Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Devadesáttři:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (Black01) (13.7.2014 19:14) reagovat
Benish... s tvou zabedněností by šlo gumování koukám výborně, bohužel pro tebe armáda už takové nehledá :-D Souhlas s Platenem, mám z toho velké obavy, tam se to bude stabilizovat ještě ne roky, ale spíš desítky až stovky let. Je to otázka vzdělání a menšího vlivu fanatiků= pevná vláda. Nevýslovně mě sere, jak některé státy v čele s USA podporují fanatiky a pak pro změnu proti nim bojují. Kolikrát je svrhnutý diktátor lepší, než následná válka a rozvrácená země, která se dává dohromady mnoho let.

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (Platan) (13.7.2014 18:52) reagovat
Nebudu kafrat o tom jestli byl konflikt v Afgánu, nebo v Iráku svinstvo. Na to ať si každej udělá názor sám. Pravda ale je, že ty lidi co tam žijou jsou někde úplně jinde než my, mají naprosto jiný hodnoty. Bohužel s tím i souvisí to, že bez pevné ruky tam je neskutečnej bordel. Pokud se už jednou tenhle stát napadne, tak by mělo dojít k nastolení silné vlády i za cenu toho, že tam zahraniční vojska budou ještě strašit. Nemůžu si pomoct, ale u nich buď diktaturu, jinak se tam začne rodit kdejakej xindl.

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (BeNiShRP (13.7.2014 18:31) reagovat
vojak je cvicenej na rozhodovani, jak rozkaz splnit, jak nekoho sejmout ci jak se nenechat sejmout, nikoliv na to aby premejslel nad splnenim ci nesplnenim rozkazu a kdyz prijde rozkaz obratit zbrane proti vlastnim, tak to udelaj. pro gumy je cti rozkaz splnit, tak to v historii bylo a vzdy bude

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (Black01) (13.7.2014 18:23) reagovat
Benish: Rozkaz střílet proti vlastním natož rodině nikdo jednak nevydá a pokud se někdo může vlivem nezkušenosti nebo situace pokusit vydat naprosto zcestný rozkaz, tak je velmi rychle usměrněn. Divili by jste se, ale výcvik je právě za účelem umět PŘEMÝŠLET v krizových situacích. Ze zkušeností vím, že dobře vycvičený voják je podstatně lepší v rozhodování, než emocemi nadopovaný civil. Ale to neználkovi nevysvětlíš. Nevycvičený člověk NENÍ zvyklý přemýšlet, minimálně se špatně rozhoduje.

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (Black01) (13.7.2014 18:16) reagovat
V AFG se mimo jiné rozhodně nebojuje proti kulturním rozdílům, nikdo jim západ necpe, nebo proti islámu, aby se nerozšiřoval do Evropy. Za to můžeme poděkovat politikům. Vojáci řeší leda zajištění bezpečnosti a boj proti ozbrojeným islámským militantům. Do Islámu normálních lidí muslimů nikomu nic není.

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (DCRP (13.7.2014 18:16) reagovat
Pravidla pro použití zbraně - ROE [odkaz]

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (Black01) (13.7.2014 18:13) reagovat
Na urážky nereaguji, to je pod mojí úroveň. Vojáci mají plat a ne žold, záklaďáci měli žold. To ovšem beru jen jako neznalost, na které nesejde. Na civilisty nikdo nestřílí a střílet nebude, jsou velice přísná pravidla pro použití zbraně, velmi často i na úkor vlastní bezpečnosti. Civilní oběti můžou nastat pouze v případech, kdy je povstalci využijí jako živý štít a není to rozpoznatelné. Nebo se mrtvým povstalcům odeberou zbraně před příjezdem vyšetřovatelů a označí se za civilisty, což je většina případů

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (Nečum !!!) (13.7.2014 18:00) reagovat
Black01: Gumo dementní....

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (DCRP (13.7.2014 17:46) reagovat
Lol. Zvu vás všechny na sraz roumingu, můžeme to probrat "u piva".

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (BeNiShRP (13.7.2014 17:39) reagovat
alfonzi, nevim co je horsi ke cteni. cist decka s nazorem nalitym z TV nebo tyhle hovna od zelenejch vymastencu. tihle pochodujici medajle za hrdinstvi nejsou vubec zvykly premejslet, ty umi jen poslechnout rozkaz a vykonat. kdyz prijde rozkaz, klidne otoci zbran proti vlastni rodine .... protoze rozkaz je rozkaz. takovejm to neyvsvetlis =)

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (WoytaRP (13.7.2014 17:35) reagovat
Black01: Akorat mam, ten pocit, ze ty pomocne bezpecnostni slozky se tam tak nejak pozvali sami a uci afgance zapadni hodnoty o ktere nestoji pomoci zbranovych systemu.

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (Alfonz Klacek) (13.7.2014 16:02) reagovat
to Blabk01: s takovejma militarystickyma srackama se jdi pojebat, to ti vzkazuju z oci do oci.. Urcite podle kecu ses guma, jak jinak.. Vojak z povolani pobira zold, tudiz je to skurvenej zoldak a to ze operuje v zahranici na prikaz vlady nebo velitelu ho nijak neospravedlnuje.. NIKDO vas tam jezdit nenuti.. mate v palicich nasrano a lestite si pistolky na Afgancich.. Az vat odtam vy okupanti zasrani vykopou, tak jim zatleskam.. Mirotvurci zasrani

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (Black01) (13.7.2014 15:32) reagovat
Pokud tohle téma někoho zajímá, můžu mu to vysvětlit do podrobna, speciálně Alfonzovi do očí, na to bych se těšil. Upozorňuji, že na novinkách je naprostá většina komentářů, ne-li prakticky všechny naprosto zcestná, demagogická, ba dokonce záměrně lživá. Bohužel často z nevědomosti.

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (Black01) (13.7.2014 15:28) reagovat
mohli někdy splňovat. Ale nazvat vojáka žoldákem, je vrchol kreténismu a urážek. Za prachy, co jsem byl sloužit v této zemi to rozhodně nestojí, leda až v okamžiku, kdy sedím v ledadle na cestě domů. Proti Afghanistánu se nebojuje!! Ale za něj, už jen název mise ISAF (International Security Assistant Forces) je jasný, jakmile se místní policie a armáda dokáže vypořádat sama s kriminálníky, kteří nemají žádné lidské hodnoty, tak západ odejde. Ekonomiku v tom tom taky nehledejte, mají to pod palcem Čína atd

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (Black01) (13.7.2014 15:23) reagovat
Alfonz Klacek, BeNiSh... O Afghanistánu zjevně nic, krom lží z diskuzí nevíš. A ještě se na základě lží sereš do vojáků. Pokud si někdo chcete stěžovat, proč jsou vojáci na jakékoli misi, oslovte politiky a rozhodně ne vojáky, ti s tím nemají nic společného. Pro ujasnění pojmů, žoldáky mají v AFG leda povstalecké skupiny, většinou zahraniční odnože Talibánu (velice často to nejsou Afghánci). Soukromí kontraktoři tzv PMC jsou vázáni spoustou regulí a také bych je nenazval žoldáky, i když by tuto definici...

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (Cajgon) (13.7.2014 15:21) reagovat
tiptronic: s Britanii jsme neměli narozdíl od francie v roce 1938 spojeneckou smlouvu, to že Britové stojí za svými spojenci dokazali když Němci napadli Polsko a Britové hned na to vyhlasili německu válku, měli jsme si líp vybírat spojence

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (tar) (13.7.2014 14:24) reagovat
...to je sice všechno moc pěkný, ale ty vojáci tam dneska chodí dobrovolně a to jen z jedinýho důvodů a to jsou prachy. Můžeme tu polemizovat o co vlastně usilují vojáci v Avganistánu, ale o blaho lidu, nebo aby zabránili teroristickým útokům to nebude. A když si to všechno spojíme dohromady, tak vyznamenání padlých vojáků je vlastně jen prázdné gesto pro rodiny padlých a z části prostor pro propagandu zaměřenou na to, že je strašně důležité, aby se v Avganistánu bojovalo.

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (DCRP (13.7.2014 11:59) reagovat
Papouškování hlupáků pro mě není názor. Srovnání se 68. a invazí SSSR do Afghanistánu je srovnatelný. Ano, jedná se o různou interpretaci (viz. teroristé a bojovníci za svobodu) ale bitch, please - ti lidé byli vysláni vládou ČR a zemřeli při výkonu služby v zájmech vlasti. Úctu a uznání. Z těch mrtvých na silnici - když umře 20letej kluk v novym BMW, protože se ve 160 na okresce omotal kolem stromu (přehánim), mam litovat? Přišel o život při výkonu služby a je jedno, jestli to je voják, policista, hasič...

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (MartinezZRP (13.7.2014 11:58) reagovat
> Koš

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (xin2) (13.7.2014 10:09) reagovat
@Šmudla: to je jenom propaganda pro Rusáky. že USA potřebují válku, aby se dostaly z dluhů? že válka vede k ekonomickému růstu? jestli tě z toho mrazí, tak pro tebe mám špatnou zprávu...

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (DestroyerRP (13.7.2014 9:45) reagovat
Quentin: a víš, že mě to taky napadlo ? stejnej druh zvratků a naprosto identickej druh vyjadřování ... btw obrázek a komentáře těchhle "dvou" jsou očividnej bait ... takže šipka doprava, tady není nic k vidění B-)

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (QuentinRP (13.7.2014 9:29) reagovat
Alfonz Klacek = BeNiSh

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (Ondrej77) (13.7.2014 8:10) reagovat
dnesna obrana CR rata so spojeneckymi silami NATO. na druhu stranu NATO ocakava zapojenie svojich clenov aj v konfliktoch pre nastolenie mietu, ktore sa nekonaju na prahu CR. pozitiva su, ze armada CR je neustale skolena a pripravovana. pokial niekomu vadi takto nastaveny system, sup pred urad vlady demonstrovat pre vystupenie z NATO a budovanie vlastnej najsilnejsej a najmocnejsej armady.

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (Šmudla) (13.7.2014 1:50) reagovat
http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/1373-proc-putin-nezsahl-na-ukrajine-z-tohoto-videa-mrazi

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (Šmudla) (13.7.2014 1:42) reagovat
Hele jak tu jiz nekdo psal, budu radeji oplakavat tech 16 lidi co tragicky zemrelo minulej vikend na nasich silnicich. Tohle opravdu smrdi jako dobre nachystana propaganda zneuzivajici padlych vojaku v cizi valce. Jen aby ta nase srandarmada nechtela dalsi penize, to uz ji radeji celou zruste. Ucelem NATO stejne bylo nas predevsim odzbrojit.. Techniku sesrotovat a novou si za pakatel vypujcit...

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (3zer) (13.7.2014 1:38) reagovat
pravda pravdoucí...

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (BeNiShRP (12.7.2014 23:01) reagovat
a v takovym pripade, kdybys zemrel pri obrane vlasti (ci zeme spojencu NATO), tam bych medaili za statecnost chapal. ale v tomhle pripade to nebyla statecnost, ale neshopnost. silnejsi prezivaj. fnukani o nekalosti sebevrazednyho atentatu sou jen knoury valecnejch stvacu, co se hned chopili kalkul-prilezitosti podojit stat o vetsi pridel

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (Alfonz Klacek) (12.7.2014 22:57) reagovat
To jsem nebyl na vojne za penize, ale z povinnosti k me zemi.. jsem v predchozim komentu zapomel dodat

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (Alfonz Klacek) (12.7.2014 22:34) reagovat
BeNiSh. naprosto souhlasim, ja kdyz jsem si odkroutil VZS tak jsem prisahal k obrane vlasti a ne terorizovani jinych narodu..

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (BeNiShRP (12.7.2014 22:27) reagovat
s takovym nazorem mezi zdejsima havlistickejma picama stejne nepochodis! nakonec te nazvou komunistou a budes mit utrum. je to tady samy kindr, co zna pusky leda tak z call of duty a mysli si to, co jim nablije do kedlubny TV Hovna. hazeni perel svinim B-)

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (Alfonz Klacek) (12.7.2014 22:23) reagovat
Stejny terror jako mirove bombardovani Jugoslavie, zbrane hromadneho niceni v Iraku, ochrana civilniho obyvatelstva pred vlastni vladou a armadou v Libyi a svrhnuti nehodiciho se prezidenta, ospravedlnujici pouziti armady proti civilnimu obyvatelstvu na vychode Ukrainy. O nekolik let trvajici valce v Syrii na ktere je ze strany uvaleno informacni enbargo protoze se jim nedari tamni vladu uplatit. Tohle je ta demokracie a svoboda za kterou si hraji v Afganistanu na vojacky? Kdo jsme, kdo nam dal pravo???

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (Alfonz Klacek) (12.7.2014 22:15) reagovat
Mimochodem konflikt v Afganistanu vidim stejne jako okupaci kde dochazi pod zaminkou svobody k poslapovani hodnot zivota, lidskych prav a svobod obcanu "JEJICH" zeme. My jsme ti co je tam terorizuji se zbrani v ruce.. Uz vas vidim jak si nechate producirovat cizi vojaky pred vlastnim domem, nechate pozabijet sve zname, kamarady, nebo cleny rodiny.. A budete jen prihlizet ?? Hovno .. pokud by mi nekdo podal do ruky zbran, budu se branit... Branit svuj domov.. Tak jako to delaji Afganci..

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (falkie) (12.7.2014 22:09) reagovat
Neuvěřitelný, co lidí se tu vážně vyjadřuje k takovýmu duševnímu průjmu nějakýho polointeligenta z Horní Dolní.

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (Alfonz Klacek) (12.7.2014 22:05) reagovat
(Čaka Unga) R (12.7.2014 16:38) Ty sproste hovado a kdo si myslis ze ty vase hratky na vojaky plati ? A co jsi tam asi tak 2x delal ? Chodit jako pan s kverem pres rameno a machrovat co ty sracko militaristicka !!! Do Afgecu vas nikdo nezval, nasrali jste se tam na popud tech nejvetsich U.S.A teroristu sveta.. Ucelem armady je obrana vlasti predevsim ne si hrat na vojacky a vytahovat ramena ktere nemame.. Az z toho ty curacku vyrostes, rekni svym detem jaka jsi byla picinka s pistolkou nekde v Afganistanu

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (BobsikRP (12.7.2014 21:36) reagovat
Ijacek: stale nebyly verohodne dukazy toho, ze se to stalo, navic tam nikdy nebyli nalezeni

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (Ijacek) (12.7.2014 20:39) reagovat
Benish: Chran panbuh, ze bych se chtel zastavat Muricanu, ale rekni mi, co by jsi delal ty, kdyby ti teroristicka organizace, ktera v te dobe mela v Afghanu headquaters, odpalila dva mrakodrapy a ty by jsi videl, ze stat, z ktereho operuji, nevyvyji naprosto zadnou cinnost k tomu, aby je zastavil? A pokud opravdu plati jak rikas "kazdemu stejnym metrem" tak bychom asi meli v islamskych zemich zacit odpalovat skoly, mesity, nadrazi, nemocnice, triznice a tak podobne.

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (BeNiShRP (12.7.2014 20:31) reagovat
pokud vim, tak se krici, aby se zastavila islamizace evropy, toho v afganistanu nikdo nedosahne (ani nechce). necht si ve svych zemich maji pravo jaky chtej! to naopak nema zapad pravo tam roubovat svoji demokracii. NATO v afganistanu nechrani zadnou spojeneckou zemi, tj. tam dela to samy, co rusaci na ukrajine. zajimavy, ze tam to vadi a jinde ne. opravdu kazdymu stejnym metrem! :-P

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (WoytaRP (12.7.2014 20:24) reagovat
Jak takove obranne spolky moho fungovat jsme videli po Mnichove 1938. Na neutralitu mame nevhodnou polohu. USA uz pres pul stoleti dela na vychode neskutecne prasarny. Ted bojuji proti teroristum, ktere sami vytvorili a vyzbrojili. Nas stat sice vyslal vojaky v ramci nato ale slo jak bylo zmineno o dobrovolniky, pro ktere je to prilepseni k platu a moznost karierniho postupu. A pokud vim tak jsou tam jako hlidky. Do primych boju by se tedy dostavat nemeli.

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (mrtwakRP (12.7.2014 20:14) reagovat
Tak jak teda. Jednou se na internetu křičí "zastavte Islám!" a když jsou naši prakticky u líhně těch pomatenců, tak jsou to žoldáci?

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (BeNiShRP (12.7.2014 19:26) reagovat
ktera clenska zeme NATO byla napadena, ze nasi vojaci byli v afganistanu?

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (jeitasRP (12.7.2014 19:13) reagovat
tl;dr, OP is a faggot

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (maaaaaasak) (12.7.2014 18:53) reagovat
Suhlasim s autorom, 4 cesky vojaci su malo B-)

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (Ijacek) (12.7.2014 18:31) reagovat
Idioti, kteri neustale neco melou o zoldacich, dejte si facku. To ze nekdo je profesionalni vojak, neni to same co zoldak. Zoldaci jsou takzvani "Military contractors", cili soukrome firmy, ktere se nechavaji najimat do valecnych zon na urcite ukoly. Jedine co v clanku neni absolutni blabol, je opodstatnenost zasahu v Afghanu, ktera je velmi sporna. KOŠ please

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (srajda zajda) (12.7.2014 18:21) reagovat
a na straně druhé odsuzovali okupaci naší vlasti. Pokud jsou všichni naši vojáci hrdinové, pak jsou to i ruští okupanti. Dělají jedno a to samé, akorát se to ospravedlňuje v jiné době. Nevidím tedy rozdíl zda Československo a Varšavská smlouva ("Rusové") a nebo Afghanistán a NATO (v tomto případě Češi). Jenom to ukazuje na naší malost a nevidíme si ani na špičku nosu.

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (srajda zajda) (12.7.2014 18:19) reagovat
Nerozumím tomu. V čem je tak rozdílný Afghanistán dnešních dní a přítomnost cizích vojáků (tj. i našich) a Československo v roce 1968? V jednom případě jeli hrdinní vojáci potlačit kontrarevoluci a podobné, v druhém případě boj proti nějaké organizaci, která je z našeho pohledu teroristická. Pro nás jsou vojáci Varšavské smlouvy (nemusím jmenovat státy které se toho účastnili) okupanti, pro Rusy byli to samé jako jsou dnes pro nás tito mrtví. Nesouhlasím, abychom se na jednu stranu pletli do cizích věcí

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (tiptronic) (12.7.2014 18:05) reagovat
hitt: jasne zato nam aliance s francii a anglii byla hodne platna, prodali nas jako devku ... tak proc by to priste melo byt jinak

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (hittRP (12.7.2014 17:57) reagovat
tiptronic: Jo a takové Nizozemsko, Belgie, Lucembursko, Norsko a další.. kolikrát ti vyhlásily neutralitu... a jak jim to bylo platné..

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (tiptronic) (12.7.2014 17:44) reagovat
jasne na neutralitu nas je malo a proto svycarsko ma aspon 10x vic obyvatel jak CR a ukrajina ma tedy stejne lidi jako my, proto se neubrani ... to je logika taznych zvirat

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (BeNiShRP (12.7.2014 17:09) reagovat
byt v NATO znamena pomoct napadene clenske zemi v obrane, nikoliv napomahat okupaci v afganistanu, kam se zkratka amerika rozhodla pod strasakem teroristu s plastikovymi noziky naroubovat zapadni demokracii! vojaci NATO afganistan okupujou a jak je v obrazku spravne uvedeno za nemaly zold. zadna cestna funkce, ciste najmuty zoldaci. povolani, kde jsou riziku umerny odmeny a veskery nahrady v pripade umrti. pro rodiny je to pochopitelna tragedie, ale zadny hrdinstvi se nekona! B-) B-)

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (vtechRP (12.7.2014 17:05) reagovat
picovina -> kos. autor je kreten

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (germoney) (12.7.2014 16:50) reagovat
Ten pocit, keď ľudia veria, že ich spojenci ich nevydajú nepriateľom. Kto nepozná históriu je nútený ju opakovať. Nech žije Francúzsko a Anglicko ;-)

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (Čaka UngaRP (12.7.2014 16:38) reagovat
Jaký žoldáci? Česká republika vyslala svoje ozbrojené síly do zahraniční operace. To z nich nedělá žoldáky, ta zasraná komunistická zrůdo. A co to střílení civilistů, ty prolhané prase? Byl jsem tam dvakrát a takovýhle hovada mě neskutečně serou

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (Gork bez premium) (12.7.2014 16:35) reagovat
nato > To si řekl největší sračku, která kdy koho napadla. Všichni budou dělat, co můžou, protože v případě neúčasti na obraně by to znamenalo pro všechny malé státy, že se na ně NATO vysere a následoval by rozpad. Amerika na nějaké naše vojáčky sere, oni nás vůbec k ničemu nepotřebujou. Tady jde o spolupráci. NATO by normálně vyslalo vše, co může. Ten článek jenom říká, že je zbytečné mobilizovat všechny armády, když je to lokální konflikt, který vyřeší třeba jenom okolní země.Nebo třeba že postačí letectv

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (Pleshoun007) (12.7.2014 16:26) reagovat
nato >>> jednou by někoho nechali na holičkách a celej ten spolek by se rozpadnul a to si nikdo nelajsne... hlavně třeba němec bude raději válčit o naše území než následně o to svoje...

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (nato) (12.7.2014 16:18) reagovat
udivuje mě, kolik lidí je přesvědčeno, že v případě napadení ČR za nás přijedou bojovat a umírat členové NATO. článek 5 severoatlantické smlouvy říká, že členové v případě napadení někoho z nich mají učinit to, co "považují za nutné" ( http://www.nato.int/cps/en/natolive/official_texts_17120.htm?selectedLocale=cs ). myslím že NATO by těžko považovalo za nutné krvácet kvůli takový prdeli jako je ČR, zas tak významný stát totiž nejsme. takže závidím ptimismus těm, co pořád vykřikují jak nás spojenci zachrání.

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (T_xy) (12.7.2014 16:06) reagovat
Hrozně moc peněz neberou. Berou tolik, aby bylo dostatek zájemců ochotných do toho jít. Na misi řádově asi 100 tisíc měsíčně.

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (Alois Matzelsberger) (12.7.2014 16:04) reagovat
tohle je jasnej kos

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (qq) (12.7.2014 16:00) reagovat
Na neutralitu je nas kur*evsky malo....

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (4154RP (12.7.2014 15:56) reagovat
Vždycky jak někdo napíše že berou hrozně moc peněz a jsou to žoldáci tak přestávám číst, protože vím, že ten člověk neví o čem píše.

Obrázek 'Asi tak' Obrázek 'Asi tak' (Los_AngelosRP (12.7.2014 15:55) reagovat
nevidí si dál, než na špičku nosu - koš !

Strana 1/2. 1 2 následující