Nalezeno 61 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
šedesátpět:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (Neprihlaseny Lamak) (10.2.2017 22:46) reagovat
Ještě jsou koukal na ten graf a ono i to Švýcarsko je vlastně trochu mimo, protože tam jsou nemovistosti tak brutálně drahý, že si je opravdu málo kdo dovolí koupit. Hypotéky tam navíc fungují jinak, lze si ji vzít v zásadě na celý život a platí se jen úroky, jistinu člověk vůbec splácet nemusí (ale může)...

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (MadMike) (10.2.2017 17:25) reagovat
ide o to, ze v tych vyspelejsich statoch stoji takyto najomny byt v prepocte mozno 1/3 - 1/2 z ceny za aku by ten clovek byt kupil. U nas to je podobne...

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (..) (10.2.2017 16:42) reagovat
S posledním příspěvkem souhlasím. S předchozíma ani moc ne, páč já jsem to myslel jinak. Jen jsem chtěl ukázat na to, že vlastnictví automaticky neznamená supr investici. Netvrdím, že na vesnicích není kde bydlet, jenže je tam plno příkladů naprosto zmařené investice do nemovitosti. No a u nás ve městě (krajský město, žádnej zázrak) je spíš problém něco hezkýho za slušnou cenu koupit, než pronajmout.

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (Neprihlaseny Lamak) (10.2.2017 16:19) reagovat
Já to vím a respektuju, taky mám prarodiče. Proto jsem psal, že tihle už se nezmění, ale bude záležet na nás, jací v tomto ohledu budeme. Pokud si člověk v životě navykne na to, že je lepší se na bydlení nevázat a přizpůsobovat ho životní situaci, asi s tím nebude mít takovej problém ani na stáří...v dnešní době by bylo pro spousta důchodců nejlepší prodat chátrající obří baráky a koupit právě něco menšího = menší náklady na provoz a údržbu a pokud něco zbyde, tak si zařídit klidný stáří...

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (PeterBazaarRP (10.2.2017 16:02) reagovat
Lamak: Len ta babka naozaj nemusi prezit vystahovanie ...

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (Neprihlaseny Lamak) (10.2.2017 15:27) reagovat
Mladá rodina s dětma se pak tiskne v panelákovým 2+1, protože městskej byt nedostanou a rozhodně ne velkej, protože nejsou a uvolňují se pomalu. Zde to o mentalitě lidí je. Tihle už se nezmění, ale záleží jak se v tomto ohledu budeme chovat my a jak budeme flexibilní "staří kokoti". Polovina dnešních velkohubých frikulínů nebude jiná ve chvíli, kdy jim realita všedního života naliská. Já lituju, že jsem v době, kdy jsme byli na kolejích neutělal přesně to co popisuje kenee a za to si nadávám už dlouho...

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (Neprihlaseny Lamak) (10.2.2017 15:18) reagovat
To co popisuješ jako problém na vesnici ve skutečnosti problém není, protože ty se spíš vylidňují (což problém je, ale jiný) a nemovitostí je tam v nabídce hodně za pár korun. Průser je to naopak tato situace ve velkých městěch a dokonce nájemních městských bytech. Každou chvíli je vidět nějakou stěžující si babku ve 100+ metrovým bytě, která bečí, že nemá na nájem a jakej je chudák, že je tam celej život. V bytě má akorát krámy a ve skutečnosti obývá jen kuchyň a max jednu místnost...

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (Neprihlaseny Lamak) (10.2.2017 15:14) reagovat
trojtečko, tvůj pohled je jako řešit jestli bylo dřív slepice nebo kuře. Realita je ale taková, že ve městě kam jsem se přestěhoval je poptávka po nájemním bydlení celkem velká, ale nabídka mizerná. Realiťáci mají mraky lidí co nájem hledají, ale nemají ty byty, když se něco objeví, tak to jde rychleji po známosti, takže inzerce není třeba. Proto to končí tím, že buď mladí lidi zůstávají u rodičů, dokud to jde, přistavují se baráky na více generační, nebo holt koupí něco co se zrovna objeví.

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (PeterBazaarRP (10.2.2017 14:16) reagovat
Moj pohlad: Prenajom ma velky vyznam, ked ked clovek pocita s tym, ze o rok, dva bude mat inu cituaciu - mozno bude chciet byvat v inom meste, mozno na inom sidlisku, mozno s manzelkou ... Pre trvalejsie byvanie mi pride vhodnejsie byvat vo vlastnom. Aj kvoli istote, aj pre peniaze, aj pre pocit. Samozrejme, cela dilema vlastnictvo vs. najom existuje len vtedy, ak clovek ma realnu moznost nieco kupit. Inak ziadna dilema nie je

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (PeterBazaarRP (10.2.2017 13:55) reagovat
Tema prenajom vs vlastnictvo je pomerne tazka. U nas je situacia silne ovplyvnena socikovou realitou a dobou "po". Teoreticky za sociku 90% ludi zilo v prenajme - aj ked oni to tak nebrali, byty patrili druzstvu/statu/zavodu. Nasledne sa vo velkom odkupovali za sumu asi tak nabytkovej steny v obyvacke. Preto tu vela ludi byva vo svojom. Na druhej strane, ak chcete byvat v podnajme, logicky musi existovat protistrana: niekto, kto ma byt naviac a je ochotny ho poskytnut. Toho bolo strasne malo.

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (PeterBazaarRP (10.2.2017 13:35) reagovat
Tu vznikla debata :) Tak sa pridam Co sa tyka dochodcov, byvajucich v rozpadajucom sa dome, neda sa na to pozerat len racionalne. Mame to v rodine, poznam to "z prvej ruky". Stary clovek si uz inde nezvykne, stahovanie by ich bud zabilo, alebo by trpeli a citili sa vykoreneni. (hovorim o veku 90+)

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (..) (10.2.2017 11:28) reagovat
Čímž nechci pomlouvat vlastnictví nemovitostí obecně, to má určitě svůj význam, ale jen v případě, kdy člověk umí tu investici v pravou chvíli převést na cash. Jinak defakto celej život platí a nakonec z toho má taky prd, stejně jako ten, kdo byl v nájmu. A pozůstali z toho pak mají jen starosti zakončený ne zrovna světobornou částkou peněz.

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (..) (10.2.2017 11:17) reagovat
Proto jsou taky vesnice plný baráků, kde žije jeden důchodce, kterej se za živej svět nepřestěhuje. Má tam ten jakože majetek (kterej mu pomalu padá na hlavu), celej život na něm dřel a prodávat nebude. A ještě má pocit, že to má cenu deset mega, vždyť se na tom přece tak nadřel... a že to odkáže vnoučatům a ti budou nadšení z nemovitosti, do které musí vrazit aspoň mega aby to bylo obyvatelný. Vnoučata to nakonec prodají za pár šušňů a po rozdělení si každej zajede na dovču a je po penězích.

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (..) (10.2.2017 11:14) reagovat
Lamak: to, co píšeš, je ale následek a ne příčina. V některých lokalitách nemají lidi o nájmy takovej zájem a proto se tam málo nemovitostí pronajímá. Vesnickej člověk má zažitý, že musí bydlet ve svým, ideálně celej život na jednom místě, že si to musí svépomocí opravovat a že to pak musí odkázat dětem (kteří se o to pohádají a pak to dva roky visí na netu za přemrštěnou cenu dokavaď nezlevní).

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (cern0usekRP (10.2.2017 11:10) reagovat
No vidis... a v Praze v panelaku na sidlisti dostanes za tripokojak tak... patnact.. i s poplatkama, takze Ti v konecnym dusledku zustane tak devet (pokud to nedanis) a ten byt stoji pres tri miliony. Takze zadna velka rejzovacka se nekona.

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (keneeRP (10.2.2017 10:28) reagovat
v roku 2008 som byval na private a platili sme za 3izbovy byt v BA 21tis SK. Zo srandy som nabehol do banky, ze chcem kupit ten byt a vyslo im 100% hypo na 30 rokov. Mesacne splatky 12tis.SK. Tak a teraz bud mudry

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (Neprihlaseny Lamak) (10.2.2017 10:17) reagovat
Navíc ano, chytří a bohatí (většinou duchem) lidé kupovali paneláky na severu čech, kde podle cenové mapy mají vyhráno. Byly doby, kdy se tam celej panelák dal koupil za cenu jednoho bytu v Praze. Návratnost investice byla brutálně rychlá - holt platí nájmy sociálka (takže tržní) a když má člověk nemovitost, tak ho to stojí prachy a mají mu co zabavit=nechce ji. Navíc si uvědomte, že likvidita nemovitostí je díky zažitým stereotypům obrovská, takže případný prodej není problém, je to jen víc administrativy

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (Neprihlaseny Lamak) (10.2.2017 10:10) reagovat
....tak bydlení hned tak honem neseženete a už vůbec né třeba menší a levnější. Žiju ve městě, kde je problém nemovitost koupit, natož najít obratem vyhovující podnájem. Druhý aspekt je, že tady v Kocourkově všichni žjí v domění, že posmrti za sebou musí zanechat obří nasyslenej majetek, aby se měla rodina o co pohádat, co vyklízet a pak hamyžně prodávat. V Norsku je velký podíl díky nízké hustotě obyvatel a taky skutečnosti, že stát tam platí lidem za to, že se o vlastní nemovitosti starají.

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (Neprihlaseny Lamak) (10.2.2017 10:06) reagovat
Jeee, tady je to zase samej odborník na nemovitosti. Nebude to taky tím, že trh s nájemním bydlením v ČR v některých lokalitách téměř neexistuje v kombinaci s tím, že jsou nemovitosti ultra levné (vzhledem k platům). V ČR je bohužel problém získat dlouhodobý nájem a když, tak se ty nájemní smlouvy prodávají za statisíce nebo je na ně pořadník (viz městské byty). Ten trh prostě neexistuje a tím pádem je tu extrémní riziko na většině území (netahejte sem Prahu a Brno), že v případě, že vás majitel vyhodí...

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (cern0usekRP (10.2.2017 9:35) reagovat
Bratranec zrovna ted poridil barak ve Villachu (druhy nejvetsi mesto Korutan) za asi 170 tisic eur, takze ceny nemovitosti v Rakousku zase az tak nesmyslny nejsou.

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (bulbasaurusRP (10.2.2017 9:28) reagovat
Slovaci sa za pracou nezvyknu stahovat v ramci SR a navyse ceny prenajmov niekedy prevysuju splatky hypotek za rovnaky byt...

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (fyfyfyf) (10.2.2017 6:57) reagovat
JohnyMr. tak to sme mali politicku aktivisticku agitku z NWO. Len mi to nesedi s tym, ze cloviecik z NWO mi vravel uplny opak. Mocní tohto sveta sa snažia aby ľudia platili hypotéky. nemajú potom možnosť sa o nič oprieť a sú ľahko ovládateľní. Strata zamestnania znamená hneď strata bytu a stravy, ale Váš vlastný byt nemôžete predať, založiť, prenajať a bývať v menšom a lacnejšom... Tak si vyber ako nádejný bojovník proti mocným ani čo vlastne chcú.

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (JohnyMr) (10.2.2017 1:28) reagovat
Zaplatené nájomné Vám nikto nikdy nevráti, ani keď ho platíte 50 rokov, no splátkami sa vaša hypotéka znižuje. Mocní tohto sveta sa snažia aby ľudia nič nevlastnili. nemajú potom možnosť sa o nič oprieť a sú ľahko ovládateľní. Strata zamestnania znamená hneď strata bytu a stravy, ale Váš vlastný byt môžete predať, založiť, prenajať a bývať v menšom a lacnejšom a prežijete...

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (JohnyMr) (10.2.2017 1:24) reagovat
Určite nie je to isté byt vlastniť a prenajímať. Vlastníctvo znamená aj povinnosti a isté výdavky naviac, ktorí nájomník nemá, Môže sa hocikedy, či takmer hocikedy, zobrať a ísť preč ale to platí aj naopak - príde výhodnejší nájomník a ten pôvodný je "odídený" ani nevie ako. Ale predovšetkým, keď je zle môžem byt založiť, môžem ním tiež ručiť za pôžičky a keď je veľmi zle, môžem ho aj predať, pričom sa mi všetky zaplatené splátky istiny vrátia a ešte aj zisk, ktorý prinieslo zvýšenie cien nehnuteľností.

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (adamsRP (10.2.2017 1:20) reagovat
Bodejť by nebyli na špici, když jim na to stačí vyhrábnout trochu hlíny a nějakých jetých palet: [odkaz]

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (PaulZy (lazy to log in)) (10.2.2017 1:15) reagovat
prdelnivopice: Jakože 20000+ Kč měsíčně za 50 m*2 ?

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (01234) (10.2.2017 0:55) reagovat
v najme preplatil tu nehnutelnost aj uroky za hypo viac krat. Tak isto investicia do inej nehnutelnosti (byt ktory budem niekomu prenajimat ja, kancelarie, etc.) je podla mna dobra (samozrejme za predpokladu pouzitia mozgu pri kupe). A to hovorim ako obyvatel najomneho bytu - prave kvoli tej flexibilite. Ked sa ale rozhodnem "usadit sa" niekde na dlhsie, tak kupim (a potom ak chcem ist inde tak mozem predat aj ak splacam), to ale v najblizsej buducnosti neplanujem, teraz este vyhrava maximalna flexibilita.

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (01234) (10.2.2017 0:51) reagovat
obrovskej predrazenej telky a audiosystemu v spalni, bazen pred domom sa mi zda ako totalna hlupost - vacsinu casu stravis aj tak udrzbou, stoji to majland a okupes sa tam par krat - radsej ist na kupalisko alebo k jazeru, tiez si myslim ze take veci ako svadobne saty napriklad je lepsie si prenajat, preto ze to je vec co sa pouzije raz a potom nikdy. Ale s nehnutelnostami to je ine, tam sa musis pozerat na to aj z rozmeru investovania - platis a nastane cas ked uz nebudes musiet - namiesto toho aby si

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (01234) (10.2.2017 0:47) reagovat
Norsko, Island, Kanada sa ti zdaju tiez postsocialisticke? Preco? Ja som predsa povedal ze sa na to moze pozerat aj z druhej strany, a co sa tyka kupovania nehnutelnosti, tak okrem toho ze ti to poskytuje byvanie, je to aj investicia, kedy vlastne za tie iste peniaze okrem toho byvania aj investujes. Ja napriklad uznavam nevlastnenie auta a pouzivanie mhd (v meste s dobrou mhd) + auto z pozicovne na vylety, chodenie do posilovne namiesto kupovania si drahych shit strojov domov, ist do kina namiesto

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (kofi83RP (10.2.2017 0:35) reagovat
..kdezto v inych krajinach (zapadnym smerom) je najomne byvanie standardom, ktore ti poskytuje ohromnu flexibilitu

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (kofi83RP (10.2.2017 0:34) reagovat
01234 - si obmedzeny - presne o tomto je ten graf - ze slovaci (tak ako ine postsocialisticke krajiny vo vseobecnosti - staci sa pozriet na ostatne krajiny v popredi rebricka) su zakomplexovani sedliaci. socik nas naucil, ze co nie je tvoje to sa nepocita. tak to je aj s byvanim. preto sa tu nevytvoril nejaky fungujuci trh s najomnymi bytmi (tych dovodov bude asi viac ako len mentalita),, ale v podstate to je tak, ze ak nebyvas vo vlastnom (aka hypoteka / u rodicov), tak v podstate si bezdomovec..

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (01234) (10.2.2017 0:02) reagovat
Kazdopadne sa mi ale toto zda ako jedna z mala vyhod Ceska oproti Rakusku - bezny clovek si dokaze nasetrit (aj pozickou) na nehnutelnost kludne aj v Prahe kde ma skoro istu pracu (a ak sa mu nepaci moze predat) a za 20-30 rokov je jeho. V tom Rakusku ale svoju nehnutelnost mat nebude, ani s rakuskym platom, a bude stale v najme, jedina moznost je ak byt zdedil.

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (01234) (10.2.2017 0:01) reagovat
prdelnivopice: Toto sa da interpretovat aj tak ze byt vo Viedni je tak drahy ze si nan ani priemerne zarabajuci Rakusan za cely zivot nenasetri, kdezto priemerny Cech splaca 30 rokov a byt je potom jeho. Da sa na to pozerat z dvoch uhlov pohladu, nehovorim ze ten moj je spravny, alebo ten tvoj, zalezi na tom ci kupujes alebo si chces prenajat. :)

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (Rrr) (9.2.2017 23:18) reagovat
kofi83: od družstva to ještě jde, ale na západě se neprodávaly městský byty za 40 000,- ve velkým.

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (kofi83RP (9.2.2017 23:14) reagovat
prosim vas.. to je zcestne... nie je tam napisane, kolko synacikov / dcerusiek byva u rodicov v byte v sukromnom vlastnictve (odkupene od druzstva).. proste chujovina graf. dajte mi vediet, co chcete ukazat a ja vam naformulujem otazku / graf, aby to vyslo.

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (LemonFRRP (9.2.2017 22:45) reagovat
U nás treba vziať do úvahy aj nízku hustotu osídlenia, rurálny spôsob života, odkupovanie socialistických panelákov, z toho plynúce kupovanie bytov v bytovkách a tiež to, že domy sú viacgeneračné, teda druhá generácia nejde do vlastného podnájmu, lebo si to nevie dovoliť, niekedy aj tretia.

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (ZiriathRP (9.2.2017 22:34) reagovat
Tak baltské a skandinávské státy jsou především majitelé dřevěných bud, a ten zbytek bydlí v panelácích.

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (prdelnivopice) (9.2.2017 22:23) reagovat
bohušu, kdyby nájemný nebylo takový, že se ti každejch 10 let zaplatí cena bytu, tak by to tu možná jelo víc.

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (prdelnivopice) (9.2.2017 22:21) reagovat
BTW je to hodně daný cenou nájmu, v ČR předpokládám že to tak je i na Slovensku je nájem většinou dražší, než financovat nemovitost úvěrem. Krásnej příklad je moje teta která bydlí už 30 let v centru Vídně v nájemním 3+1 a nepotřebuje na to mít výplatu doktora nebo právníka. Vživotě by si ten byt nemohla dovolit koupit. A je vlastně "její" akorát ji nenáleží vlastnické právo. Takže tenhle graf odráží neuvěřitelně vysoký nájmy (v poměru k ceně bytu) a chování domácích, jak už tu někdo psal.

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (bohuš) (9.2.2017 22:21) reagovat
jasné, vlastniť nehnuteľnosť je napiču, lebo však možem platiť 30 rokov gážu dajakému gádžovi čo mi nedovolí ani vypustiť vetry, keď môžem tie isté lóve platiť banke a za 30 rokov som majiteľ bytu B-) ach vy kokútkovia českí nedělat vydělat dopiči zlatý český ručičky 8-)

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (prdelnivopice) (9.2.2017 22:13) reagovat
Otoč vzhůru nohama a máš pořadí relativní ceny nemovitostí. Jak prosté milý Watsone.

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (Zurgi) (9.2.2017 22:12) reagovat
Nj pozeram, ze v 2008 polovica ludi tahala kacera :D.

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (brnonymousRP (9.2.2017 21:58) reagovat
Vsak co je za problem dat polovinu prijmu za bydleni? Za par let je splaceno a je klid. Ale chce to rozumne prijmy. Kdyz je nemam a delam za nejcastejsi mzdu, budu muset koupit na splatky njakou poloruinu za pul milionu a opravit si ji sam. Znovu, za pet let neni co resit. Staci, kdyz plat jednoho clena domacnosti jde na splatky. Ono to chce nekupovat kraviny, umet varit a mit nasetreno z doby po skole, kdy clovek mohl par let delat a treba odjet do zahranici na rok a vratit se s pul milionem v kapse.

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (SetiathRP (9.2.2017 21:52) reagovat
Co si postavíš, to máš :-D

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (..) (9.2.2017 21:39) reagovat
Mimochodem dnes tady byl obrázek "chceš získat kámoše? kup si podval"... to já bych spíš řekl "chceš potkat příbuzný, o kterejch jsi 15 let neslyšel? Kup si nemovitost, kterou se dá ručit" :-D

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (..) (9.2.2017 21:35) reagovat
NoOne: já si taky v okolí všímám, že lidi jsou kolikrát schopní bance ručit i vlastní babičkou a dávat za splátky polovinu příjmů, aby měli svůj vysněnej barák... dokavaď je z čeho splácet, tak to funguje, ale je to potenciální časovaná bomba. Přesně jak říkáš, zkrachuje jim tam montovna půjdou ožírat listí do lesa.

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (NoOne) (9.2.2017 21:07) reagovat
To jeste bude veselo. Dneska si lidi kupujou byty na hypo i v prdelich o 1000 obyvatelich a jedinem velkem zamestnavateli. Az prijde krize, ti stastnejsi budou mit kam za praci dojizdet a budou zrat seno, ti ostatni to zabali a pujdou do mesta na ubytovnu. Preci ted, kdyz jsou plny stoly, nebudou platiti tomu hajzlovi, co si na ty domy nakradl, najem.

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (Jawohl ja) (9.2.2017 21:06) reagovat
A ešte graf kde bude vidieť na koľko z tých 90% vlastnených nehnuteľností má záložné právo banka.

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (..) (9.2.2017 21:01) reagovat
Taky bych řekl, že na západě mají lidi větší tendence se stěhovat za prací, což taky nahrává víc nájmům, než vlastnictví.

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (Gebirgehund) (9.2.2017 20:57) reagovat
Pivo: Patrne proto, ze v Nemecku je vyrazne vyssi kultura, takze nezazili curaka domaciho, ktery ma dusevni problem s tim, ze maji psa, morce, potrebuji ke zdi pripevnit policku ... A nebo tam nemaji takove rejzovace, jako mame my tady, takze maji pocit, ze jejich najemne neni jebnute silene obrovske.

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (BizmatekRP (9.2.2017 20:54) reagovat
Pivo:Nechápou to do té doby, než je z toho baráku vykopnou, aby uvolnili místo pro muslimské kolonisty

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (PivoRP (9.2.2017 20:52) reagovat
O mladé co bydlí u rodičů fakt nejde. V Německu je hromada lidí, kteří celý život platí nájem za barák - a nechápou, proč jsme tak posedlí touhou bydlet ve vlastním.

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (BGRP (9.2.2017 20:50) reagovat
Ono to suvisi s tym, ze mnoho mladych byva u rodicov. Na zapade hned vypadnu, i ked do prenajmu (asi si to mozu viac dovolit).

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (_Buržuj) (9.2.2017 20:49) reagovat
To je smutné, že práve tie prvé krajiny v rebríčku najviac odmietajú dať utečencom domov.

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (XorxoxRP (9.2.2017 20:42) reagovat
76% domacnosti bydli ve vlastnim? :D To je nejaky silne cinknuty vyzkum ne :)

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (kapiláraRP (9.2.2017 20:37) reagovat
Takze... chcete se vyrovnat zapadu? Prodejte dum a sup do podnajmu.

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (StrigonRP (9.2.2017 20:27) reagovat
:-D :-D :-D :-D :-D haters z podmosta gonna hate

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (PaulZyRP (9.2.2017 20:26) reagovat
I should buy a home...

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (nygrs) (9.2.2017 20:23) reagovat
Jo, méněcenej člověk na sebe bude vždycky na sílu upozorňovat.

Obrázek 'homeOwnership' Obrázek 'homeOwnership' (.....) (9.2.2017 20:23) reagovat
ano. slováci by si to jinak pletli se Slovenia

Strana 1/2. 1 2 následující