Odebírat | ||
Video 'Bum...' (sumy) RP (27.6.2013 7:04) | reagovat | |
To škytnutí stačí, vždyť jde krásně vidět, jak velká je tam asymetrie tahu. Pravda, reversy vyndavá na obou motorech a dobržďování už je normální. Ale i tak, nepodchytit prvotní impuls, už by skončil mimo dráhu a to prostě tyhle éra nemaj rády | ||
|
||
Video 'Bum...' (AKA the A) RP (26.6.2013 19:36) | reagovat | |
Jenže on nekleknul, jen "škytnul" (při zpětnym tahu už je směrovka zase na střed, motor vesele táhne dál) | ||
|
||
Video 'Bum...' (sumy) RP (26.6.2013 18:34) | reagovat | |
Naopak, udělal to velmi dobře. Vím jak se do toho musí normálně šlapat u jednomotoráku, natož když klekne motor na jednom křídle o tak ohromným výkonu. Chvilku zaváhat, už by neměl šanci to srovnat na dráhu | ||
|
||
Video 'Bum...' (Cx) (26.6.2013 17:54) | reagovat | |
Vyhodil směrovku úplně do leva. Nemůže to znamenat, že pilot byl úlpně mimo? Třeba mimo smysly a rozbil motor. | ||
|
||
Video 'Bum...' (sumy) RP (26.6.2013 15:31) | reagovat | |
Že je start na ruce to vím, spíš mi jde o to, jestli tam nějakej pomocník (jakoby ESP u auta) nezasáhne. Nevim, já poletuju jen malejma "prskoletama" [odkaz] Jestli to bylo čistě na ruce, tak klobouk dolu, za rychlost a přesnost reakce PS: Já mám rotate od 20km/h a až při 80 odpoutávám-holt se musí odlehčovat ten nebohej příďák | ||
|
||
Video 'Bum...' (drunkez) (26.6.2013 13:09) | reagovat | |
a co sa tyka rychlosti tak ziadne medzi V1 V2 neexistuje V1 je critical engine recognition speed, tj ak do tejto rychlosti pride engine failure tak ides RTO (rejected takeoff) ak si >V1 pokracujes vo vzlete aj s failnutym motorom. V2 je takeoff safety speed, rychlost ktora je potrebna pre vzlet aj s len jednym fukcnym motorom. Medzi nimi je rotate: rychlost ked sa odlepi predny podvozok. | ||
|
||
Video 'Bum...' (drunkez) (26.6.2013 13:05) | reagovat | |
na 99% to chytili piloti...vzlieta stale rucne (chvalabohu), co sa tyka rychlosti tej reakcie videl som video kde bol nacvik "fire engine" situacie, neskutocne to bolo , obom pilotom ruky lietali ze az...do 20 sekund mali fire procedury ukoncene. | ||
|
||
Video 'Bum...' (sumy) RP (26.6.2013 12:56) | reagovat | |
Rychlost z GPS je ti pro lítání na prd, leda pro navigaci, ale ne pro letové manévry, to tě zajímá IAS-indicated Air Speed. Spousta lidí ani GPS nepoužívá. Ani já ji nepoužívám (akorát se musím víc soustředit na navigaci, při 200km/h se jeden ztratí jako prd Hodně by mě zajímalo, zda směr podchytil počítač, nebo zda to tak krásně podchytil pilot. | ||
|
||
Video 'Bum...' (BG) RP (26.6.2013 11:22) | reagovat | |
myslis ten vzduchovy rychlomer? urcite tam mas GPS navigaciu a ta urcite zobrazuje aj rychlost. to je asi najpresnejsie co dostanes | ||
|
||
Video 'Bum...' (Maximus-CZ) RP (26.6.2013 10:55) | reagovat | |
Když tu jsou teda ty mechanici, já se zeptám.. Teď lítám na větroních, a tam má rychloměr docela velký spoždění. Je to tak i u těhlech airbusů a boeingů? | ||
|
||
Video 'Bum...' (DF) (26.6.2013 8:48) | reagovat | |
vecernik: Při vzletu má každá posádka spočítané dvě rychlosti, V1 a V2. Jsou závislé na výkonu letadla, naložení, teplotě okolního vzduchu, nadmořské výšce, délce dráhy a pod... Pokud je letadlo pod V1, tak má posádka jistotu, že dokáže ubrzdit do konce dráhy. Pokud je letadlo nad V2, tak má posádka jistotu (pokud se teda letadlo úplně nerozpadá), že poletí. Pr*ser je, pokud to řachne mezi. | ||
|
||
Video 'Bum...' (AKA the A) RP (25.6.2013 20:52) | reagovat | |
Normální "compressor stall", nemusí motor ani poškodit... | ||
|
||
Video 'Bum...' (vecernik) RP (25.6.2013 20:19) | reagovat | |
kdyby měli vzletovou rychlost, pak by to nejspíš dokázali zvednout. I když to zní šíleně, A330 by měla být schopná letět i na jeden motor. Nejhorší by to bylo kdyby to bouchlo opravdu těsně před dosažením vzletové rychlosti. Pak by se asi odlepit nedokázali a místa na brždění by taky nebylo zrovna moc. | ||
|
||
Video 'Bum...' (jojo) RP (25.6.2013 19:48) | reagovat | |
iny pohled [odkaz] | ||
|
||
Video 'Bum...' (EnterTheNameHere) RP (25.6.2013 18:59) | reagovat | |
Přesně... ještě že ta runway je do kopce... | ||
|
||
Video 'Bum...' (MartinMasor) RP (25.6.2013 18:11) | reagovat | |
docela klika ze nemeli vzletovou rychlost ne ze by stim pak neslo litat, ale přece jenom | ||
|