Odebírat | ||
Obrázek 'ucitel nepochopil zadani' (Scarabeus) RP (4.4.2017 18:05) | reagovat | |
Žák očividně nepochopil zadání. Učitel měl vysvětlit a nabídnout opravný pokus. Kecy o případné žákovo genialitě si strčte do prdelí | ||
|
||
Obrázek 'ucitel nepochopil zadani' (x14) RP (2.4.2017 14:53) | reagovat | |
akorát toto není ani náhodou matematicky test, ale jazykový... | ||
|
||
Obrázek 'ucitel nepochopil zadani' (kruciprdel) (1.4.2017 22:42) | reagovat | |
Což bych druhákovi samozřejmě hezky vysvětlil a bez váhání mu dal opravnej pokus. | ||
|
||
Obrázek 'ucitel nepochopil zadani' (kruciprdel) (1.4.2017 22:40) | reagovat | |
slovní zadání může být matoucí, ale znaménko "rovná se" znamená prostě "rovná se". Nejasné zadání jednoznačně ujasněno u každého příkladu zvlášť. | ||
|
||
Obrázek 'ucitel nepochopil zadani' (wick) RP (1.4.2017 21:08) | reagovat | |
mel dostat za 6 | ||
|
||
Obrázek 'ucitel nepochopil zadani' (Hnidopich) (1.4.2017 20:38) | reagovat | |
Zapiste nasledujici cisla != zapiste cisla nasledujici po. Za 5, sednout. | ||
|
||
Obrázek 'ucitel nepochopil zadani' (avan) RP (1.4.2017 19:51) | reagovat | |
"nejen že ten klučina splnil zadání ale ještě navíc si to sám o dost ztížil" - jo, a prave preto dostal za 5 pravom; zmrdov co bezdovodne komplikuju jednoduche zadania snad nechcu v ziadnej praci | ||
|
||
Obrázek 'ucitel nepochopil zadani' (FGF) (1.4.2017 19:39) | reagovat | |
šprt - přesně, ujasnit si zadání a přezkoušet dle ujasněných pravidel, pokud vpořádku není důvod nedat to tomu žákovi. | ||
|
||
Obrázek 'ucitel nepochopil zadani' (šprt) RP (1.4.2017 19:27) | reagovat | |
No teda nevím, od kdy následující znamená automaticky "o 1 větší", když není daná řada nikde naznačená. Nicméně souhlasím s tím, že je zjevné, kde se stala chyba a žákovi bych osobně zadání vysvětlil a nechal si ho to opravit a pokud už by to zvládl, tak bych mu dal dobrou známku | ||
|
||
Obrázek 'ucitel nepochopil zadani' (mimísek) (1.4.2017 17:40) | reagovat | |
souhlas s neregistrovaný Jan. nejen že ten klučina splnil zadání ale ještě navíc si to sám o dost ztížil přemýšlením jaké číslo následuje. Dal bych mu teda 1- nebo 2 podle toho jak přísná je tam penalizace za jednu chybu (12 vs 20). píča učitelka si to ale ulehčila tím, že místo vysvětlení látky mu napařila 5 (píšu píča učitelka, mužský učitel by v tom ten vzorec poznal na první pohled) | ||
|
||
Obrázek 'ucitel nepochopil zadani' (Jargoon) (1.4.2017 16:23) | reagovat | |
Aspergerův syndrom, myslím... | ||
|
||
Obrázek 'ucitel nepochopil zadani' (generál Kotlár) RP (1.4.2017 15:40) | reagovat | |
Chytrolín. | ||
|
||
Obrázek 'ucitel nepochopil zadani' (neregistrovaný Jan) (1.4.2017 15:20) | reagovat | |
To je smutné. Učitel matematiky by tenhle vzorec rozluštit měl a nevidím důvod, proč nedat nejlepší známku. Učitelé slepě plnící a vyžadující ty správné kolonky nejsou zrovna přínosní učitelé... | ||
|
||
Obrázek 'ucitel nepochopil zadani' (MajklDejvid) RP (1.4.2017 13:38) | reagovat | |
Tam si spletl dvacet a dvanáct, což je ještě celkem pochopitelná chyba. | ||
|
||
Obrázek 'ucitel nepochopil zadani' (kokotmut) RP (1.4.2017 13:38) | reagovat | |
ilfirinn : nikdo není neomylný , zřejmě si to spletl s dvanáct | ||
|
||
Obrázek 'ucitel nepochopil zadani' (ilfirinn) (1.4.2017 13:36) | reagovat | |
A co těch 13? | ||
|
||
Obrázek 'ucitel nepochopil zadani' (Evropa je Turecko!) (1.4.2017 13:35) | reagovat | |
1,1,1,1,1,1,1,1,1 -> následující číslo 1 | ||
|
||
Obrázek 'ucitel nepochopil zadani' (xkox) RP (1.4.2017 13:22) | reagovat | |
@Strnadová Jitka dyt tam pisou "zapište následující čísla" | ||
|
||
Obrázek 'ucitel nepochopil zadani' (erf) (1.4.2017 13:21) | reagovat | |
protože psal "následující" číslo, tzn. že si pamatuje čísla jako orientovanou řadu | ||
|
||
Obrázek 'ucitel nepochopil zadani' (Strnadová Jitka) (1.4.2017 13:19) | reagovat | |
Co to je za blbost? Proč napsal vždy číslo větší o 1? | ||
|