Nalezeno 18 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Sedmdesátšest:
   


Odebírat

Obrázek 'Learning To Multiply' Obrázek 'Learning To Multiply' (vmichoRP (22.7.2016 15:21) reagovat
A preco "japanese kids" pouzivaju korejsku kalkulacku?

Obrázek 'Learning To Multiply' Obrázek 'Learning To Multiply' (Garfield) (19.7.2016 12:03) reagovat
729 odpověděl Švejk nemrkaje.

Obrázek 'Learning To Multiply' Obrázek 'Learning To Multiply' (kurva kotna) (17.7.2016 0:28) reagovat
a takto nejak vzniklo japonské písmo

Obrázek 'Learning To Multiply' Obrázek 'Learning To Multiply' (zokiRP (16.7.2016 23:20) reagovat
Ja skapem. Prvé dva príklady som mal z hlavy skôr spočítané ako by som naťahal čiary.

Obrázek 'Learning To Multiply' Obrázek 'Learning To Multiply' (mrkevRP (16.7.2016 20:19) reagovat
@Xask To je "rychlejší" jedině pokud jsi procesor co má problém s násobením stomístných čísel, jinak fakt ne.

Obrázek 'Learning To Multiply' Obrázek 'Learning To Multiply' (pc2005) (16.7.2016 18:38) reagovat
Předpokládám, že pokud se budou násobit 3 čísla, tak se to bude škálovat do "krychle", pro čtyři do "tesseractu" atd. :-D

Obrázek 'Learning To Multiply' Obrázek 'Learning To Multiply' (Xask) (16.7.2016 17:52) reagovat
Tohle je ještě rychlejší: https://www.youtube.com/watch?v=w4Dy7v-Y5-Y

Obrázek 'Learning To Multiply' Obrázek 'Learning To Multiply' (aarcher d) (16.7.2016 13:42) reagovat
podla mna je toto len graficke znazornenie nasej metody tie vacsie cisla aj tak musi zasa scitavat vysledky a myslim ze takto to niekto robil ovela davnejsie nez niekto prisiel na tu nasu metodu

Obrázek 'Learning To Multiply' Obrázek 'Learning To Multiply' (mrkevRP (16.7.2016 13:13) reagovat
Viz třeba právě druhý příklad. Spodní řádek grafického výpočtu je 5, 20, 30, což odpovídá 730 (5 stovek, 20 desítek a 30 jednotek), horní řádek grafického výpočtu má 1, 4, 6, což (protože jsou všechno čísla do deseti) odpovídá přímo druhému řádku výpočtu pod sebou.

Obrázek 'Learning To Multiply' Obrázek 'Learning To Multiply' (mrkevRP (16.7.2016 13:07) reagovat
Vždyť je to oboje prakticky stejná metoda (tj. postupné násobení různých řádů a pak vzájemný součet), jen my to píšeme přímo a přeskakujeme jeden součet, oni graficky.

Obrázek 'Learning To Multiply' Obrázek 'Learning To Multiply' (JSBD) (16.7.2016 12:54) reagovat
...divejte se na to jako na cinske pocitadlo: jednoduche a rychle na urcite typy uloh; a teorii a podstatu matematickych operaci nemusite vyubec chapat - staci jednoduche scitani... takze pro urcite typy vypoctu, pokud jeste nemaji nasobeni v maliku a potrebuji vysledek rychle, tak tato mechanicka "pocitadlova" metoda smysl ma... samozrejme, ze ve sve dobe revolucnimu arabskemu (indickemu) pozicnimu systemu s rady po desestinasobsich se ve sve obecnosti a univerzalnosti vyrovnat nemuze

Obrázek 'Learning To Multiply' Obrázek 'Learning To Multiply' (ZiriathRP (16.7.2016 12:09) reagovat
Ne, fakt, jak mají takhle spočítat třeba 109*23?

Obrázek 'Learning To Multiply' Obrázek 'Learning To Multiply' (ZiriathRP (16.7.2016 11:57) reagovat
A nesmí zapomenout, když někde v těch násobcích mají nulu.

Obrázek 'Learning To Multiply' Obrázek 'Learning To Multiply' (PoodyRP (16.7.2016 11:47) reagovat
Taky mi to přijde jako blbost.. Naše metoda je sice asi těžší, ale zas tam není tolik místa na chyby

Obrázek 'Learning To Multiply' Obrázek 'Learning To Multiply' (senna..) (16.7.2016 11:44) reagovat
japonci maji proste radi slozite veci, ne vzdy je to vyhodne :-)

Obrázek 'Learning To Multiply' Obrázek 'Learning To Multiply' (Dr.Str.RP (16.7.2016 11:15) reagovat
Naše metoda: Pro násobení dvou osmimístných čísel potřebujeme jedenáct řádků. Jejich metoda: Pro násobení dvou osmimístných čísel je potřeba papír A3

Obrázek 'Learning To Multiply' Obrázek 'Learning To Multiply' (Kit) (16.7.2016 10:45) reagovat
nevim, ale moji kalkulacku v mobilu to v rychlosti neprekona B-)

Obrázek 'Learning To Multiply' Obrázek 'Learning To Multiply' (EllrohirRP (16.7.2016 10:05) reagovat
a to je jako rychlejší než ta "naše" metoda? nebo to má mít výhodu v tom, že člověku stačí znát operaci sčítání a obejde se bez vlastního násobení?