Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Padesátsedm:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Gebirgehund) (12.4.2016 20:10) reagovat
Uznavam, ze to trochu (trochu vic) prehaneji, a ze se prechazi od leceni ke zmirnovani priznaku, aby clovek musel brat leky porad (a fakt numim posoudit, kdy to je jedine, co umime a kdy svinarna na lidi), ale budme radi za nas moderni farmaceuticky prumysl. I pres vsechny jeho vady umime vylecit vyrazne vic nez i pred dvaceti lety.

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Jadernicek) (12.4.2016 5:24) reagovat
Coz to ja uznavam ze moderni medicina ma par es v rukavu - treba ty antibiotika nebo leky na cukrovku - a chirurgie taky neni spatna... Ovsem to nemeni muj nazor na moderni farmaceuticky prumysl, jenz povazuji za z retezu utrzeny ;-)

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Dolis) (11.4.2016 20:12) reagovat
až na to že děti mají v ČR péči zdarma a ty víčka se sbírají jen k recyklaci,,nej podvod na lidi jaký kdy byl

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Gebirgehund) (11.4.2016 15:54) reagovat
Jadernicek: myslim, ze to trochu prehanis. Cesnek samozrejme je slabe prirodni antibiotikum a lidi dneska zbytecne zerou prasky na kazde hovno (to nachlazeni je uzasny priklad) misto toho, aby si dali trochu klidu (pokud je ovsem nevyrazi z prace), zeleniny a ovoce, to mas pravdu. Na druhou stranu na zapal pric se driv umiralo a cesnek meli. Na kazdou blbou infekci. Selzou ledviny koncis. Na cukrovku se ordinoval hlad a umiralo se do dvou mesicu, dnes s ni lidi ziji desitky let.

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Jadernicek) (11.4.2016 10:59) reagovat
To je otazka jestli za to muze zdravotnictvi anebo lepsi strava a pravidelna koupel v koupelne. Nicmene nez se budeme radovat, jak nam ten vek roste, tak bychom se meli ujistit, ze ten prumerny vek skutecne roste: Ono se nam to totiz mozna pomalu ale jiste zasekava... http://time.com/3025289/chronic-medical-conditions-life-expectancy/

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (TiVaRP (11.4.2016 10:49) reagovat
Jadernicek: není na kurděje lepší citron? No česnek zrovna zadarmo není, ještě nedávno jsem ho vídal i za 300Kč/kg. Lidé jsou možná nemocnější, to nemohu vyvracet ani potvrzovat, pravdou ale je, že průměrný věk lidí neustále mírně stoupá a řekl bych, že na tom má zdravotnictví nemalý podíl.

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Jadernicek) (11.4.2016 10:43) reagovat
Ano, jsem zaujaty proti farmaceutickym firmam a proti zdravotnictvi - protoze uz to neni o zachrane zivota ale o penezich, a vzhledem k tomu ze je nase spolecnost stale nemocnejsi a nemocnejsi, tak se tomu modernimu zdravotnictvi asi neda moc verit. Samozrejme chapu ze se tady najde mnoho vericich ve spasu v moderni nemocnici - inu, kdo chce kam... ten at se potom nedivi kdyz bude calovat jak mourovatej a stejne se neuzdravi. Ten Cesnek je aspon zadarmo. A kdybys dostal kurdeje, tak si vem pomeranc ;-)

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (TiVaRP (11.4.2016 10:36) reagovat
Jadernicek: z Tvých komentárů jsem nabyl dojmu, že jsi zaujatý proti farmaceutickým firmám a snad i proti zdravotnictví (nebo alespoň proti jeho částem) a sám jsi napsal, že jako prevenci jíš pomeranče a česnek místo léků, které mají nežádoucí vedlejší účinky. Já ti tu píšu, že i pomeranč může mít vedlejší účinky, to je vše.

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Jadernicek) (11.4.2016 10:23) reagovat
No jo Tivo, a zkusils nekdy smichat pomerance s jabkama? To jsou teprve vedlejsi ucinky! A kdyz uz sme u tech chytraku - ja sem ti nikdy nedoporucoval pomeranc na paleni zahy tak nechapu co mi tady porad cpes? Me zaha nepali - ja zeru cesnek B-)

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (TiVaRP (11.4.2016 8:05) reagovat
Jadernicek: o kousek níž jsi napsal "co je mi potom, ja si dam cesnek s pomerancem a buudu zdravy jako repa" - já ti na to říkám, že právě pomeranče mi způsobily zdravotní problémy, holt i Tvoje přírodní léčba a prevence má vedlejší účinky. Mimochodem jabka jsou na pálení žáhy narozdíl od pomerančů vhodná chytráku.

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Jadernicek) (11.4.2016 6:13) reagovat
Mrkev: Google preklada logical fallacy jako logicky klam a ne faul. Jinak rikal sem to uz stokrat, a reknu to znova - jestli si myslis, ze pilulky a prasky jsou lepsi nez cesnek s cibuli, tak si dej prasek a bude ti lip. Co je mi do tve viry v dokonalost a pravdomluvnost farmaceuticke lobby? Ja vim ze prasky proti kasli a nachlazeni funguji - konec koncu vyrabi se z nich pervitin ;-)

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Jadernicek) (11.4.2016 6:07) reagovat
Tiva, o cem to tady proboha mluvis? Ze te palila zaha z pomerancu za to asi nemuze vitamin C, neni v pomeranci taky hodne cukru? A nekombinoval si ty pomerance treba z jabkama? A proc mi tady vubec neco cpes o pomerancich? :-D

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Gebirgehund) (11.4.2016 2:32) reagovat
Efko_: Moje informace jsou asi 4 roky stare. Vzhledem ke zkostnatelosti techto veci me prijemne prekvapuje, ze se to pohlo. Mam zkusenosti s nakupy za statni penize nekde jinde, nez v nemocnici a muzu rici, ze nic moc radost.

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Efko_RP (10.4.2016 21:36) reagovat
A to samé i jiné nemocnice. Btw. zapomněl jsem, že my tam máme záruku 3-5 let a samozřejmě NBD. To je u Alzy za příplatek. A stejně nám to vychází levněji (samozřejmě nenakupujeme po jednom)

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Efko_RP (10.4.2016 21:26) reagovat
Gebirgehund: Tak to jsem rád, že já běžně nakupuji monitory (konkrétně poslední nákup), které stojí v Alze 6 500 Kč (bez DPH) za 4 800 Kč (bez DPH). Certifikáty mají podle zákona (stejně jako ten v Alze). Až budeš chtít psát další pičovinu, piš ji lidem, kteří s tím nemají zkušeností nebo jsou tupí. Takhle jsi za tupce ty ;)

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Gebirgehund) (10.4.2016 21:13) reagovat
mrkev: [Třeba ty tvoje titanové šrouby proplácí minimálně do určitého věku.] Jasne, to dava smysl. Tobe uz je 19 let, mrtvola na odpis, srouby davame do 17ti, pak uz nas to nesere. Nebo mozna do 18ti? Nebo do 18 a trictvrte? Tezko rict.

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Gebirgehund) (10.4.2016 21:11) reagovat
Efko_: [Ohledně zdravotnického materiálu. Pokud něco tvrdíš, tak to dokaž. Většina smluv je veřejných, tak sem prosím dej příklad a porovnání.] Jasne, ze je vsechno legalni. On proste LCD monitor, co uz se neprodava a pred tremi roky byl v Alze novy za 4000 muze se zdravotnickou certifikaci stat 40000. A ze takovou certifikaci musi mit i ve vratnici nemocnice, nebo v sesterne, kde fakt nenajdes zadny rozumny duvod je samozrejme uplne legalni. Mozna dostal urednik zaplaceno, mozna to byl jen blb.

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (TiVaRP (10.4.2016 20:55) reagovat
jadernicek: z pojídání pomerančů jsem začal mít problémy s pálením žáhy. Nejspíš to tedy zas tak úžasná prevence nemocí nebude.

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (mrkevRP (10.4.2016 19:13) reagovat
@jadernicek To je sice pravda, ale presto se logical fallacy preklada do cestiny jako argumentacni faul. Nic to nemění na tom, že argumentuješ hovnem...

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Efko_RP (10.4.2016 17:02) reagovat
Pokud je materiál z rámcové smlouvy, tak je cena v té rámcové smlouvě. Případně v objednávkách. Ty jsou potom čtvrtletně zveřejňovány.

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Neprihlaseny Lamak) (10.4.2016 17:01) reagovat
Od toho se zavádí systém pozitivních listů - kraje např schvalují co vůbec se může objednávat do nemocnic za materiál a tam se pak hádají s doktorama, problémy jsou i u banalit jako je obvaz a co teprve u věcí jako kloubní náhrada a nebo kardiostimulátor. Druhá polovina situace je, že díky nutným certifikacím je stejná věc pro zdravotnický zařízení X-krát dražší, protože obyč si koupit nemůžou, byť by to bylo identický...

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Neprihlaseny Lamak) (10.4.2016 16:57) reagovat
Pletou se ti pojmy a průjmy. Jednak někde si to tendrují sami nemocnice, někde celý kraj. Existovaly systémy (záměrně něpíšu kde) kde se udělal tendr pro všechny zdravotnický zařízení v kraji a byť to bylo "nařízeno" používat, tak to používaly dohromady tak na 50% max. Některý nemocnice měli na určitý položky kolikrát i lepší cenu, protože si to uměli sami domluvit líp. A pak přijde pan doktor, že potřebuje přesně toto a ne nic jinýho i když to stojí 2x tolik a co uděláš? Léčí doktor nebo úředník KÚ?

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Neprihlaseny Lamak) (10.4.2016 16:53) reagovat
Efko_ přestaň se laskavě chovat jako pubescentní fracek při hádce s paní učitelkou. Stejně bych já mohl říct, ať dokážeš opak. Já napsal, že jsem se v tomto prostředí pohyboval a byť jsem viděl nemocnice, kde to fungovalo skvěle a nikde nic bokem nešlo, tak jsem zažil i opak, byť prokazovat to jde těžko. Smlouvy veřejné možná jsou, ale musel bys mít objednávky a faktury. Tyhle tendry vypisují často kraje, jako zřizovatelé (nemocnice jsou příspěvkový organizace), ale ne všude to funguje, jak to vypadá

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Efko_RP (10.4.2016 16:51) reagovat
Předpokládám, že na takový materiál bude rámcová smlouva. Při objemech v nemocnicích to bude ve věstníku veřejných zakázek. Tam bude i cena. Tak můžeš vyhledat. Článek na stránkách rozhlasu není smlouva.

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Neprihlaseny Lamak) (10.4.2016 16:49) reagovat
To nejsou pohádky, to jsou veřejně zdokumentovaný věci http://www.rozhlas.cz/zpravy/politika/_zprava/policie-obvinila-desitky-lekaru-a-obchodniku-s-leky-z-korupce--1529736 a stejně jako to funguje v lékárnách to funguje na zdravotnickým materiálu - obvazy, injekce, stříkačky, rukavice, ....

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Efko_RP (10.4.2016 16:45) reagovat
U tebe nechci studii, ale smlouvu. Ty jsou veřejné (zatím ne všechny). Stačí tedy, abys zde dal odkaz. Já mám za to, že své tvrzení nedokážeš zvěrohodnit. Nechci říkat, že ze své praxe vím, že je to naopak.

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Neprihlaseny Lamak) (10.4.2016 16:43) reagovat
Šmelí se přesně na tom, že se to může odebrat od různých dodavatelů. Další bordel v tom dělají pojišťovny - kdy se co proplácí (nákup vs spotřeba). Farmafirmy dnes běžně dávají vratky z objemu prodejů - vemeš za 50M, proplatí to pojišťovna, až se to za kvartál spočítá, vrátíme ti 3 zpět. Běžně přijde zástupce firmy za doktorem/sestřičkou a když bude předepisovat přesně tyto prášky, dá mu XY za jeden recept na ruku...

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Neprihlaseny Lamak) (10.4.2016 16:39) reagovat
Efko_: Ty jsi taky dobra jitrnice, co chce na všechno vědecký studie. Já věřím jen statistikám, který si sfalšuju sám. Jinak pro nemocnice jsem dělal a na SZM jsem se motal až nepříjemně často a vím jak to funguje, jak se to tendruje a taky vím, že věc která je běžně dostupná (řekněme blbá plastová lžička na materiál) stojí v obchodě X, v nabídce pro zubní laboratoř 2X a v nabídce pro zubaře 4X, protože k tomu je certifikace.

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Jadernicek) (10.4.2016 14:21) reagovat
Faul a fallacy jsou dve ruzna slova moje mila karotko ;-)

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (marakeshRP (10.4.2016 13:50) reagovat
TomTom111 suhlasim

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (mrkevRP (10.4.2016 13:43) reagovat
@Gebirgehund Pokud vím tak je tam hromada dalších faktorů. Pojišťovna běžně hradí i ty dražší zákroky pokud to má opodstatnění. Třeba ty tvoje titanové šrouby proplácí minimálně do určitého věku.

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (mrkevRP (10.4.2016 13:39) reagovat
Jadernicek je troll co nechápe význam slova argumentační faul (v angličtině se používá logical fallacy).

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Gebirgehund) (10.4.2016 13:35) reagovat
Ale uznavam, ze Britske zdravotnictvi je horsi a Americke jeste vyrazne drazsi. Jsme v predeli, ale hlava nam jeste couha ze sverace ven.

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Gebirgehund) (10.4.2016 13:34) reagovat
mrkev, Babe Magnet, Prawda: je to jedina funkcni lecba. Asi to za tech par let o neco zlevnilo, coz je dobre. Ale nemusi to byt jenom RS, staci, kdyz spadnes na kole a rozbijes si rameno. Pojistovna ti proplati "lecbu" ktera vede k nepouzitelnosti ruky. Pokud chces ruku pouzivat, zaplat si titanove skoby (srouby? Uz nevim). Prelom tisicileti, nase republika. Na operaci rakoviny si klidne pockas pul roku. Ze tam jde o dny nikoho nezajima. Uz jsme vycerpali limit od pojistovny.

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Jadernicek) (10.4.2016 11:53) reagovat
Pak kdo je tady fauler, ze jo Efko - prej seriozni debatu - na roumingu - ehm ehm s takovejma arguentacnima faulama radsi zalez nekam do nory Efko a uz nevylejzej B-)

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Efko_RP (10.4.2016 11:38) reagovat
Jadernicek: A další faul. Promiň. Já chtěl vést o tomto věcnou debatu. Jde o to, že opravdu nelze srovnávat USA a EU (potažmo celou Evropu). Jisté je tvrzení podložené nezpochybnitelnými důkazy a to jen po tu dobu, dokud není vyvráceno. Já celkem nic netvrdil, proto není na mě mít jistotu či nejistotu ani tušení, že máš pravdu. Je na tobě ukázat relevantní studii. :)

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (TomTom111) (10.4.2016 11:24) reagovat
Co kdybychom si před tím, než začneme vytvářet meme přečetli něco o tom, jak naprosto zbytečné je sbírání víček-že je to jen byznys skrytý za charitu.

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Jadernicek) (10.4.2016 11:10) reagovat
Ohohoo, sory, americka studie je ti malo, a ja zase nemam cas hledat nejakou evropskou, pac je to stejne prast jako uhod: Farmaceuticke firmy uci doktory aby predepisovaly prasky a pilulky protoze jsou v tom biliony eurodolaru, a kdo tomu neveri necht si vezme prasek a zapije ho multivitaminem ze supermarketu. To ze tady hazes nejake argumentacni fauly Efko svedci jen a pouze o tve nejistote, protoze tusis ze mam pravdu.. Tak se nam hlavne brzo uzdrav, to je nejdulezitejsi B-)

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Efko_RP (10.4.2016 11:03) reagovat
Jadernicek: Promiň nepředložil jsi nic relevantního Chtěl jsem pouze evropskou studii, ne americkou. Důvod jsem napsal, že tam funguje úplně jiný systém. Já jsem nenapsal, že internetu se nedá věřit. Jsi lhář!

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Efko_RP (10.4.2016 11:01) reagovat
Lamak: Ano byla to reakce na tebe. Ohledně zdravotnického materiálu. Pokud něco tvrdíš, tak to dokaž. Většina smluv je veřejných, tak sem prosím dej příklad a porovnání.

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Prawda) (10.4.2016 11:00) reagovat
@ Jadernicek: Durman je taky přírodní, stejně jako třeba Rulík zlomocný. Co se nám snažíš povědět? ;-)

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Jadernicek) (10.4.2016 10:58) reagovat
Efko - jaky argumentacni faul? Ja zase povazuju za argumentacni faul dovolavat se nejakych vedeckych studii, a kdyz ti jednu poslu tak napises ze internetu se stejne neda verit - tak si never, co je mi potom, ja si dam cesnek s pomerancem a buudu zdravy jako repa B-)

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Jadernicek) (10.4.2016 10:55) reagovat
Prawda => Vitamin C je prirodni latka a nachazi se mimo jine v Pomeranci ;-)

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Prawda) (10.4.2016 10:35) reagovat
@ Neprihlaseny Lamak: Zase, ano i ne. Problém s recepty je v tom, že lidé jsou hloupí. Obvodní lékař i lékárník mají smlouvy s farma. firmami, to všichni víme. Ale že léčivá látka ABC se nachází i v jiných než lékařem předepsaných, lékárníkem doporučených, lécích, to už lidi neví nebo nechtějí vědět. Pak je možné, že můžete mít lék 1 s látkou ABC od 0 Kč (hradí pojišťovna) až do třeba 500 Kč (pojišťovna nehradí, zabaleno v hezké krabici). Výsledek požití obou bude stejný. ;-)

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Neprihlaseny Lamak) (10.4.2016 10:28) reagovat
_Efko: jestli ta reakce, že kecám byla na mě, tak si k tomu případu najdi články, v několika reakcích to komentovala i VZP. A za tím, že zdravotnický materiál je šmelina jak prase si stojím. Co se týká léků, lidem chybí zdravej rozum, velká část obvoďáků jsou diletanti, co ATB předepisují sotva pacienta vidí ve dveřích a ideálně ty, kde je farmafirma za recepty pak veme na "konferenci" (dovolenou). Napr nechapu, ze zmereni CRP dnes neni podminkou k jejich predepsani.

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Prawda) (10.4.2016 10:10) reagovat
@ Jadernicek: V současné době ani nemůžeme přesně říct, zda nadměrné užívání vitamínů je prospěšné nebo škodlivé pro lidský organismus. A ruku na srdce, např. vitamín C je téměř ve všem. Takže mluvit tady o česneku proti rakovině je celkem zcestné. Pozn. než začneš o tom, že vitamínem C se nedá předávkovat, tak ano i ne. Jak říkám, není to jak předávkovat se minerály hořčíkem (průjem) nebo draslíkem (až zástava srdce), ale přesto nevíme, jaký účinek nadměrné množství vit. C, a dalších, vlastně na tělo má.

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (///) (10.4.2016 10:07) reagovat
3/3:Mimochodem, ano léky mají vedlejší účinky, proto jsou také vždy uvedené v příbalovém letáku. Většina vedlejších účinků jsou úplné prkotiny. To že je u kdečeho (mimochodem i u zcela přírodních léčiv, které jsou „free“, „green“, alternativní a zuppa kjůl) i možná nenulová pravděpodobnost vážného vedlejšího účinku je pěkné, ale ta pravděpodobnost je obvykle zcela zanedbatelná v porovnání s projevy nemocí. Nevím jak ty, ale já budu raději hrát ruskou ruletu s jedním nábojem v bubínku, než-li s 5. B-)

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (///) (10.4.2016 10:06) reagovat
2/3:Za vše může jejich nedůsledné vzdělání, kdy se jen mechanicky jako opičáci naučili několik postupů a o existenci něčeho jako kritická vědecká metoda nemají ani ponětí. Pokud chceš relevantní zdroje, doporučil bych databáze vědeckých článků. Pokud mezi nimi najdeš články v seriózních recenzovaných periodikách s impakt faktorem podporující tvůj úhel pohledu, pak jsem ochoten se s tebou o něčem takovém bavit.

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (///) (10.4.2016 10:06) reagovat
1/3:Jadernicek: Nezlob se na mě, ale meleš neskutečné sračky a přitom je zřejmé, že sám jim opravdu věříš. Ve vědě není za relevantní zdroj považován web, kde se sdružují pochybní lékaři (chiropraktici, šamani, druidi, nekromanti a nevím co dalšího), kde se spolu v důsledku chabého vzdělání oddávají nejrůznějším okultním praktikám jako homeopatii, urychlování koksohydrátů, otevírání čaker a zapalování ušních svící s „komínovým“ efektem.

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Efko_RP (10.4.2016 9:43) reagovat
A ještě takový argumentační faul. Co takhle sem dát nějakou studii, statistiku z Evropy? Klidně německy (i francouzsky). A příště bez toho faulu. Ačkoliv teď beru antibiotika (nikoliv ústně), tak za posledních 10 let je mám podruhé (zánět středního ucha). Jinak na nachlazení, chřipku, stačí čaj, klid a bylinky. Ale o tom se zde nebavíme. Tady se bavíme o lécích za 100 000 na dávku. ;)

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Jadernicek) (10.4.2016 9:30) reagovat
Sorry kluci, dejte si prasek a ono vas to prejde. A o prirodnim vyberu si povime pozdeji, az vam dojdou zazracne pilulky :-D

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Boobaloo) (10.4.2016 9:18) reagovat
Jestli si myslíš, že mrkev, česnek a čaj s citronem zvládnou více, než moderní farmaka, tak si je klidně ber místo nich. Pak už je to jen otázka přirozeného výběru. Co se vedlejších účinků týče, tak ty má v podstatě úplně všechno, včetně většny obyč. potravin. Bohužel, jestli máš dojem, že by se z nějakého důvodu nedalo na čemkoli vydělat, tak zníš spíše naivně, vzhledem k tomu, jak obrovský business je ku příkladu s hromadou jiných "přirozených" věcí, jako jsou potravinové doplňky s výtažky z bylin...

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Efko_RP (10.4.2016 9:12) reagovat
Škoda, už jsem si myslel, že někdo bude alespoň citovat relevantní zdroje a zase nic.

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Jadernicek) (10.4.2016 8:59) reagovat
Dej si Aspirin, a paracetamol, nadopuj se antibiotikem a bude ti lip Efko ;-)

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Efko_RP (10.4.2016 8:22) reagovat
Něco pro Evropu? USA má jiný systém zdravotnictví (zvláště u léků)

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Jadernicek) (10.4.2016 8:00) reagovat
http://www.webdc.com/pdfs/deathbymedicine.pdf

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Jadernicek) (10.4.2016 7:58) reagovat
Copak Efko, neco te nastvalo? B-)

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Efko_RP (10.4.2016 7:54) reagovat
Jadernicek: já je chci vidět. Sem s nimi, nebo si ten komentář příště strč do prdele.

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (Jadernicek) (10.4.2016 6:37) reagovat
Mrkev - no tak misto toho stat podporuje farmaceuticke firmy skrze biliony na leky s vedlejsimi ucinky, prestoze cesnek, mrkev a caj s citronem zvladnou vic - ale nedaj se patentovat... Radsi nechtej videt statistiky mrtvych zabitych modernimi leky cece B-)

Obrázek 'Heslo dne' Obrázek 'Heslo dne' (mrkevRP (10.4.2016 3:01) reagovat
@vecernik To myslíš vážně? To chceš proplácet třeba homeopatika? Vždyť jde o předražený cukr s nulovým účinkem. Stát by neměl podporovat podvodníky (to je celý byznys s homeopatiky) a tmáře.

Strana 1/2. 1 2 následující