Odebírat | ||
Obrázek 'chyby' (bar) (11.7.2015 0:01) | reagovat | |
co je to za skolu,kdyz tam jsou e a f.. u nas a,b, c a cau | ||
|
||
Obrázek 'chyby' (Abdul_Hasan) RP (10.7.2015 12:26) | reagovat | |
Duky: u nás to někteří brali v potaz v případě, že to bylo mezi E a F... Samozřejmě v případě, že tomu předcházel nějaký monstrózní vzorec, ne něco na úrovní obsahu kruhu... | ||
|
||
Obrázek 'chyby' (Duky) RP (10.7.2015 0:31) | reagovat | |
Za celé svoje VŠ studium jsem zatím nepotkal jediného profesora, kterej by škrtlej výsledek bral jakkoliv v potaz. | ||
|
||
Obrázek 'chyby' (gumba) (9.7.2015 22:01) | reagovat | |
@anonymousse: jak nejste jisty? o radek vys jsou dosazeny cisla, kdyz je nadatlis do kalkulacky, tak mas jeden vysledek | ||
|
||
Obrázek 'chyby' (anonymousse) RP (9.7.2015 21:28) | reagovat | |
někdy se ten první způsob vyplatí, když si nejste jistý, která ze dvou variant je správná. když není učitel kokot, tak vám to uzná | ||
|
||
Obrázek 'chyby' (Abdul_Hasan) RP (9.7.2015 9:56) | reagovat | |
Pružnost a pevnost... Ach, jak já su rád že už to mám za sebou... | ||
|
||
Obrázek 'chyby' (Jethro) RP (9.7.2015 8:19) | reagovat | |
Připíšu nulu a čárku, a původní čárku spojím s jedničkou | ||
|
||
Obrázek 'chyby' (Ravise (líný)) (9.7.2015 0:47) | reagovat | |
Připíšu nulu a čárku, škrtnu čárku? | ||
|
||
Obrázek 'chyby' (Moonsin) RP (9.7.2015 0:25) | reagovat | |
Rozšířený je spíš tvůj konečník. Je to zobecněný Hookeův zákon, pro nějakou tlakovou nádobu asik. | ||
|
||
Obrázek 'chyby' (21) (9.7.2015 0:13) | reagovat | |
vy ste fakt nerdi | ||
|
||
Obrázek 'chyby' (Koba) (8.7.2015 23:52) | reagovat | |
Ano. Konkrétně je tam rozšířený Hookův zákon. | ||
|
||
Obrázek 'chyby' (socket) RP (8.7.2015 23:27) | reagovat | |
jo, a na obrazku je vypocet predlzenia (skratenia?) prvku pod tlakom (tahom?) | ||
|
||
Obrázek 'chyby' (socket) RP (8.7.2015 23:26) | reagovat | |
aktivne vyuzivam obidva sposoby, podla pedagoga a picoviny ktoru som urobil | ||
|