Odebírat | ||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (jdsulin2) (21.4.2016 14:28) | reagovat | |
vzhledem k tomu, ze vlastne vsichni dluzi FEDu tj, centralni bance, tak jsou docela v suchu | ||
|
||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (math.y) RP (1.4.2015 1:49) | reagovat | |
jo, když jsem zkoušel trollovat u zajíce, to jsem všem dal opravdu důvod, proč mi nevysvětlovat ty 'ekonomický věci.' Má to hodně společnýho. Dál, úřady nikdo nezavírá, pokud vím, to jsme zas někde kolem roku 2010-11, kdy to hrozilo, ale teď se to neděje. První důvod pro to, co říkáte je pokles ratingu. Ale klesající trend se zastavil a už nejsou down, ale stabilní. A oni opravdu jdou nahoru, se podívej na bloomberg, pokud tomu rozumíš, jak říkáš, tak nemůžeš říkat takový kecy, ne? | ||
|
||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (Adv) (31.3.2015 23:09) | reagovat | |
když jsem viděl tvůj výstup u reverzu velikonočního zajíce, říkal jsem si, že ten člověk je naprostej mimoň a tahle diskuze mi to jen potvrdila. 1) pokud dobře čtu, tak rck nikde nenapsal, že usa jdou do háje. Jen se smál tomu, že někdo tvrdí že se derou nahoru. A to je fakt komický tvrzení. 2) Rostoucí dluh je skutečně problém. Je asi zbytečný ti tady vysvětlovat ekonomický věci (zvlášť po záležitosti se zajícem), ale snad i ty pochopíš, že jen tak z nudy nezavíraj úřady. 3) AAA na AA plus | ||
|
||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (math.y) RP (31.3.2015 18:01) | reagovat | |
rck: mimochodem, Roumen je plnej urážek a blábolů, tak tu nedělej takovýho přehledovýho lolka. chr: ano, USA se fakt derou nahoru, když porovnáváš makroeko ukazatele a jsi ve stavu, kdy: některý zůstanou špatný, nepřijde výrazný zhoršení, a zároveň se některý zlepší, tak tenhle stav je jednoznačné zlepšení ekonomiky. To nestačí stát, ukazovat na rostoucí dluh a křičet: Roste, roste!!!! (ani v procentnímu poměru k HDP) | ||
|
||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (math.y) RP (31.3.2015 17:51) | reagovat | |
Okay, než by mě někdo zase nazval trapným idiotem, tak jsem si řekl, že si fakt přečtu CELÝ článek, který mi ta osoba postnula. Byl bych rád, kdyby si ho ta osoba přečetla taky (konkrétně rck) a řekla mi, kde že z něj vyplývá, že USA jdu do háje? Ještě než mě odkážeš na "zvýšení dl. stropu," tak ti řeknu, že to fakticky neznamená, že se USA svíjejí ve spirále, stejně jako se v ní nesvíjíme zatím my a dluh taky meziročně zvyšujeme. | ||
|
||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (chr) (31.3.2015 13:09) | reagovat | |
"USA se už z krize derou úspěšně nahoru" | ||
|
||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (Adv) (31.3.2015 8:31) | reagovat | |
tomas111: ok, zkusils to napsat férově, bez urážek a blábolů (ne jako ti mamlasové níže), takže ti stejně korektně odpovím. Rozhodně s tebou souhlasím ohledně ruska - mafiánská diktatura je zlo. Obrázek byl ale o nčem jiném - usa maj nejen problém že rychle roste dluh (a i masivně vůči hdp), důležitý i je, komu usa dluží. Třeba japonsko nebo německo jsou v tomhle případě v pohodě, protože dluší v podstatě sami sobě (vlastním lidem), kdežto usa drží pod krkem cizinci... | ||
|
||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (tomas111) (30.3.2015 22:11) | reagovat | |
Zadlužnost je samozřejmě problém. To nikdo nepopírá. Ovšem to je problém obrovského množství států, nejen USA. Tudíž to pak těžko koresponduje s obrázkem vysvlečeného Obamy. Spíš, že nazí jsme skoro všichni. Zadluženost je skutečně problém, ovšem menší než mafiánská diktatura a závislost na ceně ropy a plynu-což je ekonomická realita současného Ruska. | ||
|
||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (Adv) (30.3.2015 19:59) | reagovat | |
Georgethebest: fakt by mě zajímalo, jak se takovej ruskej trol pozná. Já osobně mám nějaký ruský vidlácký ivany v p...i. Snažím se jen používat vlastní mozek. Ale tipuju, do který kategorie patříš ty - o ruskejch trolech většinou píšou buď bezmozci, nebo ty co stojej v mírným překlonu s nohama od sebe vzdálenýma cca 1 metr - to aby se jim do prdele mohla snadnějc nacpat srolovaná americká vlajka. | ||
|
||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (Adv) (30.3.2015 19:56) | reagovat | |
nF: nikdy mě nepřestanou fascinovat pitomci, co odpovídaj na základě nějakejch virtuálních domněnek a ani si nepřečtou celej text/článek v odkazu, na kterej reagujou. Fakt legrační | ||
|
||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (Georgethebest) RP (30.3.2015 13:13) | reagovat | |
Už i na roumenovi operují ruští trolové ? Škoda... | ||
|
||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (nF) (30.3.2015 11:57) | reagovat | |
Rck: Tak gratuluji, už jsi se od října 2013 posunul do února 2014. Takže už jen rok a dva měsíce staré informace. Ještě pár dní a dostaneš se třeba k letošním údajům. A dávat do souvislosti kondici ekonomiky USA na základně jednoho týdenního souhrnu dění na burze chce opravdu velkou odvahu. | ||
|
||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (Rck) (30.3.2015 11:54) | reagovat | |
citace: V říjnu Kongres vládě umožnil, aby si dál půjčovala až do 7. února a mohla překročit dosavadní dluhový strop 16,7 bilionu dolarů. Pokud vládě dojdou účetní manévry, bude moci hradit své výdaje a splácet závazky všeho druhu jen z příjmů z daní. Ty ale vládní výdaje nepokryjí. Jsou totiž v průměru o zhruba dvě miliardy dolarů denně vyšší než nynější vládní výdaje, i když v posledním roce deficit výrazně klesá. | ||
|
||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (Rck) (30.3.2015 11:53) | reagovat | |
a ještě pro pitomečky: zkusím to popsat tak, aby to pochopili i zdejší emani (i ti ze slovenska): představte se, že vyděláváte měsíčně 60t, náklady na živobytí máte 30t, ale dlužíte 500 miliónů a dluh pořád roste. Díky tomu, že jste hustý borci (což určitě jste) a máte spóóóusty kamarádů), ukecáte splátky na 30t. Jenže jak dluh roste, je potřeba platit víc a víc. Takže buď stáhnete životní náklady, nebo jdete vyrazit pár zlatejch zubů aby bylo na splátky. A s rostoucím dluhem to bude pořád drsnější... | ||
|
||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (Rck) (30.3.2015 11:48) | reagovat | |
math.y: je sice super, že jsi sem dal odkaz na web text o růstu ekonomiky USA, ale dřív než na sebe začneš pět ódy a chovat se jako trapnej idiot, zkus se zamyslet, cos postnul. Všimni si dvou klíčových rysů - budoucího času a absence konkrétních čísel. Jde o predikci, která závisí na celé řadě faktorů. Důležité ale je, že i kdyby vyšla, na stavu US ekonomiky to (z krátkodobého hlediska) nic nezmění. Podívej se na vztah mezi dluhem a HDP... | ||
|
||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (Rck) (30.3.2015 11:39) | reagovat | |
tak to je fakt legrace. jeden eman vedle druhýho. Takže něco málo k tématu: http://byznys.ihned.cz/c1-61651990-usa-platebni-neschopnost-dluhovy-limit (z roku 2014) a jeden aktuální (http://www.investicniweb.cz/zpravy-z-trhu/2015/3/6/americke-akcie-6-brezna-2015/). Jste fakt tak blbí, že nechápete o co v těch textech jde? | ||
|
||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (math.y) RP (30.3.2015 8:52) | reagovat | |
Alchy, musíš kombinovat vědomosti. Odliv mozků, chápeš? | ||
|
||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (Kasuha) (30.3.2015 0:00) | reagovat | |
Pokud ten úplně vlevo je ind tak mi tam chybí jen číňan | ||
|
||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (Alchy) RP (29.3.2015 22:23) | reagovat | |
Vážení, som rád, že tu je toľko odborníkov na články o ekonomike, a hospodársky rozvoj. Pevne verím, že toto samo ukazuje, ako to Česko - Slovensko (teda a) o chvíľu tomuto svetu ukážu. Očakávam Vás v popredí snaženia... | ||
|
||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (mrkev) RP (29.3.2015 21:36) | reagovat | |
@Rck Tvými slovy: ty vole, ty seš lepší komik než petr novotnej. prej usa se nederou z krize. Lool. malé doporučení: než začneš plácat něco, o čem nemáš ani páru, zkus se zeptat pár ekonomů | ||
|
||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (math.y) RP (29.3.2015 19:59) | reagovat | |
za normálních okolností bych se ani tímhle článkem neoháněl, ale rck je tak pozadu, že to pro něj bude novinka jak ďas. [odkaz] Je to sice jen predikce, ale je tam i zhodnocení USA za uplynulý rok. Příště se prostě v tématu ekonomiky neoháněj x-letými informacemi, tady se to mění kvartálně, při výjimečných událostech ze dne na den. Hodil by se sem ještě nějaký opovrhující doslov, ale nemám už to srdce | ||
|
||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (math.y) RP (29.3.2015 19:48) | reagovat | |
Přesně, rck se snaží vypadat chytře, ale jen štěká do vzduchu pojmy, kterým snad ani nerozumí a jako argument postuje články z roku 2013 tos mě dostal hodně, kámo, čím se blýskneš příště? Pád Lehmann brothers je za dveřmi? | ||
|
||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (Ja01) (29.3.2015 19:02) | reagovat | |
rck sa nam tvari mudro ale sam tomu rozumie jak hus pivu | ||
|
||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (nF) (29.3.2015 15:42) | reagovat | |
Rck: Článek je super, nebýt toho, že jsi asi tak rok a půl zaspal... A obecně téma Čína a dluhy (i ten USA) je téma poněkud komplikované a obestřené mýty, takže bych to moc nevytahoval... | ||
|
||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (Rck) (29.3.2015 15:18) | reagovat | |
http://zahranicni.ihned.cz/c1-61012580-usa-posledni-den-shutdown-dojdou-penize-platebni-neschopnost-hrozi-snizeni-rating-aaa | ||
|
||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (Rck) (29.3.2015 15:16) | reagovat | |
tomas111: ty vole, ty seš lepší komik než petr novotnej. prej usa se derou z krize. Lool. malé doporučení: než začneš plácat něco, o čem nemáš ani páru, zkus se zeptat pár ekonomů. Doporučuji si nechat vysvětlit třeba pojmy "dluhový strop", nebo "čína a americký dluh". | ||
|
||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (tomas111) (29.3.2015 14:36) | reagovat | |
V momentě, kdy Rusko trpí sankcema a USA se už z krize derou úspěšně nahoru je tenhle obrázek opravdu jen zbožným přáním. Jak se říká: Dream on, Putin boys, dream on.(sněte dál) | ||
|
||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (!ASU!ASU) (29.3.2015 12:30) | reagovat | |
hold pekne ukazene vysoke stavky | ||
|
||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (ai) (29.3.2015 11:48) | reagovat | |
trapné | ||
|
||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (_O_) RP (29.3.2015 11:34) | reagovat | |
KRIPLA! | ||
|
||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (Duplakiller) RP (29.3.2015 11:15) | reagovat | |
DUPLA! | ||
|
||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (bléko) (29.3.2015 11:05) | reagovat | |
židi nosia turbany? | ||
|
||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (math.y) RP (29.3.2015 10:49) | reagovat | |
jj, hodnota zlata je na tom dost zle | ||
|
||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (Dr.Str.) RP (29.3.2015 10:41) | reagovat | |
Z této fotky je jasné, že o oblečení je největší zájem, protože to mu schovali hned. | ||
|
||
Obrázek 'IMG 20150329 103137' (math.y) RP (29.3.2015 10:40) | reagovat | |
Hehe, Putler s takovým stackem oproti Opalmovi To dělal nějakej vtipálista. | ||
|