Odebírat | ||
Obrázek 'I drive a clean car' (MSG) (13.1.2014 14:48) | reagovat | |
A čo tak radšej vygúgliť skutočné Teslovo auto a nie od firmy, čo zneužila jeho meno? (a keď už sme pri Teslovi - jeho solárny panel sa dá vyrobiť aj teraz, vyrába elektriku aj v noci, lebo ide na slnečné žiarenie a nie na svetlo, ale preto sa zas nedá patentovať) | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (cowee) RP (11.1.2014 22:22) | reagovat | |
Googlete Tesla Model S | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (Mem) RP (11.1.2014 12:24) | reagovat | |
Jo a Dobrý řidič Smetana, to je taky jízda... ale aspoň tam nešlo o tak vážné téma jako je nutná obrana a krajní nouze, ale jen o stupiditu/bláhovost jednotlivce, který byl ovšem strůjcem vlastního štěstí a budiž mu přáno | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (Mem) RP (11.1.2014 12:23) | reagovat | |
Naja: no já tam marně hledal aspoň náznak skutečné konspirace... ale marně. Styl "dokumentu" mi tak připomněl "dokumenty" jako točí Klusák s Remundou, Český sen dobrý, tam si to spáchali sami, ale Smrt v Tanvaldu, to se mi zase otvíral nůž v kapse, kam cpu koncesionářské poplatky :/ | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (Naja) (11.1.2014 11:36) | reagovat | |
Mem: A co jsi čekal? Že všechno na rovinu vybalí, posbírají trestní oznámení a žaloby a rovnou se nechají zavřít pro vyšší sledovanost? To není National Geographic, aby ti hned všechno naservírovali naplno. | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (Mem) RP (11.1.2014 10:40) | reagovat | |
Naja: to teda není, je to bohužel jen velmi hloupá propaganda (lituji toho času, kdy jsem to celé sledoval), kde se pár staromilcům, kteří měli EV1 zapůjčené, po něm stýskalo, a úplně ignorovali ty související problémy... Dokážu pochopit jejich sentimentální náladu, ale není to žádný dokument, který by cokoliv nekalého odhaloval | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (Naja) (11.1.2014 10:08) | reagovat | |
Hnidopich: "Kdo zabil elektromobil?" je dokument o tom, jak ropná lobby zašlapala do země elektromobil EV1 od GM, což byl první sériově vyráběný elektromobil na světě. Mrkni se na to, je to zajímavý, a jinak se nevyjadřuj k věcem, o kterých víš hovno, nebudeš pak vypadat jako blbec. | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (Hnidopich) (11.1.2014 1:08) | reagovat | |
Tesla: Kdo zabil elektromobil? Elektromobil sam. (Takze vlastne sebevrazda.) Cena / vykon / dojezd - vsechno zatim (sic!) na hovno... A to elektrice fandim! | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (jehovista) (10.1.2014 17:23) | reagovat | |
Jezis to jsou zase kraviny. Na vodu nejezdime, protoze jako zdroj energie ji zatim neumime pouzit(na fuzi si jeste pockame). Nedostatek ropy na vyrobu leku/plastu nehrozi. Ropa se pouziva na vsechno mozne jen proto, ze je to proste nejlevnejsi. Jak budou zasoby ubyvat, budou auta prechazet na paliva co lze vyrobit(methan, vodik apod), ale pro vyrobu ji bude porad dost. Elektromobil nikdo nezabil. Proste je pro masove pouziti mene vhodny. Nabijeni nema efektivitu 50%, ale spis kolem 90% | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (člověk vzpřímený) (10.1.2014 16:17) | reagovat | |
nečetl jsem to, ale beztak zas melete hovna | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (Feda) (10.1.2014 15:17) | reagovat | |
mmaarrttyy: jak Hurvinek valku. | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (mmaarrttyy) (10.1.2014 14:45) | reagovat | |
V prvni rade se elektromobily nekonaji, protoze stat neumi elektriku zdanit stejne efektivne jako zdanuje uhlovodikova paliva. Proto taky nejezdime na vodu... | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (Naja) (10.1.2014 12:52) | reagovat | |
Právě jsem se náhodou a v úplně jiných souvislostech (nehledal jsem to) dozvěděl, že na světě je jen 180 000 elektromobilů a boom elektromobilů se nekoná, protože o to lidi nemají zájem... Na tom to myslím stojí a padá. Jdu si dát kávičku | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (Winter) RP (10.1.2014 12:46) | reagovat | |
VLD: | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (VLD) RP (10.1.2014 12:40) | reagovat | |
Konspiracne teorie tvoria ludia ktori otom prd vedia. Benzin(nafta) je lacnejsi, pohodlnejsi a univerzalnejsi. | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (Noby) (10.1.2014 12:34) | reagovat | |
Mem: ale mi na těch internetech přece víme jak se to píše "elektryckí autí ty bila". | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (cpy) RP (10.1.2014 12:31) | reagovat | |
TLDR: 55% elektriny na svete sa vyrobi pomocou ropy alebo zemneho plynu, ak toto nieje lobby tak ja uz neviem co je | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (cpy) RP (10.1.2014 12:30) | reagovat | |
Tuco: zdroj wikipedia Energy production by source: PROBLEM? Oil 48 204 33.5% Coal 38 497 26.8% Gas 30 134 20.9% Nuclear 8 283 5.8% Hydro 3 208 2.2% Other RE* 15 284 10.6% Others 241 0.2% Total 143 851 100% | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (cpy) RP (10.1.2014 12:27) | reagovat | |
Naja: staci ze sa zrobi nejaky grafenovy kapacitor, hodi sa maly thoriovy generator a mas o zabavu postarane, sem tam vylejes spaleny uran a plutonium do kanala kde ti pride Leela zamavat a pojdes veselo dalej. | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (hitt) RP (10.1.2014 12:24) | reagovat | |
Tuco: tu jde i o to, že výrobci automobilů nevydělávají jen prodejem automobilů, ale i prodejem různých maziv a náhradních součástek, které většinou u elektromobilu nepotřebuješ (viz ten dokument Kdo zabil elektromobil) | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (frisbeeman) RP (10.1.2014 12:24) | reagovat | |
ani teraz este nemaju elektromobili taku efektivitu ako spalovacie, kedze zavisia na bateriach, aky maju dosah elektromobili? take lepsie daco cez 100 km mam pocit, nie? nejsom si uplne isty a ked moc mrzne tak aj menej, takze ropaci za tych 100 rokov asi tazko mohli predpokladat ze elektromobili by ich mohli ohrozit a ono ich este stale neohrozuju aj tak kazdopadne ak chce dakto frflat ze aj ta elektrika je z necistych zdrojov, ak sa to vezme dokopy, stale su ovela viac setrnejsie k zivotnemu prostrediu | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (Tuco) (10.1.2014 12:23) | reagovat | |
A co tohle: opravdu jsou všechny technologie vyvíjené v takové tajnosti, že pak ropák přijde, koupí papír, hodí do skartovačky a je konec? V tomhle oboru je tak brutální potenciál, že by se vždycky našel hazardér, kterej by se to pokusil prodat někomu jinýmu i za cenu případných následků. Každej den spousta lidí riskuje život pro menší částky. Opět... jde zlividovat jeden, dva, tři patenty. Ale všechny? Nemyslím si. | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (Tuco) (10.1.2014 11:52) | reagovat | |
A další věc: fajn, na chvíli počítejme s tím, že teda ropáci vliv v automobilkách mají. Ale co by komu bránilo tuhle údajně geniální technologii uvést na trh u jiné firmy? Možná, že by ropáci dokázali zlikvidovat první, druhou, třetí... firmu takového druhu. Ale kdyby lidi viděli, že ty firmy před zničením měly úspěch, vzniklo by těch firem tolik, že by to nezlikvidoval nikdo. Vždyť ze strany států je tahle technologie spíš zvýhodňována, než zadupávána do země. | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (Tuco) (10.1.2014 11:38) | reagovat | |
Ohledně konspiračních teorií na tohle téma se mi nezdá jedna věc: když teda mají ropáci takovej vliv, proč si za těch 100 let nevybudovali masivní podíl na výrobě elektriky a potom ty elektromobily nevypustili do světa? Pro začátek by mohli tu elektriku vyrábět z ropnejch produktů, když jich mají tolik. A automobilky? Ty by přece vyráběly elektromobily. | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (Mem) RP (10.1.2014 11:26) | reagovat | |
"Noby: Navíc elektrickÉ autA tu bylY" Ach moje oči, to je bolest. | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (Tesla) (10.1.2014 11:10) | reagovat | |
KDO ZABIL ELEKTROMOBIL? http://www.csfd.cz/film/225582-kdo-zabil-elektromobil/ | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (jojo) RP (10.1.2014 11:04) | reagovat | |
moar nuclear energy! | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (ashen) (10.1.2014 11:00) | reagovat | |
to je len para z atomovky | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (Naja) (10.1.2014 10:48) | reagovat | |
Spíš se mi to celé jeví jako cesta, jak zlikvidovat auta "pro chudinu" (tj pro nás všechny obyčejný lidi), protože elektromobil nejspíš poslouží jen jako záminka pro likvidaci "benzínu", což bude bohatým jedno, ti na elektromobil mít budou. | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (SirIndy) RP (10.1.2014 10:44) | reagovat | |
B!: A koho zajima neskodne CO2? | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (Naja) (10.1.2014 10:44) | reagovat | |
Kecy o účinnosti jsou pro ovce, ve skutečnosti bude cena záležet hlavně na tom, jak moc nás bude chtít ostříhat (nebo oholit) lobby a stát, a to platí u všech technologií stejně. LPG je taky levná jenom proto, že z toho stát nechce tolik daní. Dál: Elektromobily v masovém měřítku nikdy nebudou pravda (pokud zůstaneme u Li-něco baterií, jakože nic lepšího doposud nemáme), lithium je vzácnější a získat ho složitější a dražší než ropu, a tak to vždycky bude - v tomto má hlavní slovo pro změnu "matička Země". | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (B!) (10.1.2014 10:29) | reagovat | |
čísla: Energetický mix SR produkuje CO2 asi 200 g/kWh. Benziňak to vyprodukuje za 2 km jazdy. Elektromobilu so spotrebou 14 kWh/100 km tá energia (kWh) stačí na 7 km. Alebo emisie (kg CO2) na 100 km: el=2,8 ben=10 | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (OmeGa) RP (10.1.2014 10:26) | reagovat | |
navyse uhlia je este 'dost', aj ked je to najjebnutejsi zdroj energie. ropu si musime setrit do buducna, chcem vas vidiet ako si o 20 rokov ked bude draha ako svina kupite plastove kokotinky ako teraz, za rovnaku cenu. ropa je vsade okolo nas | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (Kasuha) (10.1.2014 10:13) | reagovat | |
Auto na elektrinu je tak ciste jak cista je vyroba te elektriny. A pokud si odmyslime silence s CO2, tak spalovani cehokoliv v elektrarne je podstatne setrnejsi k prirode nez spalovani cehokoliv v tom aute - protoze v te elektrarne se daji spaliny mnohem lepe regulovat a filtrovat. Takze ten clovek ma pravdu - i pokud jezdi na "uhelnou" elektrinu, jeho auto je setrnejsi k prirode nez auto ktere spaluje benzin. | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (SirIndy) RP (10.1.2014 9:42) | reagovat | |
Noby: Da, kdyz mas dobrou propagandu zelenych | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (Noby) (10.1.2014 9:35) | reagovat | |
To je propaganda zelených, normálně se protlačí vše na čem lze vydělat. Na autě co stojí majlant a po pár kilometrech nejede se vydělat nedá. | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (Dublin) (10.1.2014 9:34) | reagovat | |
Noby: O síle a vytrvalosti bossů petrolejářského průmyslu? | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (Noby) (10.1.2014 9:28) | reagovat | |
Navíc elektrické auta tu byly dříve než než spalovací. To že se to za těch více než 100 let nechytilo o něčem svědčí... | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (cpy) RP (10.1.2014 9:26) | reagovat | |
Thorium sa este len testuje (este 4 roky)! Thoriove jadrovku nebudu konecne pouzivat vodu ale nejaku tekutu sol, LFTR (liquid floride thorium reactor) bude ucinejsi a bezpecnejsi, kedze nebude treba vysoky tlak ako pri vode Whee future! | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (Noby) (10.1.2014 9:26) | reagovat | |
K čemu je mi auto za cca milion, když to ujede asi 300-500km (no spíš 150km) a pak se to 8 hodin nabíjí? A za takových 5 let hodím do koše baterii za půl milionu plnou zinku a různých kyselin. Většina automobilů používá baterie z mobilu. Jak dlouho vám vydrží baterie v mobilu? Pořád je moc brzo na masové použítí, možná tak za 20 let... Teď bych se spíš díval po CNG atd... | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (pepa zdepa) (10.1.2014 9:22) | reagovat | |
stejně jako v reklamě to není tak úplně pravda jak se nám to prezentuje. | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (kaspikk) (10.1.2014 9:20) | reagovat | |
Co thorium plasma battery? Furt se o tom rumoruje a ofiko nikde nic... | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (Kozy) RP (10.1.2014 9:19) | reagovat | |
No jo, stupidní rakušáci. | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (SirIndy) RP (10.1.2014 9:17) | reagovat | |
Tuco: A ani nemluve o bateriich... | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (Tuco) (10.1.2014 9:11) | reagovat | |
Marine: o efektivitě se hádat nebudu, ale jakej je rozdíl mezi tím, jestli nacpeš fosilní palivo v podobě uhlí/plynu do elektrárny (a ta potom nabije elektromobil) nebo v podobě ropy do auta? Pár procent efektivity? Pche... to nás teda fakt spasí. Elektromobil je bez vhodnýho zdroje elektriky k ničemu. | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (Pivo) RP (10.1.2014 8:41) | reagovat | |
Tak jaderka v podstatě je parní stroj. Vždycky mě fascinovalo, že ta sofistikovaná technologie končí u parní turbíny a generátoru. Každopádně pokud se počítá pouze poměr vyrobená energie / spotřebované palivo, tak jaderka musí strčit ostatní zdroje energie do kapsy... nebo ne? | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (Deex) RP (10.1.2014 8:31) | reagovat | |
Jste si jistí že i když má elektrárna účinost dobrejch 45%, elektrická síť 95% a dobíjení 50%, je to stále účinější než spalovací motor? 0,45*0,95*0,5=0,21 Takže jsme na 21% pánové. To už je lepší skoro parní stroj | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (SirIndy) RP (10.1.2014 8:10) | reagovat | |
Marine: Ne, moderni spalovaci motory s nizkou spotrebou vychazeji lepe. | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (Marine) RP (10.1.2014 7:35) | reagovat | |
Jednak je atom zeleny a jednak aj ta tepelna elektraren vyrobi E efektivnejsie ako auto.. | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (Rocker-Tialk) RP (10.1.2014 7:22) | reagovat | |
atom je zelenej | ||
|
||
Obrázek 'I drive a clean car' (Pivo) RP (10.1.2014 6:56) | reagovat | |
Temelín to jistí, ten je ekologický. | ||
|