Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Devadesáttři:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (Dr.Str.RP (3.10.2016 18:00) reagovat
Naja: Poznámka z budoucnosti :-). Mraveniště není komunismus, ale organismus. Předpokládám, že jsi ochotný uříznout si ruku, když ti mířím zbraní na hlavu. Ale pravda je, že i to je podstata komunismu - pokud jde o přežití, je lepší zachránit většinu a obětovat menšinu. Kapitalista toto nepochopí. Kapitalismus v lidském těle by znamenal, že jediná buňka bude nakonec ovládat všechny ostatní. Ale my známe typ buňky, která tohle dělá - bakterie.

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (GotcherRP (18.1.2014 16:33) reagovat
Právě. Ale vzhledem k tomu, že tu máme demokracii, se ten extrém nikdy neprojeví a vznikne kompromis. Proto je fajn říkat, že absolutně žádný zásahy státu jsou nejlepší, protože na druhý straně stojí ohromný socialistický kolosy jako je třeba EU a tudíž se to bude vyrovnávat a když se ten názor rozšíří, posune se to přesně do těch správných míst.

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (chemikRP (15.1.2014 16:49) reagovat
cover72: Ty jsi nepochopil mojí myšlenku. Já neříkám, že revoluce v rusku byla dobrá věc nebo, že by jim pomohla. Řekl jsem že to byl důsledek divergence a každý kdo měl středoškolskou matiku ví, že divergence není nic dobrého. Čili snaž se o radikolizovat cokoliv stane se problém. At doleva nebo doprava

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (cover72) (15.1.2014 14:29) reagovat
Chemik: tak si nastuduj historii. Průmysl v carském Rusku rostl mezi léty 1908 a 1914 výrazně rychleji, než po bolševické revoluci. Životní úroveň a platy amerických obyvatel a dělníků rostly nejrychleji v éře 1860-1910 -- tj. předtím, než se do toho začali socanští pachatelé dobra. Kupříkladu ten Standard Oil toho zlosyna Rockefellera snížil cenu kerosinu 3x a tím umožnil americkým domácnostem masově svítit.

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (GotcherRP (14.1.2014 22:28) reagovat
...že kdyby nemuseli celý život platit ty tisíce na sociálním pojištění a zároveň je neplatili ani všichni co jim pomáhají (a to prosím jde o nejhůře placená povolání, stejně platí na socištění jak mourovatí), tak by jim bylo dlouhodobě líp. I na ten důchod by si možná ušetřili pár korun. A to pořád mluvím o těch, co jsou na hraně důstojného života. Představte si, že by každý z nás měl na platu o 1-5 tisíc měsíčně víc, abychom mohli ukázat, jak vážně to myslíme s tou solidaritou. Toť můj názor.

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (GotcherRP (14.1.2014 22:25) reagovat
Já například viděl pár "sociálních případů" ve svém okolí. Vesměs je to tak, že ti lidi normálně pracují, ale moc toho nemaj, tudíž se jim blbě krátí výdaje. Žijou tedy z ruky do huby a pak přijde nějakej problém v podobě úrazu nebo třeba ne tak úplně chtěnýho dítěte a jde to od desíti k pěti. Problém vidím v tom, že ani dneska, kdy se stát stará o ooobrovský množství věcí, tak jim dá pár pofidérních dávek na omezenou dobu. Nemůžu si pomoct, ale mám dojem...

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (GotcherRP (14.1.2014 22:23) reagovat
...na spoustu různých jiných míst, kde občas zasáhne i někoho potřebného.

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (GotcherRP (14.1.2014 22:22) reagovat
Naja: Což o to, vždycky je to zevnitř. A fakt, že se tu bavíme na úrovni, celkem svědčí o tom, že o nás to zas tak moc nebude. To je to, co závidím Švýcarům. Ne to, že jsou tam soudní lidi, ale že jich je tam většina. Jinak teď už jsme u střetu ideí. Například já tvrdím, že je lepší, když lidem peníze zůstanou a ti s nimi pak dělají ty věci, které považují za dobré a prospěšné, než když to za nás dělá stát, půlku z těch peněz stojí výběr, půlku ze zbylé půlky vycmrndá a zbytek jde...

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (Naja) (14.1.2014 9:05) reagovat
...usmát... prostě jen tak, pro dobrou náladu :-)

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (Naja) (14.1.2014 9:04) reagovat
...společnosti. Současný systém asi opravdu je založen na sobeckosti, ale čím dál více lidem to nevyhovouje, takže z toho začíná plynout potřeba ho nějakým způsobem upgradovat. My tu stejně asi nevyřešíme jakým, ale už jenom to, že o tom na úrovni debatujeme, přispíváme (může to číst někdo o kom ani nevíme, a zrovna toho to třeba nějak inspiruje k něčemu přínosnému). Nicméně debatujeme o věcech vnějších, ale změna přichází vždy zevnitř člověka, a někdy stačí opravdu málo. Zkuste se dnes třeba na někoho...

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (Naja) (14.1.2014 9:00) reagovat
Nemohu souhlasit se všemi názory, co zde byly napsány, ale jsem moc rád, že je zde vedena debata na slušné úrovni. Abdul: Podpora těch co nechtějí dělat (tedy rozvíjet jak sebe, tak společnost) - o tom není sporu, těm lze asi jen ukazovat dveře (ve všech smyslech té věty, vzpomeňte na Matrix). Těm, co dělat chtějí, ale z nějakého důvodu nemůžou, ovšem potřeba pomáhat je, protože jak tu již někdo napsal, nezáleží na tolik na těle, jako na duchu - i beznohý, cukrovkář apod může významně přispět celé společn

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (Abdul_HasanRP (13.1.2014 20:41) reagovat
chemik: srovnáváš nesrovnatelné, zase, jako s těma školama. Dálnice, hasiči atd. jsou nezbytné věci pro chod státu, podpora těch co nechtějí nebo nemůžou na sebe dělat už nezbytná není....

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (SirIndyRP (13.1.2014 20:38) reagovat
chemik: Minimalni stat zajistujici pouze ty veci co jsi zminil + soudy by mi nevadil. Soucasny kolos mi vadi.

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (chemikRP (13.1.2014 20:16) reagovat
A na dálnici by se pořádala sbírka? O regulaci elektrické soustavy (která se musí regulovat technologicky by rozhodoval kdo). O tom, jestli můžu ojel z auta vylejt do řeky by rozhodl kdo (a proč by mi to měl vůbec zakazovat a omezovat tím mojí svobodu a podnikání - likvidace je náklad). Hasiči by ti před akcí napřed daly fakturu? Místo policie by měl každý svého hlídače? Já neříkám, že tenhle stát je efektivní, ale vaše teze ztroskotají na prvním problému. Žádný rozbor a jen názor na základě ideologie?

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (sana) (13.1.2014 19:54) reagovat
Naja: V současné době stát sežere 80-90% tvého výdělku. Představ si, že by se ti ze dne na den zpětinásobil plat. Uživil bys sebe, své rodiče, děti i ty tvoje populární slepce, spořil si na důchod a platil pojištění sám. To, že by se našli imbecilní kreténi, kteří by nedokázali ušetřit ani korunu, je jejich problém. Kapitalismus je systém postavený na lidské podstatě - sobeckosti. Ale levičáci mají v oblibě zapomínat, že jedinec při své cestě nahoru s sebou táhne taky ostatní. A to klidně i miliardy lidí.

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (chemikRP (13.1.2014 17:27) reagovat
se rozhodla tyto nerovnosti smazat (viz revoluce v rusku nebo zde v r. 48). Co to přineslo za průser (řekněme to otevřeně) všichni víme. Ale nikdo se raději neptá proč se ten průser stal. Prostě pokud zavedeš jakýkoliv společenský systém, který bude rychle divergovat zničí se. Když prostě úplně zrušíš daně a každý si pojede za sebe, tak společnost ztratí vzdělání protože budu platit školu jen sobě. A kdo vyhraje u tvýho domu. Ty nebo těch 100 co nemají co jíst a ví, že ty máš jídlo. A výsledek Německo 1933

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (chemikRP (13.1.2014 17:21) reagovat
SirIndy: V tom máš pravdu, ale pokud přejdeš čistě na systém silnější vyhrává, pak si prostě ten chudý pořídí zbraň, zabije tě a vezme si tvoje věci. Jde o to, že nevěřím v extrémní řešení. Nikdy nic dobrého nepřinesli. Pokud chceš systém každý strikně za sebe, pak některé lidi zaženeneš do situace, že buď zabije tebe nebo umře on (viz osidlování USA).A zkuste si vy komunistobijci nastudovat jak a proč vznikl socializumus.Ranný kapitalizmus začal divergovat a vytvořil tak extrémní nerovnosti, že společnost

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (Naja) (13.1.2014 16:51) reagovat
SirIndy: přesně, krásně jsi to napsal. To je přesně to, co jsem přetím psal o přijetí vlastní zodpovědnosti.

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (Naja) (13.1.2014 16:49) reagovat
chemik: Ale to přeci popisuješ současný systém který znáš, tj. "silnější vyhrává". Abdul: Lidí co se v tomto systému klasicky "uživí" bude čím dál míň, protože systém nejen že jaksi netvoří nová místa, ale likviduje i ta stávající. Lidí co se octnou mimo systém bude čím dál víc, už nikdy nebude místo pro všechny. Souhlasím v tom, že nebýt státu, možná by to vypadalo jinak (ale možná také hůř, kapitalismus reperezentuje lidskou chamtivost, a ta je bezedná).

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (SirIndyRP (13.1.2014 16:41) reagovat
chemik: Pokud rikas, ze je nutne vynutit solidaritu, protoze lide by si sami od sebe nepomohli, neni pak vlastne spravne, ze jim nikdo nepomuze? On totiz kazdy by chtel aby mu bylo pomahano, ale nikdo nechce pomahat...

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (Abdul_HasanRP (13.1.2014 16:10) reagovat
chemik: to je to co říkám, když je prospěšný pro společnost (nadaný) tak si na sebe vydělá sám. Pak argumentace školami je naprosto špatná. Školy, resp. vzdělané lidi stát potřebuje ke svému chodu. A spravedlivý systém lze vytvořit - každý bude mít to, co si sám udělá, ne co mu dají z okrádání jiných. A když tady mluvíš o povinnosti podporovat postižené, důchodce atd. kolik jsi jim dal peněz nad rámec toho, co musíš, tedy mimo daně?

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (chemikRP (13.1.2014 16:08) reagovat
Naja: Tak potřetí: Co když mám cukrovkou. Na inzulín už nemám a ve sbírkách není dost penež? Mám skočit z mostu? (řešte :-) ) Kvůli vrozené nemoci nikdy nebudu moc bydlet. Jakou má te člověk pak motivaci, kromě toho sehnat si kulomet. Pánové krásně se s Vámi vede akademická debata, protože sice vymýšlíte dobře fungující systémy v ideálním světě,ale je vidět že v řešení extrémních stavů vašich systémů se tváříte, že neexistují.Ale svět prostě není ideální a musíte podchytit i ty extrémy, které jsou problém

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (Naja) (13.1.2014 15:56) reagovat
...i tak přispěje společnosti. Ba dokonce právě tam by každý měl začít - první u sebe).

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (Naja) (13.1.2014 15:55) reagovat
sana: Tohle je ale přesně ten zákon, který platí jen na nižších úrovních bytí (např. ta smečková zvířata), lidé už z většiny došli tak daleko, že právě tenhle zákon jim začal bránit v dalším rozvoji. Že ty si o tom myslíš svoje může znamenat taky to, že jsi na potřebnou úroveň ještě nedošel. Mám pocit, že jediný, kdo tu chápe o čem je řeč, je SirIndy. Lidstvo má k dispozici daleko víc cest a možností, než vůbec tušíš, a stačí naprosto jednoduchá věc: Změnit myšlení (a to může dělat klidně každý sám za sebe,

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (chemikRP (13.1.2014 15:42) reagovat
A opět moje základní otázka:Co když prostě nevyberu třeba těch penež na ty asistenční psy dost.Pak co? Máš to domyšlené? Chápu kam míříš ale to je idealizovaná představa.Prostě spravedlivý svět není a vyrobit ho asi nelze (jinak by to už někdo udělal).Ty vlastně ani nechceš dobrý systém, ty chceš systém který by nelépe vyhovoval tvé aktuální situaci. A žiješ ve stejné iluzi jako socialisti a to že se dá vytvořit spravedlivý systém(jen z opačné strany). A dávky pro nemakačenka není sociální, to je zneužívání

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (SirIndyRP (13.1.2014 15:22) reagovat
chemik: V soucasnem systemu se snad nedelaji sbirky na pomoc chudym a nemocnym? To vse by se po ustupu statu z teto oblasti rozsirilo. Jedinej kdo by ostrouhal by byli nezamestnani flakaci, o ty by se nikdo starat nechtel.

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (chemikRP (13.1.2014 15:19) reagovat
dobrovolné a dobrovolník se nenajde. Co pak? Nehledě na to, že takto může společnost přijít třeba o nadané lidi (plno lidí s požtižením jsou pro společnost přínosem). Ale vidím, že tvůj svět se točí jen kolem tebe. Jdi se někdy podívat do domova důchodců, jak se starají o nemohoucí (návštěva jen když přijde důchod). A jak jsem řekl, co třeba školy? Takže když nemám dítě nemám platit daně na provoz místní základní školy. Opět hlavní otázka (aby nezapadla). Vše bude dobrovolné a dobrovolník se nenajde. Co pak

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (chemikRP (13.1.2014 15:15) reagovat
Ještě k dobrovolnosti: Co když nikdo o toho slepého nebude chtít pečovat? Nebo nebude moct. Rozumím tomu tak, že kdyby se Vám narodilo třeba slepé dítě dáte výpověď a budete se mu 24/7 věnovat ? A až nebudete moc (umřete). Umře také? Myslím, že jste idealisti. Pokud by se rodina musela 100% postarat o nemocné nechá je umřít. Protože to co navrhuješ je vlastně pokud Vám narodí postižený (třeba slepí), který potřebuje péči = okamžitá chudoba. To nemluvím třeba o cukrovce atd. Prostě když to bude jen

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (Abdul_HasanRP (13.1.2014 13:09) reagovat
Naja: to je to co říkám, nemají vlastní vědomí, vlastní vůli, nejsou schopni samostatného uvažování, proto o chtění nemůže být řeč ani v uvozovkách. V jediném, v čem se dá ta příměra použít je v tom, že ti jedinci na spodu hierarchie jsou nedůležití, zato ti na vrcholu jsou důležití velmi, což většina lidí nechápe a vznikají nesmysly jako socialismus a anarcismus...

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (sana) (13.1.2014 12:59) reagovat
Naja: Haha, absolutní nepochopení lidské podstaty. Dej mi sto miliónů vojáků a do roka ti ten tvůj ráj na zemi v podobě mraveniště udělám. Nemyslím si, že ideál pro lidskou společnost je kolonie hmyzu s kolektivním vědomím. Spíše bych se podíval na jiná zvířata, hlavně smečková. Socialismus je zcela v protikladu zákona přírody "přežití nejsilnějšího" - lidský geofond je degenerován, lidí je jako sraček. Lidská rasa s takovou bude mít pouze dvě možnosti: technologii (osídlování planet, genetiku,...) úpadek.

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (Naja) (13.1.2014 12:16) reagovat
...založí novou kolonii.

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (Naja) (13.1.2014 12:15) reagovat
Abdul_Hasan: Máš málo informací, genetické predispozice nejsou to hlavní, co udržuje společenství v chodu (a "chtějí" bylo i předtím v uvozovkách, pokud jsi to náhodou přehlédl). Žádný jednotlivý mravenec nemá vlastní vůli, nemá téměř ani vlastní vědomí, narozdíl od lidí, ale to nic nemění na tom, že ve společenství funguje na základě "dobrovolnosti" - on tam nemusí být, nic ho nenutí... potíž je jen v tom, že narozdíl od lidí nic jiného "nezná". Ale běžně se děje např. to, že skupina mravenců odejde a zalo

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (Abdul_HasanRP (13.1.2014 10:48) reagovat
Naja: protože chtějí? Genetické predispozice k poslouchání jsou vlastní vůle? To je jako kdybys řekl, že CHCEŠ dýchat, a ne že musíš...

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (Naja) (13.1.2014 9:21) reagovat
ropouch: Ani ne... měl bys víc číst, když už nic jinýho, občas by ses dozvěděl i zajímavý novinky. Ale i když přistoupím na tvoji hru, tak stejně nevysvětluješ proč si to myslíš, takže tvůj komentář tím pozbývá hodnoty.

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (ropouch ) (13.1.2014 2:20) reagovat
Naja pěstoval si někdy včely ? kecáš hezky, ale totálně stejný sračky jak chemik

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (Naja) (12.1.2014 23:50) reagovat
Abdul_Hasan: Ani ne - královnu sice mají, ale poslouchají proto, že "chtějí", ne proto že "musí". Jinými slovy, královna je jejich vyšší vědomí, ne vykořisťovatel.

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (x14RP (12.1.2014 23:24) reagovat
Smrt komunismu!

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (Abdul_Hasan z mobilu ) (12.1.2014 23:23) reagovat
naja: jenže včely a mravenci mají spíše feudalismus než socialismus...

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (Naja) (12.1.2014 22:37) reagovat
...nefunguje, a mocní to vědí a dělají všechno proto, abyste pořád zůstali ovcemi s vymytým mozkem. Jen tak vás totiž mohou ovládat, člověka se znalostmi a skutečným vědomím ovládat nelze.

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (Naja) (12.1.2014 22:35) reagovat
M.I.R.: Kecáš hezky, ale má to jednu velkou chybu: Obyčejný blbý mraveniště nebo včelí úl je důkaz, že socialismus a solidarita fungují a jsou naprosto přirozené (a ani k tomu nepotřebují peníze). Problém je úplně někde jinde, a to v tom, že tahle myšlenka o hodně předběhla dobu, lidé na to ještě nejsou dostatečně rozvinutí, pořád žijeme v době temna. Lidé ke svobodě pořád nechtějí přijmout sounáležející zodpovědnost, nechtějí pochopit že všechno je na nich a na tom, jak smýšlejí. Ovšem bez toho to nefunguj

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (GotcherRP (12.1.2014 20:50) reagovat
chemik: Problém v tvém přístupu spočívá v tom, že ho zakládáš na myšlence "když se o něco nepostará stát, tak se o to nepostará nikdo". Zkušenost ukazuje, že takový předpoklad je zcela zcestný.

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (Roztrhal ParkundRP (12.1.2014 20:47) reagovat
chemik - radost číst i někoho s mozkem na těch internetech

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (Efko_RP (12.1.2014 20:42) reagovat
hele lidi. chápu, je zkouškové, tak se prokrastinuje, ale nemyslíte, že by bylo vhodnější využít neděli večer na něco lepšího, než kecání ho hovnech? Nikoho nepřesvědčíte, leda se vypíšete a naserete. Stejně je to jedno.. Tenhle obrázek je od Svobodných, kteří mají mindráky a za socialisty považují úplně všechny.

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (Abdul_HasanRP (12.1.2014 20:41) reagovat
Chemik: myslím, že to chápu dobře, ono ostatně ty taky, ale v jednom se lišíme, ty termínem "sociální" popisuješ ideologii, tedy to, co existuje pouze v něčí hlavě. Já popisuju to, jak to funguje. A co se týče postižených atd. každý má být schopen se o sebe postarat sám, popř. když mu někdo CHCE pomoci, ať mu pomůže, a ne že do toho budeme někoho nutit. Tedy zaveďme onu solidárnost namisto sociálna a socialismu

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (team.killer) (12.1.2014 20:35) reagovat
Stejne vsechno ridi iluminati!

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (SirIndyRP (12.1.2014 20:35) reagovat
chemik: Kde jsem psal o nejakem zabijeni? Kdyz nekdo nekomu bude chtit dobrovolne pomoci (coz v ramci rodiny samozrejme budou chtit) tak neni problem, jde o to ze to nesmi delat stat = vsichni obcane nedobrovolne.

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (chemikRP (12.1.2014 20:16) reagovat
M.I.R.: Viz předchozí odpověd. Ano snižuje se tím efektivita, ale celkově je vyšší než toho člověka posadit do křesla a dát mu dávky, který ale taky musíš z něčeho platit (pak už ho tedy můžeme jenom zabít). Do důsledku proč bezdětný přispívá na školu (daněmi). Pokud jde o socializmus, máš plnou pravdu. Moc nechápu, proč se na něj lidi odkazují když více jak 50let na pomalu půlce světa ukázalo, že ten systém je života neschopný. Asi si to prostě nechtějí přiznat, ale to asi nikdo nezmění.

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (chemikRP (12.1.2014 20:11) reagovat
SirIndy: Dobře, takže pokud to chceš brát takto, tak vlastně pokud se narodí někdo třeba slepí máme ho okamžitě hodit ze skály, protože celý život bude pro společnost přítěž? A pokud člověk není užitečný máme právo ho zabít, abychom nebrali bohatým? Opravdu je toto svět, po kterém toužíš? Takže až budou třeba tví rodiče nemocní tak v souladu s tvým přesvědčením je necháš umřít v lese protože už vlastně nejsou k ničemu a jen spotřebují zdroje? Ale zas konečně jsem pochopil program svobodných 8-)

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (M.I.R.RP (12.1.2014 20:10) reagovat
... dobrých výkonů. Jejich motivace je na nule, neb ať dělají hodně nebo málo, jsou odměňováni stejně. S tímto přichází zakrnění a zpomalení růstu. Kdyby tyhle systémy fungovaly, tak to tu nevypadalo jako tak, jak to vypadalo. Proč všude na západ byla vyspělá technologie, televize do každého pokoje a proč je centrem inovací západní svět?

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (M.I.R.RP (12.1.2014 20:10) reagovat
chemik = nic proti sociálnímu smýšlení, ale je třeba říci, že pokud máš povinnost zaměstnat zdravotně postiženého, tak to omezuje tebe, jako zaměstnavatele a snižuje to tvoji efektivitu a produktivitu. Co se zbytku diskuze týká, tak bych dodal snad jen to, že peníze vždy byly nejvíce motivačním faktorem. Pokud komunismus a jeho odrůdy říkají, že by si měli být všichni rovni a všichni by měli mít stejné možnosti, v tomto případě například stejnou nebo podobnou mzdu, tak lidi nejsou motivování k poskytování

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (SirIndyRP (12.1.2014 19:59) reagovat
chemik: Nenechat cloveka umrit/zamestnat postizeneho je v dusledku bohatym brat a chudym davat. Abdul ma pravdu, pouze se to snazis zastrit tou falesnou solidaritou.

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (Jako fakt) (12.1.2014 19:57) reagovat
Tohle je KAPIČALIŽMUS

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (chemikRP (12.1.2014 19:48) reagovat
Abdul_Hasan:Myslím, že to nechápeš. Sociální = Nenecháme člověka umřít nebo pokud je člověk omezen snažíme se mu zlepšit podmínky. To ale nutně nemusí znamenat daně(nebo dávky).Třeba povinnost zaměstnat nějakého zdravotně postiženého je také sociální (dáme třeba hluchému práci a tím on je společnosti užitečný a sám se rozvíjí).To co jsi to popsal je právě socialistický (tedy je vidět že rozdíl neznáš).Veřejná služba je vlastně taky sociální,když se nad tím zamyslíš.A jak jsem napsal níže ideologie zaslepuje

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (Abdul_HasanRP (12.1.2014 19:26) reagovat
Xorxox: rozdíl mezi sociálním a socialistickým je ten, že "sociální" přelepuje "bohatým beru, chudým dávám" nálepkou solidarita, avšak lidé si neuvědomují, že solidární je to pouze v případě, že je to dobrovolné...

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (vecernikRP (12.1.2014 19:07) reagovat
ja to rikam uz dlouho ze konstitucni monarchie je cestou dal. Jsi vedec a nevynalejzas dostatecne rychle kamen mudrcu ktery premeni kov ve zlato? sup s tebou pod gilotinu... to je dobra motivace pro vyzkum a pokrok :)

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (SirIndyRP (12.1.2014 18:36) reagovat
chemik: Bez inflace? Slysel jsi o zlehcovani minci? K nekonecnym zdrojum - proc se omezujes na zemi? Mas tu cely vesmir a jeho zdroje lze z naseho pohledu povazovat za nekonecne.

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (chemikRP (12.1.2014 18:33) reagovat
nobelovku. Ale stejně 90% diskuzí je dnes ideových (skoro jako měli soudruzi) a každý,kdo nefandí kapitalizmus je pomalu zrádce. I svobodný trh je podle mne jen iluze(limita), protože prostě tržní prostředí má kladnou zpětnou vazbu (čím víc máte, tím více můžete vydělat) a tedy se jedná už v principu o nestabilní systém, který někam diverguje (k monopolu největších hráčů a tedy k likvidaci svobodnýho trhu). No ale jak z toho ven? Feudalizmus negeneroval růst(tedy ani pokrok), a socializmus je slepá ulička.

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (chemikRP (12.1.2014 18:29) reagovat
Já hlavně myslím, že kapitalismus nemůže fungovat stejně jako socializmus.Oba systémy v sobě implicitně zahrnují nekonečné zdroje (socializmus aby uspokojil všechny a kapitalizmus pro stálý růst). To je problém nad kterým se nikdo nezamýšlí. Ale oba systémy jsou velmi mladé. V tomhle to měl zmáklý jedině feudalizmus (málo lidí mělo hodně a hodně lidí nic, bez inflace a růstu), ale za díky tomu přes tísíc let žádný vývoj.Prostě pokud někdo najde systém, který bude života schopný a stabilní, tak má jistou

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (EllrohirRP (12.1.2014 18:26) reagovat
nejen teoreticky...akorát se zatím nezavírá, ale "pouze" udílejí pokuty - ve vybraných případech tedy...

Obrázek 'socialism ' Obrázek 'socialism ' (SirIndyRP (12.1.2014 18:19) reagovat
Xorxox: No jelikoz tu mame mutanta mezi kapitalismem a socialismem, tak to mozne teoreticky je.

Strana 1/2. 1 2 následující