Nalezeno 63 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
šedesátsedm:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (generál KotlárRP (6.2.2017 11:20) reagovat
No já jsem si mockrát v obchode otevrel piti. Ale to pak taky zaplatil.

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (HonzaRezRP (6.2.2017 11:18) reagovat
Jednou za čas budu souhlast s Kokotlárem. Obhajovat "tak trochu zlodějinu" je odrazem dnešní doby, a kdo tuto křivici svádí na děti ve smyslu "vždyť to jinak nejde", je platným občanem současné blahobytné a ničím neohrožované společnosti...

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (generál KotlárRP (4.2.2017 16:20) reagovat
Já když jsem asi v roce 1992 videl deti jist nezaplaceny rohlik v samoobsluze Jednota, tehdy přejmenovana na Market Doubí, tak jsem z toho byl uplně paf! Řikal jsem si:"Hle! Nová doba!"

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (klatomRP (1.2.2017 23:03) reagovat
Autor obrázku je dement, který buď nemá děti, nebo s nima nemluví. Pokud se vše vysvětlí a hlavně zaplatí, nevidím problém. Ideálně dát dítěti třeba půl rohlíku, ale ne proto, že bych ho jinak nepřiznal, ale právě proti dementům, který by měli kecy. Jinak už jsem i sám párkrát něco ve dlouhé frontě snědl/vypil, pokladní prostě pípne prázdnou flašku a hned ji zahodí, nevidím problém. Skok od tohoto ke kradení flašky pod bundou je asi stejný jako od "sebrání" pantofle splužákovi k Rathovi.

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (Štrejchal) (1.2.2017 22:19) reagovat
Mě nikdy nenapadlo, že si toho někdo všimne a je v negativním kontextu nad tím schopen přemýšlet. Osobně by mě zajímalo, jestli třeba jste z jiných oblastí a život tam probíhá jinak a lze chápat podání půlky rohlíku jako selhání výchovy. Mě osobně připadá bizarní i počítání rohlíků v sáčku ačkoli nahlásím počet.

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (Lammer&OutsiderRP (1.2.2017 20:46) reagovat
Lol, mě zase nikdy nenapadlo, že by to mělo být nějak špatně - mooooooooockrát si prostě kousnu do bagety ještě v krámě, protože mám hlad/chuť. No a u pokladny je tam jedna bageta kratší, stejně ji zaplatím, že bych neměl prachy se mi ještě nestalo :D

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (kapiláraRP (1.2.2017 20:43) reagovat
Z restaurace taky muzes odejit stredem a bez zvraceni zbozi do regalu.

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (Vysmátá Bestie) (1.2.2017 20:34) reagovat
Tady si ale jelita dala sraz. Základní rozdíl je v tom, že u normálního prodeje přechází vlastnictví na kupujícího až okamžikem zaplacení. Do té doby ten rohlík není váš a tak sní nakládat nesmíš. To je rozdíl od objednání služby - jídla v restauraci, kdy to můžete sníst hned, ale také máte hned povinost zaplatit. To v obchodě můžete odejít středem - bez placení a bez vracení zboží do regálů.

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (Eric Cartman) (1.2.2017 18:35) reagovat
byste někdy měli vidět nálet cikánů na čokolády ... udělají hlouček aby nebylo nic vidět a když jsou kolem pokladen, mají jednu housku a sotva funěj :D

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (Štrejchal) (1.2.2017 18:25) reagovat
A co když ho tím učím být čestný a dokázat přiznat a uhradit i soft položky? Snědený rohlík, software, zaplatit za hajzl položením mince na nehlídaný talíř...

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (Stilgggg) (1.2.2017 16:01) reagovat
Takze ne, nebudu se snazit to nekomu zakazovat, protoze to by mohl delat jenom majitel, a navic jsem liberalne smyslejici clovek. Nicmene to budu povazovat za demenci a slabost.

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (Stilgggg) (1.2.2017 15:57) reagovat
Ano, primarne je to otazka zakaznik x prodejce... nicmene osobne povazuju zrni v obchode za projev barbarstvi. Je to obchod, ne jidelna a byt to neni nejak zasadni vec, prijde mi to proste ponekud nekultivovane. Druha vec je, ze mi proste prijde, ze pristup decko rve, takze aby nervalo, tak mu vyhovim aby nervalo... je z principu spatny, protoze uci defektni chovani. Treti vec je rohlik rozdrobenej po cely prodejne a v kosiku... zase primarne problem zakaznik x prodejce, nicmene mi to prijde dementni.

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (CptNotSoFcknObvRP (1.2.2017 15:38) reagovat
Dneska jsem chtěl jíst zdravě, ale po přečtení týhle diskuze jsem dostal strašnou chuť na tukovej rohlík...

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (brnonymousRP (1.2.2017 15:10) reagovat
No jo, kdyz si v Globusu naberes z korytka plnou hrst odrezku ze slach, pak si musis tu ruku od mastnyho utrit. A od toho je tu hromada rohliku, prece bys nepouzil hadry z oddeleni lozniho pradla...

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (RoumenR (1.2.2017 15:07) reagovat
Mne slo o to, ze ikdyz ten rohlik nesnim, tak pokud na jeho zaplaceni nemam, tak ho stejne nemuzu vratit. Teda muzu, ale... OMG

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (..) (1.2.2017 15:03) reagovat
brnonymous: souhlasím, ale co oči nevidí, srdce nebolí a tohle vidím dost. Já si samozřejmě uvědomuju, že ty věci nerostou v supermarketu a že na ně dost možná předtím sáhlo už X pracovníků. To mi jako očkování proti běžným nemocem stačí, víc netřeba.

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (Hovno) (1.2.2017 15:00) reagovat
Např. Při takonkování je povinností zákazníka mít u sebe odpovídající hotovost.

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (brnonymousRP (1.2.2017 14:55) reagovat
To s temi ochmatanymi poprskanymi rohliky je sice hnusne, ale zase to ber jako levnejsi variantu ockovani proti nakazlivym chorobam. Otuzujes se tim, pak si das Buresuv sojovy parek s zivym penicilinem a budes odolny proti vsemu. Zase nemuzes chtit vsechno super balene, kdybys videl vyrobni proces Skotske Whisky (trouchnivejici kade, tezke kovy ve varnicich z dvacatych let...), nebo kubanskych doutniku, o hypermarket rohlicich ani nemluve, tak budes "srat volej". Doslova.

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (..) (1.2.2017 14:46) reagovat
Ohledně rohlíků mě spíš v ČR vadí úplně jiná věc: v Itálii vydávají pečivo za pultem (jako u nás nebalený uzeniny) kleštičkama a v rukavicích. V DE jsem viděl automaty na rohlíky, kde si člověk "naťuká" kolik rohlíků mu má vypadnout. Ale u nás na to může kdejakej vágus hrabat špinavejma rukama, kašlat u toho... fuj. Nikdy bych si v českým obchodě nekoupil rohlík, natož abych ho ještě žral v obchodě.

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (Broky_v-rici) (1.2.2017 14:12) reagovat
není to tak jednoduše přímočarý, jak autor týdle malůvky tvrdí. Asi potřebuje mít svět velmi zjednodušený, aby mu vůbec rozuměl...

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (MSA2nr) (1.2.2017 13:56) reagovat
@ ilfirin: +1

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (RoumenR (1.2.2017 13:31) reagovat
Stejne tak mam v kosiku nakrajeny salam, osahane rohliky, vyzkousene obleceni, odmereny kabel, namichany odstin barvy... Co ted? Ja napriklad jednou natankoval plnou a pak jsem si nemohl vzpomenout na PIN. To jim to mam vratit do stojanu?

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (brnonymousRP (1.2.2017 12:57) reagovat
Extremni modelova situace - Nabukadenezar II - mas mit penize. Nikdy jsem v obchode nemel tento problem, protoze nejsem hipster, co bez cipu neudela ani ranu. Proste cash nosim, velke veci pak platim prevodem (ackoli kdysi jsem i nakup vozidla za 220 000 resil v hotovosti, protoze to prodejci vic vyhovovalo. Kartu pouzivam vlastne jen na netu a tam se ujidat neda.

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (Nabukadenezar II.) (1.2.2017 12:38) reagovat
Asi bych to nedělal. Extrémní modelová situace: Vezmu v kšefu limitovanou edici tvrdého, přikousnu si k tomu po cestě ke kase trochu kaviáru. Naházím to na pultík a jdu platit kartou, protože kdo dneska operuje s hotovostí, že? Prodavačka se omlouvá s tím, že je výpadek a kartou doopravdy nezaplatím. A mám teď řešit 2 nasrané secuiriťáky, čekat na policii, než dovalí? Radši ne...

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (ilfirinRP (1.2.2017 12:28) reagovat
Taky žasnu, kde se poslední dobou sbírá banda no-life čůráků, co řeší "problémy" ostatních. Měli jsme tu vlnu zmdrů co kntrolujou parkování na mm přesně, teď nastává doba zmrdů "dítě nesmí mít rohlík v krámě"? Začínám se bát s čím no-life zmrdi přijdou příště, začne jmi vadit, že vůbec nějaké děti se v krámě vyskytujou že? A ty košíky jak překážejí...a fronta u pokladny je moc dlouhá, velké nákupy se maj dělat o víkendu a ne ve všední den a ... a ...

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (hovno) (1.2.2017 12:09) reagovat
Heh, to me nikdy nenapadlo, jist/pit jeste "po ceste" v kseftu. Jako asi nic proti tomu, kdyz to majiteli/obsluze nevadi a clovek to pri placeni prizna, jen me ted podle komentaru prekvapilo, ze je to asi celkem rozsirena vec. Ani jsem si toho nidky nevsiml u druhych (ale to bude zase souviset s tim, ze jsem sebestredny ignorant).

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (Bumbrdlin) (1.2.2017 12:04) reagovat
Představte si milé děti, že ti nebožáci co chodí do práce dostanou plat často i za měsíc i déle poté co něco odpracovali. Třeba plat za 2. ledna dosatnou třeba až 7. února. To je nespravedlnost! To by měla řešit vláda! Nebo alespoň nad tím můžeme deset hodin onanovat jak na blbym rohlíkem z teska.

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (kslves) (1.2.2017 11:49) reagovat
K tematu: nechapu, co na tom komu vadi. Jidlo jeste v obchode nezeru, ponevadz jsem si zcela jistej, ze po snezeni bych na to zapomnel a nezaplatil (mam pamet jako cednik), ale z flasky se klidne napiju, proc ne? V restauraci taky konzumujete potraviny, aniz byste je uz zaplatili a majitel veri, ze je zaplatite - i kdyz to ne vsichni a ne vzdy udelaji a ne u vseho udelaji. Kde je problem? Co si to zase vymyslite za umely problemy tady vsichni?

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (kslves) (1.2.2017 11:43) reagovat
@Ingress, tak hlavne, ze se pletes do neceho, do ceho ti vubec nic neni - to totiz taky delaj socani :-)

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (brnonymousRP (1.2.2017 11:28) reagovat
1. Vymyslim si, ze neco normalniho je strasny problem 2. Zacnu na to nadavat na internetu 3. Profit ???

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (nikto) (1.2.2017 11:16) reagovat
MSA2nr: "Dítě začíná používat rozum až kolem 3. roku věku, do té doby jej řídí jen emoce." Zvlášte, že moje dve nikdy nevyvreskovali v obchode a nepýtali niečo jesť. Keď sme prešli pokladňou, opýtal som sa, či sú hladné a ak áno, vtedy som im niečo vytiahol. Asi sú bez emócií.Ty si obyčajný kretén, ktorý s deťmi nemá skúsenosti. Možno ich nemáš a ak áno, tak nechodíš ty s nimi do obchodu. Lebo takú chujovinu by si nemohol povedať.

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (OctagonRP (1.2.2017 11:13) reagovat
Pokud čekám ve frontě (Tesco, Albert apod) a fronta je dlouhá, protože mají otevřeno málo kas a trvá to, klidně se napiju ještě z nezaplacené koly, kterou si za 5 minut zaplatím.. Zatím s tím nikdo neměl problém..

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (Bumbrdlin) (1.2.2017 10:44) reagovat
Freeman6: Přesně tak, jedinej rozumnej názor. Osvěžující úkaz v komunitě, kde si každej myslí, že když on žere hovna, tak je musí žrát všichni a ještě si u toho pomlaskákat. Sice většinu lidí omlouvá to, že jsou imigranti z východu, ale otrava je to hrozná....

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (brnonymousRP (1.2.2017 10:43) reagovat
Koukam, jelita si tady daly sraz. Ja si predstavuju, ze ti, kteri predpokladaji kradez (nenahlaseni) bud dotycnou rodinku tajne sleduji zpoza pyramidy plechovek slevneneho grepu ve vlastni stave, vzpominaje s laskou na casy, kdy se to dalo praskat SNB, nebo proste predpokladaji, ze kdyz oni by klidne kradli, pak musi krast i ostatni. To, ze nekdo nahlasi i sezrany rohlik, jim prijde podobne sci-fi, jako mit praci, ktera cloveka tesi, nebo manzelku, ktera je hodna a krasna.

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (NormRP (1.2.2017 10:11) reagovat
navyse decka kradnu.. nerobia to preto ze by ich k tomu rodicia viedli.. proste sa hecuju navzajom a robia picoviny.. o tom je detstvo. rodicia o tom ani nemaju zdani pokial ich nechytia..

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (RIP Gott) (1.2.2017 10:05) reagovat
freeman: ty si za celosvetový zákaz škôl a vzdelávacích inštitúcií?

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (NormRP (1.2.2017 10:02) reagovat
to je presne ako v Amerike tie poplatky na dialniciach kde hadzes do kosika mince.. no nas z vychodneho bolku tam hned napadne hadzat kamene a podobne picoviny.. alebo ze moes vracat tovar.. to bolo chvastania ako si niekto kupil kosacku, pokosil a vratil ju... to ludi na zapade ani nenapadne ze by to vracal pokial je s tou vecou spokojny. a s tym rozkom je to presne to same.. bud povies na pokladni ze ti decko ozuzllo rohlik lebo to zatajis ako kreten a usetris par korun.

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (fidoRP (1.2.2017 9:43) reagovat
Jo, obcas zapominam, ze rouming je plnej prechytralejch kokotu :-D Vase problemy bych chtel mit... nebo radsi ne :-D

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (m2a) (1.2.2017 9:39) reagovat
to je píčovina

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (Freeman6RP (1.2.2017 9:29) reagovat
Skutecne tyhle veci nechte na vztahu mezi prodejcem a zakaznikem. Pokud nekdo v obchode plati napul sezranej rohlik a napul vypitou flasku a prodejci to nevadi, tak se do toho prosim neserte, protoze vam do toho nic neni. Sami to delejte tak, jak uznate za vhodny a ucte to tak i sve deti. Deti jinych lidi nechte na pokoji.

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (Bumbrdlin) (1.2.2017 9:13) reagovat
Roumen: To s problémem "sežraný rohlík před placením" moc nesouvisí. Pokrok je v tom, že když lidi něco šlohnou, vyjde to levněji než pokladní. Už mi to taky vnutili v tesku, moc mně to nebavilo, bál jsme se, že něco šlohnu protože to zapomenu oskenovat.

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (RoumenR (1.2.2017 9:03) reagovat
Jsou obchody, ktere, povazte, vas nechaji si cely nakup namarkovat. Spolecnost zjevne pokrocila, jsem za to rad, ale....nekteri jsou jeste zamrzli.

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (MSA2nr) (1.2.2017 9:03) reagovat
"... od mala vědí, že nesmí nic žrát, dokud to neni zaplacený..." tahle věta dokazuje, že jsi děti vychoval maximálně v The Sims. Dítě začíná používat rozum až kolem 3. roku věku, do té doby jej řídí jen emoce. A tebe evidentně ještě teď taky.

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (Bumbrdlin) (1.2.2017 9:03) reagovat
Taky jsem to hejtoval a taky teď dávám rohlík a "poctivě" ho hlásím. Několikrát pokladní mávla rukou, že se svět nezboří. Takový píčoviny maj čas řešit jen lidi co nemaj co dělat...

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (Ja01.) (1.2.2017 8:43) reagovat
plus polovica rohlika rozkrusena po decku a po predajni, dementi s rozmaznanymi malymi kretenami

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (NormRP (1.2.2017 8:42) reagovat
hovorim o detoch do 5 rokov. vacsie decka uz maju vediet co sa ma a aj vydrzia. Zrejme tu par mudrlantov nechodio do obchodu s 1-2 rocnym deckom..

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (NormRP (1.2.2017 8:40) reagovat
repa.. v restike tiez zeres bez placeneni. pokial das decku polocivu rozku a tu druhu pri pokladni normalne zaplatis, tak nevidim ziaden rozdiel. cele je to o ludskej zavisti.. ked zavidis aj ten rohlik decku tak ti musi dobre jebat. A tiez predpokladas ze to ten clovek nezaplati, lebo ty by si sa pravdepodobne nazral a nezaplatil, tak to logicky prenasas na druhych

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (takypanic) (1.2.2017 8:39) reagovat
Přesně tak řepo...

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (takypanic) (1.2.2017 8:37) reagovat
Jasně, když ten sežranej rohlík poctivě nahlásím já, tak to samozřejmě poctivě nahlásí i všichni ostatní... Logika. A děcko nakrmte než vyrazíte mezi lidi. Takové trapné výmluvy že nejde vychovat fracek do 3 let... Že to za mých mladých let šlo... Co si dovolíme v obchodě příště?

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (řepa) (1.2.2017 8:36) reagovat
Mě to taky vadí a taky mam kecy. Jaký "dát dítětti rohlík, aby neřvalo". Když ho naučíš, že dostane rohlík, tak bude řvát, že ho nemá. Já to svý děti neučil a od mala vědí, že nesmí nic žrát, dokud to neni zaplacený. Takže já mam buďto geniální děti, nebo ty malýho kreténa. Když vidí, že jiný dítě něco v obchodě jí, tak jim normálně řeknu, že ho maminka učí krást.

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (brnonymousRP (1.2.2017 8:35) reagovat
Teo85g: No toje sice uslechtila myslenka a to doufam my ostatni taky dodrzujeme, ale delas to takhle vzdycky? I v restauraci? Vis co, budme trochu trzni a ponechme to na obchodu samotnem, zda podobne chovani bude, nebo nebudetolerovat. Vsechny obchody, ktere znam, to toleruji, nektere dokonce davaji detem tlumitka (kus ovoce zdarma), jine jen ocekavaji, ze rodic sezrane veci u pokladny nahlasi.

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (MemRP (1.2.2017 8:29) reagovat
MSA2nr: Neefektivní user unfriendly úplně špatná samoobslužná kasa je mimo, dnes frčí sám si zboží skenovat už při nákupu (Globus) a na kase jen zaplatit.

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (Kuk34) (1.2.2017 8:28) reagovat
Dle obchodního občanského zákona a trestního jsem povinen za zboží zaplatit a je mi úplně fuk jestli pokladní skenuje plný nebo prázdný obal a ten synem sesezraty rohlík hlásím větou 9 v pytlíku jeden v něm takže celkem deset kusů a neřekl bych že dělám něco bledě mladej ví že pečivo se hlásí a ostatní se musí platit

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (opRP (1.2.2017 8:18) reagovat
ludsky rozum vs byrokrati

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (MSA2nr) (1.2.2017 8:12) reagovat
S ohledem na roční mimino, co nám popolejzá doma, byste mu všichni ten rohlík rádi dali, než aby vám řvalo v obchodě na celý kolo bez něj. Ve chvíli, kdy začne rozumět tomu co se má/může/nemá/nesmí (+/- 3 roky), bude načase ho přepnout. Jinak v Praze není úplně rarita narazit na partičky spoluobčanů, které se jdou do hypermarketu takhle najíst. Jo a kapiláro, nemůžeš se napít a pak jít na samoobslužnou kasu, protože pak ta podělaná váha nepozná druh zboží a dovažování rukou přiltahuje ochranku... :o)

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (nNE$ErRP (1.2.2017 8:07) reagovat
Mně je to jedno. B-)

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (kapiláraRP (1.2.2017 7:50) reagovat
Mne taky zaplati za mou praci az za mesic, nevidim problem, kdyz se napiju z flasky a zaplatim ji za 10 minut.

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (IngressRP (1.2.2017 7:43) reagovat
Pak se nedivte, že žijeme v socanský republice "Je to jen trochu cizího majetku, to nevadí" respekt k osobnímu vlastnictví je tu nulový.

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (Teo85g) (1.2.2017 7:39) reagovat
A já žiju v utkvělý představě, že je něco moje až když to zaplatím... ale asi se pletu. hezký příklady dávejte dětem

Obrázek 'zanedbanavychova' Obrázek 'zanedbanavychova' (Tsantsa) (1.2.2017 7:30) reagovat
akoze inac v hlave v poriadku? decku dat rohlik nech nereve je ok sezere polku tovar je na kusy, pokladnik vidi co ma namarkovat, neni problem, kym to clovek robi rozumne ale pozeram tu je to

Strana 1/2. 1 2 následující