Odebírat | ||
Obrázek 'a co centrovani osmy' (DnF) RP (27.10.2014 8:19) | reagovat | |
jak mrkev brzdi, aby se neprovalilo, ze je kokot Napred je sila po celem obvodu ramu (terminologie, blbe), pak pri pohybu do strany je jedno lozisko zatezovane vic nez druhe Ty tady vypravej, jak se na tomhle musi blbe jezdit. Rekl bych, ze to vsechno sis vycucal z prstu, ale spis to vypada, ze to bylo z kokota. | ||
|
||
Obrázek 'a co centrovani osmy' (Paime) RP (26.3.2014 0:11) | reagovat | |
nevim, co tady pičujete o tření s pláštěm.. je jasně vidět, že má širší ráfek a na něm hranu o kterou se to opírá. takže tření 3x ložisko (kov/kov), což je hovno hovno prd proti plášť/vozovka.. Ale je mi jasný, že když chce bejt někdo chytrej, tak to musí zdrbat.. -_- | ||
|
||
Obrázek 'a co centrovani osmy' (mrkev) RP (20.3.2014 19:43) | reagovat | |
@Otras Mozgu Jo Máš? Tohle kolo totiž s tím co jsi poslal nemá nic společného... A i kdyby se pod tím, co vypadá jako úplná kokotina, skrývalo jedno velké ložisko, tak jde o záležitost s mnohonásobně větším třením, než klasické kolo... @DnF Přesně tak a dokazuje to tím, že má většinou pravdu... | ||
|
||
Obrázek 'a co centrovani osmy' (DnF) RP (20.3.2014 10:16) | reagovat | |
mrkev je debil, a vi hovno Ze vas to este prekvapuje. | ||
|
||
Obrázek 'a co centrovani osmy' (Otras Mozgu Jo) (20.3.2014 9:00) | reagovat | |
http://goo.gl/DNr9XN | ||
|
||
Obrázek 'a co centrovani osmy' (ksindl) (20.3.2014 1:54) | reagovat | |
emericka dizajnova sracka | ||
|
||
Obrázek 'a co centrovani osmy' (mrkev) RP (19.3.2014 23:17) | reagovat | |
2/2 U tohoto hebla bude styčná plocha nahoře vždy podstatně větší, protože plášť nemůžeš udělat z málo deformovatelného materiálu. Navíc nemáš jeden bod, ale hned tři. Náklon do strany pak ještě zvyšuje tu deformaci. Proto se na tom bude jezdit MINIMÁLNĚ dvakrát hůř, než na klasickém kole. Máš tam nejvýraznější sílu, která brání kolu v pohybu vpřed, hned dvakrát oproti klasice... | ||
|
||
Obrázek 'a co centrovani osmy' (mrkev) RP (19.3.2014 23:13) | reagovat | |
@Maximus-CZ 1/2 Někde si najdi, jak funguje tření... Čím větší styčná plocha a čím větší síla na ni, tím větší tření. U klasického kola se ti váha rozloží na pár bodů ve spodní části ložiska. Protože jde o spoj kov-kov, je minimální deformace a tím pádem taky minimální tření. Pohyb do stran pak zatěžuje jedno ložisko víc než druhé (jsou tam vždy dvě ložiska, z obou stran k vidlici). U klasického kola ale odpor ložiska prakticky nepoznáš, mnohem větší je valivý odpor kola proti vozovce. | ||
|
||
Obrázek 'a co centrovani osmy' (Feydec) RP (19.3.2014 22:55) | reagovat | |
Kdyby to byl dobrej effektivni styl kola tak na tom kazdej davno jezdi ... | ||
|
||
Obrázek 'a co centrovani osmy' (cain) RP (19.3.2014 22:54) | reagovat | |
najvacsi nedostatok je prenos sily na zadne koleso, s tym malym koleckom sa chudak naslape, asi by bolo rozumnejsie keby bol ten nahon vodorovnejsie a to male nahonove kolecko by tocilo nejakym vacsim ktore by malo kontakt s kolesom | ||
|
||
Obrázek 'a co centrovani osmy' (Maximus-CZ) RP (19.3.2014 21:37) | reagovat | |
Ne, nerozloží, v u normálního kola je celá váha v jedný ose uprostřed kola, a to taky drží kolo v správnym úhlu. Takhle váha je zvenku na plášti (proč ne, už tak je jednou dole, kde se dotýká země) Mezi těma dvouma bodama to můžeš krásně stabilizovat. Jediné, co tam bude větší je páka na vykroucení kola do strany, ale pokud tomu nenecháš žádnou vůli (což ani nemůžeš) není co řešit.. | ||
|
||
Obrázek 'a co centrovani osmy' (Jawohl) (19.3.2014 21:10) | reagovat | |
To by teoreticky mohlo mať "Mobius strip Wheel". | ||
|
||
Obrázek 'a co centrovani osmy' (antonym) RP (19.3.2014 20:52) | reagovat | |
ja nevim, co vas na tom prekvapuje, kdyby to bylo dobry kolo, tak na nem jede misto toho, aby ho vedl | ||
|
||
Obrázek 'a co centrovani osmy' (mrkev) RP (19.3.2014 20:20) | reagovat | |
@Maximus-CZ Má to tření jako prase a je jedno jak dokonalá ložiska použiješ. (btw existovaly /TY - ne ti/ věci). Jde o to, že veškerá váha spočívá na dvou bodech pláště předního kola. Stejné body ještě s třetím pak drží celé kolo v kolmé rovině s vozovkou. Co se ti u normálního kola rozloží prakticky po celém obvodu rámu, tady ti přímo zvyšuje tření. Efektní "dyzajn", ale napyču... | ||
|
||
Obrázek 'a co centrovani osmy' (Maximus-CZ) RP (19.3.2014 19:41) | reagovat | |
No, to tření teda jo.. Kdyby jen existovali věci jako ložiska... | ||
|
||
Obrázek 'a co centrovani osmy' (lOO) (19.3.2014 18:58) | reagovat | |
Skor osmicku musi mať dosť často | ||
|
||
Obrázek 'a co centrovani osmy' (Battlecruiser_Venca) RP (19.3.2014 18:44) | reagovat | |
to treni musi bejt hrozny a ten prenos vykonu taky | ||
|