Odebírat | ||
Obrázek 'Learning To Multiply' (vmicho) RP (22.7.2016 15:21) | reagovat | |
A preco "japanese kids" pouzivaju korejsku kalkulacku? | ||
|
||
Obrázek 'Learning To Multiply' (Garfield) (19.7.2016 12:03) | reagovat | |
729 odpověděl Švejk nemrkaje. | ||
|
||
Obrázek 'Learning To Multiply' (kurva kotna) (17.7.2016 0:28) | reagovat | |
a takto nejak vzniklo japonské písmo | ||
|
||
Obrázek 'Learning To Multiply' (zoki) RP (16.7.2016 23:20) | reagovat | |
Ja skapem. Prvé dva príklady som mal z hlavy skôr spočítané ako by som naťahal čiary. | ||
|
||
Obrázek 'Learning To Multiply' (mrkev) RP (16.7.2016 20:19) | reagovat | |
@Xask To je "rychlejší" jedině pokud jsi procesor co má problém s násobením stomístných čísel, jinak fakt ne. | ||
|
||
Obrázek 'Learning To Multiply' (pc2005) (16.7.2016 18:38) | reagovat | |
Předpokládám, že pokud se budou násobit 3 čísla, tak se to bude škálovat do "krychle", pro čtyři do "tesseractu" atd. | ||
|
||
Obrázek 'Learning To Multiply' (Xask) (16.7.2016 17:52) | reagovat | |
Tohle je ještě rychlejší: https://www.youtube.com/watch?v=w4Dy7v-Y5-Y | ||
|
||
Obrázek 'Learning To Multiply' (aarcher d) (16.7.2016 13:42) | reagovat | |
podla mna je toto len graficke znazornenie nasej metody tie vacsie cisla aj tak musi zasa scitavat vysledky a myslim ze takto to niekto robil ovela davnejsie nez niekto prisiel na tu nasu metodu | ||
|
||
Obrázek 'Learning To Multiply' (mrkev) RP (16.7.2016 13:13) | reagovat | |
Viz třeba právě druhý příklad. Spodní řádek grafického výpočtu je 5, 20, 30, což odpovídá 730 (5 stovek, 20 desítek a 30 jednotek), horní řádek grafického výpočtu má 1, 4, 6, což (protože jsou všechno čísla do deseti) odpovídá přímo druhému řádku výpočtu pod sebou. | ||
|
||
Obrázek 'Learning To Multiply' (mrkev) RP (16.7.2016 13:07) | reagovat | |
Vždyť je to oboje prakticky stejná metoda (tj. postupné násobení různých řádů a pak vzájemný součet), jen my to píšeme přímo a přeskakujeme jeden součet, oni graficky. | ||
|
||
Obrázek 'Learning To Multiply' (JSBD) (16.7.2016 12:54) | reagovat | |
...divejte se na to jako na cinske pocitadlo: jednoduche a rychle na urcite typy uloh; a teorii a podstatu matematickych operaci nemusite vyubec chapat - staci jednoduche scitani... takze pro urcite typy vypoctu, pokud jeste nemaji nasobeni v maliku a potrebuji vysledek rychle, tak tato mechanicka "pocitadlova" metoda smysl ma... samozrejme, ze ve sve dobe revolucnimu arabskemu (indickemu) pozicnimu systemu s rady po desestinasobsich se ve sve obecnosti a univerzalnosti vyrovnat nemuze | ||
|
||
Obrázek 'Learning To Multiply' (Ziriath) RP (16.7.2016 12:09) | reagovat | |
Ne, fakt, jak mají takhle spočítat třeba 109*23? | ||
|
||
Obrázek 'Learning To Multiply' (Ziriath) RP (16.7.2016 11:57) | reagovat | |
A nesmí zapomenout, když někde v těch násobcích mají nulu. | ||
|
||
Obrázek 'Learning To Multiply' (Poody) RP (16.7.2016 11:47) | reagovat | |
Taky mi to přijde jako blbost.. Naše metoda je sice asi těžší, ale zas tam není tolik místa na chyby | ||
|
||
Obrázek 'Learning To Multiply' (senna..) (16.7.2016 11:44) | reagovat | |
japonci maji proste radi slozite veci, ne vzdy je to vyhodne | ||
|
||
Obrázek 'Learning To Multiply' (Dr.Str.) RP (16.7.2016 11:15) | reagovat | |
Naše metoda: Pro násobení dvou osmimístných čísel potřebujeme jedenáct řádků. Jejich metoda: Pro násobení dvou osmimístných čísel je potřeba papír A3 | ||
|
||
Obrázek 'Learning To Multiply' (Kit) (16.7.2016 10:45) | reagovat | |
nevim, ale moji kalkulacku v mobilu to v rychlosti neprekona | ||
|
||
Obrázek 'Learning To Multiply' (Ellrohir) RP (16.7.2016 10:05) | reagovat | |
a to je jako rychlejší než ta "naše" metoda? nebo to má mít výhodu v tom, že člověku stačí znát operaci sčítání a obejde se bez vlastního násobení? | ||
|