Odebírat | ||
Video 'Záchranka POV' (GB) (19.5.2015 22:58) | reagovat | |
Jezis Alois ty si kokot to snad neni mozny | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (march08) RP (19.5.2015 11:10) | reagovat | |
Nechápu, co se tady komentuje, nebudu to číst. Co ale nechápu, je umístění v top 5, piče, jsem čekal nějaký POV vyústění, aspoň kuřbu nebo tak. | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Alveron) (18.5.2015 15:57) | reagovat | |
S dovolením bych místním odborníku doporučil podívat se na Kammovu kružnici.. | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (qwertas) RP (17.5.2015 2:46) | reagovat | |
nechapem preco si vsetci z tochto videa taky mokry... existuje milion ovela lepsich POV videi ci uz sanitky alebo policie... toto da niekto zdielat a uz je toho plny internet... fakt nechpem | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Alois Matzelsberger) RP (15.5.2015 15:23) | reagovat | |
Ano opravdu jsi se snazil ze sebe udelat kokota a fakt se ti to povedlo. Gratuluji! | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Alois Matzelsberger) RP (15.5.2015 15:22) | reagovat | |
Ja si jen dovolim pripomenout na co reaguju, nez z toho udelas nejaky uplne jiny tvrzeni: "pneu buď drží stopu, nebo akcelerují/dekcelerují". | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Mem) RP (15.5.2015 15:21) | reagovat | |
OK, nemá to cenu, fakt jsem se snažil. | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Alois Matzelsberger) RP (15.5.2015 15:20) | reagovat | |
Bavime se o brzdeni v zatacce a pokud so nemylim tak doted si mluvim o brzdeni, ne o pribrzdovani.... Krasne si to upravujes jak se ti to hodi aby si nebyl za kokota | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Mem) RP (15.5.2015 15:19) | reagovat | |
„takze ty videa co jsem poslal jsou podvrh?“ A v těch videích závodníci nepřibrzdili před zatáčkou? | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Alois Matzelsberger) RP (15.5.2015 15:19) | reagovat | |
Takze ono se da brzdit a radit v zatacce, ikdyz to neni optimalni? | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Mem) RP (15.5.2015 15:18) | reagovat | |
...na hraně adheze a hledají kompromis mezi udržením rychlosti a udržením stopy, aby na to pak při výjezdu zase mohli šlápnout naplno, je druhá věc. | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Alois Matzelsberger) RP (15.5.2015 15:18) | reagovat | |
"Kompromis je méně efektivní, proto si závodníci intenzivně přibrzdí PŘED zatáčkou. Že to i v ní pak šudlí.. " takze ty videa co jsem poslal jsou podvrh? A neni to nahodou s tim brzdenim a drzenim jendou rukou tak, ze je to od situaci a tyhle ty pausalni soudy jsou uplna demence? Asi trosku jo vid? | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Mem) RP (15.5.2015 15:16) | reagovat | |
Argumentační klam je v tom, že mi podsouváš něco, co jsem netvrdil. Já jsem netvrdil, že nejde řídit jednou rukou, podřazovat a brzdit/zrychlovat v zatáčce. Já jsem jen říkal a je to prostý fakt, že řídit jednou rukou není bezpečné a kdo může a není hloupý, řídí oběma (jezdci na okruhu, normální saniťáci ). A že pneumatika kvůli fyzice umí buď dobře držet stopu, nebo dobře podélně zrychlovat/brzdit. Kompromis je méně efektivní, proto si závodníci intenzivně přibrzdí PŘED zatáčkou. Že to i v ní pak šudlí.. | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Alois Matzelsberger) RP (15.5.2015 15:12) | reagovat | |
Aha takze emotivni argumentacni klam, ale ze bys treba vysvetlit proc je to argumentacni klam, tak to ne... Jasny fakt rad se s tebou "ztrapnuju", mam pak dycky pocit, ze na tom nejsem jeste tak spatne | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Alois Matzelsberger) RP (15.5.2015 15:11) | reagovat | |
A co prosimte v tomhle pripade znamena to optimalne? Neni nahodou optimalni to, ze tu zatacku projedu rychlejs? Nebo to jako porovnavas s brzdenim na prazdnym parkovisti? Nebo co je teda to optimalni zrychlovani a zpomalovani? Tak trosku to na me zacina delat dojem, ze ta veta teda vlastne nic neznamenala. Nebyla optimalni | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Mem) RP (15.5.2015 15:09) | reagovat | |
„ten clovek dela presne to co podle tebe nejde. Ridi jednou rukou, podrazuje v zatacce, brzdi a pridava v zatacce a to i mimo apex. Covece a on mel nejlepsi casy. Dyt to prece neni efektivni!“ Není efektivní bavit se s někým, kdo nechápe prostou fyziku a konstatování, a místo toho reaguje takovýmito emotivním argumentačními klamy. Takže dík, že ses opět ztrapnil, ale jen kvůli mě jsi fakt nemusel, já už jsem si obrázek udělal dřív. | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Mem) RP (15.5.2015 15:08) | reagovat | |
„Jo takhle takze si tam pridame slovicko optimalne“ Jak přidáme? To tam píšu od začátku, bez toho by to nedávalo smysl. | Právě proto, že neznám náhon auta, jsem nic nepsal o tom, jestli by ten smyk byl nedotáčivý nebo přetáčivý. Smykem označuji situaci, kdy kola přijdou i přilnavost, tj. nedrží zvolenou stopu. | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Alois Matzelsberger) RP (15.5.2015 15:07) | reagovat | |
Fakt co prispevek to perla! Jen tak dal! | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Alois Matzelsberger) RP (15.5.2015 15:06) | reagovat | |
"Kdyby tedy Satrif jel do zatáčky na hraně (aby mu kola držela stopu na hraně adheze) a do toho najednou podřadil a začal zrychlovat, tak se mu to utrhne do smyku. " a tohle posouzeni situace od stolu bez znalosti treba i toho jaky je to auto a kde ma nahon jen krasne dokresluje tvoje znalosti o rizeni auta | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Alois Matzelsberger) RP (15.5.2015 15:06) | reagovat | |
Jo takhle takze si tam pridame slovicko optimalne, aby to nebyla tak velka sracka a jedeme dal Najs. A ted k ty tvy efektivite, to je taky pekna sracka. Treba tady: [odkaz] ten clovek dela presne to co podle tebe nejde. Ridi jednou rukou, podrazuje v zatacce, brzdi a pridava v zatacce a to i mimo apex. Covece a on mel nejlepsi casy. Dyt to prece neni efektivni! | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Mem) RP (15.5.2015 15:04) | reagovat | |
Kdyby tedy Satrif jel do zatáčky na hraně (aby mu kola držela stopu na hraně adheze) a do toho najednou podřadil a začal zrychlovat, tak se mu to utrhne do smyku. | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Mem) RP (15.5.2015 15:02) | reagovat | |
Takže odpověď na otázku, zda se chceš dál ztrapňovat, už známe. Stačilo ovšem napsat ano a ne tady tapetovat věci, které nikdo nerozporuje. Už podruhé jsem ti ocitoval část té věty, kterou jsi usekl, že obojí najednou (držet stopu a zrychlovat) pneumatika optimálně dělat neumí, tj. jedná se o kompromis, kterého je třeba se vyvarovat, pokud chceš projet efektivně. Což se také děje, brzdí se intenzivně před zatáčkou, ne v ní, a stejně tak se naplno zrychluje až při výjezdu ze zatáčky. | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Alois Matzelsberger) RP (15.5.2015 15:01) | reagovat | |
To psali dva ruzny lidi nebo kontinualne zapominas co pises? | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Alois Matzelsberger) RP (15.5.2015 15:01) | reagovat | |
"Ty si nejdřív něco vysníš (že tvrdím, že se buď jen zatáčí nebo jen brzdí," vs. "pneu buď drží stopu, nebo akcelerují/dekcelerují" a po me jsi chtel omluvu ze jsem udelal edit svyho prispevku | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Alois Matzelsberger) RP (15.5.2015 14:59) | reagovat | |
"(a navíc nejedeš na hraně, protože to bys těžko mohl podřazovat a zrychlovat, pneu buď drží stopu, nebo akcelerují/dekcelerují, ale dělat obojí optimálně nejde a skončíš ve smyku )" zapominas co pises ne? Umis vyrokovou logiku? Co ti rika tahle formulace "pneu buď drží stopu, nebo akcelerují/dekcelerují"? | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Alois Matzelsberger) RP (15.5.2015 14:57) | reagovat | |
Nahodny video z rally: [odkaz] nahodny video z okruhu: [odkaz] ale koukam ze to jsou kokoti, ty debilove totiz zrychlujou a brzdej v zatacce Asi to neumej, cekaj az jim to prijdes Meme vysvetlit. | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Mem) RP (15.5.2015 14:56) | reagovat | |
Ty si nejdřív něco vysníš (že tvrdím, že se buď jen zatáčí nebo jen brzdí, ne, já jen říkám, že obojí naplno dělat nejde, proto se intenzivně brzdí před zatáčkou a nikoliv v ní, proto se plný kotel dává až v apexu). A pak sám hned vyvracíš, že to binární není, což ovšem nikdo netvrdil. By sis mohl povídat sám se sebou. | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Alois Matzelsberger) RP (15.5.2015 14:53) | reagovat | |
Aha takze ono se nejezdi v zatacce na plynu? Vubes se nezrychluje pri vyjezdu a nezpomaluje ve vjezdu do zatacky. Nenapaslo te treba, ze to neni binarni a vtip je v tom to prave balancovat mezi sebou a vyuzivat tu celkovou sumu prilnavosti na max? Podle tebe zavodnik brzdi pred zatackou a pak jede bez plynu a brzdy zatackou? Jsi zamrzl nekdy v 30tejch letech ne? | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Mem) RP (15.5.2015 14:51) | reagovat | |
Lojzo, fakt se potřebuješ takhle ztrapňovat? "dělat obojí optimálně nejde", fyziku neokecáš, ta pneumatika se odvaluje a buď drží stopu, nebo zrychluje/zpomaluje, ale kombinace obojího je málo efektivní. Proto se má brzdit před zatáčkou a proto se má přidávat až v apexu, což dělají právě i ti tví závodníci. | Satrif: A tak to má být! | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Alois Matzelsberger) RP (15.5.2015 14:50) | reagovat | |
Videls treba nekdy telemetricky zaznamy z okruhu kdyz se nastavuje auto? Ze se ptam, to bys nemohl tvrdi takovy picoviny. | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Alois Matzelsberger) RP (15.5.2015 14:49) | reagovat | |
Ti reknu prekvapko: vsichni zavodni jezdci akceleruji a deceleruji v zatacce. A jedou na hrane. To nejak nezapada do tvyho binarniho pristupu k rizeni co? | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Satrif) RP (15.5.2015 14:48) | reagovat | |
Jo, v některých zatáčkách věnec svírám. Vždycky když dostanu služební, tak i kolegové svírají ty svoje. | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Alois Matzelsberger) RP (15.5.2015 14:46) | reagovat | |
Videls treba nekdy onboard kameru z rally? Kdyz se teda tak rad ohanis zavodnima jezdcema? Ty mas fakt rady jak z prirucky pro zacinajiciho ridice | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Alois Matzelsberger) RP (15.5.2015 14:46) | reagovat | |
"To jsou zkušenosti z praxe, které holt člověk nezíská držením volantu rovně na dálnici při honění se za 50 tisíci kilometry." ano na cele Republice mame dalnice A urcite se honim za tim abych mel najeto co nejvic... Dela ti dobre ze sebe delat kokota? A s tema zkusenostma jsi to fakt zabil... "navíc nejedeš na hraně, protože to bys těžko mohl podřazovat a zrychlovat, pneu buď drží stopu, nebo akcelerují/dekcelerují, ale dělat obojí optimálně nejde a skončíš ve smyku" tak tohle je fakt spicka... | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Mem) RP (15.5.2015 14:40) | reagovat | |
Satrif: Pokud si tu příčku takhle chytneš předem, tak to je jasné, že nemůže být problém (a navíc nejedeš na hraně, protože to bys těžko mohl podřazovat a zrychlovat, pneu buď drží stopu, nebo akcelerují/dekcelerují, ale dělat obojí optimálně nejde a skončíš ve smyku ). Ale tady se bavíme o situaci, kdy řidič svírá v jedné ruce ten věnec a v zatáčce mu v tom sevření proklouzne. | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Satrif) RP (15.5.2015 14:35) | reagovat | |
Nevím no, já hrozně rád řadím uprostřed zatáčky a zrychluji, a nikdy jsem neměl problém chytit ten volant prsty kolem té příčky, která vede od obvodu ke středu. Takže prukluznutí naprosto nereálné. Leda nějaká jáma by mi s tím volantem mohla škubnout. | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Mem) RP (15.5.2015 14:34) | reagovat | |
„Uz vidim jak tomu cloveku vyklouzne volant, protoze si zrovna nevsiml, ze ma uplne mokry ruce. To jsou argumenty.“ To jsou zkušenosti z praxe, které holt člověk nezíská držením volantu rovně na dálnici při honění se za 50 tisíci kilometry. | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Alois Matzelsberger) RP (15.5.2015 14:16) | reagovat | |
Smarja pano Meme ty jsi jak malej fakt. Uz vidim jak tomu cloveku vyklouzne volant, protoze si zrovna nevsiml, ze ma uplne mokry ruce. To jsou argumenty. Picovat do takovyhodle ridice, ze nema obe ruce na volantu, to je fakt demence. Ja to jeste jednou zopakuju, pac tobe to asi stale nedochazi: v provozu jezdis hluboko pod limity auta, takze si muzes dovolit si i udelat za tim volantem nekdy pohodli. Pojd mi prosimte vysvetlit, jak najedes 50kkm rocne jako ja za staleho drzeni dvema rukama. | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Mem) RP (15.5.2015 14:05) | reagovat | |
Satrif: V normálním provozu (zvlášť když jezdím s dětmi) tak samozřejmě ne, navíc mám kožený volant, který dobře saje a drží. Ale právě proto, že mám zkušenosti i s ježděním služebek, nebo drcení okresek, tak vím, jak je správné ovládání volantu důležité a od začátku jsem se učil používat 2 ruce (v Civicu 7G to navíc bylo snazší, protože řadicí páku má nahoře, ne dole na podlaze). Saniťák, který jede takhle natěsno, si nemůže vyklouznutí volantu z ruky dovolit, takže mne ta jedna ruka dost překvapila. | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Satrif) RP (15.5.2015 13:58) | reagovat | |
zpocených* jáj. | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Satrif) RP (15.5.2015 13:57) | reagovat | |
Mem: a tobě hodně proklouzává volant ve vzpomecených rukách? Mně se ruce potí fakt mrtě, jako nechutně mrtě, ale nedokážu si to představit při současném tvarování volantů. Imo jediný argument proti je nějaký defekt na silnici, kus bordelu apod. | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Mem) RP (15.5.2015 13:48) | reagovat | |
A až ten saniťák vletí do díry nebo mu volant ve zpocené ruce proklouzne, tak to je prostě riziko, kterému se nedalo předejít, že. Nedejbože správným ovládáním vozidla, to by tak hrálo, to radši budeš obhajovat neobhajitelné. | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Alois Matzelsberger) RP (15.5.2015 12:56) | reagovat | |
A vite proc drzi zavodni jezdec volant obema rukama? Pac jede na hrane a neustale bojuje s pretacivym a nedotacivym smykem. Jestli tak nekdo jezdi v provozu, tak je kokot, protoze neco takovyho patri maximalne tak na volnou okresku. Pokud nekdo jezdi vic a ma to v maliku jako tady pan z videa, tak fakt ty dve ruce nejsou nic extra dulezityho. Zkusenej jezdec si to osefuje sam co je pro nej pohodlny a je na to zvyklej. Samozrejme nactileti ridici v pozici "na lehacku" jsou uplne jina kapitola. | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Mem) RP (14.5.2015 21:41) | reagovat | |
AM: Že teď máme MPV jsem sám už párkrát psal , se zbytkem ses ale netrefil... předtím jsme měli dva Civicy VTEC, asi i proto teď letní Michelinky můžu po druhé sezóně vyhodit, a to nejezdím brzda-plyn, jen holt právě do zatáček rychleji a držím volant oběma rukama (!) | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Daver) RP (14.5.2015 21:30) | reagovat | |
ty vle to je skvadra teoretiků ... já jsem to koukal a trnul jsem u toho, jak si to dává, ale takový borci nebouraj ... EL má zřejmě zkušenosti, protože ano, je to přesně o předvídavosti a částečně 50/50, nicméně vždy tak, aby z toho mohl vybruslit ... reakce takových řidičů jsou diametrálně odlišné od BŘU | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (pooh) (14.5.2015 21:22) | reagovat | |
alois uz si nekdy videl nejakyho zavodniho jezdce co drzi volant jednou rukou?! je to jenom frajerctejsi nez ho drzet obema. Jede s tim jak s hnojem, na jistotu, taxi to muze dovolit:] | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Alois Matzelsberger) RP (14.5.2015 17:45) | reagovat | |
Uplne te vidim. Rodinny MPV, vzadu nalepka "Dite v aute" a klobouk na hlave. Hlavne drzet volant dvema rukama! | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Mem) RP (14.5.2015 16:44) | reagovat | |
AM: Ani ne, jezdím jen 14 let, ale hodně se dívám (díval jsem se) na Top Gear! | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Alois Matzelsberger) RP (14.5.2015 16:41) | reagovat | |
Meme ty budes mit hodne najeto podle toho jakej jsi mudrc | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Mem) RP (14.5.2015 10:43) | reagovat | |
EL: Takže se shodneme, že riskuje, tobě se to zdá přiměřené, jiným zase ne. V některých situacích jsou ti nějaké zkušenosti na nic, protože i při blbém očekávání přednosti zprava nemáš šanci poznat, jestli tě řidič/ka opravdu vnímá a bude brzdit, nebo tě sice vidí, ale myslí si, že „jede rovně“ (a v lepším případě tě pak s troubením objede, když si opatrně najedeš). Tam je řešením jen přibrzdit a pomalu najíždět, prostě to "nepřečteš", aby sis mohl dovolit pálit do křižovatky rychle. | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (EL) RP (14.5.2015 10:34) | reagovat | |
Tady je zas mudrců. Jistě, že trochu riskuje, to se tak nějak nese s tímhle povoláním. Napadlo vás vůbec, že s praxí se naučil auta číst a ví, jestli a kdy mu tam někdo „vlítne“? To je jak když začnete jezdit na dálnici, tak vás často překvapí kamion, který vám to pošle do levého pruhu a vy musíte na brzdy. Jenže po čase se vám to přestane stávat, ale ne proto, že by se kamioňáci chovali líp, ale proto, že už je umíte číst (a nejen kamiony). | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (realworld) RP (14.5.2015 9:24) | reagovat | |
Kdyby ta záchranka jela pro mně, bylo by mi ukradený, kolik řidičů cestou ohrozí | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Mem) RP (14.5.2015 8:54) | reagovat | |
A ještě vlastně kámoš upozorňoval na to, že i v zatáčkách drží volant jen jednou rukou. Chápu, že kvůli řazení by se asi uhmatal tam a zpátky, ale fakt to není bezpečné, v těch rychlostech a jak těsně projíždí stačí, že mu ten volant na chvíli vyklouzne a hned bude šmidrc... | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (uchoškrab) (14.5.2015 8:06) | reagovat | |
stejně mi přijde, že nejde k žádnému případu, ani v tom videu z "venkova". V tom městě se nějak moc motá a v tom druhém videu to spíš vypadá, že vypne kameru a řekne spolujezdci Frantovi, kterýho svezl novou sanitkou "tak takhle vole já můžu jezdit voe" | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Jardaa) (14.5.2015 1:43) | reagovat | |
Yety: teda nevim na co si koukal ale ta "venkovska" jizda je uplne v pohode proti tomu mestu kde klickuje jak zajic a snad jen nahodou ti ridici uhybaji tak ze mu to vychazi. | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Milanese) RP (14.5.2015 0:34) | reagovat | |
I kdybychom meli zachranit jediny lidsky zivot | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Yety) RP (13.5.2015 23:23) | reagovat | |
Teď koukám, že tohle celkem prd proti jeho "venkovský" jízdě [odkaz] (navazuje to na tohle nebo ne, nemůžu to poznat) | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (brom) (13.5.2015 21:50) | reagovat | |
jede jednoznacne nebezpecne, jede zachranit jednoho a uz mohl tak 5 sejmout po ceste | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Mem) RP (13.5.2015 20:30) | reagovat | |
jimmy: Jo, takhle to má správně vypadat. | ||
|
||
Video 'Záchranka POV' (Mem) RP (13.5.2015 20:27) | reagovat | |
Milanese: Tohle video nějakou dobu koluje po FB a lidé ho sdílí s tím, že ten řidič je kabrňák, ale netuším, z čeho tak soudí. Neznám sice maďarský silniční zákon, ale tipl bych si, že lidé v koloně mají taky udělat místo mezi nejlevějším pruhem a zbytkem, což ale tento týpek aktivně potírá. A to kličkování v místech, kde to může objet, nebo naopak zbytečné vjetí do dlouhé jednosměrky, to jsou vyloženě faily, kterými nebezpečné situace sám způsobuje. Ale sám bych na to nervy neměl a dojezdový čas má pěkný. | ||
|