Odebírat | ||
Obrázek '- Math - 26.03.2013' (fouwee) RP (27.3.2013 12:41) | reagovat | |
1 | ||
|
||
Obrázek '- Math - 26.03.2013' ((s)kolemjdouci) (26.3.2013 23:57) | reagovat | |
posledni radek jsou Vietovy vzorce (vztahy) uci se tez na stredni; teda aspon by se melo | ||
|
||
Obrázek '- Math - 26.03.2013' (Friker) (26.3.2013 22:53) | reagovat | |
musím povedať, že nikdy som sa nezamýšľal, čomu sa rovná x_1x_2 alebo x_1 + x_2, ale aspoň som zase o niečo múdrejší. inak - je to k niečomu dobré? (možno (x_1 + x_2) / 2 ...) | ||
|
||
Obrázek '- Math - 26.03.2013' (cans) RP (26.3.2013 20:32) | reagovat | |
to se bere už na základce, ne? .. teda v čr | ||
|
||
Obrázek '- Math - 26.03.2013' (Kacoš) (26.3.2013 13:52) | reagovat | |
Taky jsem to kdysi někomu vysvětloval na parkovišti, ale u nás se to učilo na podzim a sníh nebyl, tak jsem to psal do písku/štěrku. | ||
|
||
Obrázek '- Math - 26.03.2013' (JirkaCV) RP (26.3.2013 11:58) | reagovat | |
Dyskrymináncia! | ||
|
||
Obrázek '- Math - 26.03.2013' (FUFUFUF) (26.3.2013 11:58) | reagovat | |
Obycejna kvadraticka rovnice, to je stredni skola, to by mel umet kazdej vul. | ||
|
||
Obrázek '- Math - 26.03.2013' (vreco) (26.3.2013 11:32) | reagovat | |
..keby aspon maxwella | ||
|
||
Obrázek '- Math - 26.03.2013' (xx127) RP (26.3.2013 11:29) | reagovat | |
pořád nějákechápu .... někdo udělal chytrolína na kapotu a to je vtip ? | ||
|
||
Obrázek '- Math - 26.03.2013' (jajajajaja) (26.3.2013 11:21) | reagovat | |
alte: http://www.shanghairanking.com/ARWU2012.html | ||
|
||
Obrázek '- Math - 26.03.2013' (meh...) (26.3.2013 11:18) | reagovat | |
na Ladě... | ||
|
||
Obrázek '- Math - 26.03.2013' (alt) RP (26.3.2013 11:15) | reagovat | |
to bude nejaka americka vysokoskolska matematika | ||
|
||
Obrázek '- Math - 26.03.2013' (anonymousse) RP (26.3.2013 11:11) | reagovat | |
a co? | ||
|