Odebírat | ||
![]() |
Obrázek 'evolution of gaming characters' (HonzaRez) RP (2.7.2013 12:22) | reagovat |
Kua Bioforge, musím to konečně někdy dohrát, mám to v Dosboxu... | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'evolution of gaming characters' (BeNiSh) RP (5.6.2013 14:58) | reagovat |
az na to, ze prvni Asteroids byli ve vektorovy grafice, cucácíííí ![]() |
||
|
||
![]() |
Obrázek 'evolution of gaming characters' (Hnidopich) (27.5.2013 22:23) | reagovat |
Bobsik: Zaklinadlo uzivatelu integrovane graficke karty? ![]() |
||
|
||
![]() |
Obrázek 'evolution of gaming characters' (chr) (27.5.2013 22:11) | reagovat |
to je tym ze minecraft je v jave. keby sa tam pokusil niekto o trochu lepsiu grafiku tak by sa to uz nedalo hrat, uz teraz je to na hrane na vacsine pocitacoch | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'evolution of gaming characters' (Tvoje zlý dvojčе) (27.5.2013 22:06) | reagovat |
honiptak: Steve. | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'evolution of gaming characters' (honiptak) (27.5.2013 20:29) | reagovat |
Co je po poslední, proboha? | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'evolution of gaming characters' (jehovista) (27.5.2013 17:49) | reagovat |
Bobsik: Staci proste napsat vicevlaknovou aplikaci. Javu k tomu nutit nemusis. Kdyz uz mas vic threadu, tak je zbytek zalezitosti OS, aby je co nejefektivneji zpracovaval s dostupnymi prostredky. | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'evolution of gaming characters' (cpy) RP (27.5.2013 17:39) | reagovat |
Bobsik: pre server je tick threading [odkaz] pre clienta optifine [odkaz] | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'evolution of gaming characters' (lenoch dnb) (27.5.2013 15:54) | reagovat |
Asteroids | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'evolution of gaming characters' (hulak) RP (27.5.2013 15:49) | reagovat |
Jak se jmenuje hned ta první hra? Taková ta stíhačka co lítá tím vesmírem a střílí... Jsem to nedávno sháněl. | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'evolution of gaming characters' (JLo2) RP (27.5.2013 15:45) | reagovat |
Bobsik: No, je tam mnohem vic problemu nez Java... pristup "hodim to vsechno na grafarnu a ona se s tim popere" je takovy... ![]() |
||
|
||
![]() |
Obrázek 'evolution of gaming characters' (Šukahošiki) RP (27.5.2013 15:38) | reagovat |
Vkus jde do prdele,ve hrách,v muzice všude PS i ve Skyrimu je plno možností | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'evolution of gaming characters' (Deloix) RP (27.5.2013 15:37) | reagovat |
řídicí jednotky z nasa nejsou moc výkoný protože nepotřebujou a menší složitostí se sníží pravděpodobnost poškození/defektu. A k minecraftu, že jsou všichni kokoti a nejsou schopni poznat že je to stylizace grafiky kvuli tomu že hipoly modely v kostkovaným světě by byly jako pěst na oko, to je problem jejich. A možna by to ten java engin neutahl. | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'evolution of gaming characters' (Abdul_Hasan) RP (27.5.2013 15:34) | reagovat |
co hratelnost, ale hlavně ty možnosti, to není snad nikde.. | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'evolution of gaming characters' (Bobsik) RP (27.5.2013 15:34) | reagovat |
tak zrovna narocnost je i konkretne u Minecraftu problematicka, vzhledem k tomu, ze to bezi v Jave ... PS: vi nekdo o zpusobu, jak Javu donutit pracovat s vice jadrama ? | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'evolution of gaming characters' (Hans II.) (27.5.2013 15:29) | reagovat |
Naprosto souhlasím! Kurňa, vždyť ono už to pomalu ani nejde na normálním přístroji ani zpustit. Člověk aby si kvůli tomu sehnal řídící jednotku od NASA... ![]() |
||
|
||
![]() |
Obrázek 'evolution of gaming characters' (Bobsik) RP (27.5.2013 15:26) | reagovat |
a to je jasnej dukaz, ze hratelnost je dulezitejsi nez grafika ![]() |
||
|