Nalezeno 17 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Padesátsedm:
   


Odebírat

Obrázek 'boleslav' Obrázek 'boleslav' (spo) (26.3.2015 6:40) reagovat
Pavel J. -> ano, mohl bych napsat 220Mm, ale přišlo mi to poněkud nepřehledné. Zvláště když používání patvaru kkm je relativně běžné.

Obrázek 'boleslav' Obrázek 'boleslav' (Pavel J.RP (23.3.2015 22:37) reagovat
spo: Co je to za jednotku, "kkm"? Vy jste chyběl ve škole, když se braly převody jednotek?

Obrázek 'boleslav' Obrázek 'boleslav' (gokralikRP (22.3.2015 21:11) reagovat
spo: Člověk, který dobrovolně jezdil s Fordy si bere do huby Feldí motor? :-D Samozřejmě, dnešní auta jsou jeden velký vrak a je jedno kterou značku nahodíte. Ale nekupte to, když je to tak levný.

Obrázek 'boleslav' Obrázek 'boleslav' (spo) (22.3.2015 18:34) reagovat
že dřív auta vydrželi víc můžu potvrdit, ať při vzpomínce na Mondeo MkI se kterým sem se rozloučil při 400kkm a to jen kvůli rzi (a žralo 1litr oleje za 15kkm) a nebo Focus MkI se kterým sem byl dneska na okruhu a to už točí 220kkm. Ale asi bych do vydržných aut let minulých neuváděl feldu s její parodií na motor s třikrát uloženou klikou :-D

Obrázek 'boleslav' Obrázek 'boleslav' (cern0usekRP (21.3.2015 13:19) reagovat
Jenze tech ctyrista tisic bylo ctyricet platu. Za to dneska koupis deset Renaultu Thalia.

Obrázek 'boleslav' Obrázek 'boleslav' (naziRP (21.3.2015 13:14) reagovat
Taky motory je problém evropského socialismu a jejich euro norem.

Obrázek 'boleslav' Obrázek 'boleslav' (Killerr) (21.3.2015 11:31) reagovat
Ono to bude nejspíš tím, automobilky už dávno nevydělávají na výrobě aut, ale na aftermarketu okolo ;-) Proto se ty moderní mrdky tolik kazí a dělají se malé motory s velkým výkonem, které se snadno ojezdí ;-) Kdysi stála Felda v kombi a plné palbě 400 000,- ale když nebyl majitel lempl, tak motor i převodovka vydržely bez problémů 300 000 km a víc B-)

Obrázek 'boleslav' Obrázek 'boleslav' (Childe89RP (21.3.2015 11:20) reagovat
A ved dnes su auta strasne lacne, tak ako nikdy, fabiu kupite za 8000€ to je nejakych 220 000CZK, a 15 rokov dozadu stali Fabie, Oktavie a aj ine znacky dvojnasobok. A to este mali peniaze vtedy ovela vyssiu hodnotu.

Obrázek 'boleslav' Obrázek 'boleslav' (jarda1) (21.3.2015 11:00) reagovat
Ani hjondé ani schkoda. Kvalita je v prdeli... Z plastů v novým rapidu sem byl znechucenej

Obrázek 'boleslav' Obrázek 'boleslav' (frost.silenecRP (21.3.2015 10:43) reagovat
jasny, tak si radsi vezmu fobii TSI 1.2 ktere usmazim turbo za 3 roky... nasrat octavia fags...

Obrázek 'boleslav' Obrázek 'boleslav' (Tuco) (21.3.2015 10:11) reagovat
Btw. Škodovka asi kolem sebe trochu kopals, protože když jsem to viděl naposledy tak Boleslav už v hlášce chyběla.

Obrázek 'boleslav' Obrázek 'boleslav' (someone_elseRP (21.3.2015 10:10) reagovat
JardaJ: a proč by ta cena měla být nižší? To se firma musí pohybovat na pokraji krachu, manažeři jezdit sockou a zaměstnanci makat 14 hodin denně o chlebu a vodě, hlavně aby si tu Fábičku mohli koupit i důchodci?

Obrázek 'boleslav' Obrázek 'boleslav' (JardaJ) (21.3.2015 9:57) reagovat
Re: v necem se ta nizsi cena musi projevit... Tak se podivejte, jake zisky vykazuje Skodovka, jake maji manazeri benefity, co vsechno dostavaji radovi zamestnanci a pak mi reknete, ze by jejich produkce nemohla byt pri stale slusnem zisku o 25% levnejsi.

Obrázek 'boleslav' Obrázek 'boleslav' (snipeg) (21.3.2015 9:49) reagovat
v necem se ta nizsi cena musi projevit...

Obrázek 'boleslav' Obrázek 'boleslav' (someOne) (21.3.2015 9:31) reagovat
A teď tu o Smolíčkovi:)

Obrázek 'boleslav' Obrázek 'boleslav' (Sandokan) (21.3.2015 9:06) reagovat
Co bys chtel, je to v podstate moderni trabant...

Obrázek 'boleslav' Obrázek 'boleslav' (lJb1upSSBLRP (21.3.2015 8:56) reagovat
Hyunday už nikdy. Za čtvrt mega ix20 v plné pálce (vyjma střešního okna a kožených sedaček) a nad 120Km se to kroutí, nedrží na silnici, je životu nebezpečné. Nákupní taška z nekvalitních materiálů, která po zahřátí a zastavení cinká, praská, chrčí a vydává zvuky levných slitin, které majá v hyundayi tak rádi. Tfuj! Už nikdy! Starej Favorit od škodovky lépe sedí a je bezpečnější. Jsou to lháři a podvodníci!