Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Třicetšest:
   


Odebírat

Obrázek 'reklamace u vestcu' Obrázek 'reklamace u vestcu' (hovno) (29.11.2019 14:35) reagovat
to je dost odvazne koupit neco od sony a pak jeste chtit zakaznickou podporu :D

Obrázek 'reklamace u vestcu' Obrázek 'reklamace u vestcu' (Pepa sdepa) (17.3.2015 21:24) reagovat
Věštění? Jednoduchýn- když mají hloupí peníze, mají kramáři odbyt.

Obrázek 'reklamace u vestcu' Obrázek 'reklamace u vestcu' (Peter .RP (17.3.2015 19:59) reagovat
Mal sa opýtať veštkyne Jolandy, tá by mu to krásne zodpovedala. Ešte ju nezmazali z YT?

Obrázek 'reklamace u vestcu' Obrázek 'reklamace u vestcu' (bakuloupogulachRP (17.3.2015 19:48) reagovat
Alekurvanotak! Sťažujete sa na oddelenie odrádzania zákazníkov od sťažovania sa? Dnes im už o nič nejde, nejaké dobré meno, to už dávno zaniklo s klasickým kapitalizmom. Dnes sú už veľké firmy čisto byrokratické kolosy bez vplyvu nejakých reálnych vlastníkov, kde ide managorom len o krátkodobé kvartálne čísla aby maximalizovali odmeny a prípadný postup v hierarchii, takže jediná možnosti je sekať náklady na dreň a tak to aj vyzerá... a vy chcete záruku a zákaznícku podporu?

Obrázek 'reklamace u vestcu' Obrázek 'reklamace u vestcu' (DaverRP (17.3.2015 19:26) reagovat
Takže z toho všeho vyplývá, že koupíte-li si výrobek Sony, ujistěte se, že umíte HTML B-)

Obrázek 'reklamace u vestcu' Obrázek 'reklamace u vestcu' (DCRP (17.3.2015 19:07) reagovat
Proto musíš do formuláře kopírovat předchozí komunikaci. A pokud jsou omezené znaky, tak pošleš odkaz na vytvořenou stránku, kde bude celá komunikace :-D

Obrázek 'reklamace u vestcu' Obrázek 'reklamace u vestcu' (Neonym) (premiumRP (17.3.2015 18:39) reagovat
Nemluvě o tom, že to vždy vypadalo, že si ani nepřečetli, co píšu. Když to zjednoduším na klasiku tak: Otázka: "Něco mi nefunguje, zkoušel jsem různé věci, třeba to vypnout a zapnout, ale pořád to nefunguje." Odpověď: "Zkuste to vypnout a zapnout. Prosíme neodpovídejte na tento email, využijte znovu formulář." Jenže přes "znovu formulář" to se zpráva zřejmě nedostane ke stejnému člověku, takže to bylo pořád dokola. Tady je vidět, že si tu otázku alespoň přečetli.

Obrázek 'reklamace u vestcu' Obrázek 'reklamace u vestcu' (Neonym) (premiumRP (17.3.2015 18:34) reagovat
Náhodou, mnohem lepší odpověď, než od různých "nepodvodnických" společností. Např. ze Sony mi na jakýkoliv dotaz odpovídal vždy člověk(snad), který toho o dané problematice(a celkově ohledně produktů Sony) věděl méně, než já. A nejen tam. Na postech "komunikace se zákazníkem" často sedí lidé, kteří mají za úkol jakoukoliv komunikaci zahrát do outu.

Obrázek 'reklamace u vestcu' Obrázek 'reklamace u vestcu' (Hnidopich) (17.3.2015 18:28) reagovat
ActiveTV? :-)

Obrázek 'reklamace u vestcu' Obrázek 'reklamace u vestcu' (klatomRP (17.3.2015 18:26) reagovat
to mu ten vestec mohl rict taky... a to aniz by se zeptal...