Nalezeno 108 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Osmdesátčtyři:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (joereactor) (20.5.2014 10:20) reagovat
http://goo.gl/w98w5l

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (lep) (19.5.2014 12:26) reagovat
v porne FX

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (PaJ) (18.5.2014 23:16) reagovat
:-D :-D :-D :-D :-D Najs.

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (x14RP (18.5.2014 22:18) reagovat
Takhle to vysázet?! minimálně to 'v' patří na další řádek. Pokud jde o téma, tak myslím, že peníze většinou narovnají celou situaci, tu práci někdo musí vždycky někdo ohodnotit = zaplatit

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (PaulZyRP (18.5.2014 12:17) reagovat
Pokladní sice titul z podstaty náplně práce nepotřebuje (ostatně budoucnost této profese ukazuje Tesco), ale už jsem slyšel požadavek na diplomovanou uklízečku. Lester: chtěl bych vidět ten chaos, co by vznikl, kdyby najednou nebyli IT technici. Svět Robocopa se stává realitou, i když zatím to není takové terno, jako u elektřiny (její totální globální výpadek by už miliardu, dvě zabít mohl).

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (Čechy) (18.5.2014 11:20) reagovat
chemik: Jo, taky sem si dřív myslel že to takhle funguje, bohužel, nejlepší je si sám vybrat/vymyslet zadání a dělat co tě baví - málokdy se to někde ujme....

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (Efko_RP (18.5.2014 9:33) reagovat
Osobně bych si tu práci rád přečetl a zajímalo by mě to. Pokud je to sociologie, tak skvělé. Protože jsem nepochopil motivaci některých hezkých (a dost možná některých z nich i chytrých), že do toho šly.

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (chemikRP (18.5.2014 8:04) reagovat
Viz obrázek: Komu tahle práce vlastně pomůže ? Fajn napíše bakalářku a dál ? Založí do knihovny, možná vydají zprávu, a dál ? Viděl jsem to u své kámošky. U náš tě na bakálářku lanařili, protože jsi s nima pokračoval ve výzkumu a většina bakl. a diplm. byla část nějakého většího projektu, který se potom publikoval, nebo se někdy dokonce dělalo na zakázku. U kámošky na pajdě v ústí byl student pomalu všem na obtíž a ještě si sami museli vymyslet téma práce, protože ty katedry ani neměly výzkumný záměry :-(

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (chemikRP (18.5.2014 7:58) reagovat
většina lidí, co vystudovala humanitní obory nakonec dělají něco, kde přínos je téměř nulový. Vyplnují papíry, který stejně nikdo nepotřebujeme, dělají studie jak ženy/muži, které nemají vypovídací hodnotu (jak jsem psal níže statistika není vůbec zpracovaná jak má být). Jednoduše přestat dotovat většinu těhle kravin a bude na světě líp.

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (chemikRP (18.5.2014 7:55) reagovat
Efko_: Promin, pokud máš Masaričku tak klobouk dolů, to je opravdu prestižní škola. Ale problém je hlubší. Uznávám že v tomhle jsem radikál, ale vadí mi kolik peněz se dává na kraviny, který vlastně nikdo nepotřebuje (většinou právě v humanitním oboru). Nevím proč každý barák už je pomalu památka, proč o lidech z postižením se píše hromadu zpráv, ale kolik peněz jde opravdu jim. Proč musím mít na každou píč... papír a tím zaměstnávat dalších x úředníků, který k životu nepotřebuji. Prostě jde o to, že

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (SmallKindB) (18.5.2014 6:21) reagovat
Rouming.student.cz, takze se tu hadaji nevystudovani technici se studenty filosofie a do toho obcas napise komentar clovek s titulem, ktery si myslel, ze mu s temi pismenky pred jmenem do klina spadne i dobra prace a bohatstvi, bohuzel (bohudik) neplati vzorec cim chytrejsi clovek/tim vice penez a vetsi uplatneni. Je to masakr, jak jsou studenti zavreni v tom svojem svete a pozadu oproti snazivym pracujicim typkum, co maj koule. To nedozenete ani za 10 let. :D

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (H2SO5RP (18.5.2014 2:33) reagovat
:-D :-D :-D :-D

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (svazak1) (18.5.2014 1:25) reagovat
R Věra: všichni nadavaji na pravniky dokud nejakeho nepotrebujou :DDD Sam jsem advokat a jen se tady smeju jak se dva cerstvi absolventi handrkujou ci pindik je pro spolecnost prinosnejsi :DDDDDDD svobodu lidem hosi!!!!

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (Radiolokátor Věra) (18.5.2014 0:53) reagovat
@Radiolokátor Věra, jsem meteorolog. Vím, moc nového pro společnost nevytvořím, ale pořád bych řekl, že je to víc než cokoli od průměrného absolventa FF nebo právníka. Howgh! ;-)

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (Efko_RP (17.5.2014 23:31) reagovat
TZD: A co tedy děláš ty? Já jsem se svou prací spokojen (i s tou bývalou), co se týče společenské odpovědnosti. Nemusím se před sebou stydět ani před jiným. Popisuješ tu věci, které dělají někteří právníci, ale já ne (resp. můj šéf takové případy nebere). Jinak stejně záslužná je práce Chemika, proč ne. Ale nikdy by mě nenapadlo tvrdit, že člověk, co vystuduje cokoliv jiného bude mít horší či nepotřebné postavení. Jo jinak souhlasím s hranolkou. Lidi z hum. oborů jsou spokojenější s životem.

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (kapiláraRP (17.5.2014 23:19) reagovat
Proc se rozcilujete? Jste spokojeni se svym zivotem a to i pracovnim? Gratulace a nechte i ostatni at si vyberou svoji cestu, byt by byla z vaseho pohledu nesmysnla a zbytecna. Nejste spokojeni? Tad neco delejte se sebou a nekopejte kolem sebe nozickama.

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (hranolka) (17.5.2014 23:12) reagovat
nejlepší jak, jak ti všichni uplatnitelní technici, kteří všemu rozumí, jsou plní hněvu, že spousta hlupáků z hranolek trávila méně času studiem, vydělává více a obecně je v životě více spokojená. kdo umí, ten umí a kdo neumí, ten si vylévá hněv na internetu.

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (Radiolokátor Věra) (17.5.2014 23:08) reagovat
@Efko_, hodně :-D ? Společnost z tvé práce nemá nic, akorát to nedokážeš přiznat! Možná tak přivádí lidi na pokraj krachu. Nejsi nic víc než pijavice v tomto už tak chamtivém systému. Bohužel ani tvá inteligence na tom není zrovna nejlépe...

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (Efko_RP (17.5.2014 22:51) reagovat
Mám Mgr. magisterský titul z MU, což je veřejná škola. Obor Právo a právní věda (což je jediný obor, ze kterého můžeš být advokát). Bakalářské obory jsou, ale ty jsem nestudoval. TZD: říkáš pičoviny, už jsem ti to několikrát říkal a to více přezdívkám, když jsem je neznal. Společnost z toho má hodně, když se řeší důležitý případ, což bývá v celé ČR jednou za týden. V naší kanceláři jsou teď tak dva, o kterých bude v budoucnu slyšet (rok, dva.)

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (lemroun) (17.5.2014 22:47) reagovat
ty vole, chemiku, vypni už ten samožerný režim :-D

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (chemikRP (17.5.2014 22:40) reagovat
A když už tvrdíš, že jsi právník, tak bys měl znám: Existují i bakalářské studijní programy a obory věnující se studiu práva (Aplikované právo, Veřejná správa apod.), které ovšem nepředstavují plnohodnotné právnické vzdělání, jelikož jejich absolvování nezakládá kvalifikaci k výkonu klasických právnických profesí [wiki]. A nebo jsi právník z nějaké té pseudoškoly (soukromé), kde když nemáš na to, aby ses dostal na práva, tak si zaplatíš a studuješ obory "práva a ..." ?

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (Radiolokátor Věra) (17.5.2014 22:40) reagovat
@Efko_, k tomu, aby člověku hrozilo vězení za pirátství je třeba, aby jej někdo zažaloval. Čili na jedné straně je právník (pijavice společnosti) a na druhé jsi ty (pijavice společnosti). Oba řeší spoustu keců a popíšou spoustu papírů. Otázka za dva bludišťáky, co z toho má společnost mimo toho dotyčného jedince a tebe když za tu hromadu blábolů dostaneš zaplaceno ? Druhý příklad je z tohoto pohledu stejný... Nicméně tvé vystupování tady chápu; studium práva zkrátka nevyžaduje víc než dobrou paměť.

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (chemikRP (17.5.2014 22:36) reagovat
Počkej vždyť jsi psal, že jsi právník. Právník je přece musí mít titul JUDr :-O."lidi co dostanou zpět dluhy" - to myslíš jak z jízdenky za 25kč uděláte 10k ? A pokud mé "služby nepotřebuješ" vypni počítač a lednici (dělám v elektrárně ;-) ). A ještě k tomu zaměstnání, ať z toho odečtou státní aparáty, to jsou jenom vyžírkové. Kdybysme nedotovali pí**viny typu Genderstudies a tisíce úředníků, tak by bylo na světě líp a ty povaleči by konečně museli dělat něco užitečného >-O >-O

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (Efko_RP (17.5.2014 22:22) reagovat
Když jdu z práce, tak po mě zůstává docela dost věcí. Třeba lidi, co nemusí do vězení, protože nasdíleli video na ulozto, lidi co dostanou zpět dluhy. Popravdě má má práce větší užitek, než práce nějakého chemika, protože za rok dořeším víc věcí než on. Ale třeba i stejný. Nesoudím podle oboru. A věřím, že i historička umění může mít větší hodnotu, než nositel Nobelovi ceny za chemii. A rigorózní práci nepíšu, nejsem student, jsem praktik. Omezovat někomu právo na vzdělání jen pro obor je hnůj.

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (chemikRP (17.5.2014 22:08) reagovat
Efko_: Dobře prostě si to přiznej že když jdeš z práce, tak po tobě zůstane jen hromada keců a papírů, ale to je všechno. Možná, že jsem omezený, ale když se podívám na svou práci, můžu říct "něco jsem dneska udělal a zůstalo, to tu." A možná znáš něco z hlavy, ale zajímalo by mně, kolik těch znalostí reálně využil. Ale já zapomněl ty jsi právník, ty umíš vlastně jen kecat ;-) A pokud chceš být na něco odborník musíš být zaměřený. Nebo si snad rigorózní práci psal na 6 témat ? =)

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (Efko_RP (17.5.2014 22:03) reagovat
Filozofické fakulty mají ve svých oborech větší uplatnitelnost, než obory technické. Se podívejte do výzkumů. Třeba MU je dělá. Jsou i celonárodní. Tady jedna z nich [odkaz] TOTO JSOU JASNÁ FAKTA. Ale chápu, že místní idioti je budou zpochybňovat, protože se jim to nehodí.

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (Radiolokátor Věra) (17.5.2014 22:01) reagovat
@Efko_, vrať se prosím tam odkud jsi přišel. Do <->. A vezmi si s sebou svůj neskonalý rozhled a paragrafy.

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (pan HU) (17.5.2014 21:54) reagovat
Zbytečně dlouhá diskuze o jasných faktech. Filosofické fakulty jsou jednoduché školy pro ty méně inteligentní, kteří se nikde neuplatní a budou buď přisátí jak pijavice na státním cecíku příp. neziskovce, nebo budou někde zametat příp. míchat hranolky. FF jsou jsou fakulty produkující neužitečné nepoužitelné nicneumějící jelita. Tečka.

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (Efko_RP (17.5.2014 21:42) reagovat
No on debila no. 1 - TZD bych nečekal jinou reakci.

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (Efko_RP (17.5.2014 21:34) reagovat
zaměřený a pro společnost míň užitečnější než autorka bakalářky.

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (Radiolokátor Věra) (17.5.2014 21:34) reagovat
@69, souhlas! Právníky svět zkrátka příliš nepotřebuje...

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (Efko_RP (17.5.2014 21:33) reagovat
Co je nejmenší částice vím taky. Umím totiž používat Google. A je dost vtipné, že mluvíš o Descartesovi v jedné větě jako o mrtvém člověk a ve druhé říkáš, že je pro tebe užitečnější člověk, kdo umí spočítat most (strikně to nedává smysl). Já osobně si myslím, že analytická geometrie je důležitá, stejně jako index lomu či návrh mikroskopu. Jo myslím si, že jsi omezený, že neznáš jednoho z největších filozofů a matematiků, že neznáš jeho myšlenky. Pokud jsi chemik, tak hodně špatný a nebo moc jednostranně

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (chemikRP (17.5.2014 21:23) reagovat
Negooglil jsem, nezmám, nevím proč bych měl znát. A budeš se divit, ale to že umíš něco z hlavy je dneska v době googlu a wiki k ničemu ;-) Pokud neumíš v praxi používat vědomosti. A to, že když mne chytne žlučník je pro mne důležitější lékař než historik. Navíc, že jsem omezen už jsi říkal. Ale čím ? Že na to, co je nejmenší částice znám odpověď a ty jen ptáš. Že neznám mrtvýho člověk (kolik jich už umřelo 10 MLD ?). Že si myslím, že ten kdo umí spočítat most je pro společnost důležitější než kecálek ?

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (Efko_RP (17.5.2014 21:16) reagovat
Tak jestli je podle tebe Descartes Řek, tak to potěš koště. Chemik asi taky nebudeš nejlepší. Prostě jen omezenec.

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (chemikRP (17.5.2014 21:14) reagovat
Efko_: Co to kecáš, vždyť na práva se přece taky dostane jen část lidí, co se na ně hlásí ? To ti nevadí ? A to, jak vzdělané lidi potřebujeme (v jakým oboru) rozhoduje trh práce. "Historie je jedna z nejdůležitějších oborů" :-D :-D Máš pravdu, až mě chytne žlučník tak půjdu do muzea, jídlo si vypěstuji v knihovně a hnojit ho budu rozhledem a spočítat nosnost mostu nebo zdi přece není nutné když si umím položit základní otázky :-D Vidím, že tvé znalosti světa končí v Řecku. Pšt-blesky jsou fyzika, ne Zeus

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (Efko_RP (17.5.2014 20:36) reagovat
Jo a k té holce. Předpokládám, že to bylo na střední. No v 15 člověk neví, co chce. V 19 už je to lepší. Daleko lepší by (v tomto ohledu) to bylo ve 22, kdyby byly College jak v USA. Kdyby se dostala na gympl, tak by třeba teď nebyla doktorka chemie, ale doktorka jaderné fyziky, lékařka, nebo klidně i tak chemička s větším rozhledem a znalostí gramatiky.

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (69) (17.5.2014 20:33) reagovat
Přátelé! Shodnem se na jednom: "Efko_" je debil. (nic ve zlém, to se stane) Když ignorujeme jeho /debilní/ názory, je výsledek našeho usnesení jasný! Samoúčelné obory FF zrušit zcela a pro akceptovatelné obory FF vyčlenít kvóty. Teologické fakulty zpoplatnit. Kdo potřebuje teologa (?), jistě mu zaplatí stípko. Je to snadné. B-)

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (Efko_RP (17.5.2014 20:30) reagovat
A proč by nemohlo vystudovat 100 lidí? Historie je jedna z nejdůležitějších oborů, protože znáš společnost, víš, jaké události měnili svět. Jaké byly příčiny různých události. Hodí se to do managementu, politiky, k podnikání. Na VŠ jsem navštěvoval různé přednášky na FF (bylo to hlavně umění, i historie) a dalo mi to dobrý rozhled. Kupodivu jsem to i párkrát využil v praxi. Naopak lidi, co dělají "přírodní vědy" se mi zdají dost omezení. A ač toho ví ve svém oboru dost, tak bych je tipoval na učňák.

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (Efko_RP (17.5.2014 20:25) reagovat
... nebo by ti, co nemají na vědu nebyli vzdělaní = nevzdělaní. Vědci by dost možná ani neměli možnost bádat, protože by ti nevzdělaní změnili politický režim.

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (Lester) (17.5.2014 20:24) reagovat
A kolik je na světě chemiků, kteří místo aby dělali seriózní výzkum, tak vytváří "nové" kosmetické přípravky pro zamaskování celulitidy? Líbila se mi myšlenka, kterou mi někdo řekl a to, že stát platí studium na vysoké škole proto, aby na ní studovalo právě co nejvíce lidí, které by měly naučit kriticky přemýšlet, aby měli větší kulturní přehled a tím pádem i ti nejtupější lidé jsou obohacením pro naši společnost. K tomu slouží bakalářská úroveň studia,ti, co to myslí s oborem vážně pokračují na mgr a dr

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (Efko_RP (17.5.2014 20:23) reagovat
Jinak.Filozofie tu klade otázku, co je nejmenší částice. A další otázky. To je to nejzákladnější. Od toho se pak odvíjí věda, která na ni odpovídá. Aristoteles byl kromě filozofa také botanik (atd.), Descartes zase filozof, fyzik a matematik. Dnes může filozofie (jakože doufám, že se na technických oborech učí alespoň jako nepovinný předmět) popíchnout uzavřené "přírodovědecné myšlení", což je potřeba. A ještě. Vyspělé státy dbají na humanitní vzdělání, protože bez něj by jsme byli jen stádo tupých vědců..

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (chemikRP (17.5.2014 20:18) reagovat
Efko_: Souhlas, ale v tom případě ať těch historiků přijmou 10 a zbytek smůla. Prostě jen těch 10 nejlepších. Když u nás v práci hlásilo na pozici mistra 10 lidí taky to dostal jenom 1. Nevím proč ročně produkovat 100 historiků, když pak práci v oboru najdou 3. Je to mrhání zdroji a i lidmi, kteří by se třeba naučili něco jiného. K nám na chemii přišla holka, která chtěla na gympl. Nedostala se. Dnes je z ní doktorka chemie a vlastně to, že jí tenkrát nevzali jí umožnilo dělat něco jinýho, co jí chytlo.

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (chemikRP (17.5.2014 20:15) reagovat
Efko_: Tak zrovna právo beru jako aplikovanou vědu, to je trochu něco jiného. To je zrovna odvětví, které vede k nějakým výsledkům. Nechápu proč jsem blbý. Prostě mé uvažování se řídím stylem 1+1=2. Není to 3 není to 1. Je to dvě. Jako v chemii je kyselina sírová H2SO4. Takže plky, co myslel autor tímto obrazem (stejně byl nametej), jsou pro mne neproduktivní kraviny, které lidstvu nic nepřinesou. Dítě nezasytí ani nevyléčí.

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (Efko_RP (17.5.2014 20:14) reagovat
A teď jinak. Proč to nenechat fakt na lidech? Proč by někdo měl rozhodovat, kdo co bude studovat a dělat? Je to vlastní rozhodnutí každého. Ano klidně školné (ať si o tom rozhodne fakulta, sama ví, kolik peněz potřebuje navíc). Ale nechte to lidem. Když chce někdo vystudovat historii, protože mu to pomůže v jiném zaměstnání, tak proč, ne? Stát prostě platí 3+1 (5+1, nebo jak to je) roků studia (pokud jsi úspěšný tak dál) a má zájem na tom aby lidi byli vzdělaní. To je dobře. Važme si toho.

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (chemikRP (17.5.2014 20:09) reagovat
Lester: Tak já jsem dost technokrat to uznávám, proto jsem asi tak vyhraněný. Správně jsi napsal, že další problém je kvantita těch lidí. A upřímně kolik je v týhle zemi dobrých historiků dělající seriozní výzkum (10? 20?). Zbytek právě píše ty "věděcké práce" na systému já si myslím. To je smutné ! A opravdu potřebujeme, těch fakult tolik ? A bohužel střední školství mě utvrdilo, že humanitně vzdělaní neumění nic. Umí jen zpaměti odříkat věci aniž by je chápali. K čemu to dobré od toho mám wikipedii 8-)

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (MilaneseRP (17.5.2014 19:45) reagovat
Je to troll, tos nepoznal? :D

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (Lester) (17.5.2014 19:41) reagovat
Samozřejmě je naprostá hloupost, aby třeba historii studovalo v jednom městě sto lidí v ročníku, nicméně tady neobviňujte školy ani obory, ale naše školství, které platí za počet studentů a né za kvalitu výuky...

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (Lester) (17.5.2014 19:39) reagovat
Obory FF obvykle řadím mezi obory služeb společnosti (holiči, prodavači, IT technici,..). Nejsou nezbytné pro lidské přežití a prosperitu, nicméně každý z nás jejich služeb často využívá- psychologové, novináři, jazykáři, učitelé, historici,.. dokonce i ti uměnovědci jsou snad některým z nás k něčemu.. Tyto obory definují naší společnost stejně, jako ty technické. Bez nich bychom byli jenom technokratická společnost..

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (Efko_RP (17.5.2014 19:07) reagovat
Jsem vystudovaný právník, zaměstnaný. Na různých katedrách mé fakulty se dělala různá věda. Třeba zrovna já jsem spolupracoval (byť ne tak moc, abych dělal doktorát) na ústavu práva ICT, kde se, dost možná, vytváří nové odvětví. A mimochodem ty jsi asi tak blbý, jak jsem si myslel. Svou odpověď jsem už napsal.

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (chemikRP (17.5.2014 18:56) reagovat
Efko_: Ale ještě zpět, proč nám tedy normálně nenapíšeš, jaký zrovna děláte u Vás na katedře za základní výzkum (pokud nejsi v prváku pak to samozřejmě nemůžeš vědět) ? Přece je hezké mluvit o tom, co zrovna vytvářím, ne? (bez ironie, já jsem měl moc rád svojí práci na škole, objevovat něco nového je krásný pocit).

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (chemikRP (17.5.2014 18:53) reagovat
Efko_: Co je nejmenší ? Dle současného poznání se elektron tváří jako bodová částice, a myslím že i kvarky (to si ale nejsem jistý). Přičemž to vypadá, nejmenší možná velikost může být 10^-35m (ale to se zatím nepodařilo prokázat !!!). Ale na to přece hledá odpověď fyzika =) Tedy nechápu, jak to souvisí z filozofií. H2SO5: Oki měl jsem asi napsat smrtelně jedovatý :-D (bod :-) )

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (Efko_RP (17.5.2014 18:48) reagovat
Tak:. Co je nejmenší částice?

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (H2SO5RP (17.5.2014 18:47) reagovat
"chleba je smrtelný" = může umřít. Sorry, ale tohle mi nedalo :-D

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (mrdopuch) (17.5.2014 18:44) reagovat
filozof je náhodou dôležitý - s prehľadom vám vysvetlí prečo ste práve vy skončili ako loser pri pozeraní kurvičiek z roumenovho masa o ktorých si môžete prečítať v prezentovanej práci

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (chemikRP (17.5.2014 18:43) reagovat
Efko_: Viz má předchozí odpověď. Já (ač to nevypadá), jsem velký obhájce základního výzkumu. Ale musí to být pořádný výzkum, postavený na tvrdých naměřených datech nebo robustních statistikách, matematicky zpracovaných (např závislost se dá statisticky ověřit . jsou na to matematické metody), abych si pak nepřečetl, že chleba je smrtelný protože, 95% lidí ho před smrtí jedlo (takový "výzkum" byl publikován !). Tak mi pověz na jakém základních výzkumu pracujete a co budou jeho výsledky ?

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (H2SO5RP (17.5.2014 18:39) reagovat
UPa: Filozofie / Studium poskytuje přehled o vztahu filozofie a výchovy v kontinuitě evropského myšlení od antiky po dnešek. Zahrnuje předměty jako filozofická logika, filozofie, latina, esettika, starořečtina, hermeneutika aj. Absolventi se uplatní jak ve státní správě, tak i v soukromých institucích zabývajících se sebevzděláváním a v neziskových organizacích.

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (chemikRP (17.5.2014 18:38) reagovat
PaulZy: Zajímavá úvaha. Bohužel známá dělala v ústí pajdu, a tak jsem měl možnost nějaký tyto "výzkumy" vidět. Žádná pořádná statistika, prostě vzala data z dotazníků a když víc jak 80% lidí mělo nějakou vlastnost, napsala, že to souvisí (každý kdo měl ZÁKLADY matematiky ví, že závislost veličin je úplně něco jinýho o hodně složitější). Žádný zpracování dat, žádný porovnání se zahraničními publikacemi. Většina práce byla o "já si myslím". To já předložit jako seminárku, tak letím a u nich to byla bakalářka

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (Efko_RP (17.5.2014 18:36) reagovat
Ale jo napíšu to. - ten nejzákladnější výzkum. A teď mi napíšeš hromadu sraček, proč ne. Proto bych byl radši, kdyby sis dal tu práci a fakt si prošel filozofy a našel to sám, protože pak tu nebudeš mlít sračky. Chápeš?

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (Efko_RP (17.5.2014 18:34) reagovat
nemáš odpověď, protože jsi omezený debil. Ti nebudu hledat věci, kterou se dají najít i na blbé wiki.

Obrázek 'bakalarska praca' Obrázek 'bakalarska praca' (chemikRP (17.5.2014 18:27) reagovat
Stále nemám odpověď na mou jednoduchou otázku: Co je výsledek práce ? Zemědělec něco vypěstuje, čím nás živý. Chemik vyrábí látky nutné pro náš život (třeba léky, benzín, stavební materiály). Astronomové odhalují, kde jsme se tu vzali, fyzikální zákony ve vesmíru (poznání světa jak funguje v základech) a vedlejším produktem jsou nové technologie (třeba právě internet - CERN). A nemusíme být u VŠ lidí, bez zámečníka by nefungovala většina továren a bez zedníka nemáte v čem bydlet. K čemu je tedy ten Filozof?

Strana 1/2. 1 2 následující