Odebírat | ||
Obrázek 'boleslav' (spo) (26.3.2015 6:40) | reagovat | |
Pavel J. -> ano, mohl bych napsat 220Mm, ale přišlo mi to poněkud nepřehledné. Zvláště když používání patvaru kkm je relativně běžné. | ||
|
||
Obrázek 'boleslav' (Pavel J.) RP (23.3.2015 22:37) | reagovat | |
spo: Co je to za jednotku, "kkm"? Vy jste chyběl ve škole, když se braly převody jednotek? | ||
|
||
Obrázek 'boleslav' (gokralik) RP (22.3.2015 21:11) | reagovat | |
spo: Člověk, který dobrovolně jezdil s Fordy si bere do huby Feldí motor? Samozřejmě, dnešní auta jsou jeden velký vrak a je jedno kterou značku nahodíte. Ale nekupte to, když je to tak levný. | ||
|
||
Obrázek 'boleslav' (spo) (22.3.2015 18:34) | reagovat | |
že dřív auta vydrželi víc můžu potvrdit, ať při vzpomínce na Mondeo MkI se kterým sem se rozloučil při 400kkm a to jen kvůli rzi (a žralo 1litr oleje za 15kkm) a nebo Focus MkI se kterým sem byl dneska na okruhu a to už točí 220kkm. Ale asi bych do vydržných aut let minulých neuváděl feldu s její parodií na motor s třikrát uloženou klikou | ||
|
||
Obrázek 'boleslav' (cern0usek) RP (21.3.2015 13:19) | reagovat | |
Jenze tech ctyrista tisic bylo ctyricet platu. Za to dneska koupis deset Renaultu Thalia. | ||
|
||
Obrázek 'boleslav' (nazi) RP (21.3.2015 13:14) | reagovat | |
Taky motory je problém evropského socialismu a jejich euro norem. | ||
|
||
Obrázek 'boleslav' (Killerr) (21.3.2015 11:31) | reagovat | |
Ono to bude nejspíš tím, automobilky už dávno nevydělávají na výrobě aut, ale na aftermarketu okolo Proto se ty moderní mrdky tolik kazí a dělají se malé motory s velkým výkonem, které se snadno ojezdí Kdysi stála Felda v kombi a plné palbě 400 000,- ale když nebyl majitel lempl, tak motor i převodovka vydržely bez problémů 300 000 km a víc | ||
|
||
Obrázek 'boleslav' (Childe89) RP (21.3.2015 11:20) | reagovat | |
A ved dnes su auta strasne lacne, tak ako nikdy, fabiu kupite za 8000€ to je nejakych 220 000CZK, a 15 rokov dozadu stali Fabie, Oktavie a aj ine znacky dvojnasobok. A to este mali peniaze vtedy ovela vyssiu hodnotu. | ||
|
||
Obrázek 'boleslav' (jarda1) (21.3.2015 11:00) | reagovat | |
Ani hjondé ani schkoda. Kvalita je v prdeli... Z plastů v novým rapidu sem byl znechucenej | ||
|
||
Obrázek 'boleslav' (frost.silenec) RP (21.3.2015 10:43) | reagovat | |
jasny, tak si radsi vezmu fobii TSI 1.2 ktere usmazim turbo za 3 roky... nasrat octavia fags... | ||
|
||
Obrázek 'boleslav' (Tuco) (21.3.2015 10:11) | reagovat | |
Btw. Škodovka asi kolem sebe trochu kopals, protože když jsem to viděl naposledy tak Boleslav už v hlášce chyběla. | ||
|
||
Obrázek 'boleslav' (someone_else) RP (21.3.2015 10:10) | reagovat | |
JardaJ: a proč by ta cena měla být nižší? To se firma musí pohybovat na pokraji krachu, manažeři jezdit sockou a zaměstnanci makat 14 hodin denně o chlebu a vodě, hlavně aby si tu Fábičku mohli koupit i důchodci? | ||
|
||
Obrázek 'boleslav' (JardaJ) (21.3.2015 9:57) | reagovat | |
Re: v necem se ta nizsi cena musi projevit... Tak se podivejte, jake zisky vykazuje Skodovka, jake maji manazeri benefity, co vsechno dostavaji radovi zamestnanci a pak mi reknete, ze by jejich produkce nemohla byt pri stale slusnem zisku o 25% levnejsi. | ||
|
||
Obrázek 'boleslav' (snipeg) (21.3.2015 9:49) | reagovat | |
v necem se ta nizsi cena musi projevit... | ||
|
||
Obrázek 'boleslav' (someOne) (21.3.2015 9:31) | reagovat | |
A teď tu o Smolíčkovi | ||
|
||
Obrázek 'boleslav' (Sandokan) (21.3.2015 9:06) | reagovat | |
Co bys chtel, je to v podstate moderni trabant... | ||
|
||
Obrázek 'boleslav' (lJb1upSSBL) RP (21.3.2015 8:56) | reagovat | |
Hyunday už nikdy. Za čtvrt mega ix20 v plné pálce (vyjma střešního okna a kožených sedaček) a nad 120Km se to kroutí, nedrží na silnici, je životu nebezpečné. Nákupní taška z nekvalitních materiálů, která po zahřátí a zastavení cinká, praská, chrčí a vydává zvuky levných slitin, které majá v hyundayi tak rádi. Tfuj! Už nikdy! Starej Favorit od škodovky lépe sedí a je bezpečnější. Jsou to lháři a podvodníci! | ||
|