Nalezeno 46 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Osmdesátpět:
   


Odebírat

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (Dr.Str.RP (26.6.2017 22:39) reagovat
Mohli byste prosím otočit Sandokanovi desku, aby přestal pořád dokola to o zásahu do soukromí člověka? Rád bych si přečetl něco a sprchách z letadel, nebo tak...

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (Alchy_MistaRP (9.5.2017 10:34) reagovat
Myslím, že nezávislé testovanie, neplatené výrobcom sér, by bolo asi lepšie, ako sponzorovaný výskum, potvrdzujúci to, čo chcú sponzori. Potom sa tu dohaduje, kto je blb, lebo ja sa tvárim múdrejšie.... Ale neviem o tom, že by napríklad u nás existoval nezávislý objektívny orgán, lebo každý labák jhe závislý od výrobcov, a každý niekde pracoval....

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (vcxRP (20.4.2015 7:42) reagovat
[odkaz]

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (vcxRP (20.4.2015 7:40) reagovat
a takto sa robí kšeft so strachom [odkaz]

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (vcxRP (20.4.2015 7:39) reagovat
všetko podstatné máte tu [odkaz]

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (Sandokan) (19.4.2015 19:12) reagovat
http://www.mctlawyers.com/vaccine-injury/cases/

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (Sandokan) (19.4.2015 18:51) reagovat
odkaz jsem sem jiz daval, a takovych odkazu je vic. Napriklad: http://vaccine-injury.info/

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (Sandokan) (19.4.2015 18:48) reagovat
antivacc: Ty tvrdis ze vakcinace by mela byt povinna, a komu to vadi at prokaze ze ho to ohrozuje. Ja nesouhlasim a tvrdim ze vakcinace by mela byt dobrovolna, protoze moje svoboda konci tam kde zacina svoboda toho druheho. A pichani injekci do tela povinne? Promin, ale to je proste moc velky zasah do soukromi cloveka. Krome jineho bych jeste zavedl zodpovednost doktoru a farmaceutickych firem za pripady, kdy ockovani zabilo anebo zmrzacilo male dite. Takove pripady jsou, a jsou otresne.

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (antivacc) (19.4.2015 18:46) reagovat
Zato o tom, že by vakcinace měla způsobovat autismus nebo jiný problémy je jen jedna studie a ještě falešná. Pokud nesouhlasíš, dej sem odkaz. Víš, naprosto bych chápal obavy z poškození dítěte. Jak už tu někdo psal, mizivá šance tu je a dá se tomu předejít. Ale po tom nikdo nevolá. Mimochodem, žaloval bys doktora, kdyby dítěti napsal atb a jemu to uškodilo? to se totiž může stát taky a nikdo nebrečí.

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (antivacc) (19.4.2015 18:42) reagovat
Jistě, proto jsem psal že zacházím do extrému. Rychlosti sem netahej, je to přesně naopak. Vakcinace je povinná nebo by časem měla být, někomu to vadí, tak ať prokáže, že ho to ohrožuje. Žádnej zdroj ti sem postovat nebudu, už jsem podobnou debatu vedl jinde a na KAŽDOU studii kterou jsem odkázal někdo plácnul "tenhle zdroj je fuj, to je od vakcinátorů", Kdo jinej by to asi měl zkoumat než očkovací centra, pekaři? Je toho plnej internet.

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (Sandokan) (19.4.2015 18:36) reagovat
Antivacc: To s tou ebolou. Je tady jeden maly rozdil. Clovek nakazeny ebolou je evidentne nakazeny ebolou, a karantena je na miste. Nenaockovany clovek neznamena prenasec eboly. Podle me se timto cely provakcinacni argument dostava do stadia: "Rychlost zabiji, a proto musime na dalnici zavest 30 a ve mestech 15kmh, protoze kdyz nechame auta jezdit stovkou, taky by se nekdo mohl zabit!"

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (Sandokan) (19.4.2015 18:30) reagovat
antivacc: Jeste jedna vec je provaxerum vlastni: "Najdi si...", "Precti si...", "vyhledej si..." Jo jo. To jsou argumenty. Ja napriklad stale cekam na studii porovnavajici vyskyt nemoci mezi naockovanymi a nenaockovanymi lidmi - neco jednoznacneho. Pokusy na krysach, ktere jasne dokazuji ze proockovane krysy nedostanou cerny kasel. Ale od provakcinatoru je to same "jsi blb", a "najdi si..." PS: Diky antibiotikum se prestaly amputovat zranene koncetiny, protoze zabiraji proti infekcim. To je vedecky dokazan

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (antivacc) (19.4.2015 18:28) reagovat
Sandokan: Když zajdu do extrému, tak tohle by mohl říct i někdo kdo má ebolu. Nelíbí se vám že vás můžu nakazit? Tak se někde schovejte a neotravujte. Jenže tu máme legislativu, která přenášení nemoci trestá. Vztáhnul bych to i na neočkování a třeba by to spoustu antivac otrodoxů přešlo. Je to totiž uplně totéž - tvoje dítě podle tebe bude autista z očkování a sere tě to. A mě zase sere, že moje může od tvýho chytit nějakou sračku -a ta šance je násobně vyšší.

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (antivacc) (19.4.2015 18:24) reagovat
Sandokan: a co když budeš mít černej kašel, lehneš si do postele a budeš brát atb. Jak můžeš tvrdit, že tě vyléčily právě atb a ne čístě tvoje imunita? Klidně můžu říct, že atb to ještě zpomalily a bez nich by ses vyléčil v polovičním čase. Dokážeš mi opak? Asi ne, že. Přečti si nějakou studii o výskytu protilátek v závislosti na proočkovanosti a pak teprve plácej něco o hajzlpapíru.

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (Sandokan) (19.4.2015 18:20) reagovat
antivacc: A jsme u toho. Ten univerzalni strasak vsech provakcinatoru: Kolektivni imunita! Co na to rict? Kdyz nejsi s nami jsi proti nam? Republiku a kolektivni imunitu si rozvracet nenechame? Snahy protivaxeru zhati nasi vepri boubelati? Sorry, ale ja nejsem kolektivista, a pokud se me nenaockovane malickosti kolektiv boji, ze se ode me nakazi, no tak at mi reknou ze me mezi sebou nechteji a jdou se schovat do sve sterilizovane vesnice...

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (Sandokan) (19.4.2015 18:15) reagovat
mrkev: Shodou okolnosti se nam take za poslednich sto let zlepsila hygiena a zlepsila strava, takze lide uz neprezivaji na bramborach od podzimu do jara. Cerny kasel - inu je to bakterie, a na bakterie zabiraj - jako na potvoru - napriklad antibiotika. To same tubera. No a obrna - prenasi se fekaliemi, a za poslednich 10 let jsme byli svedky velkeho pokroku ve vyrobe toaletniho papiru a kvality latrin... Takze tvrdit ze tyto nemoci byly vymyceny ockovanim, uprimne, povazuji za nejednoznacne.

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (antivacc) (19.4.2015 18:12) reagovat
To máš pravdu, o zákazu jsi nic nepsal. Ale psal jsi o odmítnutí očkování a zjevně si neuvědomuješ, že očkování na rozdíl od atb se netýká jen tebe a když ho nějaká část populace bude odmítat, jeho efektivita podstatně klesá. Atb si klidně neber a chcípni si doma třeba na mor, ale netahej v tom případě dítě mezi ostatní, když může šířit kdoví co.

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (Sandokan) (19.4.2015 18:07) reagovat
antivacc: Mam vzdy velkou radost kdyz mi nekdo strka do huby co jsem nerekl a nenapsal. Napriklad to o "zakazu ockovani". Pro me za me kdo chce at se naockuje i s detma, kdyz chce. Me naopak vadi presny opak, ktereho jsou zastancem provax-aktiviste: Povinne ockovani. To je podle me velky zasah do osobni svobody cloveka a lidi. A tak stejne jako hajim pravo lidi odmitnout antibiotika, tak hajim pravo lidi odmitnout ockovani.

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (mrkevRP (19.4.2015 18:02) reagovat
@Sandokan Mícháš několik podstatných věcí dohromady. 1. Očkování autismus nezpůsobuje. 2. Očkování může způsobit jiné problémy, klidně i smrt. Týká se to hlavně alergických reakcí. Problémy jsou ale u minima populace. 3. Neočkovaný člověk je v populaci problém a jeśtě větší je banda neočkovaných. Viz třeab případy rozšíření téměř vymýcených nemocí v USA. 4. Jak pak můžeš napsat, že přínos očkování je nejistý mi úplně uniká. Se podívej kolem sebe, kolik lidí umírá na černý kašel, TBC, kolik má obrnu, atd...

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (Ja01) (19.4.2015 17:58) reagovat
sandokan nerob zo seba vacsieho kikota nez si, dohladaj si umrtnost deti vo veku 1-6 rokov pred plosnym ockovanim (bez mrtvych novorodencov)

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (antivacc) (19.4.2015 17:41) reagovat
protože důsledek léčby (stejně jako vakcinace) se prokazuje dost blbě, ta nemoc se přece mohla vyléčit sama. Co takhle umožnit rodičům neočkovat děti, ale zavést jejich odpovědnost za výskyt daných chorob? Neočkované dítě bude ve třídě, kde se vyskytne třeba černej kašel = rodiče půjdou sedět a dítě nadosmrti do karantény, co ty na to? Stejná logika...vakcinace=autismus, nevakcinace=může za to zcela jistě neočkovaný dítě, resp jeho rodiče

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (antivacc) (19.4.2015 17:38) reagovat
Sandokan: Jistě, výhody očkování nejsou vidět, takže vlastně nejsou vůbec. Snížení výskytu chorob, proti kterým se očkuje totiž není výhoda, to se stalo samo náhodou. Zato výskyt autismu u pár desítek dětí z desítek milionů očkovaných (přinejmenším) je argument jak stehno pro zákaz očkování. A když už jsi u těch antibiotik, znám dva lidi, kterým antibiotika způsobily celkem značný zdravotní komplikace (padání vlasů, kožní problémy, alergie, poškození jater) a neznám nikoho, komu by PROKAZATELNĚ pomohly

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (PaulZyRP (19.4.2015 17:34) reagovat
Ah! Prolog!

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (Sandokan) (19.4.2015 16:58) reagovat
Vis mrkev - me je celkem jedno co si myslis, protoze hajim pravo kazdeho mit svuj nazor. Nicmene, kdyby byly vyhody ockovani tak jasne a zrejme jak tvrdis, potom tady nedebatujem, stejne jako nedebatujem o antibiotikach. Ono ale ockovani neni tak jasne a prokazatelne vyhodne, ba co hur, mnoha lidem prokazatelne uskodilo, coz zde ignorujes a tocis se jenom na autismu, ackoliv skala problemu spojenych s ockovanim je mnohem sirsi nez jen autismus...

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (mrkevRP (19.4.2015 16:37) reagovat
@xxxxx Zrovna Huffpost není zrovna věruhodný zdroj. Prakticky horší ekvivalent českých novinek. Každopádně, všechy tyhle "reporty" se "záhadně" vyrojili po uveřejnění zmíněné studie, která byla záměrně zfalšovaná. Je to tak trochu jako ufo, dokud lidstvo neznalo masově koncept mimozemšťanů, tak nebyla ani žádná jejich pozorování. Pravdou zůstává, že neexistuje jediný ověřený případ autismu způsobeného vakcínami a to přesto, že se o to anti-vac. lobby snaží už dobrých x let...

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (xxxxx) (19.4.2015 16:32) reagovat
tuva: To není nepodložená spekulace. Když dítě, který předtím normálně mluví, má rozvinutý motorický schopnosti a normálně interaguje, po komplikacích spojených s očkováním ztratí schopnost mluvit, vůbec nenevazuje oční kontakt a ve všech ohledech se ve vývoji vrátí na stupeň, jehož dosáhlo ani ne v jednom roce, co si má jeho rodič myslet? Že to s tím absolutně nesouvisí a autismus se "projevil" až v tomhle věku? To je hodně velký nesmysl. Kdyby dítě do tý doby neumělo mluvit atd., tak dejme tomu.

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (xxxxx) (19.4.2015 16:12) reagovat
mrkev: Pro rodiče, kteří se o dítě poškozený očkováním musí starat, je doporučení "dohledej si fakta" (fakta?!) opravdu nehorázný. Samozřejmě to nefunguje tak, že dítě naočkuješ a stane se z něj automaticky autista, ale to nervový poškození může nastat v souvislosti s komplikacemi očkováním vyvolanými. Pochopitelně se ten kauzální nexus blbě dokazuje (i když je zjevnej), díky čemuž se tenhle problém tak lehce marginalizuje. Nicméně:http://www.huffingtonpost.com/david-kirby/post2468343_b_2468343.html

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (Sandokan) (19.4.2015 15:21) reagovat
http://vaccine-injury.info/about.cfm

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (mrkevRP (19.4.2015 15:13) reagovat
@xxxxx Neexistuje JEDINÝ prokázaný případ dítěte, ze kterého se stal autista po očkování!!! Lidi, co mají s očkováním problém blbci nejsou, nedělá se úplně nejšetrněji. Blbci jsou lidi, co tvrdí podobný BS jako ty! Alespoň si k tomu dohledej fakta, existuje jediná studie, která tohle tvrdila a ta byla záměrně zmanipulovaná; ten doktor to dokonce přiznal, přišel o licenci a odseděl si pár let...

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (Sandokan) (19.4.2015 15:10) reagovat
ja01 - jak to prosimte vis ze bez vakcinace by umrely statisice deti?

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (Sandokan) (19.4.2015 15:08) reagovat
Tuva - tvoje odpoved, to je z nejakeho letaku ktery se rozdava doktorum? Protoze presne tohle doktori rikaji vsem tem rodicum kterym dite zblblo behem tydne po vakcinaci - ze "priznaky autismu se zacinaji projevovat ve stejne dobe jako se ockuje".

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (tuvaRP (19.4.2015 14:48) reagovat
xxxxx: autizmus sa zacina prejavovat (prve priznaky) cca v takej istej dobe, ako sa dieta prvy krat ockuje....pleties kauzalitu a korelaciu....ja ti verim, ze je to asi hrozne vychovavat take dieta (jedno poznam osobne), ale nie je spravne hadzat vinu na nieco co za to nemoze (aspon to nie je zatial dokazane), nie je totiz nic lahsie ako povedat, je to z ockovania a bodka, len kvoli casovej naslednosti

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (xVLD) (19.4.2015 14:47) reagovat
Pani, synovec, aktivne usmievave dieta ... dostal hexavakcinu a od dalsieho dna rano sa uz neusmieval, len vklude lezal. Par dni nato zacal mavat epliepticke zachvaty. Dnes ma 14 rokov a spravanie 2 rocneho. Ledva sa sam napije. Je to z hexavakciny? Dokazat to nevie nikto ale je to na zamyslenie. PS: ucinky na nervovu sustavu priznava aj samotny letak!

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (xxxxx) (19.4.2015 14:14) reagovat
Je hrozně lehký prohlásit ty, kteří (třeba na základě vlastní negativní zkušenosti) nesouhlasí s tím, jak se v současnosti děti očkují, za blbce, hysterky, tmáře atd - dokud se ve vaší rodině neobjeví případ dítěte poškozenýho očkováním. Uvědomujete si, co to znamená starat se o autistický dítě (který se prokazatelně nenarodilo jako autista a do očkování se vyvíjelo normálně)? A pak vám ještě nějakej chytrák neznalej věci tvrdí, že takový případy neexistujou. Očkování ano, ale odpovědně, což se ne vždy děje

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (mrkevRP (19.4.2015 14:03) reagovat
@Sandokan Ano, doktorů vystoupilo proti vakcínám dost. Jen mají většinou doktorát z některé z pochybných (či neexistujících) univerzit, jsou doktoři nějakého nesouvisejícího oboru jako archeologie, psychologie, atd. a nebo jde o doktory kteří by doktory býti vůbec neměli - a taky proto tyhle šarlatány začali třeba v USA trestně stíhat...

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (Ja01) (19.4.2015 12:52) reagovat
sandokan, a bez vakcin by bolo o stotisice viac detskych hrobov ;-)

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (GrifitRP (19.4.2015 12:25) reagovat
dýchání kyslíku vede k stárnutí, vyhněte se stárnutí a nedýchejte :)

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (pletiplotRP (19.4.2015 11:50) reagovat
Vakcinace může mít negativní důsledky, připouští to i příbalový leták těch vakcín (nicméně autismus mezi nimi není). Některé jsou celkem vážné (například guillan-barého syndrom), ale pokud se rychle (v řádu hodin) rozpozná a provede se tzv. plasmafaréza (něco jako dialýza), je to bez následků. Ovšem řešení není v tom, že se přestane očkovat, ale že lékaři přestanou tyhle projevy podceňovat a budou je řešit včas.

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (VincenzoRP (19.4.2015 11:30) reagovat
Počul som, že samotný autor tejto antivakcinačnej propagandy nakoniec priznal, že ide o blaf.

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (stříkám do pžihžátejch buzen) (19.4.2015 10:34) reagovat
zaujímalo by ma, kto zarába na tom, že sa deťom nepichajú hovadiny. asi lobbing pohrebných ústavov a opatrovateľských centier pre kripldeti

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (Sandokan) (19.4.2015 10:18) reagovat
No, a taky mi prijde smutne jak pro-vakcinacni lobby povazuje proti-vakcinacni lobby za vypatlance a blbce, prestoze proti vakcinam jiz vystoupilo mnoho doktoru a i ty stovky az tisice rodicu, kteri par dni po vakcinaci ohlasili vazne a trvale poskozeni ditete si take zrejme nevymysli...

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (Abdul_HasanRP (19.4.2015 10:07) reagovat
Sandokan: bohužel jediný způsob, jak se vypořádat s blbostí anti-vakcinačního hnutí, je brát to s humorem a pokud mono nepřemýšlet nad tím, že tak vypatlaní lidé mají volební právo, řidičské průkazy a kdoví co ještě... Jenom doufám, že nikdo z nich neobsluhuje jaderný reaktor či tak něco...

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (_eM) (19.4.2015 9:56) reagovat
2Sandokan: Je docela smutné, jak se anti-vakcinační lobby projevuje uvažováním tříletých děcek.

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (Sandokan) (19.4.2015 9:34) reagovat
Je srandovni jak se pro-vakcinacni lobby projevuje detinskym zesmesnovanim svych oponentu.

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (bakuIoupogulachRP (19.4.2015 9:29) reagovat
dr kokso

Obrázek 'clear875' Obrázek 'clear875' (Dr.RocksoRP (19.4.2015 9:29) reagovat
raní dávka dupel a nesmyslů