Odebírat | ||
Obrázek 'tour de roof' (Gebirgehund) (19.10.2016 16:39) | reagovat | |
Demeter: Mozes navrhout alespon jedno dnesni auto v rozimne cene, ktere je s Wartasem srovnatelne ve spotrebe, vene udrzby (zapocitej i rozvody, ktere W nema), schopnosti udrzet konstantne 130km/h (prave vypadla vetsina elektromobilu), nevybiravosti na bezne dostupne palivo a opravitelnosti (vymena zarovky v prednim svetla 5 minut potme, opily, bez nastroju, obou zrovek 6 minut dohromady a podobne), 300kg na zahradku, bez debilni hrany v kufru? Bacha Volvo 440 combi NENI dnesni auto a zere vic. | ||
|
||
Obrázek 'tour de roof' (Gebirgehund) (19.10.2016 16:33) | reagovat | |
Demeter: http://www.autorevue.cz/wartburg-353-1984-posledni-modernizace-dvoutaktu-start/stop-v-cene Spotrebu Smarta, nebo Lupo 3L to nema, ale to nema 80-90% vasich aut vyrobenych v poslednich peti letech taky. Novy Wartas v roce 1977 64300 Kcs, coz bylo srovnatelne se 100x debilnejsi Skodou 120 http://infografika.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/mototechna.pdf a dneska jde koupit okolo 10 tisic. Na praseni 190km/h na D1 to neni, pro jezdeni bez pokut je treba lehka noha na plynu. | ||
|
||
Obrázek 'tour de roof' (Gebirgehund) (19.10.2016 16:24) | reagovat | |
Demeter: Kdyz se sklopi zadni sedacky, tak se tam clovek vyspi, na palivo to je narocne asi tak, ze by v tom nemelo byt vic, nez pulka nafty, jinak to blbe startuje, rozvody se neresi, vymena oleje a filtru taky ne, hlava je vymenena na sidlisti pred panelakem za pul hodiny s golou, po 40ti ltech stale jezdi a na strese unese kreslo a lednicku i v te devadesatce na dalnici (to pak nezere tech 6.3 samozrejme). Neni problem do nej dodelat stop-start a ten jde vyuzivat i za jizdy kvuli volnobezce. | ||
|
||
Obrázek 'tour de roof' (Gebirgehund) (19.10.2016 16:21) | reagovat | |
Demeter: prosim, nech sa paci. https://en.wikipedia.org/wiki/Wartburg_353 Na dalnici vezme pro 90 nejakych 6.3l/100, coz vetsina dnesnich aut neda, uni dostat pokutu za prekroceni rychlosti na 98% silnic v CR, coz je zcela dostatecne (na co mi je, kdyz auto umi jet 350km/h, kdyz nesmim), zive to je jako krava (dvoutakt), servis je za hubicku a narozdil od dnesni produkce skodovky (a mnoha jinych) staci dat do otevreneho kufru dve prkna a da se tam najet klidne s metrakovou veci na koleckach. | ||
|
||
Obrázek 'tour de roof' (Deméter) (19.10.2016 15:28) | reagovat | |
To bych chtěl vidět to auto ze sedmdesátejch, který umí to, co dnešní, žere míň, jede víc, líp sedí a s dnešními servisními intervaly vydrží víc a je přitom maximálně stejně drahý. | ||
|
||
Obrázek 'tour de roof' (doom) RP (19.10.2016 7:50) | reagovat | |
proto vozím kolo v kufru, při mé skleróze by se mi to s kolem na střeše stalo taky | ||
|
||
Obrázek 'tour de roof' (Gebirgehund) (19.10.2016 3:25) | reagovat | |
klatom: dokud jsem nevidel zen spatny zert, ktery majitele Skody Favorit nazyvaji zahradkou, netusil jsem, proc muze nekdo povazovat za spatny napad dat na strechu ledniku, nebo valit s kreslem 90 po dalnici. Holt od sedmdesatych let jde vyvoj automobilu pozpatku. Vic to zere, min to jede, hur se to opravuje, mene to vydrzi a hur se to pouziva. | ||
|
||
Obrázek 'tour de roof' (klatom) RP (19.10.2016 1:46) | reagovat | |
Gebirgehund: ma zahradku, co se zacvakava do dveri. Zalezi na tom, jak moc ji utahnes, ale na to, aby se nesoupala po strese, staci celkem malo. Ty uchyty nicmene nejsou z titanu a kdyz zaberes, tak se proste vycvaknou. Sam jsem si takhle sundal zahradku o vrata do garaze, co se otevirala pomaleji, nez jsem cekal. Jen prazdne pricniky, ale i tak to celkem luplo. Nicmene krome drobne ryhy v laku na obou stranach auta se autu nic nestalo, a zahradka (Thule) chtela akorat trochu priohnout. | ||
|
||
Obrázek 'tour de roof' (mucha) (18.10.2016 20:14) | reagovat | |
za blbost se plati | ||
|
||
Obrázek 'tour de roof' (yxus) RP (18.10.2016 19:14) | reagovat | |
ja nevim, ale kolik asi jel...30-40? Ja do garaze zajizdim hodne poamlu... | ||
|
||
Obrázek 'tour de roof' (Gebirgehund) (18.10.2016 19:00) | reagovat | |
Zajimavy je, ze se urval predni dil zahradky. Na tom bych se bal cokoliv vozit. Hodis na to Destou patnact kari siti, zabrzdis a ten pred tebou je ma v kufru. | ||
|
||
Obrázek 'tour de roof' (Hnidopich) (18.10.2016 17:27) | reagovat | |
Tour de blb. | ||
|
||
Obrázek 'tour de roof' (Gentlemandarin) (18.10.2016 15:26) | reagovat | |
ty vole ten musi mit nasrano vsude ne jen v hlave | ||
|
||
Obrázek 'tour de roof' (Deméter) (18.10.2016 15:25) | reagovat | |
Ale je zajímavý, že to tak dobře drží, ten držák. Jinak gratuluju PP k mimořádnému postřehu. Eštěže tě máme. | ||
|
||
Obrázek 'tour de roof' (Scharf) RP (18.10.2016 15:02) | reagovat | |
takhle to dopadá, když cyklobuzna vleze za volant | ||
|
||
Obrázek 'tour de roof' (H5N1) RP (18.10.2016 14:46) | reagovat | |
PP: třeba to byla ženská | ||
|
||
Obrázek 'tour de roof' (pičakraft) (18.10.2016 14:44) | reagovat | |
kvalitný rám, vyzerá že prežil a celé to zobrala na seba zadná deformačná zóna, t.j. koleso | ||
|
||
Obrázek 'tour de roof' (PP) (18.10.2016 14:37) | reagovat | |
heh, to je blbec, asi zapomněl, že má na střeše kolo | ||
|