Odebírat | ||
Obrázek 'That Awesome Momentt' (Brujos) RP (6.6.2015 9:09) | reagovat | |
fffffffffffffuuuuuuuu - ako si tak veľký kok*t, že to už ani nieje možné, prečítaj si toto [odkaz] , teda Tvojou logikou, je to ich vec, čo mu robili a teda sa nemá nikto právo starať o to dieťa? keby si stál u mňa tak dostaneš facku za tie p*čoviny čo hovoríš a akože na roumingu nenadávam, Ty si ma tak rozpálil, že proste z Teba nemožem ... | ||
|
||
Obrázek 'That Awesome Momentt' (anonymousse) RP (5.6.2015 21:50) | reagovat | |
ffffuuuuuu: ty ses nikdy neučil racionalitu a argumentaci, co? | ||
|
||
Obrázek 'That Awesome Momentt' (x14) RP (5.6.2015 19:48) | reagovat | |
fffffffffffffuuuuuuuu: omg, v tom není žádná logika | ||
|
||
Obrázek 'That Awesome Momentt' (fffffffffffffuuuuuuuu) (5.6.2015 17:16) | reagovat | |
...+x14: OK, vaše argumenty zní rozumně. Tím pádem mi říkáte, že já jako cizí člověk můžu kecat do vašich dětí? Např. co si mají oblékat, kam nesmí chodit, co a jak mají dělat? A pokud mě neposlechnete, tak co? Bude to argumentační postup hastroš, který aplikujete vy. Kecy o pedofilech si nechte, protože o tom to není. Vám se nelíbí jak někdo vychovává svoje dítě. A mě se nelíbí jak vy vychováváte vaše. A pokud děti nemáte, váš argument má nulovou hodnotu | ||
|
||
Obrázek 'That Awesome Momentt' (KMA) (5.6.2015 14:42) | reagovat | |
jeji matku bych nechal jebat stadem hrebcu dokud by si neuvedomila jak velka pica je... ono by to slo tak nejak ruka v ruce | ||
|
||
Obrázek 'That Awesome Momentt' (Sandokan) (5.6.2015 11:01) | reagovat | |
na tohle prave pedalove davaj minus - ne? | ||
|
||
Obrázek 'That Awesome Momentt' (HonzaRez) RP (5.6.2015 8:54) | reagovat | |
Kolik je tady vlastně pedálů, co dali plus...? | ||
|
||
Obrázek 'That Awesome Momentt' (bakuloupogulach) RP (4.6.2015 21:30) | reagovat | |
ale jebe jak 9ročná (Mohamed Nasralláh Ibn ISIS) | ||
|
||
Obrázek 'That Awesome Momentt' (x14) RP (4.6.2015 20:44) | reagovat | |
fffffffffffffuuuuuuuu: aneb klidně si to děcko vykuchejte... není moje => nemá žádné zastání ?? | ||
|
||
Obrázek 'That Awesome Momentt' (PaulZy) RP (4.6.2015 18:16) | reagovat | |
Chucky v sukni. | ||
|
||
Obrázek 'That Awesome Momentt' (filias) RP (4.6.2015 17:28) | reagovat | |
Tohle na mě vykouknout naživo, tak se leknu. | ||
|
||
Obrázek 'That Awesome Momentt' (Vincenzo) RP (4.6.2015 15:40) | reagovat | |
@Brujos: Ak je ten screenshot z Toddlers & Tiaras, pozri si niekedy matky tých detí. Vyžraté matróny s tromi bradami a kopou nesplnených snov. | ||
|
||
Obrázek 'That Awesome Momentt' (cockroach) RP (4.6.2015 15:00) | reagovat | |
Počkať, počkať....a pedofili si nemôžu zneužívať svoje deti? | ||
|
||
Obrázek 'That Awesome Momentt' (...) (4.6.2015 14:38) | reagovat | |
@fffffffffffffuuuuuuuu, povedat, ze su to ich deti, tak nech sa im nik neserie do ich blbej vychovy, je ako povedat, ze pedofili si mozu zneuzivat svoje deti, lebo su ich a nikomu inemu do toho nic nie je. | ||
|
||
Obrázek 'That Awesome Momentt' (Josef Fritzl) (4.6.2015 13:11) | reagovat | |
15/10 would bang | ||
|
||
Obrázek 'That Awesome Momentt' (Zakrak) (4.6.2015 13:01) | reagovat | |
Posledních pár vteřin klipu vystihuje vše. https://www.youtube.com/watch?v=0Sq9KvGnUhc | ||
|
||
Obrázek 'That Awesome Momentt' (fffffffffffffuuuuuuuu) (4.6.2015 11:48) | reagovat | |
Brujos: podle mě je pěkně nechutné, když se někdo sere do věcí do kterých mu nic není. Osobně mi jsou podobné dětské soutěže proti srsti, ale nejsou to moje děti, nikam je neposílám,..... A do cizích dětí se prostě neseru. Nic mi do toho není. Takže ať si oni dělají co chtějí, sice to jsou možná špatné matky, ale nikdo cizí nemá nárok se jim do toho srát | ||
|
||
Obrázek 'That Awesome Momentt' (Brujos) RP (4.6.2015 11:03) | reagovat | |
tak toto, je pekne nechutné, toto už takmer hraničí so zneužívaním detí ... dieťa sa má hrať a nie líčiť, stáť na prehliadkových mólach ... a nehovorte mi, že to tie deti chcú, niektoté určite budú hovoriť, že to chcú, ale len preto, pretože ich rodičia k tomu vedú a chcú im spraviť radosť ... dieťa to v hlave ešte nemá zrovnané ... | ||
|