Odebírat | ||
Obrázek 'as a driver. . . ' (bear.fucker) RP (26.2.2016 14:35) | reagovat | |
lammer - ja som sa tiez nad tym zamyslal, ked obcas vidim poloprazdne vlaky - su to stovky ton ocele a presuvaju sa uplne nanic len kvoli par platiacim ludom (dochodcovia ich maju zadarmo). Podobne aj autobusy a trolejbusy - tiez su tazke jak hovado a casto v nich vidim len par ludi. | ||
|
||
Obrázek 'as a driver. . . ' (Gebirgehund) (25.2.2016 23:38) | reagovat | |
Lammer&Outsider: vezmi Trabanta (615kg), vyndej motor, prevodovku, vyfuk, nadrz, etc. (cca 100kg), najeb tam motor s neodymovymi magnety, lithiove baterky (cca 100kg) a jed do prace. Prvni fizli, co te zastavi ti roztrhaji papiry. Svar z trubek ram, dej tam motor a baterky, postav male dvoumistne 300-350kg auto a prvni fizli, co te uvidi te zastavi. Dokud budeme zit v necivilizovane prdeli, neni sance na zmenu. | ||
|
||
Obrázek 'as a driver. . . ' (DonNight) (25.2.2016 21:58) | reagovat | |
Jeden a půl tuny a kráva? To má dneska pomalu i Fabie. Nehledě na to, že nějaký citigo principielně nezabere nijak míň místa na silnici než sedmičkový BMW... | ||
|
||
Obrázek 'as a driver. . . ' (Lammer&Outsider) RP (25.2.2016 21:27) | reagovat | |
Na druhou stranu, vám nepřijde principiálně špatně, že se furt ve většině případů používají naprosto zbytečně velký auta? Nejsem cyklofag ani greenpeacák, ale pohled na ty hromady lidí jezdící věčně samy ve velkých čtyřmístných jednaapůltunových kravách mi přijde divnej.. Jako ofc, jet na dovolenou bez velkýho auta nejde a samostatné ježdění je vedlejší produkt této nutnosti, ale jsou domácnosti s dvěma nebo dokonce třemi velkými auty jen aby se po jednom docukali do fachy.. a ještě nadávají na zácpy | ||
|
||
Obrázek 'as a driver. . . ' (Reakcionářfddsfasgsadg) (25.2.2016 20:53) | reagovat | |
Až s tím bude, jako správný cyklista, jezdit po chodníku. | ||
|
||
Obrázek 'as a driver. . . ' (kokotylator) (25.2.2016 19:26) | reagovat | |
jsem antiautomatista..takze stejny nazor jako gebirgehund | ||
|
||
Obrázek 'as a driver. . . ' (mike) RP (25.2.2016 17:22) | reagovat | |
Doufám, že ten blb v křižovatce pojede moc blízko kraje a trefí nějakou značku a zláme si krk. | ||
|
||
Obrázek 'as a driver. . . ' (Tearon) RP (25.2.2016 15:25) | reagovat | |
zapominate na super vec.. kdyz bude mit tohle, muzete ho autem tlacit | ||
|
||
Obrázek 'as a driver. . . ' (Gebirgehund) (25.2.2016 12:09) | reagovat | |
Jako ridic jsem rad za kazdeho cyklistu, skutristu a motorkare protoze neprekazi s autem, v pohode ho objedu, nebo me na semaforech v pohode objede zprava. A jako cyklista jsem rad za kazdeho ridice, ktery uz nekdy jel v provozu na kole. Ze by me nekdo vyslovene umyslne blokoval se mi nestalo. Jedina nevyhoda cyklistiky ve meste - stydim se za existenci cyklojizdy a nechci, aby si o me lidi mysleli, ze chci zablokovat magistralu ve spicce, protoze jsem impotent (nebo proc to vlastne delaji). | ||
|
||
Obrázek 'as a driver. . . ' (el čuchakapra) (25.2.2016 10:01) | reagovat | |
bamboo helmet | ||
|
||
Obrázek 'as a driver. . . ' (Spectre) (25.2.2016 9:57) | reagovat | |
Celkom jednoducho, je to závistlivý hňup, v zápche bude cyklista rovnako pomalý ako on so svojou plechovkou. Vec druhá je, že pohyblivosť bicykla dáva možnosť sa pohybovať takým vzorcom, ktorý je za hranou rozumného(prejazdy z/na chodník, prejazdy miestami, kde maximálne ohrozujú chodcov). | ||
|
||
Obrázek 'as a driver. . . ' (jehovista - ten pravy) RP (25.2.2016 9:56) | reagovat | |
Me to prijde fajn. Najede do diry a ta konstrukce mu urve hlavu. | ||
|
||
Obrázek 'as a driver. . . ' (NW) RP (25.2.2016 9:39) | reagovat | |
ne ze by se ridici nechovali jak idioti (hlavne co se tyce kontroly okoli auta pri zmene smeru nebo pruhu), ale k cemu je tohle dobre, na to sem neprisel | ||
|
||
Obrázek 'as a driver. . . ' (Bobsik) RP (25.2.2016 9:38) | reagovat | |
proč ? aby překáželi ještě o něco víc ? spíš by potřebovali víc rozumu a nechovali se na té cestě jak idioti.. | ||
|