Odebírat | ||
Obrázek 'zokejvana' (Tomasek) (15.10.2013 12:53) | reagovat | |
"Nicméně většina dotací AGF jde z EU nikoli z ČR!" No jo, ale aby jsme ty peníze z dotací EU mohli čerpat nejdříve je tam ČR musí poslat...to spoustě lidí nedochází. Nebo si myslíte že EU nám ty prachy dá jen tak? Za celou dobu co jsme v EU jsme dostali víc než dali jen v roce 2009. | ||
|
||
Obrázek 'zokejvana' (Vítek) (15.10.2013 10:09) | reagovat | |
Tím tedy nechci obhajovat Babiše - na toho ať si každý udělá svůj obrázek. Ale ať se každý drží faktů a ne dezinformací. SSO je jistě zajímavá strana, ale vadí mi jejich útočná část kampaně? Mají to zapotřebí? Proč se raději nevěnují svému programu? | ||
|
||
Obrázek 'zokejvana' (Vítek) (15.10.2013 10:04) | reagovat | |
A ohledně těch dotací. Agrofertí majetek vznikl díky půjče tuším CitiBank, který Babišovi půjčila na nákup chemických fabrik, které nikdy dotace na výrobu ani zdaleka neviděli. Ono celkově ta nedotovaná chemie Babišovi stále vydělává nejvíc, takže útočná rétorika ala SSO (která jim dle mě dost snižuje kredit) ohledně dotací je uplně mimo, protože se v ní míchá několik z kontextu vytržených faktů. - Buď tedy ať prosazují plošné zrušení dotací, nebo ať mlčí. Nicméně většina dotací AGF jde z EU nikoli z ČR! | ||
|
||
Obrázek 'zokejvana' (Vítek) (15.10.2013 9:57) | reagovat | |
Už jsem to někde psal, Babišovi nikdy nešlo o člověka a jen naivní člověk si to může myslet. Má to ale velké ALE. Pokud chce uchránit své investice (a lidé tak budou mít zachovanou práci), musí logicky být u toho, kde se rozhoduje o budoucnosti země, v parlamentu by zkrátka kromě zástupců občanů měli být i podnikatelé, kteří dokážou zemi a lidem vydělat peníze. Je to pro vzájemný prospěch obou stran. | ||
|
||
Obrázek 'zokejvana' (Tvoje zlý dvοjčе) (15.10.2013 8:36) | reagovat | |
prasomrd: Samozřejmě že benzín kupuješ prostřednictvím zboží v obchodech (ne marže, pozor! cena pohonných hmot se promítá do nákladů ve všech článcích výrobního a obchodního řetězce). Co se kopání do politických soupeřů, prosmrd plz - jakou politiku představuje ANO? Má někde nějaký reálný program, nebo je to jen banda odevšaď nalákaných hezkých ksichtíků? A jestli chceš takt, hledej si ho v CPU nebo v hudbě. Babiš se absencí taktu netají při žádné televizní diskusi. | ||
|
||
Obrázek 'zokejvana' (prasomrd) (14.10.2013 23:16) | reagovat | |
P.S. doufám, že mi tady někdo nezačne vysvětlovat, že benzín kupuju prostřednictvím marže v obchodech. | ||
|
||
Obrázek 'zokejvana' (prasomrd) (14.10.2013 23:14) | reagovat | |
Proč se tohle téma neřeší bez zbytečnýho ukazování prstem, tvrdíme že jsou dotace špatný, tak proč při tom nekopnout i do svýho politickýho soupeře, že? Tohle chápu jako ubohost, osobně je mi SSO programem nejbližší, nicméně z vlastní zkušenosti můžu říct, že kandidáti jsou uvědomělí, mají přehled a postrádají takt. | ||
|
||
Obrázek 'zokejvana' (prasomrd) (14.10.2013 23:06) | reagovat | |
Tvoje zlý dvojče: ještě mě nikdo benzín kupovat nenutil. Co se dotací týče s tebou souhlasim, doufal jsem, že je z mýho příspěvku patrný naznačení toho, že všechno zlý je pro něco dobrý. O tom jestli by se rozjel nebo ne... spekulovat je doufám i pod tovjí úroveň. Dotace tu jsou, a kdo může tak je využívá, využívat právního rámce je podle mě naprosto legitimní jednání, a chápu že se najde spousta lidí, co v dotacích vidí způsobj destrukce ekonomiky, včetně mě, nicméně nemám potřebu je někomu závidět. | ||
|
||
Obrázek 'zokejvana' (kocur3) (14.10.2013 22:25) | reagovat | |
babis je velice schopny podnikatel, a za to mu patri me uznani. ale (vseho) schopny podnikatel, ktereho zajimaj JEN prachy a jeste k tomu navic ma zakonodarnou moc? nenene, to smrdi. | ||
|
||
Obrázek 'zokejvana' (Tvoje zlý dvοjčе) (14.10.2013 21:01) | reagovat | |
whatthefuck: Proč by neměl jít podplatit? Cokoliv, z čeho bude mít víc prachů, je pro něj zajímavý. Navíc čím máš víc, tím chceš ještě víc - zákon akumulace chamtivosti a Babiš jej potvrzuje. Pro mě bohatej není totéž, co svatej. To jsou dvě různý (na sobě nezávislý) věci. Švarcenberk je křivej hajzl, Lobkovic je křivej hazjl, Babiš je křivej hajzl... nezajímá mě, jestli je zkazily peníze, nebo jestli by byli takoví i bez peněz. Jsou to prostě křiví hajzlové. Možná existujou i svatí bohatí, nevím. | ||
|
||
Obrázek 'zokejvana' (whatthefuck) (14.10.2013 20:43) | reagovat | |
porad lepsi babis kteryho nepotplatis 100 tis. bo ma penez plnou prdel nez nejakej chudej blbecek kterej kdyby mohl tak narhave vic nez babis .. | ||
|
||
Obrázek 'zokejvana' (Tvoje zlý dvοjčе) (14.10.2013 17:45) | reagovat | |
prasomrd: Povinně kupujeme řepku (namíchanou do benzínu). Co se zhodnocování dotací týče, to je sice pěkné, ale o ty dotace šlo prostě snížit daně a ten příjem pro stát by vznikl taky (nabídka X poptávka). Navíc Babiš by bez těch dotací nepodnikal ani by se nerozjel. | ||
|
||
Obrázek 'zokejvana' (Tvoje zlý dvοjčе) (14.10.2013 17:42) | reagovat | |
konopinik: I za Piráty jsou výsledky, za SSO také, je vidět velká dřina. Za ANO je vidět velká drahá marketingová kampaň. Prostě asi jako když puberťák dostane bez zásluhy drahé auto - jak si toho bude vážit? Já vlastně nevím, co mám od kandidátů za ANO čekat - nevím to vůbec, ta strana je nejednotná. A nevím, co udělají, protože zatím nic nepředvedli. Co se vytváření pracovních míst týče - kdyby tam nebyl Babiš, zaplnil by díru na trhu někdo jiný. (A zrovna Babiš pracovní místa nevytváří, ale skupuje.) | ||
|
||
Obrázek 'zokejvana' (prasomrd) (14.10.2013 17:37) | reagovat | |
Mrrr, vysvětli mi, jakej produkt povinně kupuješ. On je nějakej zákon co tě nutí něco kupovat? Příjemce dotací to je, (dotac z principu jsou blbost) nicméně si vedle těch dotací co vycucá postav druhej sloupec s tím, kolik jeho podnikání generuje zisku státu na daních (včetně daně z příjmu jeho zaměstnanců) a pak mi pověz jak je to jednoduchý postavit podnik o 20k zaměstnancích, já jenom že bych taky začal. | ||
|
||
Obrázek 'zokejvana' (prasomrd) (14.10.2013 17:33) | reagovat | |
Co se týče proslovu žokeje Váni, to je prostě on, vždycky to dělal a vždycky to dělat bude. Kdykoliv měl prostor v televizi, tak na plnou hubu řek co si myslí. Nebojí se projevit nahlas vlastní názor a nehledě na to, že Babiše volit nebudu, za tohle Váňovi smekám. | ||
|
||
Obrázek 'zokejvana' (konopinik) RP (14.10.2013 16:48) | reagovat | |
(3/3) On vubec nic nevyrabi a nezamestnava lidi? Je mi jedno kolik z toho ma, kdyz zamestna x-tisic lidi. Proc by z toho nemohl mit miliony, kdyz ma tu zodpovednost. Kterej z politiku co tam jsou nebo jdou tohle dokazal, vytvoril pracovni misto? To ze je uspesnej podnikatel no a co, kdo nam brani byt jako on? Podnikat si, vydelavat. | ||
|
||
Obrázek 'zokejvana' (konopinik) RP (14.10.2013 16:48) | reagovat | |
(2/3) A to, že má draze zaplacenou kampaň, no to je jeho věc. Já jsem vědel, že můj hlas měl když jsem se doslechl ze ma nejakou stranu a nez zacal s kampani. To ze nemuze rucit za ostatni lidi je trochu smutne jasne protoze za tolik lidi preci nemuze dat ruku do ohne nikdo. A ze stranou nejsou vysledky, no kdyz je nova kde by se asi vzaly ze? A ze za nim (babisem) neni prace? wtf? | ||
|
||
Obrázek 'zokejvana' (konopinik) RP (14.10.2013 16:47) | reagovat | |
(1/3) Tvoje zlý dvοjčе: Flejm, diskusi, bych docela bych rád, protože mi jěště nikdo neřekl co by na něm bylo špatného. Já rád pujdu do někoho lepšího, jsem tomu otevřenej, ale nikoho takovyho asi nemam. A ty SSO, nic proti ale proc sakra rypou porad do Babise, to nemaj nic jineho? To mi vadi na kampani uplne nejvic je tohle pohazovani spiny na ostatni. | ||
|
||
Obrázek 'zokejvana' (mrrr) (14.10.2013 15:17) | reagovat | |
Ten uspech bych si teda predstavoval jinak, nez byt prisaty na statni cecek. Je to nejvetsi prijemce dotaci u nas. Jeho produkty vsichni kupujeme povinne, skrz prolobovane zakony... to se to pak "podnika". Kdyz tedy pominu to, ze je to snbak a zmrd. | ||
|
||
Obrázek 'zokejvana' (Tvoje zlý dvοjčе) (14.10.2013 13:50) | reagovat | |
Mně sympatický není, jeho úspěšnost je podpořena státem a vůbec mu nic nezávidím (není co mu závidět) ani neodpouštím (z téhož důvodu). | ||
|
||
Obrázek 'zokejvana' (kapilára) RP (14.10.2013 13:44) | reagovat | |
proč lidi nemají rádi babiše? vypadá jako sympaťák a je úspěšný. to je ta blbá česká závist, že. úspěch se zde prostě neodpouští. | ||
|
||
Obrázek 'zokejvana' (Tvoje zlý dvοjčе) (14.10.2013 13:32) | reagovat | |
konopinik: Chceš flejm, nebo rovnou do držky? (Reakce a la Babiš, jen tak mimochodem; stačí se podívat prakticky na jakoukoliv jeho diskusi v televizi. Jeho strana je nejednotná, jejich kampaň draze zaplacená, žádná konkrétní práce za jeho stranou není. Volím SSO.) | ||
|
||
Obrázek 'zokejvana' (konopinik) RP (14.10.2013 13:04) | reagovat | |
ja s tim vanou souhlasim, ten babis je dobrej, nevim co za kkt furt maj proti nemu kecy, koho budete jinak volit? | ||
|
||
Obrázek 'zokejvana' (Applebong!) (14.10.2013 11:55) | reagovat | |
South Park did it too! | ||
|
||
Obrázek 'zokejvana' (kumbaya) RP (14.10.2013 10:33) | reagovat | |
Simpsons did it... | ||
|
||
Obrázek 'zokejvana' (Ellrohir) RP (14.10.2013 10:21) | reagovat | |
Pardubický závodiště se teď jmenuje Agrofert Park...koho chleba jíš, toho píseň zpívej, nic překvapivýho | ||
|
||
Obrázek 'zokejvana' (Yoda) RP (14.10.2013 9:43) | reagovat | |
hulibrk | ||
|
||
Obrázek 'zokejvana' (Tvoje zlý dvοjčе) (14.10.2013 9:36) | reagovat | |
NL: To bylo tím, že spadl na hlavu. Netrápil bych se tím. | ||
|
||
Obrázek 'zokejvana' (Daver) (14.10.2013 8:22) | reagovat | |
Tak určitěěěě | ||
|
||
Obrázek 'zokejvana' (Neprihlaseny Lamak) (14.10.2013 2:21) | reagovat | |
Nutno říct, že vtip je především v jeho dnešním proslovu na VP, to bylo fakt na čelo....cap. out | ||
|
||
Obrázek 'zokejvana' (Dunno) RP (14.10.2013 1:06) | reagovat | |
stejne jak v tom dile | ||
|
||
Obrázek 'zokejvana' (Dunno) RP (14.10.2013 1:05) | reagovat | |
kdyz ho vidim vzpomenu si na ten dil simpsonu kde jsou zokejove jako gank skritku...kdyz sem to videl rikam si to je ale volovina pac jich par znam a vypadaj normalne. Kdyz ho vidim jak je seslej, zhrbenej a nevim co jeste...uplnej zlej skritek | ||
|
||
Obrázek 'zokejvana' (Daver) (14.10.2013 0:39) | reagovat | |
odchod na párky | ||
|