ČasProŽeny  |  ČasProBydlení  |  NeposlušnéTlapky  |  VipShow  |  MotorGuru  |  HobbyDeník  |  Pravda24  |  TechSvět  |  MyMuži  |  ByznysDeník





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Dvacetsedm:
   


Odebírat

Video 'Ateista ci agnostik' Video 'Ateista ci agnostik' (mrkevRP (9.9.2015 22:50) reagovat
@Dr.Rockso Naivní je právě proto, že reaguje na ty "myšlenkové postoje do kterých úplně nezapadá", když ateismus je jen o nevíře v boha. Není třeba tam přidávat něco co ten termín nepopisuje a už vůbec ne se tomu označení, kvůli tomu že tak někteří činí, stranit.

Video 'Ateista ci agnostik' Video 'Ateista ci agnostik' (Dr.RocksoRP (9.9.2015 20:10) reagovat
Taky to přirovnání s černochem je blbost. Tu nálepku nechce, protože vyjadřuje myšlenkové postoje, do kterých úplně nezapadá, zatímco o tom, že je černoch není pochyb. Co má kdo asociované s černochem je něco jiného..

Video 'Ateista ci agnostik' Video 'Ateista ci agnostik' (Dr.RocksoRP (9.9.2015 20:05) reagovat
Dal jsem to do půlky, rozmazáváte tam plno zbytečnejch věcí a já opravdu nemám v úmyslu studovat tyhle kokotiny, abych si to ověřil. Důkaz pro žádného boha ani duši neni a to mi stačí. Další postoje jsou tvořeny tím, jaké má víra následky. Popravdě jsem se s tebou nechtěl přít a ani jsem si nevšiml, že jsi ten první komentář psal ty. Pořád ale nechápu, co ti přijde naivní :D

Video 'Ateista ci agnostik' Video 'Ateista ci agnostik' (ColomboRP (8.9.2015 22:21) reagovat
mrkev: Jo, teistických ateistů bude velmi velmi málo. A k agnosticismu se hlásí dost lidí i tady, aniž by šlo o nálepku. Jde spíš o latentní věřící. Chápu, že v zahraničí může být situace jiná. Ostatně, v USA je ateista horší jak pedofil.

Video 'Ateista ci agnostik' Video 'Ateista ci agnostik' (ColomboRP (8.9.2015 22:19) reagovat
Dr.Rockso: No, nevím jak ty, ale já dělám vědu. Zkus si co jsme s Mrkví napsali přečíst ještě jednou. Snad to pochopíš. A jestli ne, tak znova. A pak třeba zformulovat nějaký protiargument. Když trváš na tom "vědeckém" přístupu, jistě nás s ním dokážeš konfrontovat a vysvětlit nám, kde děláme chybu.

Video 'Ateista ci agnostik' Video 'Ateista ci agnostik' (mrkevRP (8.9.2015 20:20) reagovat
@Dr.Rockso Vůbec nevím co si tím chtěl říct. Neil říká že v boha nevéří, je tedy ateista. Taky ale říká, že není ateista, což je tedy zjevně lež; no a proč by takový člověk lhal? Jednou z (hodně pravděpodobných) možností je právě zmíněný negativní pohled který na to označení v USA běžně mají nebo ta naivita.

Video 'Ateista ci agnostik' Video 'Ateista ci agnostik' (Dr.RocksoRP (8.9.2015 16:20) reagovat
jdi do píče s náboženským přístupem.. prej věda, to jo, děláte tady šílenou vědu, žejo? Křivé slovo je snad nějaká věda? Ne, je to jenom urážka, kterou tady nechci vidět. Jakoukoliv vědeckou konfrontaci Neilových výroků vítám! Samotný komentář "naivní" mi přijde jako křivé slovo..

Video 'Ateista ci agnostik' Video 'Ateista ci agnostik' (mrkevRP (8.9.2015 4:31) reagovat
@Colombo Věřící si často představují spoustu věcí, a spoustu z těch věcí úplně špatně. Těch teistických ateistů podle tvé definice IMHO moc nebude, jedině lidi bez informací a bez zájmu, kteří tedy ani nemůžou mít pádné důvody. Agnostik je nálepka oblíbená hlavně v zahraničí, kde je ateista skoro nadávka. Lidi co se náboženstvím trochu zabývali a nevěří a přesto trvají právě tady na té nálepce se většinou za ten ateismus stydí, pak je otázka jestli je škatulkovat podle toho v co (ne)věří či kam se sami cpou

Video 'Ateista ci agnostik' Video 'Ateista ci agnostik' (ColomboRP (8.9.2015 1:47) reagovat
Hromada agnostiků je někde mezi. Nechápou princip konzistentního uvažování, tváří se inteligentně, věří, že něco je, ale ví, že nemají dost důkazů. Určitě by se tam našlo nějaké dobré kategorizování. Zkrátka, jsou nekonzistentní v uvažování nad existencí jevů. Navíc spousta z nich je dost toxických vůči atheistům a je tam dost i souhra s věřícími, co sem zpozoroval (biased, anecdotal evidence). Zjevně, mezi agnostikem, agnostickým ateismem a gnostickým ateismem jsou propastné rozdíly. Ignorovat to...

Video 'Ateista ci agnostik' Video 'Ateista ci agnostik' (ColomboRP (8.9.2015 1:43) reagovat
mrkev: Zjevně nestačí. "teistický ateista" je defacto oxymoron, ale takhle si běžně věřící atheistu představují. A klidně by nějaký mohl být. Má to blízko gnostickému atheismu, ale neřekl bych, že je to totéž. Gnostický ateismus je pak "vědění". Takových ateistů je více. Přesvedčení, že bůh neni. Není tam ale ta rafinovanost důvodů. pak máme agnostického ateistu, toho jsem již zmínil. To bych řekl, že je velká část těch, kteří se o to zajímají. No a agnostik je někdo, kdo je podle mého srab.

Video 'Ateista ci agnostik' Video 'Ateista ci agnostik' (mrkevRP (7.9.2015 19:29) reagovat
@Colombo "teistický ateista" je oxymoron a v podstatě nesmysl. Když už tak gnostický ateista, tedy člověk který opravdu věří, že bůh není. Používat pro běžného ateistu spojení agnostický je IMHO nevhodné, protože tím to označení agnostik ztrácí důležitost. Já nejsem příliš agnostik ohledně bludiček upírů a ani duchů zemřelých, smysl toho označení vidím opravdu jen u těch lidí kteří to mají, jak píšeš 50/50; proč tedy nezůstat jen u toho ateismu, což stačí...

Video 'Ateista ci agnostik' Video 'Ateista ci agnostik' (mrkevRP (7.9.2015 19:20) reagovat
@Colombo Ono záleží kterou definici vytáhneš. Podle jedné z původních definic je opravdu agnostik člověk který tvrdí, že na tu otázku nelze najít odpověď a proto není důležitá. Je pravda, že tu nálepku častěji používají lidé kteří nejsou rozhodnutí, případně neví. To důležité je, že agnostik řeší míru znalostí, ateista pak víru v boha(y).

Video 'Ateista ci agnostik' Video 'Ateista ci agnostik' (Šak sa dosmejete!) (7.9.2015 0:38) reagovat
Pedikateista: JEBEMBOHA! (evanjelium podľa majstra Meliška)

Video 'Ateista ci agnostik' Video 'Ateista ci agnostik' (ColomboRP (6.9.2015 21:59) reagovat
Jediný rozdíl mezi agnostikem a ateistickým agnostikem je ten, že ateistický agnostik je konzistentní z hlediska všech věcí, ke kterým nemá dostatek důkazů (respektive, k otázce boha) a považuje boha za stejný problém, jako existenci mimozemšťanů, jednorožců, elfů a atlantidy.

Video 'Ateista ci agnostik' Video 'Ateista ci agnostik' (ColomboRP (6.9.2015 21:58) reagovat
mrkev: Nemáš pravdu. Apateista tvrdí, že ta otázka není důležité (respektive, že ho to nezajímá). Agnostik tvrdí, že to neví (a většinou implikuje, že je to tak 50/50). A máš taky širokou škálu ateistů. Od jakýchsi teistických ateistů, kteří věří, že bůh není (věří z definice náboženské víry, ne odůvodněného přesvědčení) po gnostické ateisty, kteří ví, že bůh není. Ale těch je menšina. Většina ateistů je agnostických ateistů, nevěří, že bůh je, na základě nedostatku důkazů.

Video 'Ateista ci agnostik' Video 'Ateista ci agnostik' (mrkevRP (6.9.2015 20:52) reagovat
@Colombo Nevím co se divíš, my dva souhlasíme ve většině věcí, co jsem si zatím všiml...

Video 'Ateista ci agnostik' Video 'Ateista ci agnostik' (mrkevRP (6.9.2015 20:48) reagovat
@Tiktak Když neznáš definici, tak se alespoň netvař že ji znaš... Agnostik tvrdí, že ta otázka není důležitá. Ateista v žádného boha nevěří. Jsou to dvě škatule pro dvě odlišné věci a Tysone spadá do obou. "Ateista věří že není v co věřit" je hloupost kterou sis sám vymyslel (případně od někoho opakuješ), ale pořád je ta věta nepravdivá.

Video 'Ateista ci agnostik' Video 'Ateista ci agnostik' (Tiktak) (6.9.2015 15:15) reagovat
Colombo: Však ti dávám za pravdu. Dle té definice jsou ateisté úplně všichni, tudíž je ateistou i ten týpek na videu. Je to logické a máš s tím naprostou pravdu.

Video 'Ateista ci agnostik' Video 'Ateista ci agnostik' (ColomboRP (6.9.2015 13:34) reagovat
Tiktak: O_O Wat? Tohle je skutečně "Jeden o voze, druhý o koze". Prostě, pro začátek si nastuduj typy ateismu. To, co tvrdíš "ateista věří, že není v co věřit" je nějaká zvláštní forma teistického ateisty. (tedy, ono to záleží od toho, jak definuješ víru). Ale "kdo nevyznává konkrétní víru je ateista" je defacto validní definice, tímto způsobem byl v minulosti pojem "ateismus", tedy a-theos, bez boha; běžně používán. Od starověkého řecka, křesťanství, islámu...

Video 'Ateista ci agnostik' Video 'Ateista ci agnostik' (Tiktak) (6.9.2015 10:35) reagovat
Colombo: Jestli to chceš hnát tím směrem, že všichni lidi, kteří nevyznávají tvou konkrétní víru jsou ateisté, tak ano: pro většinu lidí je většina lidí ateisty. (tuším, že žádné konkrétní náboženství nemá 4 miliardy následovníků) Vzdávám se, to je jeden o voze, druhý o koze.

Video 'Ateista ci agnostik' Video 'Ateista ci agnostik' (MemRP (6.9.2015 9:04) reagovat
ad ateista - chyba je už v samotném jazyce, který pak ovlivňuje i myšlení. Jsou lidé, kteří věří v různé náhodné věci (v každé části světa jiné, ale to je nijak netrápí), to jsou teisté. A pak jsou prostě ostatní lidé. Proč je nálepkovat, že jim něco chybí, že jsou "a". Prostě stejně jako narozené děti žádnou víru v boha nemají, pokud jim není okolím indoktrinována. Skončeme ten církevní newspeak, nám nic nechybí, to jim něco přebývá. ;)

Video 'Ateista ci agnostik' Video 'Ateista ci agnostik' (ColomboRP (6.9.2015 1:04) reagovat
Jenže, pokud tohle přijmeme, tak tak samo by se měl Neil bránit označení "černoch", protože s tím lidé (npř. v USA) mají spojené očekávané chování a Neil se aktivně nebije za práva černochů (proti rasismu). Dr.Rockso: Tenhle tvůj, skoro až "náboženský" přístup ve vědě nemá co dělat.

Video 'Ateista ci agnostik' Video 'Ateista ci agnostik' (ColomboRP (6.9.2015 1:02) reagovat
Tiktak: Nikoliv. Máš tu gnostického ateistu a agnostického ateistu. Gnostický ateista "ví", agnostický ateista neví, ale vzhledem k růžovým jednorožcům a neviditelným skřítkům přijímá nulovou hypothézu "neexistuje, dokud se neprokáže opak". Neil, jak napsal mrkev (ty vole, já souhlasím s mrkví!) se brání nějakému označení jen proto, že (podle jeho slov) nesouhlasí s presumptions, které s tím lidé mají (v USA je to horší, než být pedofil) a aktivně se nebije za svou nevíru.

Video 'Ateista ci agnostik' Video 'Ateista ci agnostik' (Tiktak) (5.9.2015 17:15) reagovat
franta_: ten základní rozdíl, který asi nejsi ochoten pochopit, leží v tom, že ateista věří, že není v co věřit, a bije se za svůj názor. Agnostik zatím nenarazil na důvod, který by jej přiměl udělat si názor.

Video 'Ateista ci agnostik' Video 'Ateista ci agnostik' (franta_) (5.9.2015 16:39) reagovat
Tiktak: Gratuluji, prave ji popsal ateistu. Ateista odmita uznat existenci boha, dokud mu nebude predlozen dukaz.

Video 'Ateista ci agnostik' Video 'Ateista ci agnostik' (Tiktak) (5.9.2015 16:04) reagovat
mrkev: Není. On netvrdí, že žádný bůh neexistuje. Akorát se o něčem takovém nehodlá bavit, dokud mu nebude předložen relevantní důkaz. To jsou opravdu dva kompletně odlišné přístupy.

Video 'Ateista ci agnostik' Video 'Ateista ci agnostik' (mrkevRP (5.9.2015 13:54) reagovat
Je to ateista a že se zuby nehty brání tomu označení kvůli fóbii které z něj v USA mají je vcelku jedno...

Video 'Ateista ci agnostik' Video 'Ateista ci agnostik' (jenisRP (5.9.2015 13:53) reagovat
Neil deGrasse Tyson je na i v ní

Video 'Ateista ci agnostik' Video 'Ateista ci agnostik' (lJb1upSSBLRP (5.9.2015 13:12) reagovat
Škoda že ten rozhovor s bohem je jak od dětí z páté třídy :-/

Video 'Ateista ci agnostik' Video 'Ateista ci agnostik' (Dr.RocksoRP (5.9.2015 12:15) reagovat
Doporučuji StarTalk Conversation With God [odkaz] :-P

Video 'Ateista ci agnostik' Video 'Ateista ci agnostik' (Dr.RocksoRP (5.9.2015 12:13) reagovat
Nechci tady vidět žádná křivá slova proti Neilovi! Co ti na tom přijde naivního? Nezmínil se o žádném očekávání ani o ničem, co by se dalo za naivní považovat

Video 'Ateista ci agnostik' Video 'Ateista ci agnostik' (ColomboRP (5.9.2015 12:07) reagovat
Naivní.