Odebírat | ||
Obrázek 'big company is not everything' (cern0usek) RP (3.4.2017 11:00) | reagovat | |
Kazdej tvrdi, ze neni podplacenej.... | ||
|
||
Obrázek 'big company is not everything' (generál Kotlár) RP (2.4.2017 18:17) | reagovat | |
Programátor v posilce bere hovno. | ||
|
||
Obrázek 'big company is not everything' (Fenixp) RP (2.4.2017 17:58) | reagovat | |
Člověk na mojí pozici v Montrealu skutečně bere o dobrých 40% víc než já, a já na naše poměry nejsem zrovna podplacenej. Jako to se lidem tady fakt zdá tak strašně divný že platy stejných zaměstnaní jsou v různých částech světa výrazně odlišné? Já myslel že to je celkem známej fakt. | ||
|
||
Obrázek 'big company is not everything' (Koš) RP (2.4.2017 16:58) | reagovat | |
Programátor v poslku asi nebere 50 % mzdy programátora v Montrealu. | ||
|
||
Obrázek 'big company is not everything' (Fenixp) RP (2.4.2017 9:32) | reagovat | |
Proč bych měl vykládat takovou blbinu, Milanese? Život v Polsku je cirka o 30% lacinější než v Montrealu, zatímco mají v Montrealu asi 2x vyšší průměrný plat. Takže za 40 milionů si v Montrealu koupíš výrazně míň než za stejných 40m ve Varšavě. To se týká i vývojářů. Průměrný plat je jen způsob, jak se tohle dá říct bez zbytečnýho okecávání. Jestli najdeš, kolik berou vývojáři CDP: Red a kolik v Bioware Montreal, sem s tím, to by mohlo bejt zajímavý. [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'big company is not everything' (qw2) (2.4.2017 9:24) | reagovat | |
Navíc v Polsku je díky dotacím v Kanadě dráž. | ||
|
||
Obrázek 'big company is not everything' (Milanese) RP (2.4.2017 8:36) | reagovat | |
Povykladej nam treba to, jak vyvojari ve Varsave berou 950 dolaru, to by me pomerne zajimalo. | ||
|
||
Obrázek 'big company is not everything' (tourist) RP (2.4.2017 0:26) | reagovat | |
Este nam nieco povykladaj. | ||
|
||
Obrázek 'big company is not everything' (Fenixp) RP (1.4.2017 23:22) | reagovat | |
Ale uznávám, že čert ví, jaká část těch rozpočtů byla použita na skutečný vývoj a jaká část na marketing - extrémní situace by byla, kdy půlka rozpočtu W3 jde do marketingu (40m na vývoj) zatímco ME: A dostalo všech 40M na vývoj. Což i tak samozřejmě nemění nice na tom že v Kanadě je výrazně dráž než v Polsku. | ||
|
||
Obrázek 'big company is not everything' (Fenixp) RP (1.4.2017 23:09) | reagovat | |
A pointa? Nuže, přijde mi vtipný jak si lidi myslí, že CD Project: Red je nějaký malinkatý indie dev house, přičemž opak je pravdou a W3 vůbec nebyla laciná hra na které by dělalo jen pár lidí v malém studiu. (ME: A prý vyvíjelo kolem 200 vývojářů zatímco W3 nějakých 250) - vony tyhle informace nejsou úplně tajný. A taky si nejsem úplně jistý proč bychom neměli být hrdí na to, že Polské studio se stalo takhle velkým a vlivným. | ||
|
||
Obrázek 'big company is not everything' (Fenixp) RP (1.4.2017 23:02) | reagovat | |
Ano, samozřejmě, že W3 je násobně rozsáhlejší a propracovanější hra. Dobře, tak teď pro ty, co úplně neumí počítat: W3 měl dvojnásobný čistý rozpočet než ME: Andromeda (81M vs 40M). W3 byl vyvíjen ve Varšavě v Polsku a ME: A v Montrealu v Kanadě, přičemž Montreal má zhruba dvounásobný průměrný plat, takže ME: A ty peníze utratil asi tak 2x rychleji (i když tam je těch faktorů samozřejmě více.) Všechny tyhle "Polopravdy" si můžeš ověřit asi tak minutou googlení. | ||
|
||
Obrázek 'big company is not everything' (Bizmatek) RP (1.4.2017 22:53) | reagovat | |
Taky jsi zapomněl zohlednit, že W3 je násobně rozsáhlejší a propracovanější hra, takže si ty svoje polopravdy můžeš strčit do prdele | ||
|
||
Obrázek 'big company is not everything' (Fenixp) RP (1.4.2017 18:55) | reagovat | |
Děkuji, Prommy, zapomněl jsem zohlednit vyšší platy lidí, kteří otevřeně nesnáší "bílý" a srovnávají znásilnění ve hře se Skutečnm (ať už je Skutečn kdekoli). Tuším berou o nějakých 15 dolarů měsíčně víc a obvykle se jedná o databázové specialisty. | ||
|
||
Obrázek 'big company is not everything' (Prommy) RP (1.4.2017 18:44) | reagovat | |
Fenixi jenže v cd projekt red nedělaj lidi co otevřeně nesnáší bíly a srovnávaj znásilnění ve hře se skutečnm | ||
|
||
Obrázek 'big company is not everything' (Fenixp) RP (1.4.2017 15:59) | reagovat | |
Rozpočet pro vývoj W3: 81 milionů dolarů. Průměrná mzda ve Varšavě: cca 950 dolarů měsíčně. Rozpočet pro vývoj Mass Effect: Andromeda: 40 milionů dolarů. Průměrná mzda v Montrealu: cca 2000 dolarů. Ano, takže Andromeda efektivně pracovala zhruba s 1/4 kapitálu, který měl k dispozici Witcher 3 vzhledem k rozpočtu a průměrnému platu zaměstnancům. | ||
|
||
Obrázek 'big company is not everything' (BookBurner) RP (1.4.2017 15:49) | reagovat | |
Ono jde imho i o engine. Zatímco ME 1 - 3 běžel na UE 3, poslední instance běží na Frostbite engine, což je to samé co třeba Battlefield 1 nebo DA Inquisition. Battlefield ani DA nemám spojené s kvalitními facial animacemi . | ||
|
||
Obrázek 'big company is not everything' (Platan) (1.4.2017 14:01) | reagovat | |
Zarážející je, že alespoň co se obličejových animací a celkově jakési estetičnosti postav a xichtů na tom byl podstatně líp první Mass Effect a to vyšel už kdysi před desíti lety. Myslím, že patrnější obměna dobrých vyvojářů za nezkušený (nebo snad neschopný) lidi než jak je tomu u Bioware by se těžko hledala. | ||
|
||
Obrázek 'big company is not everything' (Abdul_Hasan) RP (1.4.2017 13:28) | reagovat | |
ta nejlepší hra všech dob je kde? | ||
|
||
Obrázek 'big company is not everything' (sajo) (1.4.2017 13:23) | reagovat | |
ono porovnavat s najlepsou hrou vsetkych cias ide ztuha... | ||
|
||
Obrázek 'big company is not everything' (gdfgdhhh) RP (1.4.2017 13:05) | reagovat | |
toz cd projekt jeste neni zamoreny feministkama | ||
|