Nalezeno 77 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Osmdesátjedna:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (FRRP (14.9.2024 15:44) reagovat
Byli to spatne rozhodnuti. Pohledem dozadu je videt, ze vsechny hospody zustali prazdne a skrachovali.

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (Pavel J.RP (15.12.2016 22:28) reagovat
Nic proti tomu, že ten absolutní zákaz kouření není kvůli hostům, ale pro ochranu personálu. Ale zaslouží si takovou ochranu personál, který se každou chvíli nedá sehnat, protože stojí venku na dešti a kouří (protože uvnitř nesmí)?

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (ooTvor) (14.12.2016 11:46) reagovat
Chybí nekuracka restaurace a je jen jedna a stale netriskana? Tak si otevri vlkastni a mas jistej vejvar..nebo ne? Kdyz vsichni chtej nekurackou, jakto ze si ji nikdo neotevre? Nechapu to...

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (pan_cernyRP (13.12.2016 8:43) reagovat
santa santa: Takze ty jsi nekurak a nechces aby kolem tebe lidi kourili (coz naprosto chapu). Takze vlezes do podniku kde se kouri a pak brecis? :-D Gratuluji.

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (šupák) (13.12.2016 7:41) reagovat
@Farář: Ano, výběr kuřácká/nekuřácká určitě je... někde. Bydlím ve skoro dvacetitisícovém, slušném a udržovaném městě, ale někuřácká hospoda je tu jen JEDNA. Otevřená je něco přes rok, předtím tu nebyla žádná. Kdykoliv jdu okolo nebo dovnitř, je tam natřískáno. Udělal takový zájem ale něco s ostatními pivními provozy? Absolutně nic.

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (neregNULA) (13.12.2016 6:22) reagovat
Jsem nekurak,ale libi se mi,ze nejvic drzkujou pepici z velkych mest, ktery maj k dispozici pestry vyber hospod.A jiste i nejaka z nich je nekuracka.Horsi je to na vesnici/malomeste (ANO I TAKOVA MISTA EXISTUJI), kde vyber casto vubec neni. Ale lidi se vzdy mohou domluvit,kdyz chteji (militantni nekurak je stejne prijemny jak vegan na zabijacce). Vyber kuracka/nekuracka bych nechal na hospodskym a na hostu, proc by to mel stat omezovat? Doufam,ze herr Ovar udela konecne neco uzitecnyho a da veto.

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (tsLRP (13.12.2016 0:44) reagovat
Prawda...: ale tenhle problém už leží někde jinde - a na takové úvahy už bohužel nemám dostatečný rozhled, takže se do nich pouštět nebudu.

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (tsLRP (13.12.2016 0:42) reagovat
santa santa: ono je to ještě trochu jinak. Stát nezakáže tobě, abys něco dělal, ale přikáže podnikateli, jak má vést svoje živobytí. Prawda...: To je dobrej úhel pohledu, kterej mě ani nenapadl, ale mám k němu připomínku - stejně tak, jako mě nikdo nenutí chodit se najíst do kuřácké restaurace, nikdo mě ani nenutí, abych v ní pracoval. Samozřejmě proti mému argumentu mluví realita, kdy to samozřejmě často není volba práce v kuřácké vs práce v nekuřácké, ale práce v kuřácké vs pracák,

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (FarářRP (13.12.2016 0:20) reagovat
Ano, nerozumim tomu proc se nekuraci neustale cpou do kurackych hospod a pak drzkuji jak je kuraci omezuji. Dnes je moznost volby jit do nekuracke nebo kuracke hospody. Tupcum jako jsi ty tahle moznost volby vadi a chteji omezovat ostatni. A jeste se demagogicky vymlouvaji na ostatni. ;-)

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (santa santa) (12.12.2016 23:58) reagovat
Zda sa ze tomu nerozumies. Stat ti nezakaze fajcit. Zakaze ti fajcit na mieste, kde preukazatelne robis zle aj tym, ktori fajcit nechcu. Nema cenu debatovat o tom s fajciarom. Jednu vec mate vsetci spolocnu : ste absolutne netolerantni voci svojmu okoliu > dokazom toho mi je clovek, ktory prestane fajcit koli manzelke,detom ,etc( v ich blizkosti). Potvrdzuje tym jedine > je vam uplne ukradnute zdravie a komfort cudzieho > ide vam len o vas. Takze toho sebca si strc riadne hlboko do prdele.

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (FarářRP (12.12.2016 22:00) reagovat
Ano, bylo by pro vas lepsi jit do nekuracke a nikdo vam v tom nebrani. Jste ale kreteni a nedokazete se domluvit, proto chces aby to za tebe vyresil stat a jeste sobecky tak, aby bylo po tvojem. ;-)

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (santa santa) (12.12.2016 21:51) reagovat
Ak si fajciar nevie najst 4 minuty na SVOJ zlozvyk a vyjst z krcmy s tym, ze nekurvim vsetkym okolo zdravie, je to iste ako keby som sa ja v krcme vysral do stredu miestnosti s tym, ze suhlasit s hovnom v strede budu ti ,ktory tak isto radi seru do stredu miestnosti (humusaci). Ti ostatni sa natom budu pohorsovat, picovat a mozno za 100 rokov sa zacnu povinne budovat toalety.

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (santa santa) (12.12.2016 21:46) reagovat
Ak ideme pouzit argumenty ze kurak kouri v kuracke hospode - ak je partia o pocte ludi 6,a 4 nefajcia a 2 ano, idu ti 2 do fajciarskej krcmy a 4 do nefajciarskej?. Ja mam vela priatelov ktorych mam rad, avsak maju tento defekt. Mam sa teraz na nich vysrat? Nebolo by pre obe strany prospesnejsie ist do krcmy kde je fajcenie zakazane a fajciari budu fajcit vonku? Nechcem spusti flame ale, pre mna su fajciari fajciaci v uzavretom priestore jednoducho prasata. V aute, v krcme, doma kuchyni.

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (FarářRP (12.12.2016 17:59) reagovat
kurak si zapali v kuracke hospode - bezohledny kokot nekurak vriska ze ma pravo aby se z nej vsichni posadili na prdel - skvely a tolerantni clovek B-)

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (Aviatik) (12.12.2016 17:17) reagovat
Tenhle přístup "jestli se vám nelíbí, že se chováme jako bezohlední kokoti, tak jděte jinam" fakt miluju. Ještě chybí laskavý dodatek, že kdo nekouří je houby chlap.

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (Bmbrdlin) (12.12.2016 15:56) reagovat
Kdo chce, může se vrátit do roku 1900 a užít si to.

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (RashkaRP (12.12.2016 15:02) reagovat
Nevšiml sem si, že by tu fajfku v hubě měli dvacetiletí floutci..

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (Prawda...) (12.12.2016 13:50) reagovat
@neprihl.: přehlédl jsem tě; Ochrana zaměstnanců pracujících ve ztíženém prostředí je řešena zákoníkem práce + odbory. Mají nárok na ''Příplatek za práci ve ztíženém pracovním prostředí'' + další benefity na ochranu jejich zdraví. Je to min. 10 % navíc, oproti ostatním zaměstnancům + mám pocit, že o týden dovolené navíc, atd. Navíc tě zaměstnavatel nesmí úmyslně vystavovat nebezpečí, což hospodský, který připustí, aby měl v hospodě kouře jak v udírně, dělá.

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (Prawda...) (12.12.2016 13:39) reagovat
Takže zopakuji, ten zákaz kouření není kvůli hostům, ale je kvůli zaměstnancům hospod.

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (JT) (12.12.2016 11:56) reagovat
ale na nekuřáckou hospodu nikde nemáte nárok, to že ji tam nikdo neotevře prootže se mu nevyplatí není problém státu, ten nemá garantovat nekuřáckou hospodu i v prdeli. tak samo nemáš penuservis v obci se třema číslama popisnýma....

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (Nereg (nereg)) (12.12.2016 11:25) reagovat
lallau, jsem s tebou. Máš můj obdiv za to, že tady držíš a bráníš ostrůvek rozumu a slušnosti mezi těma až militantně-demagogickejma příspěvkama, např. od registrovaných kolegů brnynomous a Farář.

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (HonzaRezRP (12.12.2016 10:50) reagovat
Hoši, až to jednou rupne, první půjdou chlastači a čuřáci. Až pak po nich možná náckové a komouši...

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (neregNULA) (12.12.2016 10:18) reagovat
to SMN: ano, driv si na vesnici mohl hostinsky vybrat co chce mit: zakourenou knajpu pro mistni (vetsinou bez tepleho jidla) nebo restauraci s jidlem (s min. salonkem pro nekuraky). Jsem nekurak a nikterak mi to nevadilo. Pokud jsem mel nesnesitelny hlad nebo zizen, sel jsem dovnitr a smiril se s navanulym trickem. Bohuzel se urednikum zzelelo chudaku jako lallau, kteri po stovkach hynuli v cizich mestech ve strachu vkrocit do KURACKE hospody. takze ted hostinsky musi mi nekourackou a jeste EET, fakt sqely

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (Dež0n) (12.12.2016 8:55) reagovat
...podle obrázku se taki v dobách, kdy lydi umněly psát česki tenkrát fajfki jen cumlali a nezapalovali, nevydim kouř.

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (vvolisRP (12.12.2016 7:58) reagovat
Bezpochyby souhlasím. Ale kurva... "pantátovi".

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (Syndikát Mrdek NeregistrovanýchRP (12.12.2016 7:42) reagovat
Mě trochu zaráží, že se tady doporučuje vyhledat nekuřáckou hospu a zároveň titíž zvěstovatelé svobodného trhu argumentují u EET vesnickými knajpami, které jsou jediné široko daleko. Takže mám to chápat, tak, že nekuřáckou hospu najdu jen ve velkých městech a jinde mám smůlu? To je totiž logický závěr z těchto dvou jinak nesouvisejících případů. Jistě, přece mě nikdo nenutí jít na oběd do hospody, vždyť si můžu dát po cestě studený lepeňák co jsem si přichystal doma.

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (brnonymousRP (12.12.2016 2:12) reagovat
No jo, maolau, tobe by vyhovovalo, aby ti stat zarucil hospodu na kazdym kroku, abys nemusel myslet, nebo, nedej boze, neco delat, pak taky pani, co by ti chodila stlat, prat, myt nadobi a vytirat prdelku, policajta, co by s tebou chodil po setmeni, aby ses nebal a vecer nejakeho urednika, co by ti prisel dat pusinku na celicko. Ja jen doufam, ze pristi zakon dopadne tvrde na tebe, pak ti to otevre oci. Ale asi ne. Mozna, az jednou dospejes a budes se muset o sebe postarat sam, vytvoris nejakou hodnotu...

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (FarářRP (12.12.2016 1:21) reagovat
Mimochodem, taky bych chtel byt tak neschopny, ze mi vsechno zaruci stat. Asi budu volit Sralbotku.

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (FarářRP (12.12.2016 1:20) reagovat
Nikdo, protoze dobroseri nechodi na pivo do sachty kde se rube uhli. ;-)

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (neprihl.) (12.12.2016 1:17) reagovat
K te ochrane zamestnancu - a kdo chrani ty co asfaltuji silnice , faraji do jamy , delaji na smeny, sedi cely den, pracuji ve stresu, dychaji prach ....

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (Výpitka) (12.12.2016 1:11) reagovat
lallau: Vidíš, já třeba nemam v okolí žádnou vhodnou hospodu. Kuřáckou ani nekuřáckou. Tak zvednu svojí tlustou prdel, a jdu pít jinam, než do smradlavý hospody Na Růžku, kterou mam 50 metrů od baráku. Je to fakt strašně jednoduchý, místo abych píčoval a požadoval regulaci, najdu si místo, který mi vyhovuje. Měl bys to taky zkusit.

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (lallau) (12.12.2016 1:02) reagovat
A mne zase bude vyhovovat, ze az budu v cizim meste hledat misto, kde se najist, tak mi stat zaruci, ze nebudu muset jezdit pul dne po meste a hledat nekuackou hospodu. Takhle se muzeme handrkovat do nekonecna. Kazdy mame jiny potreby a o jejich naplneni muzeme usilovat v dalsich volbach.

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (brnonymousRP (12.12.2016 0:17) reagovat
Klidne me z anarchismu [odkaz] narkni. Hospoda neni verejny podnik, to mas taky spatne, pouzivanim cizich termitu se vystavujes rizotu fiakru. Ja osobne chci, aby mel hospodsky pravo ohrat mi vcerejsi gulas (ten nejlepsi) a aby si mohl rozhodnout, koho pustit dovnitr a koho ne, pripadne co tam komu dovolit delat a co ne. Upozornuju, ze sam jsem nekurak, koureni mi neskutecne vadi a vyhledavam nekuracke podniky. A ty levicak jsi.

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (FarářRP (12.12.2016 0:12) reagovat
Dokud tu budou zakazovaci a prikazovaci co nejsou schopni si vybrat hospodu co jim vyhovuje tak budeme rozvojova zeme. Hlavne to demagogicky srovnavat se starym jidlem. ;-)

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (lallau) (12.12.2016 0:05) reagovat
Bude se opakovat, ale pokud je podnik verejny, zakaz koureni je namiste. Stejne jako zakaz podavani starych ohrivanych jidel nebo prikaz mit zachody. Nejsme rozvojova zeme a clovek by se nemel bat vlizt do hospody, aby nedostal salmonelu z jidla nebo si nezvysoval pravdepodobnost vyskytu rakoviny a nezasmradnul od cigaret. S levicatstvim to nema nic spolecneho, to bych vas pak mohl narknout z anarchismu.

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (FarářRP (11.12.2016 23:34) reagovat
V mojem okoli zase neni zamestnavatel co by mi dal 100 cistyho mesicne, co s tim udelame? Presne kvuli takovym jako lallau to u nas vypada jak to vypada. Levicakum dosly cizi prachy, tak se bude zdrazovat co jde. ;-)

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (brnonymousRP (11.12.2016 23:30) reagovat
maolau: Soudruhu, hostinsky chce, aby tam lidi kourili, lidi tam chteji kourit (jinak y tam nekourili) a ty muzes chtit, co chces. Jiste se najde nekdo, kdo bez statniho donuceni udela hospudku nekurackou pro tebe. Ale nenut stat, aby kohokoli nutil. Urcite by se ti libil i zakon o tom, ze pivo nesmi stat vic, nez 15kc, ze? Nebo ze prostitutka musi spat s levicakem zdarma. Vsak poskytuje sluzbu verejnosti a musi dodrzovat pravidla. [odkaz] cas 24:35 - si to uzij, vole.

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (EllrohirRP (11.12.2016 23:23) reagovat
tak musel přijít nějakej státní génius a nařídit restauratérům, jak maj správně fungovat...

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (lallau) (11.12.2016 23:22) reagovat
farar: Protoze v mym okoli zadna vhodna nekuracka neni. A neni tomu tak, ze by nekuracky hospody nebyly, protoze by se bez prodeje tabakovych vyrobku neuzivily. Nejsou, protoze jsou restaurateri konzervativni a nemaj chut resit cokoliv nad ramec zakona.

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (kokotras) (11.12.2016 23:11) reagovat
sa mu čapuje bez EET

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (FarářRP (11.12.2016 22:56) reagovat
lallau: a proc chodis do kurackych hospod, kdyz ti ten kour vadi?

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (mrdak) (11.12.2016 22:43) reagovat
taky tam zadny curak necumel do telefonu.

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (lallau) (11.12.2016 22:39) reagovat
Hospoda je sice soukromy majetek, ale jeji majitel nabizi verejne sluzbu a tak musi dodrzovat predepsany pravidla. Zakaz koureni je bezva napad, drive navsteva hospody znamenala nacichnuti od cigaretoveho koure, od kvetna bude v hospodach dychatelny vzduch a ja osobne budu do hospod na par piv chodit vic. Hospodsky sice brblaji, ale ti brblaji vzdycky, kdyz prichazi neco noveho.

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (pan_cernyRP (11.12.2016 22:18) reagovat
Dalsi rozhodovani navic. Driv jsem si vybiral podle kuracke/nekuracke. Ted musim premyslet kde dobre postat venku... :-D

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (AnixRP (11.12.2016 22:16) reagovat
No je to fakt taky se jezdilo na konich a svitilo svičkama zlate časy :-D :-D :-D

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (Prawda...) (11.12.2016 21:55) reagovat
@bureš: Si uvědom jednu věc, zákaz kouření tam není kvůli hostům. Ten je tam kvůli ochraně zdraví zaměstnanců na pracovišti. Nebo nevím jak by ses díval na to, že celý život děláš za barem nebo číšníka/servírku, bereš za to pár korun a pak ti ve čtyřiceti řeknou gratuluji, máte rakovinu.

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (brnonymousRP (11.12.2016 21:37) reagovat
Ja treba chci, aby hospody nemusely dodrzovat hygienicka pravidla, nebo aby smely nemit zachody. Proste nebudu chodit tam, kde nedodrzi kvalitu sluzeb a nejaka vyhlaska me nezajima. Verim spis hodnoceni zakazniku, nez tomu, co rekne kontrola ze statni hygieny, i kdyby nakrasne zkousela byt objektivni. Mista, kam chodim, vetsinou udrzuji mnohem vyssi uroven, nez co vyzaduje predpis. Me jako nekurakovi statni buzerace nevyhovuje a chci, at do toho hospodskym a kurakum nikdo nekeca.

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (bureš) (11.12.2016 21:29) reagovat
a stat dostane min na danich, protoze lidi budou jist a pit doma, takze budeme nakonec biti vsichni, protoze z dani mame skoly, silnice a nemocnice (ackoli z tech penez po ceste stat vetsinu ukradne pro sebe a rozhazi)

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (bureš) (11.12.2016 21:28) reagovat
Jsem kurak a koureni mi vadi. Presto me toto narizeni neskonale sere. Kdyz se mi nechce cuchat cigarety, tak tam proste nelezu a jdu jinam. Ale nakazovat to majitelum? Ti, kdo maji pocit, ze jsou hosti spokojenejsi bez kuraku, uz nekuracky restaurace nebo salonky provozujou davno. Krom toho se to ted pred hospodama zacne rojit kurakama vyhnanyma ven, takze budou vsude vajgly a naflusany a lidi ktery bydli okolo hospod zacnou vypisovat petice za dodrzovani nocniho klidu. Takze budeme vsichni jen nasrany a

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (ravRP (11.12.2016 21:25) reagovat
brnonymous: Problem neni ve skutecnosti ani ta regulace, ale jeji mira. Asi nikdo nechceme aby hospody nemusely dodrzovat hygienicka pravidla nebo mit zachody "protoze je to soukromy majetek a melo by se to nechat na rozhodnuti majitele." Kazdy ma samozrejme jiny nazor jak daleko by mela regulace zajit. Me jako nekurakovi tohle napriklad vyhovuje, ale naprosto chapu vyhrady zavislaku.

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (Štrejchal) (11.12.2016 21:21) reagovat
Další na řadě bude zákaz fandění na stadionu, protože se tím překračuje hygienická hranice hluku.

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (brnonymousRP (11.12.2016 21:18) reagovat
Milanese - a pes taky nema fajfku, kdyz uz opravjes nesmysly. Datovani je problematicke, obrazek neni datovan, ale ma to byt hostinec U Kalicha, tedy asi 100 let do minulosti.

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (ravRP (11.12.2016 21:17) reagovat
Na te "fotografii" z prelomu "tisicileti" nevidim ani jednu jedinou cigaretu. Asi byly tehdy taky zakazane.. ;-)

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (MilaneseRP (11.12.2016 21:07) reagovat
Tak si to shrnme: nejedna se o digitalni fotografii, nybrz o obraz. Neni z prelomu tisicileti, ale z prelomu stoleti (a to jeste kdovi jestli). Chybi tam carka a misto carky by mel byt strednik. Pantatovi. Dalsi chybejici carka. Domu s dlouhym u. Krasna pracicka...

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (brnonymousRP (11.12.2016 21:00) reagovat
Problem neni v kuracich, nekuracich, tabaku nebo hospodach. Problemem je stat. Kdyby se do toho stat necpal, tak si hostinsky rozhodne, zda se v jeho hospode bude, nebo nebude smet kourit (stejne jako muze rozhodnout, zda bude, nebo nebude prodavat alkohol). Stat by o tom nemel rozhodovat v soukromi, pokud mame statem vlastnena prostranstvi, tam se da regulace pochopit. Hospoda je ale soukromy majetek a tam by se vec mela nechat na rozhodnuti majitele a nikdo jiny do toho nema co mluvit.

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (PaulZyRP (11.12.2016 20:59) reagovat
Cigaretový kouř zvyšuje riziko náhodné mutace vedoucí k rakovině. :-)

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (cockroachRP (11.12.2016 20:56) reagovat
Nevidíme, či ten otočený chrbtom k nám má fajku a takisto si nie som istý tým jedincom vpravo dole.

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (Hnidopich) (11.12.2016 20:46) reagovat
"Pantatovy". K inteligenci autora neni treba vic dodavat.

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (matt) (11.12.2016 20:45) reagovat
Ano, ženy obecně do hospody moc nepatří. Do baru, nebo někam na diskotéku klidně, ale do putyky kde se chlastaj rumy, zelený a hraje karbec nemaj co dělat.

Obrázek 'Kurata v hospode' Obrázek 'Kurata v hospode' (Ja01.) (11.12.2016 20:36) reagovat
ci nebude problem vo fajciaroch, ono vacsinou su to (co sa tyka fajcenia) arogantne sebecke hovada, ktore si nedokazu uvedomit, ze nefajciarom je z toho smradu zle a teda nic ine na nich neplati, len tvrda represia (ano rovnake fajciarske "hovada" boli aj moji rodicia, ja som to zial nezazil ale aspon mladsi surodenci zazili, ze ti dvaja zacali chodit hulit do pivnice namiesto kuchyne)

Strana 1/2. 1 2 následující