Odebírat | ||
Obrázek 'It is very true. . . ' (Erebuni) (6.11.2019 9:20) | reagovat | |
@AM: Velikost člověka se pozná podle velikosti věcí, které jej obtěžují. @AM i DC: Hádáte-li se s blbcem déle jak 3min, hádají se blbci dva. @tenhle obrázek je demagogie na entou ... | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (Alois Matzelsberger) RP (29.5.2015 16:18) | reagovat | |
Vysvetli mi jak jsem an nej spatne reagoval? Tys to dotedka nepochopil | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (DC) RP (29.5.2015 16:17) | reagovat | |
Reagoval jsi špatně na můj příspěvek a oháníš se svym příspěvkem po mym, na kterej jsi špatně reagoval | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (Alois Matzelsberger) RP (29.5.2015 16:16) | reagovat | |
Tenhle pripad je pro tebe uplne symptomatickej. Bavime se o uplne jednoduchejch vecech a ani to nepochopis. Tak jak to vypovida o tvym nazoru na slozitejsi veci? Kdyz ani neco tak banalniho nepúochopis a jeste si v tom sam vykoupes cumak? | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (Alois Matzelsberger) RP (29.5.2015 16:13) | reagovat | |
Ty bys fakt nemohl delat jinde, nez v neziskovce | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (Alois Matzelsberger) RP (29.5.2015 16:09) | reagovat | |
"Nekdy se mi to stava. Odborne se tomu rika "Lojzova smycka", ale je to ridkej jev a unava to vzdycky zastavi. Posledni dobou mi hodne prace davas ty." - tobe to premejsleni fakt moc nefunguje. Nejsi nahodou trosku retard? | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (DC) RP (29.5.2015 15:38) | reagovat | |
18:42: ..."Reagoval bys sám na sebe pořád dokola." | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (Alois Matzelsberger...) (29.5.2015 7:35) | reagovat | |
Ehm pochopil, ten kdo nepochopil jsi ty. Jako vzdycky | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (DC) RP (28.5.2015 22:31) | reagovat | |
Nepochopils, nevadí. | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (Alois Matzelsberger) RP (28.5.2015 19:33) | reagovat | |
Nekdy se mi to stava. Odborne se tomu rika "Lojzova smycka", ale je to ridkej jev a unava to vzdycky zastavi. Posledni dobou mi hodne prace davas ty. | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (DC) RP (28.5.2015 18:42) | reagovat | |
V tom případě bys vytvořil perpetuum mobile. Reagoval bys sám na sebe pořád dokola. | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (Satrif) RP (28.5.2015 18:14) | reagovat | |
Alois Magnetzbelger | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (Alois Matzelsberger) RP (28.5.2015 18:11) | reagovat | |
Jj jsem pritahovanej demenci. Jak magnet. Je to moje superschopnost. Ale to ze jsi z toho vyvodil, ze mi jde o tebe, misto toho co pises, je dalsi dukaz toho, jak je tvoje premysleni chybny. | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (DC) RP (28.5.2015 18:10) | reagovat | |
Zajímavý. Někam napíšu a ty se tam za chvíli přiřítíš | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (AM) (28.5.2015 17:05) | reagovat | |
Jo to te napadlo protoze jsi sebestrednej. Jedinej duvod proc na tebe reaguju je mira demence, kterou tu prezentujes. A tim "vsude sledovat" si zase fandis jako prase. Ta cinnost je z my strany pasivni, ne aktivni. | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (DC) RP (28.5.2015 16:59) | reagovat | |
Napadlo mě to, že když máš takovou potřebu mě všude sledovat a donekonečna reagovat, tak ti nejspíš nebudu lhostejnej Naživo lepší, než přes drát | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (Alois Matzelsberger...) (28.5.2015 16:27) | reagovat | |
Vis s kym bych se rad videl? S lidma co se v necem vyznaj a muzu se od nich neco naucit. Ty jsi prokazal, ze se nevyznas v nicem o cem se rad bavis, tak proc bych se proboha mel chtit s tebou videt? Ani ti to moc nemysli (viz ta veta, ze za to muzou spis urednici a dalsi a dalsi). S Vandasem se taky nechci videt. Proc zejo.... | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (Alois Matzelsberger...) (28.5.2015 16:23) | reagovat | |
Jakou kurva nenavist? Ze upozornuju na logicky demence v tom co pises, to je pro tebe nenavist? Tebe "nenavidi" kazdej druhej co? A proc to furt opakujes? Zatim ani jednou si nebyl schopnej podlozit svuj nazor argumentama/datama a ted tu places, ze "tvuj nazor nevezmu na vedomi". Jak bych mohl, kdyz v dalsi vete prokazes, ze o dany veci nic nevis? A kde beres tu jistotu, ze se s tebou chci videt, potazmo ti rozbit nos? Cimz se teda zamerne stavis do mesiasky pozice (u tebe velice silnej komplex). | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (DC) RP (28.5.2015 16:13) | reagovat | |
Ověřeno desítkami diskuzí. Můj názor nikdy nevezmeš na vědomí a víceméně ho automaticky odsoudíš. I příklady. Tak pojď, pumpuj to do mě, rozhoď nenávist. A nebo se prostě stav na akční sraz. Můžeš mi při paintballu zlomit nos | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (Alois Matzelsberger) RP (28.5.2015 16:02) | reagovat | |
Tak ty meles takovy sracky kolikrat, ze si clovek nemuze bejt vubec jistej co myslis vazne a co ne. A to tvoje "utahovani si" je zase jenom reakce, kdyz uz nevis jak argumentacne dal, tak se to snazis banalizovat na uroven: "ja si prece jenom delam srandu". | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (DC) RP (28.5.2015 15:56) | reagovat | |
Pod videem s Vietnamcem ti trvalo dýl, než jsi přišel na to, že si z tebe utahuju | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (Alois Matzelsberger) RP (28.5.2015 15:55) | reagovat | |
A vzdycky kdyz uz fakt nevis co rict, tak zacnes s temahle dementnima odpovedma. [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (Alois Matzelsberger) RP (28.5.2015 15:52) | reagovat | |
Me to ale vubec nevadi! Ja na rozdil od tebe nerikam lidem s odlisnym nazorem at nejdou volit, pac by zvolili akorat dementy. Ja jsem pro diskuzi. At si kazdej obhaji svoje nazory pred ostatnima, kdyz ma tu chut. Jenze ty si nedokazes obhajit nic z toho co tvrdis, to je ten rozdil mezi nama. | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (DC) RP (28.5.2015 15:43) | reagovat | |
Omlouvám se ti, že nejsem stejný, jako ty | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (Alois Matzelsberger) RP (28.5.2015 15:41) | reagovat | |
To me fakt nezajima, to je tvoje vec. Pokud mi nebudes mavat curakem pred xichtem jako to delas se svejma nazorama, tak me to fakt nezajima. Strc si tyhle svoje AW manyry za klobouk. | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (DC) RP (28.5.2015 15:35) | reagovat | |
Nezapomeň na to, jaká jsem buzna | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (Alois Matzelsberger) RP (28.5.2015 15:31) | reagovat | |
Ani o jednom nemas vubec tuchu. GMO? Ty ani nevis co to je GMO a jak je definovany, ale vis ze jsi proti Zdravej zivotni styl? Vubec netusis jak funguje metabolismus a anabolismus, ale vis co je nejlepsi jist. Lepsi zachazeni se zviratama? Jsi mestska krysa co videla zvire na obrazku a nikdy jsi zadny hospodarsky zvire nechoval, ale nejradsi bys chovatelum diktoval co maj delat. Co tam mame jeste? | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (Alois Matzelsberger) RP (28.5.2015 15:27) | reagovat | |
Super pisu si. Uz se tesim co za dalsi sracku na foru z tebe vypadne. | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (DC) RP (28.5.2015 15:25) | reagovat | |
GMO? Lepší zacházení se zvířatama? | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (Alois Matzelsberger) RP (28.5.2015 15:22) | reagovat | |
Zdravej zivotni styl v tvym podani je neco jako lagr na Sibiri. | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (DC) RP (28.5.2015 15:01) | reagovat | |
Nezapomeň na zdravej životní styl | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (Alois Matzelsberger) RP (28.5.2015 12:55) | reagovat | |
Jako vzdy nemas co rict. Zatim jsi tu neobhajil ani jeden svuj nazor. Takze multikulti = sracka, permakultura = sracka, na co jsem jeste zapomnel? Diky tvy touze to vsem neustale cpat v kombinaci s neschopnosti cokoliv obhajit jsi krasne nastavil zrcadlo, jak takovej multikulti clovek vypada a mysli. Chapes aspon co ti pisu, nebo je to mimo tvoje kapacity? Stejne jako je mimo tvoje kapacity napsat logicky funkcni vetu. | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (DC) RP (28.5.2015 12:28) | reagovat | |
Ano. | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (AM) (28.5.2015 7:39) | reagovat | |
Takze jsem nasel na netu, ze to je slovo plebsu pro oralni sex. Muzes mi vysvetlit, proc se me ptas na takovou picovinu, misto toho abys vysvetlil, co ze si to vlastne chtel rict? A vis co je nejvetsi sranda? Jak mas furt plnou hubu tolerance a vsem bys ji nejradsi prikazal zakonem, ale to je tolerance jen vocad pocad, pro lidi co maj jinej nazor zadnou toleranci nemas. Ty by prece podle tebe nemeli chodit volit. Ty jsi tak falesnej to je neskutecny. | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (AM) (28.5.2015 7:36) | reagovat | |
"vypápnout" co to kurva znamena? To uz si vymejslis svuj jazyk, protoze s tim nasim ti to moc nejde? | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (DC) RP (27.5.2015 21:26) | reagovat | |
Můžeš mě vypápnout. Nebo přijít na akční rouming sraz. A tam mě vypápnout. | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (AM) (27.5.2015 17:00) | reagovat | |
....ma nekdo verit. | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (AM) (27.5.2015 16:59) | reagovat | |
A rozumis vubec psanymu textu? Napsala: "Není to spíš chyba těch pracovníků úřadu, kteří tohle kryli?" - to spis znamena ze porovnavas dve veci mezi sebou. Je to spis vina jednoho subjeku, nez toho druhyho a pak napises ze o vine pachatelu neni pochyb. Tak kdo je teda ten druhej subjekt, jehoz vina to spis neni? Fakt mind blown. A nazoru cloveka, co neni schopen sestavit logicky funkcni vetu, aniz by si ji pak sam v dalsim prispevku nevyvratil. | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (AM) (27.5.2015 16:53) | reagovat | |
Fakt by me zajimal tvuj zivotni pribeh. Jak zoufalej musis bejt abys generoval pozitivni pocit prezentaci se jako nekdo kdo disponuje superiorni moralkou a vsem nam sem prisel ukazat, jak je to spravne. | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (AM) (27.5.2015 16:51) | reagovat | |
Aha, takze jsi napsal sracku, ktera ale neni sracka, protoze jsi to myslel uplne jinak, nez jsi to napsal? Kamo ty jsi fakt retardovanej. A jestli si myslis ze "pomahas" svy myslence, tak bych te rad upozornil, ze delas uplnej opak. (A ano, jmenuju se Lojza a fakt me to neurazi ikdyz mi tak napises treba 100x. Furt lepsi bejt Lojza, nez vymastenej kokot, kterej neni schopnej obhajit jedinej svuj nazor, ale metat ho neustale lidem do xichtu to joooo). | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (DC) RP (27.5.2015 16:30) | reagovat | |
Lojzo, ty seš prostě Lojza. Přečti si, co jsem napsal 26.5.2015 20:28 Svůj ke svému. Vol vola | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (Alois Matzelsberger) RP (27.5.2015 15:01) | reagovat | |
"Není to spíš chyba těch pracovníků úřadu, kteří tohle kryli?" tyvole DC mira tvy kryplovitosti me neustale prekvapuje. Takze ja treba nekoho okradu a uvidime u toho policajt, ale necha to bejt. Parada jsem z obliga! Za tu kradez muze "spis" ten policajt! Fakt logika toto. A jeste ta drzost, ze prej nemaj chodit volit. Od ted volim Vandase kdyz vidim jak extremni je demence lidi z druhyho polu. Ani ten Vandas nerika takovy sracky jako ty. A proc si asi myslis, ze je ten urad kryl? Ma vubec mozek? | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (Boobaloo) (27.5.2015 14:24) | reagovat | |
Jasně. Není to vůbec ani trochu demagogie hrající na city lidí, vyráběná pseudonacisty. Jediné, co je na tom smutné je, že to zjevně funguje | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (DC) RP (27.5.2015 12:23) | reagovat | |
Stovky gangů znásilňující statisíce dětí? | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (izak) RP (27.5.2015 12:08) | reagovat | |
Ten obrazek je 100% pravdivy, tohle reaguje na skutecny pribeh, kdy muslimove znasilnovali tisice deti (jen jeden gang, tech gangu jsou stovky) a jedini kteri byli sikanovani byly rodice a ti co na to upozornovali. Z vystretrovani pak vyslo naujevo, ze police i urady o tom vedely, ale slo jim o jejich hlasi a bali se rasizmu ... | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (Boobaloo) (27.5.2015 9:25) | reagovat | |
Nevím co je smutnější. Jestli demagogie tohohle obrázku, nebo fakt, že má 67+ a jen 10-.. | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (DC) RP (26.5.2015 20:28) | reagovat | |
O vině pachatelů se snad ani bavit nemusíme, ne? To beru jako samozřejmost. Pachatel je člověk, kterej to spáchal, takže mu to bylo dokázaný. O čem se vlastně bavíme? | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (Madox) RP (26.5.2015 18:50) | reagovat | |
DC: kde jsem psal, že jsou v tom úřady nevinně? vím že máš problémy s chápáním to už si tady dokázal nespočet krát ale alespoň číst by ses mohl naučit. A si jim podobní tím, že vinu hledáš vždy v první řadě u majority jako v tom kdo se těchto skutků dopouští. | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (DC) RP (26.5.2015 16:53) | reagovat | |
Aha, takže když to věděli (třeba od začátku) a nic s tim nedělali, tak jsou nevinný? Kdepak. Maj stejnej podíl jako ti, co to dělali. A pověz mi...jak jsem těm lidem podobnej? | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (Madox) RP (26.5.2015 15:46) | reagovat | |
DC napsal: "Není to spíš chyba těch pracovníků úřadu, kteří tohle kryli? " toto může napsat pouze naprostý kretén nebo islámem zmagorené hovado. Ne, není to chyba SPÍŠE pracovníků ale v první řadě je to chyba hovád (tobě podobných) kteří tyto činy páchali a až následně je možné bavit se o části viny na straně úřadů. | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (DC) RP (26.5.2015 7:20) | reagovat | |
Odhalilo se několik vietnamských pěstíren marihuany -> vietnamci jsou drogový bossové -> všichni vietnamci prodávaj drogy -> neodváděj daně z ničeho -> musíme je odtud okamžitě vyhnat, jsou to zmrdi. Přesně tak to na mě působí. | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (DC) RP (26.5.2015 7:16) | reagovat | |
Není to spíš chyba těch pracovníků úřadu, kteří tohle kryli? Jinak v takovym Íránu je za výrobu, pašování nebo distribuci drog, stejně jako za pedofilii provaz Zločineckej gang Pakistánců něco udělal? Všichni muslimové jsou zmrdi!!! No není to absurdní? Je to absurdní. Vypijte si čajík a zamyslete se nad tim. A hlavně....NECHOĎTE K VOLBÁM. Stejně hodíte hlas nějakem dementům. Díky. | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (Uwe Filter) (26.5.2015 1:37) | reagovat | |
To je jedno. Stejně tady v čechistánu lidi neudělají reálně nic. Je tady jen spousta tupolebců a vypasených prasat které se stejně nedokážou domluvit (nechci tím urazit ynteligenci jež je se sebou a svými bližními spokojena, případně lidi co fakt pro společnost něco dělají). Nedělali ani v minulosti a věřím, že kdyby náhodou došlo na obsazení státu ručníkářema, tak spousta z nich začne klečet na koberci. Deal with it | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (LemonFR) RP (25.5.2015 19:47) | reagovat | |
Vietnamci prišli na SR a do ČR, makali jak diví, vypracovali sa sami bez vyciciavania štátu, kúpili si nehnuteľnosti, vystavali podniky. Cigáni, či už naši alebo importovaní, sú len gib, gib, gib. | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (Bobsik) RP (25.5.2015 19:29) | reagovat | |
sračky | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (Dommy73) RP (25.5.2015 19:02) | reagovat | |
To pak ty vietnamský děcka vypadají kurevsky staře, pokud ti rodiče tu už pár let nejsou. | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (mrkev) RP (25.5.2015 18:39) | reagovat | |
@neutron To je zas argument jak noha... Nemají, ale jejich rodiče tady nejsou pár let a neexistuje tady o nich všeobecně negativní mínění... | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (original neutron) (25.5.2015 18:26) | reagovat | |
mrkve, co je to za kecy, vietnamský děcka nemaj problém v komunitách bílejch, čim to asi je... A to se taky nadává na vietnamce a jejich nekalé obchodní praktiky... | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (mrkev) RP (25.5.2015 18:10) | reagovat | |
@Tom111 Tak počkat. Muslimáci se procentuálně podílí na znásilnění víc. Je to hlavně tím, že mají díky původu blbě nastavený morální kompas (žena je méněcenná). Právě to je třeba spravit a naučit mladou generaci myslet za sebe... Obrázky jako tenhle pak jsou kontraproduktivní, protože právě tyhle íčoviny rozdělují společnost a snižují ochotu mladých z min. komunit naslouchat rozumu... | ||
|
||
Obrázek 'It is very true. . . ' (Ja01) (25.5.2015 18:05) | reagovat | |
viac pre kretenov ako tom111 tu http://sk.metapedia.org/wiki/Rasa_a_kriminalita | ||
|