Odebírat | ||
Obrázek 'he don 27t know how to science' (yac) (1.3.2017 22:17) | reagovat | |
Nahodou, do jisty miry to smysl dava. Proudeni vzduchu to urcite ovlivni (tedy zpomali vymenu mezi mistem A s tlak.vysi a mistem B s tlakovou nizi. A podpori to extremizaci vykyvu pocasi, neco jako velky mestsky zastaveny asfaltovy/betonovy plochy, ktery naakumuluji pres letni den tolik horka, ze nevychladnou ani pres noc a veskere chladnejsi proudeni prinasejici potencialni dest odfoukne stoupajici horky vzduch nekam do hor, v mestskych oblastech je pak extremni sucho a jinde povodne. | ||
|
||
Obrázek 'he don 27t know how to science' (tsunami) RP (22.10.2014 9:54) | reagovat | |
m0rlor: Haha, fail D Tlak vzduchu při stejném objemu je závislý na teplotě, to ví snad každej kdo měl alespoň základy fyziky D A ptže objem vzduchu je stále stejný, tak nám z toho vyplývá.... To už určitě uhodneš | ||
|
||
Obrázek 'he don 27t know how to science' (Abdul_Hasan) RP (21.10.2014 22:43) | reagovat | |
m0rlor: "Vítr je horizontální proudění vzduchu v atmosféře. Je vyvolaný rozdíly v tlaku vzduchu a rotací Země." A jak asi ten rozdíl v tlaku vzniká? | ||
|
||
Obrázek 'he don 27t know how to science' (m0rlor) (21.10.2014 22:41) | reagovat | |
mike: Takze vietor vznika z rodielu teplot? Dopln si vzdelanie malinko (je to o tlaku a nie teplote): http://cs.wikipedia.org/wiki/V%C3%ADtr | ||
|
||
Obrázek 'he don 27t know how to science' (Grifit) RP (21.10.2014 2:14) | reagovat | |
Moc do rukou blbců!!! | ||
|
||
Obrázek 'he don 27t know how to science' (kapilára) RP (20.10.2014 21:09) | reagovat | |
To s tema budovama je na zamysleni. Oteplovani se zrychlilo kdyz se zacali ve velkem stavet vyssi budovy. | ||
|
||
Obrázek 'he don 27t know how to science' (PaulZy) RP (20.10.2014 21:07) | reagovat | |
Tides go up, tides go down... | ||
|
||
Obrázek 'he don 27t know how to science' (Rexxar) RP (20.10.2014 21:06) | reagovat | |
Ano, lebo stromy, kopce, trava, budovy, ... ten vietor vobec nespomaluju. | ||
|
||
Obrázek 'he don 27t know how to science' (Abdul_Hasan) RP (20.10.2014 20:11) | reagovat | |
kasuha: definuj blízko. Po takových 5-10 násobcích průměru nepoznáš, že tam něco stojí... | ||
|
||
Obrázek 'he don 27t know how to science' (mike) RP (20.10.2014 20:09) | reagovat | |
Co se ti kua nelíbí Alois. Ztráty třením ti taky produkuje teplo, atp. Že jsem to nenapsal úplně pro blbečky, to je špatně? Rozdíl potenciálů(teplot) ti vždy způsobí tok(proudění). | ||
|
||
Obrázek 'he don 27t know how to science' (Hnidopich) (20.10.2014 19:59) | reagovat | |
Kasuha: Jsi mi pripomnel: "Celý život propagoval elektřinu a říkají o něm, že před lety vypracoval plán na elektrizaci Polabí a po celé délce horního toku řeky projektoval jednu elektrárnu na druhé, takže by byla nakonec voda v Labi už vůbec netekla, musela by být dávána do sudů a posílána do Hamburku vlakem. | ||
|
||
Obrázek 'he don 27t know how to science' (Kasuha) (20.10.2014 19:30) | reagovat | |
Na vetru je omezeny predevsim zemsky povrch. Vetrniky se nedaji stavet prilis blizko k sobe nebo ty co jsou v zakrytu maji skutecne omezeny vykon protoze vitr je zpomaleny (a turbulentni) od tech predchozich vetrniku. Takze kazdy vetrnik kolem sebe potrebuje urcitou - dost velkou - plochu na ktere zadny jiny vetrnik stat nemuze. A upoutane letajici vetrniky ve vyssich vrstvach atmosfery jsou zatim jeste bezpecne v risi fantazie. | ||
|
||
Obrázek 'he don 27t know how to science' (Pivo) RP (20.10.2014 19:25) | reagovat | |
Až všechen vítr zpracujou elektrárny, pak bude pozdě na to se ptát: A co děti? Mají si kde pouštět draka? | ||
|
||
Obrázek 'he don 27t know how to science' (Alois Matzelsberger) RP (20.10.2014 18:56) | reagovat | |
mike to myslis jako vazne? | ||
|
||
Obrázek 'he don 27t know how to science' (mike) RP (20.10.2014 18:51) | reagovat | |
tsunami: ztráty při výrobě jsou ve formě tepela - rozdíl teplot - proudění vzduchu (vítr) Science madafaka. | ||
|
||
Obrázek 'he don 27t know how to science' (tsunami) RP (20.10.2014 18:40) | reagovat | |
Energie nevzniká ani nezaniká, pouze se přeměňuje(obecně). Což však znamená že pokud z té větrné energie vyrobíme elektrickou energii (navíc se ztrátami), tak vítr přeci musí mít méně energie než měl, případně ji odněkud musí více získat. Science! | ||
|
||
Obrázek 'he don 27t know how to science' (kapilára) RP (20.10.2014 18:28) | reagovat | |
Nuze... ciste teoreticky... a ve velkem... ta energie se tomu vetru bere. | ||
|