Odebírat | ||
Obrázek 'precist a realizovat' (lalaau) (24.9.2015 0:39) | reagovat | |
nevim, co to hm huli, ale chci to taky | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (Toztak) (23.9.2015 13:47) | reagovat | |
Serte na to kuci at to tady nezaspamujem. Ten klucina ma evidentne nejaky komplex a mota se v tom jak kaca v cidlu. Dalsimi pokusy o argumentaci se dal jen utapi v demagogii, to nema cenu. Ztrapnil se uz myslim dost | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (Hm) (23.9.2015 12:49) | reagovat | |
Dodám, má reakce byla směřována na Toztaka, který nabádá lidi k ozbrojování. | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (Hm) (23.9.2015 12:49) | reagovat | |
Střelbu na neozbrojeného člověka vnímám jako exces z nutné obrany. Ano, když proti tobě jde 150kg hovado s úmyslem ti ublížit a jasně ho vyzveš, ať toho zanechá, pak vyjde rána, OK. Ale z kontextu přispěvatelů této diskuze je patrné, že se těší na to, až si budou moci zastřílet do barevných. Garance, no ano každému muže hrábnout a otočit zbraň proti člověku, stává se to, a jsou z toho pak zprávy typu: nikdy bych to do něj neřekl, že by to udělal. To máš zase pravdu. | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (Mem) RP (23.9.2015 12:44) | reagovat | |
V první řadě gratulace ke skeetu, až na Zem dorazí invazní flotila asfaltových holubů, jako když najdeš. Taky díky za potvrzení, že palnou zbraň nemáš a tím pádem netušíš, co to obnáší. „Znát“ pak někoho a „garantovat“, co by udělal nebo neudělal, to už beru jen jako ten humorný prvek, o který jsem tě žádal, že? Lepší efekt by ale mělo, kdybys reagoval na fakta. Např. já jsem zmiňoval nutnou obranu, na kterou má každý právo, ty zase chceš střílet lidi jako COD. Proč, udělali ti něco? | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (Hm) (23.9.2015 12:15) | reagovat | |
Ano, nemám palnou zbraň, znám držitele palných zbraní, byl jsem si s nimi zastřílet, není to moje hobby. A garantuji, že každý z nich by nikdy nevystřelil po člověku. To, že ty máš nahráno v COD milión hodin a máš rozmyšleno, jak rozstřílet dav lidí a zbytek dorazit armádním nožem, který jistě vlastníš, je věc jiná. Sportovní střelba do papíru není jistě to samé, jako střílet do živého. Než začneš, ne, nemám srovnání mezi střelbou na živý terč a papír. No střílel jsem taky skeet, ale to není ono, viď? | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (Mem) RP (23.9.2015 12:05) | reagovat | |
Hm: Jsme rádi, že víme, jak komentuješ porno. Ale jakým oslím můstkem z toho dokážeš dedukovat osobnostní vlastnosti držitelů palných zbraní (nebo se vyhrazuješ i vůči kuším, lukům, prakům, ...? ), když sám žádné patrně nemáš a netušíš, co to obnáší, to je opravdu humorné. Co tam máš dál? | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (Mem) RP (23.9.2015 12:02) | reagovat | |
Toztak: K tomu zvážit prostředky na využití práva na nutnou obranu/krajní nouzi se připojuji, kdo o tom už někdy přemýšlel, má teď nejvyšší čas. Viz hrozící zpřísnění zákona o zbraních a střelivu, kde má přibýt neslýchaná možnost vstupu do obydlí a odebrání zbraní už na základě udání. S tím se tedy pojí i apel na to nejen skrytě a bezpečně držet/nosit, ale také o tom zbytečně nikomu nevykládat. | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (Hm) (23.9.2015 12:02) | reagovat | |
Toztak viděl spoustu emerických filmu, jak se tak dívám. A copak by si s tím arzenálem dělal? Lidé, kteří mají střelné zbraně, jsou stejní jako ti, co komentují porno slovy: té děvce bych tu kundu potrhal, rozmrdal bych ji prdel a podobně....přitom nad tím akorát budou leštit a na skutečnou ženu si sáhnou maximálně tak, když se o nějakou opřou v tramvaji, a když už mají možnost, neví co sní. Stejně tak tvoje silácké řeči o zabíjení by skončily u toho, že bys zbraně odevzdal a sklopil hlavu. | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (Toztak) (23.9.2015 11:54) | reagovat | |
Stejne jsme pravdepodobne v prdeli at uz se svobodnejma ci bez. Evropa plna slabosskejch buzerantu si s americkou marionetou na tyci -machometanem tahnoucim za lepsim neporadi. Kupte si dostupne zbrane nez je zakazou popr. budou nejak "registrovat", bude tu peknej bordel. | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (Toztak) (23.9.2015 11:43) | reagovat | |
Jo a jeste jako spravni bolsevici -kadrovaci nezapomenou dodat, ze kdo si nemysli ten jejich jediny spravny nazor je hloupej untermens co se zivi nejakou manualni praci (pfffuuj takovej plebs pracovat rukama bleeah). Jde videt, ze bolsevicke mysleni se do mentality spousty lidi vrylo a v rodinach to pak koluje dal na dalsi generacky akorat s jinymy kabaty. | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (Toztak) (23.9.2015 11:40) | reagovat | |
Pivo: tady vidis, jak ty lidi maj vymleto a jak dlouhotrvajici systematicka propaganda funguje spolehlive. EU je pod tvrdou taktovkou Nemecka a Francie, vse se uzpusobuje jejich zajmum a hlavne jejich ekonomikam a tito jsou zas vazalove amika. Mno a pomyleni lide a idioti typu Urbis a Easyde tu budou tvrdit, ze by nas po rozpusteni "prejede" Rusko a nejaky dalsi sracky o nutnosti integrace. Ve skutecnosti jsou to jen pohadky pro maly staty aby nervali tak moc az s nima vetsi vyjebou. Zit ve lzi je snadnejs | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (Hm) (23.9.2015 10:50) | reagovat | |
číst: http://europa.eu/about-eu/institutions-bodies/european-parliament/index_cs.htm Zástupci jsou voleni lidem členských států. To, že ČR si tam zvolí (nebo ani k volbám nejde) a pak tam jdou prasata různého charakteru, je už věc jiná. EP nemůže za to, že zástupci ČR nepodávají návrhy k jednání, nechce se jim vymýšlet směrnice a nařízení apod. Naproti tomu, zástupci jiných členských státu jsou aktivní a prosazují zájmy své země. V čem je chyba? | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (Mem) RP (23.9.2015 9:49) | reagovat | |
„Mimochodem to tvrdí i Mach, že by zrušil celou EU až na jednotný trh. Což je ale nerealizovatelné.“ urbisi, trolling ze začátku hezký, ale už se možná přestaň ztrapňovat. Nastuduj si rozdíly mezi EU, EHP a ESVO, kterého se účastní třeba Švýcarsko, a potom můžeš zkusit přijít opravdu věcně diskutovat. | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (pan Klobouk) (23.9.2015 8:16) | reagovat | |
A já si bláhově myslel že od obrany je tu NATO. Zrušit ojro, vrátit EU do stavu někam těsně za Maastricht a Schengen a jsem vysmátej jak lečo. Ovšem armády úředníků, profi dojičů a neomarxistů v Bruseli by tak nadšený nebyli. | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (Easyde) RP (23.9.2015 7:17) | reagovat | |
Pivo: Prosim ty zeme vyjmenovat, kde se dohodly na volnym trhu BEZ armady uredniku a norem a predpisu. To ale asi neni nejpodstatnejsi... V Evrope, tedy te civilizovane, jiz nebyla 70 let valka, a to prave diky integraci... a to je asi nejvetsi uspech EU. A sorry, ale myslet si, ze rozpustime EU a Putinsko nas neprejede je blahove a tedy ti co to propaguji mozna nejsou agenti ve smyslu rizeni agenti, ale ve sve blbosti cini to stejny, co rizeni agenti... | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (Pivo) RP (23.9.2015 6:44) | reagovat | |
Co se to tu sešlo za mrdky? Proč někoho, kdo odmítá EU, berete automaticky jako ruského agenta? A proč by jednotný trh měl mít "jednotnou byrokracii"? Na světě je spousta zemí, které se dohodly na volném obchodu i bez hromady úředníků a norem a předpisů. | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (JBMNT) (23.9.2015 0:06) | reagovat | |
Nórsko - Kuvajt Európy, surovinový socializmus, Švajčiarsko - kedysi kvalitný policajný štát, ale dnes už krimigrantmi naštrbený statočne, ale zasa bankstri vypaľujú celý svet (podľa oficiálnej správy UBS je v CH cca tretina všetých svetových peňazí uliatych mimo krajinu pôvodu), takže to tam ešte chvíľu fungovať bude, však tradícia priamej demokracie nezakape za deň | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (Abdul_Hasan) RP (22.9.2015 23:52) | reagovat | |
Island je daleko, tomu by to moc nepomohlo a zbytek je bohatý... | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (Quentin) RP (22.9.2015 23:48) | reagovat | |
Já jenom nechápu jak bez členství v EU funguje Švýcarsko, Island anebo Norsko | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (kajus11) (22.9.2015 23:35) | reagovat | |
Spousta zavádějících tvrzení v diskuzi. 1. Volný trh je možný i bez členství v EU - EFTA, vygooglete si to. 2. Schengen je taky možný bez EU - viz Švýcarsko. Obecně idea Evropské unie je pěkný věc, ale politici to, jak to tak občas bývá, dokurvili. | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (Abdul_Hasan) RP (22.9.2015 23:32) | reagovat | |
Stále to záporné co přichází "z Bruselu" je nic oproti kladům... Až se nám začnou srát do jaderek, teprve bych začal mávat... | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (hitt) RP (22.9.2015 23:31) | reagovat | |
ono totiž vystoupení z EU automaticky znamená zrušení veškerých smluv a dohod, automatické zrušení veškerého názvosloví, postavení druhé železné opony a spřáhnutí se s tím zloduchem Putinem.. | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (urbis) (22.9.2015 23:26) | reagovat | |
Nj, ona totiž EU žije v takovém šíleném přesvědčení, že v takovém párku musí být i maso!!! Náš ministr financí by těm byrokratům měl vysvětlit, jak je to skutečně mimochodem když jsme u těch párků, tohle už bylo v Jistě, pane ministře. To je snad 30 let staré | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (Hm) (22.9.2015 23:19) | reagovat | |
Z EU chce ven jenom ten, co EU nechápe a stačí mu to, co mu řeknou v tv hovna v pul osmé, každý večer. | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (Hm) (22.9.2015 23:18) | reagovat | |
Byrokracie, to je univerzální odpověď snad na všechno. Kdo to zase použil v televizi, že to tady každý papouškuje jak nezavřený? Ano, EU diktuje, jak má co vypadat, jak se má co prodávat, ale divíte se? Přijedu si kamkoli do EU, chci si dát pivo, párek a chleba a chci koupit pivo, párek a chleba. Ne něco, co se v překladu pouze jmenuje jako to, co chci. Nebo chci benzín/naftu, tak koupím palivo normované EU a ne nějakou chcanku, co se jmenuje benzín/nafta. A tak dále. | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (urbis) (22.9.2015 23:17) | reagovat | |
pasy a občanky pro nás jsou jedna věc, vyřizování cel, norem, atestací... u firem pro každý jejich výrobek u každé země kam chtějí prodávat zvlášť věc druhá. | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (Hnidopich) (22.9.2015 23:12) | reagovat | |
Neni dulezite "jak", dulezite je "rychle". Zacina to byt horsi nez v RVHP. Puvodni ucel EU chcipnul pod byrokracii komisi, ktere si delaji, co chteji. | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (Hnidopich) (22.9.2015 23:10) | reagovat | |
Hm: Pas nebo obcanku. Dyt je to jedno. Nemci a Rakusaci uz kontrolujou, takze zmena nebuide celkem zadna. | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (urbis) (22.9.2015 23:07) | reagovat | |
Jednocování trhu je hlavní agendou EU. Viz to máslo. Teď se zásadně pracuje na jednotném energetickém trhu. Samozřejmě se přes EU snaží politikové prosadit spoustu věcí, které podle mě na Evropskou úroveň vůbec nepatří, ale to je trochu jiná kapitola. | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (mgfdm) (22.9.2015 22:55) | reagovat | |
Ovsem byrokrati se venuji vsemu, jen ne nejakemu smysluplnemu sjednocovani... polovina tech narizeni by vubec nemusela existovat, natozpak se nejak jednotit. | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (urbis) (22.9.2015 22:53) | reagovat | |
kozlustechnykus: A to jako jak To je nějaký utopický sen těch, co vůbec nerozumí co to jednotný trh znamená. Jednoduše, pro jednotný trh jsou nutná i jednotná pravidla! A ty se asi jen tak nenastaví. | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (urbis) (22.9.2015 22:51) | reagovat | |
Stačí si vzít to blbé máslo. Proč nás EU nutí, aby jsme pro něj upravili pravidla? To fakt není nějaká zlovůle byrokratů. Aby fungoval jednotný trh, musí být i nednotná pravidla pro máslo ve všech zemích. Bez toho to prostě nejde. | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (urbis) (22.9.2015 22:48) | reagovat | |
ngfdm: Ano, to je pravda. Ovšem byrokracie na národní úrovní. Jednotnému trhu brání cla, hranice, odlišné daně, zákony, normy... I měna. Tohe všecho se musí sjednotit, aby jednotný trh mohl fungovat. A to sjednocování vyžaduje co... no byrokracii na Evropské úrovni. | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (kozlustechnykus) RP (22.9.2015 22:47) | reagovat | |
Jednotny trh samozrejme bez EU a celyho toho ted uz sileny aparatu fungovat muze a dokonce i znacne lepe. | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (mgfdm) (22.9.2015 22:42) | reagovat | |
naopak, to co brani trhu ve fungovani je casto prave zbytecna byrokracie... | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (urbis) (22.9.2015 22:41) | reagovat | |
dobře, tak my myslící prahneme Mimochodem to tvrdí i Mach, že by zrušil celou EU až na jednotný trh. Což je ale nerealizovatelné. Jetnotný trh je nutnost, bez té půjde konkurenceschopnost hlavně menších zemí do háje. Bude jedno jak moc budem pracovití, budem se mít stále hůře a hůře. | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (Ellrohir) RP (22.9.2015 22:37) | reagovat | |
ne, neprahneme... | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (urbis) (22.9.2015 22:34) | reagovat | |
Byrokracie a nepřítel... to je typická propaganda. Byrokracie vzniká řešením nějakého problému. Důvodem, proč je EU tak přebyrokratizovaná je to, že těch problému můsí řešit spousty. Například jednotný trh, po kterém všichni tak prahneme, bez téhle nesmírné byrokracie na Evropské úrovni prostě fungovat nemůže. | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (Hm) (22.9.2015 22:28) | reagovat | |
Jo, a k čemu nám to vystoupení bude? Platit zase za všechno clo? Jezdit na Slovensko na pas? Skok 50 let zpět. Z EU chce vystoupit jenom krátkozraký Pepík, co si dělá na dílně za 65 čistého na hodinu. | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (Chakat Nguyen Brownears) (22.9.2015 22:22) | reagovat | |
urbis: ok, když to říkáš. Měl jsem dojem, že tím nepřítelem je přebujelá byrokracie a nadměrné zasahování státní moci do života občanů ... Proč myslíš, že se mýlím? | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (Bumbrdlin) (22.9.2015 22:18) | reagovat | |
Reacher: Tak tahle hláška je na nobelovku? Kdo to vymyslel? Už jsem to od jednoho pablba taky slyšel! | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (Bumbrdlin) (22.9.2015 22:17) | reagovat | |
urbis: A ty hodnoty, zásady a kyselina jsou vlastně co? Přiuprděné křesťanství, oligarchistická pademokracie nebo horlivé poklonkování americkému neokolonialismu? Je to prohnilé odshora dolů. A komu se to nelíbí, ten je hned agent Kremlu. Zajímavé je, že kosovskoalbánské separatisty nikdo neodsoudil, naopak, hned je naši řiťolezci museli uznat. Alahu akbar EU! | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (Reacher) (22.9.2015 22:17) | reagovat | |
Ja jsem zvedavej, za jak dlouho tem nasim evropskym vudcum dojde, ze celou tu migraci organizuji rusaci s cilem eu rozlozit. Jsou porad nekolik kroku pred nama, svine KGBcky. | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (urbis) (22.9.2015 22:12) | reagovat | |
Hmm, jenže tím nepřítelem jsme MY. Celá Evropa. Naše hodnoty, zásady, kultura i životní úroveň. Tohle se Mach pod taktovkou Putina snaží zničit. Bez EU je to neudržitelné. | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (Chakat Nguyen Brownears) (22.9.2015 22:06) | reagovat | |
Chceš-li nepřítele porazit, je dobré se o něm dozvědět maximum. Být insiderem v EP není tak špatný způsob, jak se dostat k informacím, případně alespoň něco ovlivnit. Mach, narozdíl od předchozích kolegů, na základě svých zážitků EP dost nevybíravě kritizuje a popisuje některé nepěkné praktiky. Nevšiml jsem si, že by se toho odvážil některý z jiných poslanců. A už vůbec ne před ním. | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (urbis) (22.9.2015 22:05) | reagovat | |
Ono je "zvláštní", jak si fašounci, nebo tihle svobodní, velice rozumí s Komunisty. Hlavně v zahraniční politice. Pryč s EU, silná podpora Ruských zájmů, Podpora Iránu, Assada, Kadyrova... čím to? | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (urbis) (22.9.2015 22:02) | reagovat | |
Kdo nechce EU zničit musí hned být Eurohujer? | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (Báleš Trčený) (22.9.2015 22:00) | reagovat | |
ještě že názory v této rubrie nevyjadčuje nikdo významný | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (urbis) (22.9.2015 21:58) | reagovat | |
čekaj jsem vulgarity od fašounků Málo čechů chtělo před druhou světovou opustit rakousko-uhersko. Ale světová válka udělá svoje | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (neregistrovaná mrdka v utajení) (22.9.2015 21:54) | reagovat | |
A to nic není, takový Masaryk si odseděl pěknou řádku let v Rakouském parlamentu. Toho Rakousko-Uherska, které později pomáhal zrušit. Tahle námitka je debilní. To znamená, že v EU parlamentu by měli mít stoprocentní většinu pouze euro-hujeři? | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (urbis) (22.9.2015 21:52) | reagovat | |
Nebo jeho silnou podporou "separatistů" na východě Ukrajiny. Nevím, jak může být volitelný někdo, podle koho je zabrání Krymu Ruskem ta pravá demokracie. | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (urbis) (22.9.2015 21:48) | reagovat | |
Myslím politicky. Tím, že kandidoval do parlamentu instituce ze které prý chce vystoupit se totálně ztraptil. | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (Alois Matzelsberger) RP (22.9.2015 21:45) | reagovat | |
Proc by nezil? Tuhle byl v radiu, a to co rikal, davalo na rozdil od jinych politiku smysl. | ||
|
||
Obrázek 'precist a realizovat' (urbis) (22.9.2015 21:43) | reagovat | |
Mach ještě žije? | ||
|