konci začal projevovat jako hovado, za které ho všichni měli už ze začátku.

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (Tvoje zlý dvojčе) (7.3.2013 18:29) reagovat
DK_Rudla: Pokud je jediným politickým cílem KS být za každou cenu u koryta, jde o zbytečného politika. mrkev: Vysvětluj, přeháněj, jak je to s tou mojí politickou inteligencí.

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (mrkevRP (7.3.2013 18:27) reagovat
@Andrey_CasT To nebyl argument, ale konstatování faktu z mého okolí. @TZD Vzhledem k tvé politické inteligenci to zní jen jako špatný vtip...

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (DK_Rudla) (7.3.2013 18:22) reagovat
Ok, pak je Schwarzenberg člověk s pevným názorem, co jen chce být za každou cenu u koryta...ok?

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (Andrey_CasT) (7.3.2013 17:55) reagovat
Argumentace s IQ je zatim ta nejvtipnejsi, co jsem slysel

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (sdfghfds) (7.3.2013 17:53) reagovat
mrkev: hmm.. já ti nevim, zkus si najít něco o Machiavelismu,m Zeman ho částečně praktikuje.. navíc, mně se líbí i jeho arogance.. drží si tím lidi od těla..

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (Tvoje zlý dvojčе) (7.3.2013 17:48) reagovat
mrkev: Pokud není problém tam, je něco blbě s metodikou toho testu nebo prostě v tom, že IQ neříká nic o politické inteligenci dotyčného.

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (mrkevRP (7.3.2013 17:42) reagovat
@TZD Díky, testovat jsem se dal a tady problém není... Neříkám, že KS byl ideální kandidát, ale na hovado typu zemana tam (až snad na bobo) neměl nikdo...

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (protože mu to politicky myslelo ....) (7.3.2013 17:41) reagovat
protože mu to politicky myslelo ....

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (sdfghfds) (7.3.2013 17:34) reagovat
mrkvev:to bude tím,že lidi se moc s vysokým IQ nechluběj co se týče toho proč volby,v prvním kole jsem volil Franze,ve druhým Zemana jasně kvůli tomu, že sem tam nechtěl KS (ačkoliv si sem vědom prasáren co Zeman udělal). Jde o to, že KS by nic nezměnil, se Zemanem mám aspoň minimální šanci-bude kritizovat tudle a budoucí vládu (ČSSD),KS kryl korupci, ačkoliv se chlubí bojem za svobodu,tak se snažil prosadit ACTA, nezajímali ho protesty proti radaru,na mezinárodní konferenci si zdřímnul, kamarád Kalouska..

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (Tvoje zlý dvojčе) (7.3.2013 17:13) reagovat
mrkev: Máš pravdu, nepochopím. V Karlovi jsem vlastnosti, které mu připisujete, nikdy neviděl. A pokud někdo tvrdí, že má IQ přes 130 a volil Karla, měl by se dát přetestovat - někde se stala chyba. Já nevolil ani jednoho z nich... a Karla bych volil jedině v případě, že by se chystal do 8. března umřít.

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (mrkevRP (7.3.2013 16:54) reagovat
A jen tak mimochodem, rčení "kam vítr tam plášť," poukazuje na zásadní změnu názorů. Nevím o tom, že by KSch v jakémkoliv veřejném vystoupení hlasitě podporoval ODA a pak z ničeho nic za US, nebo kteroukoliv další... Navíc pokud vím, tak minimalně u tří případů ho nominovali zástupci strany jako nestranníka. => Uploader fail...

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (mrkevRP (7.3.2013 16:45) reagovat
@TZD Znám velmi málo lidí s IQ nad 130, co nevolili Karla, nebo minimálně nevolili proti Zemanovi. To ale zrovna ty nepochopíš...

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (EllrohirRP (7.3.2013 16:43) reagovat
věřím tomu, že jsou lidi s pevným názorem, ale nevěřím tomu, že je to Schwarzenberg a že kvůli tomu musel cestovat sem a tam politickým světem...

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (EllrohirRP (7.3.2013 16:43) reagovat
věřím tomu, že jsou lidi s pevným názorem, ale nevěřím tomu, že je to Schwarzenberg a že kvůli tomu musel cestovat sem a tam politickým světem...

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (ffffffffuuuuuu) (7.3.2013 16:36) reagovat
u nás je problém ten, že lidi mají z nějakého důvodu zafixováno politická strana+politický názor. A prostě přes to vlak nejede. Nechápu to. Pokud bychom to tedy měli vzít jako na obrázku, pak většina národa jsou idioti a zbytek "pouze" zapomíná. Zde prostě znamená mít určitý názor a náležet k někomu. Co na tom, že nikdo nemůže mít stejný názor jako já a tudiž nemůže být nikdy politická strana se zcela stejným názorem. Ale lidi to zde tak chápou, což pouze dokazuje tento obrázek a následná diskuze

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (Abdul_HasanRP (7.3.2013 16:35) reagovat
Dublin: já ho nevolil, pro rádoby punkáčtví, či že by to bylo kůl, ale proto, aby se tam nedostalo to sprosté arogantní hovado, které tam od zitra bude...

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (Tvoje zlý dvojčе) (7.3.2013 16:07) reagovat
Dublin: Ano, je to hodně špatné vysvědčení pro tenhle národ. Chápal bych, kdyby těch 45 % bylo třeba 10 tisíc lidí - a kdybychom byli inteligentní národ, pak by to tak dopadlo, protože z těch kandidátů skutečně nešlo vybírat.

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (Dublin) (7.3.2013 16:02) reagovat
Grifit: Ale nakonec se mu to povedlo, ne? Je ministr zahraničí a ještě ho 45% nevolníků volilo za prezidenta, páč je dobrej pankáč, je kůlovej a i ty nové větry s ním přijdou. To je úspěch jak hrom.

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (Tvoje zlý dvojčе) (7.3.2013 15:55) reagovat
Gembler: Ale neposer si plášť!

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (.:Gembler:.RP (7.3.2013 15:42) reagovat
Když mám větry, tak se neseru do politický strany, ale jdu na hajzl.

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (wong) (7.3.2013 15:36) reagovat
tady na roumenu přeci platí pořekadlo "odkud vítr, tam plášť" :-)

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (GrifitRP (7.3.2013 15:32) reagovat
kam vítr tam plášť má význam spíše že je jedno za koho hlavně se přidat k těm nejsilnějším z čehož bude největší možný prospěch. vzhledem k tomu že žádná z těchto stran nikdy příliš významná nebyla tak to je zase neúspěch autora :)

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (EllrohirRP (7.3.2013 15:27) reagovat
Kostkac: 1997 - 2007 ODA...nic? a moc nechápu, jak může bejt člověk člen jedné a v klidu zároveň kandidovat za jinou...

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (Tvoje zlý dvojčе) (7.3.2013 15:24) reagovat
Pivo: Pro něj by to změna a něco nového bylo, takže v tomhle bych problém neviděl. Spíš by mě zajímalo, odkud se bere to zdání KS jako inteligentní osoby nebo morální autority. (Tím neříkám nic o MZ, nevolil jsem ani jednoho z těch 2 čuráků.)

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (PivoRP (7.3.2013 15:18) reagovat
Takových politických prostitutek je u nás spousta. Co ovšem nechápu je, když někdo volil Karla s tim, že to bude "změna a něco nového". =)

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (Kubak235) (7.3.2013 14:55) reagovat
V každém pravém horním rohu je jiný orázek.

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (Tvoje zlý dvojčе) (7.3.2013 14:42) reagovat
Těch rozdílů je deset. 5*(5-1)/2. abcd: Tak si to musel vynahradit politickou prostitucí?

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (KostkacRP (7.3.2013 14:38) reagovat
JInymi slovy Karel byl celen jenom jedine politicke strany a to TOP 09, get your facts together :-/

Obrázek 'kam vitr tam plast' Obrázek 'kam vitr tam plast' (abcd) (7.3.2013 14:36) reagovat
že by to bylo tím, že v jisté době nebyl členem žádné politické strany ??