Odebírat | ||
Obrázek 'Ford prevodovky' (Abdul_Hasan) RP (19.8.2016 0:21) | reagovat | |
Gebirgehund: na ICE se to něco vysere na válci -> máš tři další. Na elektromotoru se ti dosere cokoliv a nedojedeš si ani do sámošky pro rohlík. | ||
|
||
Obrázek 'Ford prevodovky' (Gebirgehund) (16.8.2016 21:53) | reagovat | |
Nejspolehlivejsi je elektromotor bez prevodovky. | ||
|
||
Obrázek 'Ford prevodovky' (quido.speedy) (premium) RP (16.8.2016 20:53) | reagovat | |
Z principu CVT přenáší výkon po jediném nekonečně slabém prstenci (nebo třech pospojovaných diferákem). Jinak drží motor v nejekonomičtějších otáčkách. To je fakt. Nespolehlivější bude (čtyřstupňový) HDM automat... | ||
|
||
Obrázek 'Ford prevodovky' (TucoS) (16.8.2016 9:52) | reagovat | |
ASX: to by mě taky zajímalo. Teorie vypadá slibně, ale mám s tím nulový zkušenosti z praxe | ||
|
||
Obrázek 'Ford prevodovky' (ASX) (16.8.2016 7:58) | reagovat | |
A co CVT? Není to lepší řešení než stupňovej automat? | ||
|
||
Obrázek 'Ford prevodovky' (TucoS) (16.8.2016 1:34) | reagovat | |
shelson: no jo, jenže manuály vyměkly taky... všechno vyměklo. Já osobně vlastním třílitra, zadokolku, manuál relativně ze staré školy... no a člověk zvyklej na fábii v tom bude na křižovatce skákat jako by právě vylezl z autoškoly, to mi věř... teda pokud se do toho auta vůbec dostane, protože za kliku je nutný vzít tak čtyřnásobnou silou oproti vw a spol. | ||
|
||
Obrázek 'Ford prevodovky' (shelson) (16.8.2016 0:50) | reagovat | |
co sa tyka automatickej, bud ste machri v prepinani modov automatu alebo mate prevodovku s umelou inteligenciou alebo vam spohodlnel so zadkom aj mozog a uz ani neviete preco bolo jazdenie autom zazitkom...vsetko je to teraz (min 90%) bezpecnejsie a zaroven (100%) nudnejsie | ||
|
||
Obrázek 'Ford prevodovky' (shelson) (16.8.2016 0:39) | reagovat | |
preco nema spiatocka synchro? | ||
|
||
Obrázek 'Ford prevodovky' (Ja1.) RP (15.8.2016 23:04) | reagovat | |
na kolony a teren klasicka hydrodynamicka, vykon je prenasany furt, ziadne cukanie | ||
|
||
Obrázek 'Ford prevodovky' (TucoS) (15.8.2016 21:07) | reagovat | |
Vysmátá Bestie: samozřejmě že máš pravdu. Ale člověk zvyklej na manuál je na cukání zvyklej | ||
|
||
Obrázek 'Ford prevodovky' (kokoloko) (15.8.2016 20:55) | reagovat | |
androidka: Ne, v USA se s manuálem neučí Jinak je spousta převodovek se synchronizovanou zpátečkou, kde to úplné zastavení a čekání není potřeba, třeba MTX-75, když jsme u těch Fordů. | ||
|
||
Obrázek 'Ford prevodovky' (Nouma) (15.8.2016 20:29) | reagovat | |
2JanKoo - no jo, ale zpatecka tam jde blbe i tak, zvlast kdyz se na to vic kvaltuje - treba pri parkovani Proste vlastnost. | ||
|
||
Obrázek 'Ford prevodovky' (androidka) (15.8.2016 20:06) | reagovat | |
V USA se sice s manuálem učí, ale pak přejdou tady na ten krám a nic jiného už potom nezvládaj. | ||
|
||
Obrázek 'Ford prevodovky' (Vysmátá Bestie) (15.8.2016 19:59) | reagovat | |
No, nevím. DSG je špatná na rozjezdy a poskakování v koloně. | ||
|
||
Obrázek 'Ford prevodovky' (TucoS) (15.8.2016 16:36) | reagovat | |
Demeter: bingo! DSG je ideální pro lidi, kteří byli zvyklí na manuál, protože DSG je v podstatě robotizovaný manuál, jen trošku složitější (dvě spojky a vše, co k tomu patří). Proto má v "manuální" Evropě takový úspěch. | ||
|
||
Obrázek 'Ford prevodovky' (Demeter) (15.8.2016 16:34) | reagovat | |
@Prawda: ono je to totiž o tom, že kdo má čtyřkvalt automat, tomu je nějaký váhání toho automatu u prdele | ||
|
||
Obrázek 'Ford prevodovky' (BartyPB neprihlasen) (15.8.2016 15:08) | reagovat | |
Spis to bude o tom, ze nekdo ve Fordu nevi co by delal tak vymejslej picoviny. V usa by meli zavest pravidlo, ze v autoskole se ucej s manualem. Jezdi tak vetsina sveta. | ||
|
||
Obrázek 'Ford prevodovky' (Prawda (někdo mi to vzal a registroval si to)) (15.8.2016 14:47) | reagovat | |
Taky jsem zastánce manuálních převodovek. Potom co jsem měl možnost projet se v novém Superbu ale musím uznat, že DSG se celkem povedlo a po městě si to umím i představit. Nicméně, měl jsem také čest zkusit si Francouzský tip-tronic i Německý VW 4 rychlostní automat a takto teda kluci ne. Ty 4 rychlostní automaty mají vyšší spotřebu než stejné vozy s manuální převodovkou a často ty převodovky váhají jestli řadit nebo ne. Ale jak říkám DSG bylo příjemné překvapení. | ||
|
||
Obrázek 'Ford prevodovky' (dreamer_off) (15.8.2016 12:51) | reagovat | |
tiez som bol manual forever fanusik, kym som nemal na mesiac v usa dodge charger ...s najslabsim motorom (3,6l, 300koni) ... a bol som rad, ze nemusim sahat na paku, pretoze tak rychlo by som to rucne asi nedaval aby som si stihal vychutnat aj krajinu a davat bacha na ostatne auta na 6prudovych dialniciach a kluckovat si medzi nimi. | ||
|
||
Obrázek 'Ford prevodovky' (Ja1.) RP (15.8.2016 12:22) | reagovat | |
manual je pri beznom jazdeni otrava a pri off roadoch v terene doslova picovina | ||
|
||
Obrázek 'Ford prevodovky' (TucoS) (15.8.2016 12:13) | reagovat | |
Potíž je v tom, že ona i ta stará pičovina po modernizaci dokáže řadit extrémně rychle a plynule zároveň... ale BFU se dostane jen ke starým nemoderním variantám, nebo k DSG popřípadě CVT, které se dnes montují do cenově přijatelných aut. Svez se v Q7 nebo Cayennu a pak mi vykládej, že to není slušný automat. Důvodem je fakt, že to z principu ubírá výkon a zvyšuje spotřebu, ale to majitelé V6 nebo V8 aut absolutně netrápí, zatímco majitel fóbie řeší každou deci. | ||
|
||
Obrázek 'Ford prevodovky' (TucoS) (15.8.2016 11:52) | reagovat | |
Mimochodem i koncern VW, průkopník převodovek DSG, se začíná (konkrétně u značky Audi) rovněž vracet k "pičovině ze starých aut" | ||
|
||
Obrázek 'Ford prevodovky' (TucoS) (15.8.2016 11:50) | reagovat | |
Mlékař: ta "pičovina ze starých aut" se stále používá například v Porsche Cayenne... sice po patřičné modernizaci, ale princip je stejný. Samozřejmě 3 stupňovej automat z roku raz dva je dneska už pasé. | ||
|
||
Obrázek 'Ford prevodovky' (Mlékař) RP (15.8.2016 11:32) | reagovat | |
VLDx - to jsem si myslel taky nez jsem zkusil slusny automat (ne tu americkou picovinu ze starych aut). Ted uz cekam na druhe auto s automatem | ||
|
||
Obrázek 'Ford prevodovky' (TucoS) (15.8.2016 11:14) | reagovat | |
Mě ty rady přijdou celkem v pohodě. Tyhle chyby kolikrát dělají i lidi, kteří jezdí celý s manuálem celý život... Mimochodem ta druhá rada platí i u automatu, ten se dá taky solidně dojebat, když řadíš zpátečku zatímco auto ještě jede. | ||
|
||
Obrázek 'Ford prevodovky' (JanKoo) (15.8.2016 10:22) | reagovat | |
Tohle se dává na řadicí páku při výrobě fordu focus v Evropě. Takhle se to vozí i k nám. Jde o to, že nová převodovka IB5 je ze začátku trochu vzdorovitá než se ochodí a lidi si pak stěžují, že to řadí špatně. /není to úplně nejpovedenější fordí převodovka / Než aby to v továrně překládali do tisíce jazyků tak to mají defaultně v EN. | ||
|
||
Obrázek 'Ford prevodovky' (Why) (15.8.2016 10:03) | reagovat | |
Tvoje logika je uplne mimo, Jednak tohle muze byt kdekoliv? Rekni mi kde jinde to bude napsany anglicky? Kanada? Australie? UK? To by bylo ford.co.uk, ford.ca, ford.co.au. V US ma vic jak 95% aut automatickou prevodovku, takze pokud spojime ty prvni dva predpoklady, tak je dost vysoka pravdepodobnost ze clovek co prijde do toho autosalonu ridil automat. | ||
|
||
Obrázek 'Ford prevodovky' (vecernik) RP (15.8.2016 9:33) | reagovat | |
why - ta sance je uplne ale uplne stejna jako ze si takovy clovek koupi auto z netu. Navic nechapu proc mluvis o US kdyz tohle muze byt kdekoliv. Dealer je proste prodejce a je jasne ze k prodejci si lidi chodi kupovat auta. zadne "tim padem se predpoklada"... vzdyt to je kravina az to taha za usi. Jedine co se u prodejce da predpokladat je, ze clovek ktery tam jde si chce koupit auto. Nic vic, nic min. Cim jezdil predtim z toho vubec nepoznas. (nebo snad lidi ridici manual nechodi nakupovat nova auta?) | ||
|
||
Obrázek 'Ford prevodovky' (VLDx) (15.8.2016 9:07) | reagovat | |
Manualna prevodovka je 1/2 zazitku zo soferovania | ||
|
||
Obrázek 'Ford prevodovky' (Why) (15.8.2016 8:56) | reagovat | |
vecernik by se mel prvne informovat kolik lidi jezdi s automatem v USA a tim padem jaka je sance ze se u dealera objevi clovek co jezdi s automatem vs jaka je sance v CR | ||
|
||
Obrázek 'Ford prevodovky' (vecernik) RP (15.8.2016 8:40) | reagovat | |
"jedna se o vozidlo u dealera" ... nevim jestli je logicke predpokladat ze u dealeru nakupujou jen lidi co jezdili automatem. V cesku je autosalonu spousta a nemyslim ze by jejich zakaznici vzdy jezdili automatem. | ||
|
||
Obrázek 'Ford prevodovky' (Ebo) RP (15.8.2016 8:32) | reagovat | |
a taky by při parkování neměl nechávat zařazenej kvalt a už vůbec né zpátečku, paač když do něj jinej blbec drcne, tak to taky kurví převodovku, nehledě na možné vyskočení kvaltu a srandě třeba na kopci.. | ||
|
||
Obrázek 'Ford prevodovky' (Línejseprihlasovat) (15.8.2016 8:21) | reagovat | |
Taky by jste si to mohli pořádně přečíst abyste zjistili, že se jedná o vozidlo u dealera timpádem se předpokládá že si ho jde koupit pičus co celej život jezdil automatem a při testovací jízdě by mohl skurvit auto | ||
|
||
Obrázek 'Ford prevodovky' (men) (15.8.2016 7:46) | reagovat | |
toto opatreni neni vzdy potreba | ||
|
||
Obrázek 'Ford prevodovky' (vrrhaf) RP (15.8.2016 7:39) | reagovat | |
navod pro cerne afroamericany kteri chteji ukrast auto bez automaticky prevodovky? | ||
|