Odebírat | ||
Obrázek 'BlbyAmericani' (snickname) (6.10.2014 21:38) | reagovat | |
PaulZy: Nie, narocnejsie to az tak nebude, kvalita skoly nesuvisi len s narocnostou vyuky. Ide skor o ucelelnost ziskanych informacii (mali by do seba zapadat) a pocet schopnych mentorov. Ak mam pravdu povedat, tak prave v schopnosti tych vyskumnikov/mentorov je ten rozdiel medzi skolami. Najdu sa schopni aj u nas, ale to je skor vynimka -- aj ked sa to pomaly zlepsuje. Bakalarku som robil pod cechom, ziadny prinos. Diplomku som robil pod nemcom a naucil som sa snad viac nez za cele predchadzajuce studium. | ||
|
||
Obrázek 'BlbyAmericani' (bulbasaurus) RP (3.10.2014 9:00) | reagovat | |
Nepoznam FIT VUT a Karlovarsky MatFyz ale urcite to bude rovnake zameranie A Karlova bola par rokov dozadu myslim okolo 70. miesta | ||
|
||
Obrázek 'BlbyAmericani' (PaulZy) RP (2.10.2014 21:36) | reagovat | |
bulbasaurus: To jsou kopie FIT VUT a Karlovského MatFyzu? Kkupodivu Univerzita Karlova už v TOP 100 snad i figurovala. No a FIT byl v nějakém žebříčku obtížnosti fakult řazen hned za MatFyz. Jinak Caltech a MIT jsou zapojené aj do edX (pro všechny techniky doporučuji 600x na MITx) a docela zajímavé kurzy. Předpokládám, že reál výuka bude víc náročná. | ||
|
||
Obrázek 'BlbyAmericani' (vain) RP (2.10.2014 13:27) | reagovat | |
Tuco: taky se ale může stát, že za tu dobu ho klepne a nekopne tě nikdy | ||
|
||
Obrázek 'BlbyAmericani' (Tuco) (2.10.2014 12:58) | reagovat | |
vain: jn, ale to tu bolest nezmenší. Naopak je i šance, že celou tu dobu bude ten kopáč posilovat a kopne tě o to větší silou | ||
|
||
Obrázek 'BlbyAmericani' (vain) RP (2.10.2014 11:23) | reagovat | |
Tuco: já myslím, že každý odpoví za chvíli | ||
|
||
Obrázek 'BlbyAmericani' (Tuco) (2.10.2014 11:12) | reagovat | |
Amíci žijou na dluh, zatímco u nás se zase využívá průběžnej sociální systém, kdy pracující hradí studia a důchody... Tak co je podle vás lepší? Protože mě to přijde jako kdybych se musel rozhodnout, jestli mě někdo nakope do koulí hned nebo až za chvíli | ||
|
||
Obrázek 'BlbyAmericani' (kutaragi) RP (2.10.2014 11:06) | reagovat | |
ano, někde jsem viděl tabulku že třetina 50letých z těch škol nemá svůj dluh ještě zaplacený | ||
|
||
Obrázek 'BlbyAmericani' (Vincenzo) RP (2.10.2014 10:55) | reagovat | |
bulbasaurus: Nemajú. Súkromné školy so systémom "zaplať a máš skúšku" alebo Katolícka, kam vezmú každého vypatlanca nám tiež nezlepšujú meno. A k školnému, v 'murice sa platia ťažké prachy, no zasa je to ďalší spôsob ako sa zadĺžiť na pekných pár rokov. | ||
|
||
Obrázek 'BlbyAmericani' (bulbasaurus) RP (2.10.2014 9:53) | reagovat | |
Ano, Slovaci kvalitnu skolu nemaju (mozno FIIT a MATFYZ). Citam komenty a nikto nespomenul ze muricani si skoly platia, preto su aj peniaze na vedu, vyskum a vzdelavanie. U nas nie je ani hovno len socializmus | ||
|
||
Obrázek 'BlbyAmericani' (cpy) RP (2.10.2014 8:22) | reagovat | |
MIT je nic oproti MHT. | ||
|
||
Obrázek 'BlbyAmericani' (vain) RP (2.10.2014 8:05) | reagovat | |
Cobol pls: já si hlavně dělal srandu Takhle jsem ten první komentář nemyslel. | ||
|
||
Obrázek 'BlbyAmericani' (TREKTOR) (2.10.2014 7:57) | reagovat | |
tim chtel naznacit, ze slovaci nemaj kvalitni vysoky skoly a proto jezdej studovat do cr, kdezto cesi do slovenska studovat nejdou | ||
|
||
Obrázek 'BlbyAmericani' (Cobol pls) (2.10.2014 7:57) | reagovat | |
vain: detto pepanci na nasich VS. Ono USA ma kvalitne univerzity, pretoze su vo vacsej miere prepojene s priemyslom. Teda maju viac kapitalu, i sukromneho. To sa musi uznat. Ale kedze USA su pred krachom (oni uz davno skrachovali, ale nikto im to nechce zatim povedat), tak o chvilu kvalita takychto univerzit bude klesat. To je nieco podobne ako ked sa Zapadna Europa vysmievala nam, ze mame nizke platy a dochodky. Ale bublina uz praskla v PIGSe, praskne aj inde a potom sa bude rehotat uplne niekto iny. | ||
|
||
Obrázek 'BlbyAmericani' (filias) RP (2.10.2014 7:53) | reagovat | |
USA tech univerzity jsou atraktivní pro non-US studenty. Vybírají si ty nejlepší a velká část z nich i v US zůstane, nebo bude pracovat pro US firmy. Pro Američany je to velmi výhodný stav. Je to to nejlepší co můžou pro ekonomiku udělat. | ||
|
||
Obrázek 'BlbyAmericani' (vain) RP (2.10.2014 7:44) | reagovat | |
mi0: naopak, tím jsem naznačil, že to právě kvůli tomu neplatí, a tedy ten nadpis u téhle tabulky je blbost | ||
|
||
Obrázek 'BlbyAmericani' (mi0) RP (2.10.2014 7:41) | reagovat | |
vain: Tým si naznačil v podstate to, že Slováci sú inteligentnejší než Česi.. tak dík | ||
|
||
Obrázek 'BlbyAmericani' (vain) RP (2.10.2014 6:17) | reagovat | |
To vypovídá spíše o prestižnosti školy, než inteligenci národa. Tady u nás to je taky samý Slovák na vysoké škole, protože jim to zaplatíme my a ještě vyfasují přednostně koleje i když byl vlakem doma o hodinu dřív než já, protože kvalitnější dálkové spoje, že | ||
|
||
Obrázek 'BlbyAmericani' (brnonymous) (2.10.2014 2:20) | reagovat | |
Jo, to číslo je absurdní, možná platilo pro nějakou jednu školu jeden rok, už přes třicet let je to necelá 1/3 studentů. | ||
|
||
Obrázek 'BlbyAmericani' (Ttxman) (2.10.2014 2:06) | reagovat | |
To bylo v nejakym TED talku ne? Nejaky absurdni cislo vic jak 90% PHD studentu na techickych oborech v USA nejsou obcane USA | ||
|
||
Obrázek 'BlbyAmericani' (stafer) (2.10.2014 1:50) | reagovat | |
Dúfam, že to nie je založené na počte citácií alebo takom niečom, tam vždy dominujú anglické univerzity, keďže prácu v nemčine si veľa ľudí vo svete neprečíta. Aj keď pri technologických univerzitách hádam majú lepšie parametre porovnávania. Aj keď stálo by zato pozrieť cyklus: slávna univerzita-hlásia sa na ňu úspešní ľudia, lebo počuli, že z nej vychádzajú úspešní ľudia-z univerzity potom vylezú úspešní ľudia. Potom je otázka či by neboli úspešní aj bez tej konkrétnej univerzity a tá nežije len zo značky. | ||
|
||
Obrázek 'BlbyAmericani' (brnonymous) (2.10.2014 1:45) | reagovat | |
Our subject tables employ the same range of 13 performance indicators used in the overall World University Rankings, brought together with scores provided under five categories:Teaching: the learning environment, Research: volume, income and reputation, Citations: research influence, International outlook: staff, students and research, Industry income: innovation. Jo a VUT je v Brně. | ||
|
||
Obrázek 'BlbyAmericani' (brnonymous) (2.10.2014 1:41) | reagovat | |
Dr.Str. - argumentovat velikostí je trochu blbé, Jedenapůlmiliardová Čína zabírá jedinou příčku (pěkné, třiadvacáté místo), předběhlo ji i město Hong Kong, ještě pořád relativně svébytné území. Miliardová Indie tam ani není. Japonsko pozice 25, poloviční Británie pozice 5,6,7. RO - Těch tam bude relativně hodně, ale ti už dělají všechno, aby se nemuseli vrátit za oceán a chtějí se co nejdřív stát američany, pokud jimi už nejsou. R - Jamal je tam jeden. Dělá Quarterbacka. | ||
|
||
Obrázek 'BlbyAmericani' (Atlantis) RP (2.10.2014 1:33) | reagovat | |
1) podle čeho to porovnávaj? 2) kde je sakra VUT? | ||
|
||
Obrázek 'BlbyAmericani' (SVDNG) RP (2.10.2014 1:15) | reagovat | |
A kolik Bershawnů, Deshawnů, Jamalů a Tironů tam bude... Oh wai- | ||
|
||
Obrázek 'BlbyAmericani' (BonusGrammarNazi) (2.10.2014 1:13) | reagovat | |
uploader: s tím názvem trochu fail ne ? | ||
|
||
Obrázek 'BlbyAmericani' (RO) (2.10.2014 1:07) | reagovat | |
Tak univerzity mají jasně nejlepší už dlouho. Otázkou je, kolik vyučujících a studentů se tam dnes jmenuje Jack nebo Steven a ne Kumar, Rajesh, Čang, Li, Kim, Park nebo Haruto | ||
|
||
Obrázek 'BlbyAmericani' (Dr.Str.) RP (2.10.2014 1:03) | reagovat | |
Představ si, že máš 300 milionovou populaci. Určitě tam najdeš víc talentovaných lidí, než má desetimilionový stát. Přesto to může být národ tupců. | ||
|