Odebírat | ||
Obrázek '12volts' (Ampéři) (30.5.2024 22:55) | reagovat | |
Chvíli jsem gůglil a vypadá to, že maximální odběr z AA tužkovky je kolem 3A. Takže by bylo potřeba serioparalelní zapojení ze 400 tužkovek. 8 v sérii kvůli napětí krát 50 paralelně kvůli proudu. | ||
|
||
Obrázek '12volts' (Ampéři) (30.5.2024 22:35) | reagovat | |
Startér pro Oktávku má příkon 1,8kW, takže při 12V to je 150A. | ||
|
||
Obrázek '12volts' (Občan Y) RP (30.5.2024 22:23) | reagovat | |
Kdyby pouzil 12V trafo, nepotreboval by ani baterky. | ||
|
||
Obrázek '12volts' (vasheg) RP (26.6.2014 9:02) | reagovat | |
[odkaz] | ||
|
||
Obrázek '12volts' (convolution) RP (14.6.2014 18:05) | reagovat | |
vraj obyčajná 1,5V AA baterka skratový prúd 10A | ||
|
||
Obrázek '12volts' (mrkev) RP (12.6.2014 22:01) | reagovat | |
Průměrná AA baterka má pod 2Ah, průměrná autobaterie pro benzín má kolem 35Ah... Navíc klasické AA nejde nabíjet. I kdyby použil nabíjecí, potřeboval by cca 20 paralelně zapojených packů po 10. Při ceně baterky 50Kč/kus by ho to vyšlo na nějakých 10 000Kč, s nepatrně nižší velikostí, zato horšími parametry co se týče odolnosti proti teplotě a při nižší životnosti... | ||
|
||
Obrázek '12volts' (Falus) (12.6.2014 19:00) | reagovat | |
Liazkovej i přes 800A | ||
|
||
Obrázek '12volts' (Kukurice) (12.6.2014 17:01) | reagovat | |
Prej starter 500A | ||
|
||
Obrázek '12volts' (mike) RP (12.6.2014 14:34) | reagovat | |
[odkaz] | ||
|
||
Obrázek '12volts' (Fr_von_Dr.) (12.6.2014 11:23) | reagovat | |
...a i kdyby to nastartoval, tak po sepnutí dobíjení baterie by to alkalický tužkovky vystřílelo. | ||
|
||
Obrázek '12volts' (T-Jack) RP (12.6.2014 11:17) | reagovat | |
Successful troll is successful, jak tak koukám. | ||
|
||
Obrázek '12volts' (Maximus-CZ) RP (12.6.2014 10:04) | reagovat | |
A ještě by to bylo mnohem víc namáhaný -> nižší životnost, takže by si to kupoval častěji než normální baterku do auta | ||
|
||
Obrázek '12volts' (Maximus-CZ) RP (12.6.2014 10:03) | reagovat | |
Po trochu hledání jsem na netu našel, že průměrná AAčková 1.5 voltová baterie dá do zkratu až 10 ampér (během 30 sec klesne na 5). Ten startér by těch 500 ampér mohl odebírat, takže to máme notnost mít 50x tohle. Místo jedný baterky by sis musel koupit 400, aby to to auto nastarovalo (vždy 8 do série, a všechny "bloky" pak paralelně). Nejlevnější balení 1.5 voltových nabíjecích baterek AA formátu jsem našel za 319 (4 kusy), takže by to stálo 31 900. A to se vyplatí | ||
|
||
Obrázek '12volts' (asfgaehga) (12.6.2014 9:49) | reagovat | |
njn, nerdi nepochopili! | ||
|
||
Obrázek '12volts' (Red_5) (12.6.2014 8:17) | reagovat | |
To by mě zajímalo, kolik byste jich tam museli sério-paralelně naskládat, abyste dosáhli 12V a přes 500A startovacího proudu | ||
|
||
Obrázek '12volts' (šprt) (12.6.2014 7:30) | reagovat | |
Na druhém obrázku to sériově má, na prvním to není zapojené vůbec | ||
|
||
Obrázek '12volts' (pc2005) (12.6.2014 5:29) | reagovat | |
No tak trochu a jen jednou by to možná tím startérem hrklo. | ||
|
||
Obrázek '12volts' (antonym(neprihl)) (12.6.2014 5:29) | reagovat | |
pche, musi je zapojit seriove, ne paralelne | ||
|
||
Obrázek '12volts' (Grifit) RP (12.6.2014 5:08) | reagovat | |
to je tak když někdo nemá šajnu co to ty V, A, mAh jsou | ||
|
||
Obrázek '12volts' (Atlantis) RP (12.6.2014 5:02) | reagovat | |
pff, to rovnou použiju raděj tu baterečku do ovládání na vrata a podobně, která má taky 12V | ||
|