Odebírat | ||
Obrázek 'make 10 when adding 8 plus 5' (pepca) RP (25.10.2015 19:00) | reagovat | |
8 + 5 = 8 + 2 + 3 = 10 + 3 = 13. Viděl bych to na nepříliš povedený pokus o rozkládání čísel na menší, aby se to lépe sčítalo, což se u větších čísel celkem hodí. | ||
|
||
Obrázek 'make 10 when adding 8 plus 5' (wakatax4u) RP (30.9.2014 10:54) | reagovat | |
jako prvni mne napadlo ze je to 13kova soustava | ||
|
||
Obrázek 'make 10 when adding 8 plus 5' (nereg) (29.9.2014 13:27) | reagovat | |
V kontextu toho, co píše Neregmrdka, to jakýsi smysl dává. | ||
|
||
Obrázek 'make 10 when adding 8 plus 5' (sidbin) RP (29.9.2014 7:27) | reagovat | |
co to dopr.... je? | ||
|
||
Obrázek 'make 10 when adding 8 plus 5' (B!) (28.9.2014 21:38) | reagovat | |
Aha.. takže vychádzam zo zadaných A+B ; nasleduje X=10-A ; Y=B-X ; "výsledok"=A+X+Y. čo je toto za sprostú metódu? Komu tým prospejete?! Murrica fuck yeah | ||
|
||
Obrázek 'make 10 when adding 8 plus 5' (mrdopuch) (28.9.2014 19:46) | reagovat | |
prijímačky na právo | ||
|
||
Obrázek 'make 10 when adding 8 plus 5' (Faky) RP (28.9.2014 17:36) | reagovat | |
mrdko neregistrovany: to protoze ses pitomec | ||
|
||
Obrázek 'make 10 when adding 8 plus 5' (Neregmrdka) (28.9.2014 17:09) | reagovat | |
http://nzmaths.co.nz/resource/make-ten | ||
|
||
Obrázek 'make 10 when adding 8 plus 5' (T.) (28.9.2014 15:19) | reagovat | |
mozna to mysli vektorove? to by slo docela dobre. | ||
|
||
Obrázek 'make 10 when adding 8 plus 5' (chr.) RP (28.9.2014 13:26) | reagovat | |
neucilo sa nahodou aj u nas nieco ako "doplnovanie na desiatku" ? | ||
|
||
Obrázek 'make 10 when adding 8 plus 5' (ffff) (28.9.2014 12:44) | reagovat | |
To budou zjevně ty moderní metody učení... | ||
|
||
Obrázek 'make 10 when adding 8 plus 5' (Qcko) (28.9.2014 12:40) | reagovat | |
B! - presne | ||
|
||
Obrázek 'make 10 when adding 8 plus 5' (B!) (28.9.2014 12:02) | reagovat | |
To má byť "slovné zadanie" rovnice: 8+5-X=10 ? | ||
|
||
Obrázek 'make 10 when adding 8 plus 5' (kedIuben) (28.9.2014 11:29) | reagovat | |
Jo, kontraproduktivní píčovina. Chudák dítě, schopnost počítat a uvažovat se ve světle těchto debilních úloh stává zázrakem. Jinak ani, napsal bych tam úče, že úplně klidně ve 13ové soustavě a jestli tomu nerozumí, tak nemůže učit matyku. | ||
|
||
Obrázek 'make 10 when adding 8 plus 5' (1113) (28.9.2014 11:19) | reagovat | |
máš osm hrušek, přidáš dvě, nadšeně zvoláš "mám deset!", dostaneš pochvalu od paní učitelky a přidáš zbylé tři hrušky. no, pořád je to píčovina. | ||
|
||
Obrázek 'make 10 when adding 8 plus 5' (Abdul_Hasan) RP (28.9.2014 10:43) | reagovat | |
mrdko neregistrovany: no nemůžu potvrdit, neznám žádného prváka, resp. nehleděl jsem mu do úloh, za mých časů byla ta matika ještě rozumná, nebo jsme alespoň měli rozumnou učitelku ('9 | ||
|
||
Obrázek 'make 10 when adding 8 plus 5' (mike) RP (28.9.2014 10:30) | reagovat | |
Jak dostaneš 10 z 8 a 5. V mezi výpočtu z 1 čísla odebereš 3 a v mezivýpočtu máš 10 pak přičteš zbylých 3. Ale to neznamená, že je to capina. | ||
|
||
Obrázek 'make 10 when adding 8 plus 5' (mrdko neregistrovany) (28.9.2014 10:25) | reagovat | |
ono i u nás, ségra je první třídě, já dostudovaný VUT a ty jejich úkoly z matiky nechápu | ||
|
||
Obrázek 'make 10 when adding 8 plus 5' (Abdul_Hasan) RP (28.9.2014 10:01) | reagovat | |
No já měl dobré známky ale stejně to nechápu... To bude ten americký vzdělávací systém... Mě napadá jedině třináctková soustava... | ||
|
||
Obrázek 'make 10 when adding 8 plus 5' (Atte) RP (28.9.2014 9:50) | reagovat | |
wut? Ja mel dycky spatny znamky z matiky, ale tohle asi nechapu | ||
|