Nalezeno 25 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
čtyřicetšest:
   


Odebírat

Obrázek 'Ruska tramvaj' Obrázek 'Ruska tramvaj' (sadfdasfasdf) (18.1.2021 14:42) reagovat
a az to nasije do nakyho zigulika, tak Voloda bude platit 15 mega v tech jejich ruskejch rupiich az do konce zivota

Obrázek 'Ruska tramvaj' Obrázek 'Ruska tramvaj' (.......) (2.2.2017 14:56) reagovat
Ten predek je presne delanej na to, aby vas ta tramvaj nemohla nabrat, ale rovnou vcucnout pod kola...

Obrázek 'Ruska tramvaj' Obrázek 'Ruska tramvaj' (Cestující) (15.7.2014 18:53) reagovat
Ono nízkopodlažní není jenom o "kriplkárách" (klasický rouming), ale obecně o zlepšení komfortu pro celou řadu skupin cestujících. O starší občany, malé děti, těhotné ženy, cestující s kočárky, zavazadly nebo různými předměty, cestující s momentálním úrazem (např. zlomenina nohy), jinak nemocné atd. Chce to přemýšlet mimo svůj úzký pohled na svět.

Obrázek 'Ruska tramvaj' Obrázek 'Ruska tramvaj' (squrlRP (15.7.2014 13:15) reagovat
to opačně (než je běžné) zkosené čelní sklo bude jistě parádní pro výhled. design über alles.

Obrázek 'Ruska tramvaj' Obrázek 'Ruska tramvaj' (Abdul_HasanRP (14.7.2014 19:19) reagovat
quido.speedy: no s tichem bych to nepřeháněl, údržba je u nás mizerná, např. některé 13T ve Štatlu jsou hlučnější než ony T3... Totéž se dá říci o některých busech...

Obrázek 'Ruska tramvaj' Obrázek 'Ruska tramvaj' (quido.speedyRP (14.7.2014 12:45) reagovat
Já myslím že 100% low-floor blbost není. Když se kouknu co spáchal Siemens pro Vídeň a na 15T pro Prahu, dovolil bych si tvrdit, že právě tudy cesta vede. Jasně, nářky nad Westinghouse T3 jen tak nezmizí, jenže těmhle lidem totálně chybí nadhled a zamrzli v roce 1950 s tím, že dobře už bylo... Chodové vlastnosti 15T jsou imho špičkové, navíc 45kW motor s permanentními magnety(!!!) a to ticho. Tak parádně udělanou elektrikou výzbroj jsem nikde neviděl... Fakt, zkuste si objet 10 evropských měst a svézt se.

Obrázek 'Ruska tramvaj' Obrázek 'Ruska tramvaj' (Abdul_HasanRP (14.7.2014 11:52) reagovat
houba: no tam jde hlavně o ty kočárky a nevychovanost lidí, v Brně často vidím, především důchodce, stojící v místě pro kočárky, a když vidí nějakou maminku nastupovat, tak je často ani nehne, kolikrát ani hlášení řidiče nepomůže...

Obrázek 'Ruska tramvaj' Obrázek 'Ruska tramvaj' (quido.speedyRP (14.7.2014 9:42) reagovat
a více fotek: [odkaz]

Obrázek 'Ruska tramvaj' Obrázek 'Ruska tramvaj' (quido.speedyRP (14.7.2014 9:36) reagovat
živé foto: [odkaz]

Obrázek 'Ruska tramvaj' Obrázek 'Ruska tramvaj' (houba) (14.7.2014 0:03) reagovat
dfds a mrkev: je to přesně tak. Plně nízkopodlažní tramvaj je největší konstrukční píčovany. Kdo potřebuje s kripl károu jezdit po tramvaji? Stačí nízkopodlažní prostředek jako je v upravený T3 (model "koráb"), tam se vejdou 4 kočárky i kára. A on demand bus je taky zajímavý nápad, jeadím MHD často a invalidní vozík vidím možná 3x za rok, ale na druhou stranu invalidní autobus jezdí, jsou jich tři linky.

Obrázek 'Ruska tramvaj' Obrázek 'Ruska tramvaj' (mrkevRP (13.7.2014 22:03) reagovat
To je tak, přijde manažer, řekne, že zákazník chce plně nízkopodlažní tramvaj a jim na to už kývli. Pak se konstruktéři pár měsíců potí, načež se znechuceni vyserou na běžné nároky a slepí to tak, aby to splňovalo zadání...

Obrázek 'Ruska tramvaj' Obrázek 'Ruska tramvaj' (Abdul_HasanRP (13.7.2014 9:41) reagovat
Alibaba: lepší? Design podobný 13T, neřeknu kdyby u nás jezdila koňka, ale soudit jen dle designu, který není moc odlišný od našeho, je uhozené... Jo pokud tam nemají tu nádheru se sedačkami rovnoběžně se směrem jízdy, tak plus pro ně...

Obrázek 'Ruska tramvaj' Obrázek 'Ruska tramvaj' (Derp) (12.7.2014 22:26) reagovat
druhej den prijde dement se sprejem a je po prdeli

Obrázek 'Ruska tramvaj' Obrázek 'Ruska tramvaj' (KvakMekRampaRP (12.7.2014 22:05) reagovat
Dřív taky měli hlavní slovo při vývoji konstruktéři. Dneska ho mají designéři, protože je ze všeho nejdůležitější, aby to vypadalo cool, že je to pak nahovno nikoho nezajímá :-(

Obrázek 'Ruska tramvaj' Obrázek 'Ruska tramvaj' (Alibaba) (12.7.2014 21:59) reagovat
A tady je něco z Maroka - polovina země jí stále rukama :-) Ale šaliny maj trochu lepčíííí :-) https://www.youtube.com/watch?v=m6jj_mw_WGg

Obrázek 'Ruska tramvaj' Obrázek 'Ruska tramvaj' (dfds) (12.7.2014 21:02) reagovat
přijde mi že kdysi se myslelo při návrhu hlavou. Dneska jsou na to nástroje, simulace , píčoviny a bigbít a pořádně to nefunguje. Nehledě na to že máme technologie , materály ....a pořád ta stará T3 - mírně zdižitalizovaná strčí do kapsy ty nový. Jo na kryplkáry se tehdy nemyslelo ale nebylo by levnější jim udělat on demand bus ?

Obrázek 'Ruska tramvaj' Obrázek 'Ruska tramvaj' (Dany0RP (12.7.2014 21:01) reagovat
v rusku si dělají srandu aby se i města přizpůsobily té nové tramvaji :-) ale prej až od 2017 nebo tak nějak, tak uvidíme

Obrázek 'Ruska tramvaj' Obrázek 'Ruska tramvaj' (Bin Duplin) (12.7.2014 20:30) reagovat
samozřejmě že u 14T je problém se silovým působením na kolejnice v oblouku. V kombinaci s poměrem hnaných a hnacích náprav a se stoupáními v praze se pak jedná o unikátní průser :)

Obrázek 'Ruska tramvaj' Obrázek 'Ruska tramvaj' (Hnidopich) (12.7.2014 20:05) reagovat
Pruser 14T neni neotocny podvozek (kdyz je narozdil od tehle peticlankova), ale malo hnanych kol.

Obrázek 'Ruska tramvaj' Obrázek 'Ruska tramvaj' (quido.speedyRP (12.7.2014 19:02) reagovat
Bude to stejně jako 14T vozidlo pro rovinaté tratě. Průser není ani Praha ani 14T, průser je 14T v Praze...

Obrázek 'Ruska tramvaj' Obrázek 'Ruska tramvaj' (kikot) (12.7.2014 19:01) reagovat
iŠalina

Obrázek 'Ruska tramvaj' Obrázek 'Ruska tramvaj' (houba) (12.7.2014 18:54) reagovat
Nebude to mít stejný úroblémy jako T14? Neotočnej podvozek, co působí velký boční brusný síly na koleje?

Obrázek 'Ruska tramvaj' Obrázek 'Ruska tramvaj' (johny buchar2) (12.7.2014 17:42) reagovat
Aby to při jízdě nevzlétlo :-D

Obrázek 'Ruska tramvaj' Obrázek 'Ruska tramvaj' (ŤululumRP (12.7.2014 17:35) reagovat
[odkaz]

Obrázek 'Ruska tramvaj' Obrázek 'Ruska tramvaj' (Wizard) (12.7.2014 17:33) reagovat
Ultimátní nástroj jak ožralé rusáky na kolejích nahnat rovnou pod kola tramvaje.