NeposlušnéTlapky  |  Pravda24  |  HobbyDeník  |  ČasProŽeny  |  ByznysDeník  |  ČasProBydlení  |  TechSvět  |  VipShow  |  MyMuži  |  MotorGuru





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Osmdesáttři:
   


Odebírat

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (mrkevRP (14.5.2013 11:15) reagovat
@asdasdwww Ne, není to tak úplně k tématu. Názory založené na tzv. "křesťanských hodnotách" nemájí (minimálně by IMHO neměly mít) žádnou cenu, jednoduše proto, že vycházejí z tisíce let staré a neaktuální knihy pohádek. Zajímavé, že nikdo nepropaguje třeba otroctví, vždyť ta samá kniha je mu, narozdíl od homosexuality, nakloněná...

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (mrkev) R) (14.5.2013 10:02) reagovat
Homosexualita je úchylka ( jen tak mimochodem kaž je to genetické jak se to dědí), ale úpln stejně je ůchlyka sado maso, stejně je fetish na nohy. Jediný rozdíl je přístup společnosti k těmto úchylkám.

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (JuarezRP (14.5.2013 9:28) reagovat
LSLarry: Takže stát by měl podle tebe kontrolovat lidské vztahy podle toho, jak jsou perspektivní a jaký mají hmotný přínos pro společnost? To je jedna z horších antiutopií, jaké si dokážu představit ...

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (asdasdwww) (14.5.2013 9:26) reagovat
Precitajte si http://beo.sk/recenzie/1671-vladimir-palko-levy-prichadzaju je to k teme

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (mrkevRP (13.5.2013 23:02) reagovat
@LSLarry "Dokud bude rodina zakladem statu bude treba podporovat "klasickou" rodinu jako prirozeny nastroj preziti a duchodoveho zabezpeceni" - Na podpoře té tvojí klasické rodiny se (podstatně více než ostatní), podílí právě bezdětni jedinci a páry!! Miluju lidi, co nedokáží vidět souvislosti a vždycky přijdou jen na část skutečnosti. Btw. kolik asi bude homosexuálních učitelů, pediatrů, kolik lidí se dalo dohromady u Queen, nebo Eltona, atd..

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (LSLarry) (13.5.2013 21:44) reagovat
Dokud bude rodina zakladem statu bude treba podporovat "klasickou" rodinu jako prirozeny nastroj preziti a duchodoveho zabezpeceni. Polygamie ma snad nejake pozitivni eugenicke prinosy (uspesnejsi muz ma vice zen a tedy deti, u kterych je lehce vyssi pravdepodobnost, ze budou take uspesnymi dospelymi). Homosexualni svazky jsou naopak z celospolecenskeho pohledu neperspektivni a bez prinosu. Snad jen jejich charitativni funkce v pripade adopce deti ma nejakou hodnotu (cokoliv je lepsi nez decak).

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (JuarezRP (13.5.2013 20:29) reagovat
mrkev: díky, výborně shrnuto.

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (mrkevRP (13.5.2013 19:23) reagovat
Deviace je odchylka od normálu. Jako deviace se dá proto brát úplně každý lišící se od normy (mediánu). Podle téhle definice je deviantem každý vrcholový sportovec, každý nadprůměrně inteligentní člověk, atd. Vzhledem k neužitečnosti takové def., se rozhodli psychologickou deviaci omezit na odchylky škodlivé pro toho jedince samotného, nebo pro celou společnost. Homosexualita pak přestala být deviací, když lidé uznali, že i hetero můžou být neplodní (a že ani v jejich případě nejde o úchylku).

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (UtrumRP (13.5.2013 17:20) reagovat
a kdo říká, že buzeranti jsou u nás "wonderful"?

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (SatrifRP (13.5.2013 16:48) reagovat
SUK: no, víme, že samotná přítomnost úchylky není důvodem k diskriminaci jedince. Typicky, když se o učiteli roznese drb, že je pedofil. Lynčovat ho je asi stejně rozumné, jako lynčovat každého heteráka, který pracuje v ženském kolektivu. Úchylka sama o sobě nedělá násilníka.

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (JuarezRP (13.5.2013 16:44) reagovat
Satrif: No tak ta diskuse je už od začátku trochu mimo :) Jinak pro mě za mně, ať si zalegalizujou i polygamní vztahy - pokud tam nikdo netrpí a nikdo k němu nebyl přinucen.

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (SUKRP (13.5.2013 16:42) reagovat
Satrif: okej, odskatulkovano mame a co vime? Nic. Parada :) Roumena taky nepotrebujeme, deme do hospody...

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (SatrifRP (13.5.2013 16:41) reagovat
Tedy ano, homosexualismus může být úchylkou, nemusí být. Může podbarvit i duševní poruchu, jako úplně jakýkoli sexuální prvek (což může být úplně jakýkoli prvek ever). Obrázek je ale o manželství, základním kamenu společenského uspořádání, jak naše diskuze s tím souvisí? :-D

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (JuarezRP (13.5.2013 16:31) reagovat
Satrif: parafilii jsi poprvé zmínil před chvilkou. Právě o to mi jde - i "pokročilé stádium homosexuality" (pff) nijak neobtěžuje okolí, protože se jedince prostě domluví s jiným jedincem a po vzájemné dohodě se ukojí. Jiná situace je, když je jedinec frustrovaný nemožností sexuálního vybití, ale to se může stát i heterosexuálovi. Je tady prostě příliš mnoho šedých zón.

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (SatrifRP (13.5.2013 16:30) reagovat
ta otázka nenastává, protože odpověď na ní k ničemu nepotřebuješ. ;-) Pro nás je podstatné odškatulkovat to, co jsem popsal.

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (SUKRP (13.5.2013 16:28) reagovat
Satrif: nezda se mi tvrzeni, ze kdo se bez toho obejde je vlastne celkem OK ... pokud nekoho pritahujou deti, ale dokaze se udrzet a aspon castecne se vybit s zenou, neni pedofil? Pak vyvstava otazka - je chlap, ktereho pritahujou chlapi, homosexualem, pokud ma manzelku, deti a nikdy s chlapem nespal?

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (SatrifRP (13.5.2013 16:27) reagovat
to jsem definoval hned na začátku: 1) parafilie = líbí se mi to, ale není to nutné 2) úchylka = bez toho mi ani neztrvrdne 3) duševní porucha = svojí úchylku nedokážu ovládat a ubližuju okolí

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (JuarezRP (13.5.2013 16:25) reagovat
Satrif: no moment, najednou jsi začal rozlišovat stádia pokročilosti a praktické realizace dané odchylky? :)

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (SatrifRP (13.5.2013 16:19) reagovat
SUK: ale o to jde. Můžu mít parafilii na dětské rysy, v tom smyslu, že s prvkem "dítě" dosáhnu sexuálního uspokojení. Ale pokud to pro mě není nutné, a a dokážu si užít i dospělou ženou (aniž bych ve své fantazii těžce zapíral, že je to dospělá žena) tak ani nejsem úchyl. Protože v základní konfiguraci (= bez silné morální výchovy) chlap dokáže ošukat cokoli, ale jen ti, co si bez mrtvol neporadí, jsou nekrofilové.

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (JuarezRP (13.5.2013 16:14) reagovat
_: Tak na ty dokonalé protiargumenty bych byl moc zvědavý, protože doposud byla tvoje argumentace konzistentní jako stolice po mexické kuchyni. Nejsem homosexuál, jen nechápu, proč řešíme pohlavní praktiky dvou dospělých, svéprávných lidí, kteří nikoho do ničeho nenutí.

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (SUKRP (13.5.2013 16:11) reagovat
Juarez: ano, v moralne-spolecenskych vecech s tebou naprosto souhlasim...

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (_) (13.5.2013 16:10) reagovat
Juarez: Vidím, že diskuze s tebou nemá smysl. Mohl bych ti na tvé hloupé argumenty sepsat dokonalé protiargumenty, vyvracející všechna tvá tvrzení, nicméně myslím, že v tvém případě by to bylo zbytečné... Je to stejné, jako se pokoušet vyvracet hloupé argumenty (týkající se např. těch homosexuálů) zaslepeným náboženským fanatikům... Mám jen jednu otázku: Jsi homosexuál nebo pouze homosexuály bráníš?

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (SUKRP (13.5.2013 16:09) reagovat
Satrif: mas pravdu, zamenuju je, protoze presne definice neznam, coz jsem i tak nejak napsal. A rozhodne bych sem netahal schopnost se pohlavne ukoji bez pritomnosti daneho prvku. To muze mit jak homosexual tak pedofil, jen s tim, ze homosexual muze sveho dosahnout legalne.

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (JuarezRP (13.5.2013 16:09) reagovat
Satrif: pokud nevidíš žádný rozdíl mezi těma příklady, které jsi uvedl, tak se asi fakt nemáme o čem bavit.

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (JuarezRP (13.5.2013 16:07) reagovat
Satrif: co to ma do veci? prece nerikam, aby se kazdy chlap s velkym penisem musel registrovat na policii. sexualni styk mezi dvema druhy zvirat je strasne nebezpecna vec - a dotycny vubec nemusi byt sadista, aby to zvire "nechtene" zabil.

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (SatrifRP (13.5.2013 16:06) reagovat
a když se starám o psa, proč ho smím nechat tahat bágly a nesmím ho nechat mi vylízat kulky? Toliko k tvému "zneužívání nesvéprávných živočichů". Jo, týrat zvířata nesmím, na to jsou zvlášť zákony.

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (SatrifRP (13.5.2013 16:03) reagovat
ale někdo má genitále jinak utvořená třeba po operaci. V tenhle diskuzi se ti vážně nedaří Juarezi. _: proto jsem napsal, že řešit "odchylky od normálu" není vůbec zajímavé.

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (JuarezRP (13.5.2013 16:02) reagovat
_: presne tak, moralka je spolecensky konsensus, takze jako "rule of a thumb" muzeme pouzit pravidle, ze kazdy si muze delat co chce, pokud k tomu nenuti jine lidi (znasilneni) nebo nezneuziva jedincu bez rozlisovacich schopnosti (deti, zvirata, mentalne postizeni).

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (JuarezRP (13.5.2013 15:58) reagovat
_: o tom jsme se bavili na zacatku - "plnohodnotny vztah" si definujeme jako dlouhodoby vztah vytvoreny za souhlasu dvou SVEPRAVNYCH jedincu. A k takovym nepatri ani vztah dite-pedofil, zvire-zoofil, psychicky zdravy clovek-mentalne postizeny clovek. To uz nebudu zminovat fakt, ze genitalie ruznych zvirecich druhu jsou jinak utvarena, takze u zoofilnich styku dochazi k vaznym fyzickym zranenim, infekcim atd.

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (_) (13.5.2013 15:58) reagovat
Ještě jsem zapomenul dodat: To co je či není "normální" závisí vždy na konkrétní definici tohoto slova, která není nikdy objektivní...

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (Tvoje zlý dvojčе) (13.5.2013 15:57) reagovat
Nechápu jak láska k dětem či zvířatům může být škodlivá. Jo, šukat je, to je jiná.

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (JuarezRP (13.5.2013 15:54) reagovat
SUK: jak rikam - pokud to povazujes za odchylku, tak bys tam musel zatahnout spoustu jinych sexualnich praktik a fetisu. Pokud neci sexualni preference nijak nezasahuje do zivotu jinych lidi (zvirat), tak se podle me proste neni o cem bavit. Pedofilie a zoofilie jsou vylozene skodlive, nebezpecne praktiky, coz o homosexualite nelze rict.

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (_) (13.5.2013 15:52) reagovat
Juarez: Nevím jak je tomu v případě pedofilů, nicméně co se zoofilie týče, jsou tvé argumenty naprosto mimo. Nejen, že zoofil zvíře netýrá (to dělá sodomita/zoosadista; zoofil ke zvířatům cítí především lásku, která mu nedovolí jim jakkoli ublížit), on jej navíc bere jako svého plnohodnotného partnera a opravdu s ním většinou má "dlouhodobě fungující a rovnoprávný vztah"... Mimochodem, gratuluji, v této diskuzi ses projevil (stejně jako "SUK") jako dokonalý příklad pokrytce... ;-)

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (SatrifRP (13.5.2013 15:44) reagovat
oproti tomu pojem "odchylka od normálu" nemá s tématem nic společného, a není to totéž, co "sexuální úchylka". Suk tyto dvě věci zaměňuje jak se mu hodí.

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (SatrifRP (13.5.2013 15:43) reagovat
Rovněž o úchylky jde až ve chvíli, kdy člověk není schopen dosáhnout sexuálního uspokojeni bez přítomnosti daného prvku (dítě, znásilnění). Opět, pokud si ho jednou vyhoníš u milfky a podruhé u hentai s holčičkami, tak ani nejsi úchyl.

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (SatrifRP (13.5.2013 15:42) reagovat
SUK: tak si nejdřív zjisti, co to vlastně úchylky jsou, než začneš ostatní škatulkovat. O poruchu/nemoc jde až ve chvíli, kdy se člověk nedokáže ovládat a jde za svým i za cenu poškozování ostatních. Honitba u hentai z nikoho duševně nemocného nedělá, stejně tak jakékoli nenucené sexuální praktiky.

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (SUKRP (13.5.2013 15:39) reagovat
Juarez: mas pravdu, s BDSM jsem to mozna prehnal. Ze ovsem homosexualita, pedofilie, zoofilie jsou odchylky se se mnou doufam hadat nehodlas.

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (JuarezRP (13.5.2013 15:35) reagovat
SUK : a tak si tady muzeme slovickarit az do soudneho dne. Jake sexualni chovani a praktiky tedy nepovazujes za uchylku? Poloha zezadu je taky deviace? Nebo sex pred svatbou?

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (SUKRP (13.5.2013 15:25) reagovat
Juarez: jestli nekdo je ci neni schopen vytvorit dlouhodoby vztah na zaklade sve "orientace" neni podle me duvodem pro klasifikovani toho cehosi mezi uchylky ci ne. Vetsinu techto veci povazuju za uchylku jen s tim rozdilem, ze neco je legalni a akceptovatelne (homosexualita, bdsm) a neco nelegalni a neakceptovatelne (pedofilie, zoofilie...).

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (JuarezRP (13.5.2013 15:20) reagovat
SUK: jak rikam - to bys ten kruh rozsiril tak, ze bys musel povazovat za deviaci i nektere pomerne obvykle sexualni praktiky. pedofil nebo zoofil nikdy nedokaze vytvorit dlouhodobe fungujici a rovnopravny vztah, kdezto u homosexualu to je bezne (a to i u jinych zvirecich druhu, nejen u lidi). Takze ne, neni to porucha chovani v obecnem smyslu.

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (PaulZyRP (13.5.2013 15:16) reagovat
Oje: ale prd, i tak je ženských málo a příliš jich má nadváhu. aaaaaaaaaaaaaa: některé státy to povolují, ale to riziko, že se narodí postižený... Proto neexistuje, aby si někdo bral svou sestřenici z 5. kolena (ač toto zákony ČR umožňují). Ne, dokud se bude ohlížet na fanatiky, kteří ani nepřipustí léčení vrozených vad ještě před narozením.

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (Tvoje zlý dvojčе) (13.5.2013 15:14) reagovat
uplne jiny pepa: Mít čtyři manželky především znamená mít čtyři tchyně.

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (SUKRP (13.5.2013 15:13) reagovat
aaaaaaaaaaaaaa: kdyz ma 15 rocny neco s 14 rocnou, tak to neni pedofilie

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (SUKRP (13.5.2013 15:12) reagovat
Juarez: ja ovsem nesrovnaval homosexualni a pedofilni vztah, nybrz homosexualitu a pedofilii jakozto uchylku/poruchu/nemoc etc (nevim pro to presnej nazev).

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (aaaaaaaaaaaaaa) (13.5.2013 15:12) reagovat
Juarez: pedofilia je aj ked 15 rocny nieco ma so 14 rocnou, o mesiac mladsou. Ale radsej by som argumentoval incestom atd - tam sa tiez 2 svojpravni ludia mozu rozhodnut a stat to aj tak zakazuje

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (JuarezRP (13.5.2013 15:02) reagovat
SUK: to nelze srovnavat, protoze homosexualni vztah je svobodne rozhodnuti dvou dospelych, svepravnych jedincu (neni to jednostranne zneuziti zvirete nebo ditete). Pokud se dva lidi na necem svobodne dohodnou a tyka se to jen jich dvou, tak at si delaji co chteji.

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (ForeverAloneRP (13.5.2013 14:45) reagovat
Akurat ze ten arab by nevykrikoval arrest ale ukamenoval a dosekal by ho na ulici a potom vlacil po meste za autom. Pretoze arabi su agresivne opice. ;-)

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (SUKRP (13.5.2013 14:43) reagovat
tur: Protoze to jistym zpusobem porucha je? Stejne jako treba pedofie, zoofilie atd?

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (tur) (13.5.2013 14:35) reagovat
A máš nějaký rozumný důvod, proč by to mělo zůstat duševní poruchou?

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (Oje BallstromRP (13.5.2013 14:10) reagovat
To ano, ale homosexualita by zustala klasifikovana jako dusevni porucha.

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (uplne jiny pepa) (13.5.2013 13:55) reagovat
no jo, ale když jeden chlap má čtyři manželky, tak to znamená, že na tři další chlapy se nedostane...

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (NajsilnejsieVeriaciRP (13.5.2013 13:48) reagovat
to by vas preslo keby ste poznali detaily ;)

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (KočičákRP (13.5.2013 13:25) reagovat
Oje: pravdu díš

Obrázek '20130513Freedom of marriage' Obrázek '20130513Freedom of marriage' (Oje BallstromRP (13.5.2013 12:51) reagovat
The one time in life I wish world was muslim.