Nalezeno 39 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Dvacetčtyři:
   


Odebírat

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (FF) (21.1.2016 17:49) reagovat
kamera je dneska docela fuj věc, kor když to sbírá data do projectu indect..to je hnůj,

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (vocasmaximus) (29.1.2015 12:10) reagovat
Neonym, kamera na veřejným prostranství narušuje tvoje soukromí třeba v momentě kdy chceš souložit v parku, kde nikdo není. Jasně je tady riziko že tě někdo osobně uvidí, ale riziko že tě někdo uvidí není jistota. BTW si myslím, že příklad s výchovou dětí jak uvedl toztak je dokonalý. Představ si, že na tebe např. manželka která doma bez kamery dítě zneužívá u soudu o opatrovnictví vytáhne, žes mu dal někde kdysi venku facku. Kamery ano, ale už teď jich je mnohem víc než je potřeba.

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (bonaquaRP (29.1.2015 11:44) reagovat
Je jen otázkou času, kdy bude vyvinuté soft na rozpoznávání čehokoliv - obličeje, stylu chůze, atd. Moznosti si pak domysli sám, co když začneš z nějakýho duvodu bejt nepohodlnej vládě, komukoliv. Instalací kamer získáš platformu pro sledování.

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (Tuco) (27.1.2015 17:03) reagovat
A mimochodem tou velkou cenou nemyslím hned zločin. Stačí, když se třeba otočí zákony, jak už jste tady psali, a najednou můžeš být veřejným nepřítelem číslo jedna. Známe z historie, že i vydávání nějakejch novin (dneska by stačil blog) může stačit.

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (Neonym) (premiumRP (27.1.2015 17:02) reagovat
Myslím, že některým roumenistům by maminka měla zakázat koukat pozdě v noci na televizi a posílat je dřív do postele :-D Já to nevidím jako ultimátní řešení, ale jako alespoň nějaké řešení. A lavička mi není přednější než soukromí, ale pořád mi nikdo nevysvětlil, jak mi kamera zabírající veřejné prostranství narušuje soukromí :-D

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (Tuco) (27.1.2015 16:55) reagovat
UHAHA: přesně tak, kamera stejně není všemocná. Obhájci kamer to vidí jako ultimátní řešení proti zločincům, ale tak to není. Naopak možnost zneužití je obrovská. I vyšetřování zločinů je svým způsobem byznys. Vražda má vyšší cenu, než přemístění cedule. Stačí jen abys měl pro někoho velkou cenu a potom jsou kamery velký riziko. Do té doby jsou ovšem například proti drobným zlodějíčkům jen jedním z X nástrojů, kterýma policie disponuje a myslím, že by se bez nich i úplně obešla (donedávna se obešla).

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (UHAHA) (27.1.2015 14:47) reagovat
Kamery? Who cares? My jednou tahli v jednu rano dopravni znacku, na ktery byly asi dalsi tri "cedule" (tezky to bylo jako krava) pres cely namesti - cca 800m, minimalne 10min a pak ji zasadili mezi lavicku a strom pred obchodnim domem. Kamery tam jsou uplne vsude a myslite si, ze policie reagovala? Pche...

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (Neonym) (premiumRP (27.1.2015 14:38) reagovat
Jo, s tímhle souhlasím. Po nějaké změně zákonu se to může otočit proti. Ale co nemůže?

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (toztak) (27.1.2015 14:29) reagovat
Pěkný obrázek, s velmi aktuální tématikou.Jelikož tento názor slyším často (nedělám nic špatného, tak o nic přece nejde) tak přidám pohled, který tu zatím není: tohle je poněkud ošemetné, protože normy chování a zákony se časem vyvíjí -to co je dnes považováno za úplně normální a může být vykládáno v budoucnu jinak, proti "zdravému rozumu" a nebude se nám to vůbec líbit.Dám příklad =přístup k výchově dětí. Zrovna tohle je v mnoha zemích i našeho civilizačního okruhu odlišné a může to být jednou problematick

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (Neonym) (premiumRP (27.1.2015 14:16) reagovat
Napište mi tu jeden jedinej příklad, kdy vám kamera narušuje soukromí(pokud to není kamera do vašeho bytu, což je nesmysl). Venku prostě soukromí nikdy nebylo a nebude.

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (Neonym) (premiumRP (27.1.2015 14:15) reagovat
Ellrohir: A policajt narušuje soukromí míň, než policajt sedící za kamerou? Taky jsem pro víc pochůzkářů(policajt za kamerou nepomůže bude-li to potřeba), ale není to z tohohle hlediska to samé? Za tou kamerou sedí "ten samej" člověk.

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (Neonym) (premiumRP (27.1.2015 14:13) reagovat
No počkej, u toho systému někdo musí sedět a sledovat ho a na většině míst je to jen pro případ, že by se něco stalo, tak až potom by se na ty záznamy někdo podíval. Navíc co dělám venku takového, aby to někoho zajímalo? Jdu s milenkou? To mě dřív uvidí někdo jiný, než aby to hlásil někdo zpoza kamery. Jdu ožralej z hospody? Koho to zajímá, když nic neničím nebo nebudím celou ulici. Jdu se projít? Koho to zajímá. Jdu si koupit do sámošky pornočasopis? Tak to ty kamery taky nezajímá. Já fakt nevím.

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (EllrohirRP (27.1.2015 14:13) reagovat
u toho příkladu autobazaru by možná bylo lepší, kdyby městem procházelo víc policajtů, nemůžou být určitě všude, ale nahradit kamerama se to stejně nedá...přitom třeba taková MP v Praze má početně stav slušnej, ale pochůzkářů je jen asi čtvrtina - ostatní čuměj do kamer nebo dělaj nevím co...a zadání šéfa směny pro ty pochůzkáře bývá často "vyberte x pokut" místo "choďte venku a dávejte pozor na pořádek"...

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (Tuco) (27.1.2015 13:41) reagovat
Neonym: myslím že narážíme na to, jak moc si kdo cení svýho soukromí. Komu je lavička nebo peněženka dražší než jeho soukromí, ten to nikdy nemůže pochopit. Já vím, že mě může na ulici kdokoli vidět a že s tím nic neudělám, ale automatickej sledovací systém kterej nikdy nespí je přece jen jiná liga.

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (Neonym) (premiumRP (27.1.2015 13:02) reagovat
strcpy: hledám souvislost, ale nevidím ji tam

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (strcpy) (27.1.2015 12:26) reagovat
slusnemu cloveku nic nevadi, preto zverejnuje: - svoj plat - pin na kreditke - datum odchodu na dovolenku - v ktorom vankusi ma ulozene prachy

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (Neonym) (premiumRP (27.1.2015 12:23) reagovat
Ne, tomu nevěřím, ale nějaký vliv to má. U nás ve městě docela dost klesl právě vandalismus po instalaci kamer. A co mě ty kamery udělaly? Nic. Jo, možná nějaká skupina lidí může křičet, že jim to omezuje svobodu, že už nemohou házet lavičky do řeky a takové srandy. Teď musí žít nudný život, jako všichni okolo.

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (Tuco) (27.1.2015 12:19) reagovat
Neonym: jasně, tak dáme všude kamery a budeme se mít všichni sluníčkově a nikdo nebude páchat zločiny. Vážně tomu věříš?

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (Neonym) (premiumRP (27.1.2015 11:48) reagovat
Já fakt nevím, co za tím lidi vidí špatného. Mě připadá, že si dnes každý myslí, že cílené reklamy googlu jsou vykrádání soukromí a to největší zlo na světě. Tak to se asi nemáme tak zle, co by za to dřív lidé dali.

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (Neonym) (premiumRP (27.1.2015 11:46) reagovat
A co mě ta kamera může udělat? Někdo někam nahlásí, že jsem byl s někým na rande? Tak to není horší než FB. Budu hledaný a kamera mě najde? Tak to je snad dobře a je to moje smůla ne? Někoho přejedu na přechodu a podle kamery mě najdou? To samé. Co mi může kamera na ulici udělat? Ale tady v tom každý rovnou vidí Eqilibrium, ale že nejvíc na sebe práskají právě "kamarádi" na sociálních sítích, to je jedno.

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (Neonym) (premiumRP (27.1.2015 11:44) reagovat
Tak znova, kdybyste měli třeba autobazar, kde by vám noc co noc někdo ničil auta kameny(házení přes plot, pes tomu nezabrání), tak co uděláte? Kamery si tam nedáte? A kdybyste měli město plné špíny(té živé), která obtěžuje, ničí, atd. Tak co uděláte? Dáte policajta do každého rohu? Nebude to horší? Co mají ta města dělat? Jsou mezi námi zvířata, sami s tím neuděláme nic, tak co se proti tomu má dělat?

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (Tuco) (27.1.2015 11:34) reagovat
A jsem zděšen počtem lidí, kteří říkají, že slušnej člověk se nemá čeho bát. To říkali i komunisti... kdo měl předepsanou práci, předepsaný bydlení, předepsanej účes, předepsaný hadry a předepsaný řeči, ten se přece neměl čeho bát... A taky se mrkněte do GB. Kamera na každým rohu, zákaz zbraní, tam přece musí být nulová kriminalita. Omyl, kriminalitu mají velkou!

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (Tuco) (27.1.2015 11:30) reagovat
serunaregistraci: souhlas. Nechtěl jsem vypadat paranoidně, ale myslím si to samý. Lidi to vyfotí, s exifem (kterej může obsahovat i souřadnice) to hodí někam do cloudu nebo na sociální síť, kde k tomu má přístup provozovatel, kterej to velice rád poskytne i například vládě (pokud ho o to požádá). Kdyby se na to aplikovala face reckognition nebo rozeznávání RZ na autech, byl by z toho dokonalej velkej bratr, protože tyhle kamery vidí všude (i do soukromých objektů).

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (EllrohirRP (27.1.2015 11:14) reagovat
dá...třeba v Illinois si udělali zákon, že když natočíš policajta ve službě, je za to basa B-) přitom policajt, kterej nedělá nic blbě, se přece nemá čeho bát :o)

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (serunaregistraci) (27.1.2015 10:55) reagovat
Mě mnohem víc než policejní kamery někde na náměstí obtěžují všudypřítomné foťáky a kamery na mobilech a podobně... a proti těm se bojovat téměř nedá. :(

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (EllrohirRP (27.1.2015 10:35) reagovat
jinak je rozdíl mezi soukromým zajištěním svého majetku a státem organizovaným "bezpečím"...a podle některých diskutujících by asi byla super úřední kamera v každém pokoji - slušní se bát nemusí a toho domácího násilí, co to vyřeší!

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (EllrohirRP (27.1.2015 10:34) reagovat
"Kdo je ochoten kousek své svobody vyměnit za prchavý pocit bezpečí, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečí." - Benjamin Franklin.

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (Kasuha) (27.1.2015 10:32) reagovat
Sprejovane zdi policie resi pokud majitel o reseni pozada. A pokud existuje dost dukazu tak se casto i vyresi. Akorat ze uspesne soudy se sprejery neni material pro prvni stranky novin a o publicitu vetsinou nestoji ani sprejer ani majitel. Obrazek je velmi vystizny, zajisteni bezpecnosti (proti zlodejum, teroristum, silencum atd) se bez zasahu do soukromi neobejde. A nejde se zavdecit vsem, vzdycky budou takovi co si budou stezovat na nedostatek bezpeci zatimco jini si budou stezovat na nedostatek soukromi

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (Neonym) (premiumRP (27.1.2015 10:18) reagovat
Bobsik: A co ten problém vyřeší? Lidi(jako celek) si neváží opravdu vůbec ničeho. Co jsem slyšel nebo ne je jedno, ale kamery už vyřešili opravdu spoustu věcí. A jestli si myslíte, že obraz každé kamery je sledován 24 hodin denně a když se před ní podrbete na koulích, tak skončíte na YT, tak jste magoři. Co kamery v autech? Ty tam také instaluje zlá vláda, aby mohla všechny sledovat, nebo si je tam dávají lidé pro ochranu svého majetku? Stát a města také jen chrání majetek a dokonce nejen svůj.

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (B!) (27.1.2015 9:45) reagovat
Nech sa teraz američania učia od nás. Murované domy na privacy, a ploty/múry na security.

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (GrifitRP (27.1.2015 8:57) reagovat
To že srát chodí každý a je to normální a nikdo se za to nemusí styďět a není to nic špatného ještě neznamená že je ok mít v hajzlíku namontovanou kameru :D

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (Adv) (27.1.2015 7:54) reagovat
ntvl, už jsou tady zas. Hloupý lidi, co si myslej že když nemaj co skrejvat, můžou je všechni špehovat. A i ti, co si myslej, že kamery vyřeší problém, když jim někdo přejede klíčem po miláškovi... lidstvo jde fakt do h....

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (BobsikRP (27.1.2015 6:45) reagovat
Neonym: na jednu stranu mas pravdu, ale kamery ten problem nevyresi... slysel jsi nekdy, ze by policajti vysetrovali sprejovanou zed, skrabnuty auto klicema, ukradeny veci z vlaku ? i s tou kamerou i kdyz by pachatele nasli, problem v tom, ze lidi jsou svine to neresi. a tvymu sousedovi za auto to muzou dat maximalne k uhrade, ale on si pak najde jinej naschval, co ti udela a da si na ty kamery bacha..

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (Baxter) (27.1.2015 6:32) reagovat
Ale no tak! Každý ví že, že dnes už se vládám dá věřit. Pokud nemáte co skrývat, nemáte se čeho bát. Brzy už nezbude žádná svoboda, kterou by mohl někdo ohrozit.

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (Neonym) (premiumRP (27.1.2015 1:36) reagovat
Na druhou stranu.... Postaví se nová budova a do týdne je zkurvená nějakýma debilama se spreji. Je nový vlak, uvnitř kamery nejsou, jednou jede na nevytíženém spoji a má naškrábané nápisy na sklech, ukradené zásuvky, kohoutky(ono se to doma všechno hodí, že, navíc kdo by dával kameru na WC). Koupím si lepší auto a protože mi ho idiot od vedle závidí, tak mi alespoň zničí klíčem lak, abych se z nového auta neradoval moc dlouho. Dokud mezi náma budou takovýhle a jiní idioti, tak budou kamery potřeba.

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (EllrohirRP (27.1.2015 0:45) reagovat
"slušnému člověku to nemůže vadit" - to říkali komunisti...a asi nebyli první...

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (Gaerr) (27.1.2015 0:34) reagovat
Slušnému človeku to nemôže vadiť.. ak nerobím koniny, tak mi je fuk, že som niekde v 50TB súbore z kamery, ktorý aj tak nikto nebude pozerať pokiaľ sa tam práve niečo nestane...

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (Tuco) (27.1.2015 0:17) reagovat
autokrator: dobrej vtip. Oni jdou na to šmírování od lesa. Už se nestojí v dodávce před domem a nesleduje se pohyb, dneska na sebe lidi všechno napráskají dobrovolně. Používáš mobil? Používáš internet? Chodíš na veřejný místa? Tak v tom případě seš sledovanej ať chceš nebo ne a žádná palná, střelná ani sečná zbraň proti tomu nic nezmůže. Lidi hýkají nadšením nad kamerama na náměstí, páč jim to jednou zachránilo peněženku ve který měli pětikilo...

Obrázek 'clay bennett privacy' Obrázek 'clay bennett privacy' (autokratorRP (26.1.2015 23:03) reagovat
stačí zbraň a soukromí je v cajku