Odebírat | ||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (mrkev) RP (12.8.2015 18:57) | reagovat | |
Předpokládám že tady popisuješ vlastní záliby, jinak netuším na co narážíš... Nazvat Tóru mírumilovnou je pak taková kravina, že to až fyzicky bolí, jak píšu radši si to přečti. Alespoň jednou... Mimochodem, když se tady bavíme tak abstraktně, co najdeš v Koránu co v SZ není buď úplně stejně špatně, nebo přinejmenším obdobně? | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (nortuen) (12.8.2015 18:20) | reagovat | |
Mrkve, ty yntelygente, sám ses nachytal na dildu, korán ani hadithy nemáš naštudované a už bys srovnával s tak mírumilovnou knihou, kterou Tora bezpochyby je... Chlapče ještě se musíš hodně co učit než se z tebe stane mistr přes anální kuličky... | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (mrkev) RP (12.8.2015 10:06) | reagovat | |
@nortuen Čoveče ty jsi hrozně vtipný člověk Já to četl (Bibli celou, z Koránu zatím jen menší kus) a vím o čem mluvím - narozdíl od tebe ty komiku. Z toho co píšeš je úplně jasné, že si tady cucáš blbosti z prstu a tu tvoji "Knihu" se ani neobtěžuješ otevřít. Netuším co to zas meleš o nějakých kolících, ale ty by sis z té tvojí řitě měl vytáhnout hlavu, protože ji tam máš zaraženou po krk... | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (tsL) RP (12.8.2015 9:26) | reagovat | |
...when he met the shield-maiden Matilda, who said... | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (nortuen) (12.8.2015 8:38) | reagovat | |
Ale no tak mrkve, to myslíš opravdu vážně? Vyndej si ze zádele alespoň na chvíli ten anální kolík. Tora - vztahující se pouze na židovský národ a Canaan, tedy smlouva s Hospodinem = pro tebe jednoduše "Co mi neni rovno, potom je mi hovno" vs Mohamed a jeho perverze jak Tory, tak Nového zákona s expanzivní politikou jsou opravdu podobné jak vejce vejci. Tora je vcelku nenásilná, narozdíl od koránu a to stojí za to přečíst nějaké hadithy, tam jsou teprve perličky. Však následky jsou dnes vidět všude kolem. | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (mrkev) RP (12.8.2015 4:50) | reagovat | |
@mastaba95 Co ti na to řeknu? Že si pěkné tele... Karikatury k umírání ani k terorismu nevedou, k terorismu vede indoktrinace a kombinace dalších vlivů, k umírání pak terorismus oboje bude i bez karikatur... Naopak i jejich pomocí se naše společnost dostala tam kde je, v takovém 18 století by tě za ně pověsili i tady... | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (mrkev) RP (12.8.2015 4:46) | reagovat | |
@nortuen Samozřejmě. Něco si o tom přečti - a nemusíš šahat ani po extrému, stačí normální teologii. Většina NZ byla sepsána desítky let po tom kdy údajně žil Ježíš; jestli na základě svědectví přímých účastníků je opravdu těžko říct. Jinak opět a znovu si mimo až to bolí. Mohamed se nechal Tórou inspirovat zhusta a oboje jsou to knihy plné nenávisti, vraždění co hlásají rasovou nadřazenost.... | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (nortuen) (12.8.2015 0:39) | reagovat | |
Mrkve: Tora a Korán k sobě zdaleka nemají blízko, opak je pravdou. A ono "Toto je smlouva nová a věčná, to konejte na mou památku" je nějaká otřepaná fráze z Říma, že... | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (avan) RP (11.8.2015 23:58) | reagovat | |
sa nejako uz opakujes ne? | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (mastaba95) RP (11.8.2015 22:52) | reagovat | |
@Toztak: Krasne jsi to ze sebe vyblil. Smekam nad tvoji tvorbou a nebudu se poustet do diskuse s tebou, protoze jak rika moje babicka: "Nehadej se s debilem, ptz si ostatni budou myslet, ze ses debil taky." Takze ti jen zopakuji muj uhel pohledu, ze kresleni a zverejnovani, ac pravdivych karikatur na ucet islamu, vede k tomu, ze nekde vzdyky umre nekdo, kdo mel holt smulu, protoze to nasralo nakyho pepika z vychodu, jehoz maminka uz stihla zapustit koreny v evrope. A co tim ziskas? Nic.... | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (Zehlici_prkno) RP (11.8.2015 22:18) | reagovat | |
peknej obrazek. Dokud to jde drzme se ho, pak uz bude pozde a jen tezko budem detem vysvetlovat, proc sme drepeli na prdeli a delali hovno pro vyhnani cizy invaze parazitujici kultury | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (isko) (11.8.2015 22:00) | reagovat | |
nabozenstva celkovo su picovina....nehovoriim o viere ako takej...kazdy v nieco veri aj ja verim, ale neverim ani v džízsa ani v mohamada ani v krišnu...casom som si vytvoril svoju predstavu ako to tu asi funguje a ako to asi cele bolo a nepotrebujem k tomu x tisic rokov staru story, staci mat otvorene oci...ludia dokazu neuveritelne veci..boli by sme skurvene dalej keby sa neriesili kokotiny.. | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (O_o) RP (11.8.2015 20:51) | reagovat | |
sorry nechal som sa uniest | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (Brumlin) (11.8.2015 20:50) | reagovat | |
O_o: někdy si přečti, budeš se asi dost divit | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (O_o) RP (11.8.2015 20:48) | reagovat | |
@Dr.Strange: prosimTa chod nakrmit mlade telata... | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (Dr.Str.) RP (11.8.2015 20:42) | reagovat | |
O_o jasně, jenom se tam píše o vyhlazování druhých, ale bez nenávisti | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (O_o) RP (11.8.2015 20:17) | reagovat | |
@mrkev: nikde v biblii sa nepise o nenavisti voci druhym!! na rozdiel voci koranu.. | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (mrkev) RP (11.8.2015 20:16) | reagovat | |
Netuším co to meleš, ale já psal že SZ a Korán k sobě mají blízko. NZ vznikl prakticky celý v Římě a SZ se nezříká. | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (nortuen) (11.8.2015 19:51) | reagovat | |
Mrkve: Ale notak, to že máš homosexuální sklony, ještě neznamená, že Nový Zákon - tedy křesťanství je špatné... Mimochodem valná většina uprchlíků muslimové samozřejmě jsou a jak to vypadá v detenčních centrech - musejí přesouvat ty pravé uprchlíky, vesměs křesťany, aby jim nebylo ublíženo... | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (nortuen) (11.8.2015 19:44) | reagovat | |
Já bych se do toho s dovolením vložil. Vzhledem k mým zkušenostem s normálníma muslimama musím konstatovat, že v průměru 4 z 5 souhlasili s tím, když muslimský radikál ve Francii povraždil několik židů, mezi nima i malou holčičku. Vesměs následovala hláška, že je to odplata za palestinu... Každopádně když jsme s ferdama jeli v dodávce a těsně nás NEstavěli poliši, po jejich bujarém řevu "alahu akbar" se moje "haleluja" nesetkalo příliš s pochopením, následovali kyselé xichty a mumlání bubátštinou... | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (mrkev) RP (11.8.2015 19:10) | reagovat | |
Zase mícháte páté přes deváté. Provokace a kritika (lépe konstruktivní) je třeba jako sůl. Teroristi se nezastaví a jak se říká, "kdo chce psa bít, hůl vždy najde", dneska se jim nelíbí karikatury, zítra to že tady můžou jejich ženy řídit auto a chodit do školy. Něco jiného jsou ale uprchlíci, z nichž mnozí ani nejsou muslimové nebo často jsou a utíkají před radikály. Když se srovná Bible a Korán, jde prakticky o stejnou tisíce let zaostalou mentalitu. Korán jen nemá NZ. | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (O_o) RP (11.8.2015 19:00) | reagovat | |
@sajo.. ty musis mat strasne slaby rozhlad ked ti nieco hovori - ze poriesit syriu... radsej pozdravuj maminku | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (mrkev) RP (11.8.2015 18:59) | reagovat | |
@Pivo Já bych se přidal. Jinak i tak mám problém s tím, že tohle by mělo někoho podněcovat k nenávisti... | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (sajo) (11.8.2015 18:36) | reagovat | |
Na tradicie, kulturu, myslienky a idealy ti sere pes, za 20 rokov to bude znamenat nieco ine alebo nic, ci chces ci nie, s Achmedom aj bez. Tu ide kto z koho... ale nieco mi hovori ze ak by sa poriesila Syria (a mozno Mali) tak problem sam zanikne, a tych par dalsich chudakov spokojne mozme poslat domov ze ojebavaju | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (toztak) (11.8.2015 18:35) | reagovat | |
2:mastaba95: Preventivne si narvi dvacetikorunu do prdele a vsude s ni chod ty ustrasenej ubozacku. Takovyhle dementi co furt nekam ustupovali barbarum zavinili soucasny tristni stav v nekterych mestech zapadni evropy. Svedsko bude do 30let v rozkladu. Kdyz tenhle multikulti krach lidi vidi, je jasne, ze budou ostre proti. Je na case se pridat k Obrtelove domobrane..bude se to jednou hodit. | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (avan) RP (11.8.2015 18:26) | reagovat | |
Rozumiem, vyfakovat sa na slobodu slova, prijat podmienky teroristov a dalej chvilu krasne zit. Len tak zahodit tradicie, kulturu, myslienky a idealy za ktore tu este nedavno popravovali ludi napr v justicnych vrazdach, to je ta prava odvaha. Go for it. | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (mastaba95) RP (11.8.2015 18:21) | reagovat | |
@O_o Reknu to jen potichu, ale na konspiracnich teoriich taky neco bude. Dneska uz se moc veci nedeje jen tak nahodou. Ale kdo to teda potom vsechno planuje? Ze by Putinuv otec s Obamovym synem? | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (mastaba95) RP (11.8.2015 18:14) | reagovat | |
@Avan Tak bych ti jeste rad jednou zjednodusil, to co jsem mel na mysli Karikatura muslima - nastvany muslim - umira clovek, kterej mel proste smulu, ze nezustal ten den doma. Tecka. | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (mastaba95) RP (11.8.2015 18:07) | reagovat | |
@Avan Tvuj styl diskuse mi dot pripomina ceskou politickou scenu. Nekdo mluvi pul hodiny, pak z toho media vezmou pet sekund slov, ktery jsou samozrejme v neprospech mluvciho a skandal je na svete. Bohuzel jsem nikde nezminil, aby ses rozhod na zaklade te vety, kterou jsi pouzil jako hlavni kostru tveho komentare. Jen jsem chtel zduraznit, ze v cechach zatim nemame zadne zkusenosti s teroristickymi utoky, proto kazdej mele hubou jak o zavod jak by s tim zatocil. | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (Fadol Židler) (11.8.2015 18:05) | reagovat | |
Živý obraz: pragermánská blondýna (s tykadly a obrovskou zarostlou pičou) právě sděluje Slovanům, že odteď se u nich prasata nejí, protože patří do Turecka. Čeští prasožrouti nato vymírají a Evropa si připíná odznáček „Je suis knedlovepř“. | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (O_o) RP (11.8.2015 18:03) | reagovat | |
@mastaba: a teraz si uvedom ze to je vsetko naplanovane..nechcem rozputavat konspiracne reci.. ale ludia zamyslite sa nad touto dobou, resp. porovnajte stavy teraz a po skonceni rozpadu SSSR.. myslim ze vtedy bol vzcsi klud.. vyjebani reptiliani.. ale fakt.. | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (mastaba95) RP (11.8.2015 17:57) | reagovat | |
@O_o V tom pripade se mame jeste hodne co ucit od vychodnich sousedu. Neni to vubec spatnej napad. Akorat v evrope se tomu rika rasismus | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (avan) RP (11.8.2015 17:50) | reagovat | |
Tak mne bolo vytknute prilis vela emocii, a ty mi napises ze sa mam rozhodovat podla tohto: "kdyby mezi obetmi byl nekdo z tvoji rodiny". Jasne, ze keby sa ma to tykalo osobne rozhodoval by som sa uplne inak, asi neracionalne. Preto ma byt justicny aparat nezavisly. Este napis nieco v style: "ak by to malo zachranit len jediny ludsky zivot ...", to bude dokonale. | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (O_o) RP (11.8.2015 17:49) | reagovat | |
@mastaba95: ne ne praveze toto je, pokial viem tak specialita prave tejto krajiny, proste nenarodil si sa tam, tak pal do p**e!!, ja by som zaviedol podobne - mas raad islam, tak pal do >> tam kde ho ucitevaju.. | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (lenka_vrabcova) RP (11.8.2015 17:45) | reagovat | |
Vincenzo: nevím, proč na mě reaguješ, já neřeším imigranti/neimingranti ale tlučhubové/teroristi, to jsou dvě odlišná témata | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (Vincenzo) RP (11.8.2015 17:39) | reagovat | |
@lenka_vrabcova: Ďalšia multikulti slniečkárka? Ak príde Čech / Slovák do zahraničia je jasné, že sa tam nebude správať ako kokot a bude sa snažiť rešpektovať zákony danej krajiny. Prečo by teda mala akákoľvek krajina ustupovať moslimským imigrantom a skákať ako si oni pískajú? Imigrant - neimigrant, ak sa nechce prispôsobiť, nech sa vráti tam odkiaľ prišiel. | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (mastaba95) RP (11.8.2015 17:27) | reagovat | |
@Avan Tak budem kreslit obrazky, aby pak mohli ty dementi pozabijet lidi, ktery nemaj ani poneti vo co de a byli ve spatnej cas na spatnym miste. Jakoze revolta, nerespektujem pozadavky teroristu. Zajimal by me tvuj nazor, kdyby mezi obetmi byl nekdo z tvoji rodiny. Muzem byt radi, ze nas to tady zdaleka netyka, mozna proto ma kazdej plnou hubu kecu. | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (Pivo) RP (11.8.2015 17:24) | reagovat | |
Celá tahle diskuze je na piču. Máme zákony, které šíření nenávisti trestají. Byl bych okamžitě pro jejich zrušení, jenže kolik lidí se ke mě přidá? Když policie udělala razii v mešitě kvůli blbé knížce, tak se všichni radovali. A teď se diví, že policie vyšetřuje i někoho z opačné strany barikády. Fakt na piču tohle | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (mastaba95) RP (11.8.2015 17:19) | reagovat | |
@O_o Ono to tak da se rict funguje ve vsech statech. Pokud se chces stat obcanem, tak musis prinest nejake zkusenosti nebo vedomosti. Blby je, ze tohle je jen zacatek a myslim si, ze v dalsich letech bude chtit vic a vic cernejch bratru okusit vuni evropy. Hrnul bych je bagrem zpatky do oceanu. | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (avan) RP (11.8.2015 17:13) | reagovat | |
mozno ze tvoja pointa je napicu | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (mastaba95) RP (11.8.2015 17:03) | reagovat | |
@avan Good on you | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (avan) RP (11.8.2015 16:56) | reagovat | |
@mastaba95 ne, nechapu | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (O_o) RP (11.8.2015 16:56) | reagovat | |
Ja len nechapem jedno. SAE, Katar a im pribuzne BOHATE ISLAMSKE staty maju klud, lebo ich zakony nedovoluju stat sa obcanom ich krajiny (teda toto viem jedine o SAE..), musite sa tam narodit, inak nemate narok byt obcanom.. ja by som nieco podobnee viedol aj tu, a bol by klud.. apropo, ved preco ti cernoskovia, kedze su islamisiti, nebezia do islamistickych krajin - asi preto, ze to je zamer.. | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (mastaba95) RP (11.8.2015 16:54) | reagovat | |
To bylo pro pana avana | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (mastaba95) RP (11.8.2015 16:49) | reagovat | |
Hou hou...je videt, ze mas koule hochu. Vem si tricko s obrazkem mohameda jak sedi na bombe a jed na dovolenou do egypta. Chapes aspon tu pointu? | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (lenka_vrabcova) RP (11.8.2015 16:47) | reagovat | |
Píchat klackem do vosího hnízda, když nemáš možnost jak se proti vosám bránit, bych také pokrokem nenazvala. Nejhorší právě je, že tihle provokatéři si dělají živý štít z ostatních | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (Gandalf) (11.8.2015 16:45) | reagovat | |
Já souhlasím s tím, že nemám vnitřně potřebu nenávidět něco okolo sebe - Islám mi nevadí - terorismus ano. Uprchlíci mi nevadí - pokud se budou chovat podle našich zákonů.... Ale v moderní době pokud člověk nechce zabíjet všechny muslimy, tak není in.....prdelní doba, věru... Prej to není součástí naší kultůry - tak se běžte podívat na zámek v Lednici a možná Vás jedna z budov v zahradách překvapí....a ta národní hrdost - vedoucí postavení v rakovině konečníku je prostě nutný bránit, co? | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (avan) RP (11.8.2015 16:33) | reagovat | |
jo, takze vlastne respektovat podmienky teroristov zo strachu pred ich terorizmom - dobry pristup, sme pokrocili | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (Sr_Lobo) RP (11.8.2015 16:30) | reagovat | |
Jop to je smutny, ze to aspon nejde slusne, ale tak radsi to presunte do fora tam to aspon nebude tak bit do oci. | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (mastaba95) RP (11.8.2015 16:26) | reagovat | |
Tak budu asi prvni co souhlasi s Lenkou. Aspon jedinej koment, kterej se obesel beze slov pica, debilni, megablbapica, vymrdana pica, blb, atd. Abych to teda prevedl do nasi reci, tak mam pocit, ze se jen snazi rict, ze az ty dementi uvidej zas nejakej obrazek v novinach, ac vtipnej a vystiznej, nepujdou krouhnout toho kdo to nakreslil, ale postrilej nekde par lidi nekde ma verejnym miste, kterejm predtim udelaj prednasku jak se jim strasne spatne zije a ze ten svet je fakt nespravedlivej. | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (avan) RP (11.8.2015 15:41) | reagovat | |
ne ne, ja jej to uz neverim, tak megablbapica nemoze existovat | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (Šukahošiki) RP (11.8.2015 15:31) | reagovat | |
není ta piča _Mop_ nebo yeti ? | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (lenka_vrabcova) RP (11.8.2015 15:27) | reagovat | |
Sr_Lobo: já ti nevím, jestli bych mohla být označena za bojovnici - vždyť jsem tu jediná, kdo projevuje svůj názor absolutně bez emocí a kolem mě létají jen a pouze nadávky. Jak by k tomu přišla třeba Johanka z Arku? | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (avan) RP (11.8.2015 15:25) | reagovat | |
kup si nejake dildo preboha, fakt .. | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (Sr_Lobo) RP (11.8.2015 15:21) | reagovat | |
Prosimvas zalozte uz nekdo konecne profil na kiwipedii bojovnici dneska lence vrabcove, myslim ze tam opravdu chybi! | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (Gandalf) (11.8.2015 15:21) | reagovat | |
Oo: zeptej se sparťanskýho fandy, co si myslí o tej vykurvenej a zajebanej spartě a uvidíme se v motole, jů? | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (lenka_vrabcova) RP (11.8.2015 15:21) | reagovat | |
Když si tu takhle pročítám tu naši vyspělou západní kulturu, tak mě opravdu nenapadá jediný důvod k jejímu zachování | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (avan) RP (11.8.2015 15:18) | reagovat | |
To stejne nic nemeni na tom ze lenka je tlusta pica, ktoru nikto nechce pojebat ani zadarmo, tak dufam, ze ju vymrda aspon nejake moslimske prasa; "jo, litovat je nebudu..." jasne ze nebudes, lebo si vypatlane eurokomunisticke hovno, co chce zatvarat ludi za obrazok, ktory ich urazil, ... pica sprosta ach | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (Oo) RP (11.8.2015 15:16) | reagovat | |
Kopr: Přeči si korán blbe. A zeptej se někdy nějakýho "umírněnýho muslima" co si myslí o pedofilovi, vrahovi a dementovi jménem mohammed. | ||
|
||
Obrázek 'Jablonec Je Suis Charlie' (Gandalf) (11.8.2015 15:14) | reagovat | |
kopr: ale na NOVÉ říkali... ale na iDnesu psali... | ||
|