Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Dvacetšest:
   


Odebírat

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (..) (4.4.2017 18:13) reagovat
Kit: hezké, má to něco do sebe. Ačkoli preferuju něco jinýho, vůbec mě to neuráží. Ale jak říkáš, je to finančně náročné, protože V6 v takovým autě je naprostý minimum, chce to V8. Taky jsem si v Chrysleru všimnul jedné psychologické věci: v tom autě se člověk nemůže na nikoho zlobit, nebo spěchat... jen tak si pluješ krajinou. Zatímco můj bramborák je naprostej opak, ten v 80 kmh působí jako rozzuřenej pitbull na vodítku :-D

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (..) (4.4.2017 18:00) reagovat
Prawda: díky, asi zařadím Méďu Béďu C jako kandidáta na další auto :-)

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (VM) (4.4.2017 12:49) reagovat
Hezké to je, ale lednici nebo cokoliv delšího bych v tom vozit nechtěl. Na odvoz víc jak dvou lidí to taky nevypadá.

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (Kit) (3.4.2017 19:12) reagovat
.. ja ti rozumim, a sportovni moderni auta mam taky rad. Ale kdybych na to mel, tak radsi jezdim v tomhle: doporucuji od 18. minuty https://www.youtube.com/watch?v=-ChAd3dxXRc&t=496s Za soucasnych cenovych podminek benzinu je to dost financne narocne, ale to nic nemeni na tom ze ty klasicky ameriky se na rozdil od passata vznasi nad zemi ciste diky tvrde krute fyzice nekolikatunove krabice na kolech. Jistou davku pocitu bezpeci vysoke hmotnosti v kombinaci s opravdu silnym motorem nelze zaprit. :-)

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (tdkb) (3.4.2017 16:28) reagovat
...maybe if you are a fag, that is

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (Prawda...) (3.4.2017 11:10) reagovat
Teď mám w202 C200 CGI, a když to srovnám s mladšími vozy konkurence, tak se nestačím divit, co dnes lidi kupují. Měl jsem i 190E. Pro zajímavost, můj otec jezdi Toledo II 1.9TDi a když jsem mu říkal, že starší MB je lepši než jeho VW koncern, tak se divil. Potom se mu 1.9TDi porouchalo, tak jsem mu na týden půjčil moje MB na dojíždění do práce, a teď se dívá po inzercích, že by si taky koupil MB. Díly jsou fakt levné (krom airmaticu/da se elminovat) a v zimě je to obzvláště radost, pokud nebydlíš na horách.

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (..) (3.4.2017 11:02) reagovat
M-B mě hrozně zajímá, ale znám jen jednoho člověka, kterej ho měl a ani ten ho už nemá. Souhlasím, že BMW je moc "složitý". Jak na opravy, tak na ovládání (neodpustí ti žádnou chybu, začátečníkovi tam obvykle bliká DSC jako na diskotéce).

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (Prawda...) (3.4.2017 10:57) reagovat
Neříkám, že má každý jezdit v Německé zadokolce, jen říkám, že by si měl každý zkusit i vozy jiných automobilek předtím, než jde a zaplatí 1.5 míče za novou Škodovku.

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (Prawda...) (3.4.2017 10:54) reagovat
@C300: Ano, souhlasím, že na světě je více automobilek než jen VW/Škoda s 1.9TDi. Naštěstí nejsem součástí kultu 1.9TDi a sáhl jsem po 20 let starém Mercedes-Benz, za ty samé peníze jako o chlup mladší Octavia/Passat okolo roku 2000. Už asi u MB zůstanu, když v starším voze MB máte lepší dílenské zpracování, jízdní vlastnosti, jednodušší údržbu a opravy, nižší ceny náhradních/spotřebních dílů, než ve VW vozech (jel jsem fungl Scoutem a Superbem = nechápu, kdo si to kupuje). BMW je na mě zbytečně složité.

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (..) (3.4.2017 10:42) reagovat
Já vím, že pořád stáčím debatu ke sportovnějším autům, ale já si neumím pomoct, sportovnější auta mi víc sedí. Kdybych každej den dojížděl šedesát majlí do práce po freeway, asi bych na to koukal jinak, než když se pohybuju přes týden po městě pěšky a o víkendu vytáhnu sporťáka a jedu za město na výlet :-)

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (..) (3.4.2017 10:31) reagovat
Hele ale jak jsem naznačil dole, já jsem jel mnohokrát v Chrysleru 300 jako řidič i jako spolujezdec vzadu. No a musím říct, že nechápu, proč si někdo na "dopravu z A do B" kupuje auta typu passat. Ten Chrysler nejede, ten se vznáší nad povrchem silnice, se 190 cm si sednu dozadu a mám místo na nohy i nad hlavou, namísto sedaček tam jsou křesla lepší než mám doma v obýváku, převodovka řadí úplně sametově, že to po chvíli přestanete úplně vnímat.

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (..) (3.4.2017 10:24) reagovat
Kit: evropský sportovní auto nedrncá, ale dává řidiči informace o vozovce a gripu. Je obrovský rozdíl mezi uskákanou škodovkou nebo BMW M3. To první prostě jen drncá, to druhý ti řekne, že jsi právě pravým zadním kolem přejel šneka. Kdo nezažil, nepochopí.

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (Kit) (3.4.2017 6:41) reagovat
Zasadni nepochopeni klasickych americkych aut v EU zpusobuje fakt, ze EUropane nechapou auto jako pojizdny pokojicek ve kterem je dost mista na spani i zabavu. Klasicke americke auto je sveho druhu obyvak, a vecer se meni na loznici - a co se jizdnich vlastnosti tyce - dulezite je aby to nedrncalo, a nevydavalo odporne zvuky... Oproti modernim Euro sportovnim vozum se jedna o uplne jine zamereni :-)

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (..) (2.4.2017 21:42) reagovat
Jako třeba hot hatche. Já bych si to nikdy nekoupil kvůli přednímu náhonu, ale musím smeknout imaginární klobouk když vidím, jak rychle to umí jezdit. Že si se slabou BRZ užiješ třikrát tolik zábavy, to je věc druhá.

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (..) (2.4.2017 21:40) reagovat
Na druhou stranu bych neřekl, že se dnes nevyrábí auta. Auta zlevnily, ale něco za něco. Pořádný auto stojí v přepočtu na kupní sílu pořád stejně, možná o trochu víc. Můžeš si ale koupit i levný ne-auto, což tehdy moc dobře nešlo. No a většina lidí to tak dělá, páč neví, co je na těch autech "špatně". V uvozovkách proto, že technika šla dopředu a kdysi naprosto stupidní koncepce, která vznikla kvůli úsporám peněz i místa, je dnes schopná podávat obstojný výsledky.

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (..) (2.4.2017 21:39) reagovat
FGF: hele mě se taky líbí, že jsou US auta orientovaný na výdrž a snadnou údržbu (například příbuznej má v Chrysleru 300 dipstick na olej v převodovce - v evropských autech něco nevídanýho).

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (FGF) (2.4.2017 20:57) reagovat
jinak nemyslim si ze americka auta jsou zrovna krasna ale to co se vyrabi dnes nejsou auta

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (FGF) (2.4.2017 20:57) reagovat
Ty světlomety jsou nahodou vyborne reseni, uz i jeep willys to tak mel ..proste zarovka jako se pouziva u PAR svetel. Celkove amici meli vymyslene veci - mozna to nebylo uplne supr trupr ale proc mit sestmilionu druhu filtru na olej kdyz se proste na nejakou velikost a parametry motoru da pouzit stejnej, a od vetsi velikosti proste vetsi kousek ..a do vetsiny osobnivch aut pak pasuje jeden filtr, pokud je to nakladak tak je tam jiny typ ale zase skrze vsechny nakladaky te dane velikosti stejny

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (takypanic) (2.4.2017 20:04) reagovat
odrazná reflexni vrstva nezkoroduje* ........... kdo měl tu čest jezdit starým vozem ví, o čem je řeč. Jak jsou na tom odrazné vrstvy v dnešních předražených plastových světlometech ukáže čas....zatím ukazuje, že se plast za chvíli poškrábe a nebo rovnou zmatní...

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (takypanic) (2.4.2017 20:02) reagovat
Správně Wojto - všechny tyhle světlomety jsou vlastně i žárovky, tedy je v nich rovnou zatavené vlákno a mění se celé. Mohou být i dvouvláknové. Výhoda - odrazná reflexní nezkoroduje. Cena, vzhledem k tomu, že není miliarda druhů, je opravdu na úrovni našich žárovek.

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (WoytaRP (2.4.2017 18:43) reagovat
A pokud jde o stejny tvar, tak americani pouzivali Sealed beam. Tedy zarovka je cely svetlomet (a je prekvapive levnejsi nez nase H4 zarovka)

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (Prawda...) (2.4.2017 17:08) reagovat
@takypanic: Protože tehdejší regulace stanovila, že pro dálková a potkávací světla musejí být 2 oddělené světlomety. Pokud se podíváš na vozy Mercedes-Benz od 60. let do konce 90. let, povšimneš si, že přední světla (stejně tak jako nárazníky a další detaily) jsou odlišné od Evropských verzí. Zrovna tak, americké verze MB měly všechny vstřikování paliva v dobách, kdy v Evropě bylo možné ještě koupit verzi s karburátorem. Kupř. 190E = vstřikování, 190 = karburátor (190D = nafta).

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (takypanic) (2.4.2017 15:27) reagovat
Jestlipak někdo ví, proč mají ty starý ameriky všechny víceméně stejný světla - hranatý nebo kulatý, ale povětšinou malý a několik?

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (Prawda...) (2.4.2017 13:43) reagovat
@gdfgdhhh: To je úsměvné, jakože kdysi auta nevypadaly stejně. Všechno to je čistý marketing a když už někdo vyrobil/vyrobí něco, co nevypadá jako konkurence, tak se mohou stát 2 věci. Buď to bude velký hit a i po letech oku lahodící desing NEBO to bude propadák a že jich je. Pro zajímavost se podívej do 90 let, na sedany a hatchbacky.

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (gdfgdhhhRP (2.4.2017 13:38) reagovat
ono kdyz je dneska 5 regulaci a 3 smernice na kazdou picovinu, nemuzete se divit, ze auta vypadaji vsechna stejne...

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (Prawda...) (2.4.2017 13:01) reagovat
Super auta? Jenom proto, že máš v autě lodní motor, co žere i trávu kolem cesty z toho nedělá super auto. Motor možná může mít 300 koní z výroby, ale podvozek a celkově jízdní vlastnosti jsou něco, o čem se radši ani nemluví. Už jenom hloupá víceprvková zadní náprava je něco, s čím jsme se ještě nedávno mohli setkat jen u vozů z Evropy nebo Japonska. Pak je tady pověstná kvalita americké výroby. Americký auto.prům je jak česká Jawa, v 50 letech byli na špici, a pak to vyráběli stejně dalších 50 let.

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (Kit) (2.4.2017 12:48) reagovat
Rekl bych ze je to prave ta "duse" co bylo v tech povalecnych americkych autech: Amici byli tak bohati ze nechteli obycejna auta - oni chteli "super auta" a na spotrebu benzinu pri tom nehledeli - protoze benzin nebyl problem. A to je to co moderni auta primo planovite ztraci: Velkorysost. Jasne - neni ekonomicke jezdit ve ctyrtunove krabici s motorem jak z lokomotivy, ale zato je to velmi "povznasejici". Sem tam odejde valec - nevadi, mame jich tam pro jistotu vic. Je to proste "styl", a me se libi :-)

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (OctagonRP (2.4.2017 12:29) reagovat
Bavíme se tady o autech, ne že doba byla dobrá a dneska je vše napiču. Když se podívám do minulosti, je tam tolik krásných kousků. Dneska (Porsche, Ferrari jsou dnes i v minulosti) najít auto s duší je dnes opravdu těžký úkol. Ano, šestiválcová Julie je to lepší, co se dnes nabízí a to rozhodně nejsem fanoušek Alf. I když, nevím zda je definice normálního člověka ten, který si může dovolit Julču za 2 míče..

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (Kit) (2.4.2017 11:39) reagovat
Prosimte, Julie, a kolik mas valcu? Ja mam 8 valcu a 7 litru! Nekdo rad holky, ale holky maj zase rady kluky! :o)

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (ElDannyRP (2.4.2017 11:31) reagovat
Pro mě osobně jsou dlouhodobě vrcholem krásy, alespoň mezi sériovkama, které si může dovolit normální člověk Alfy. A troufám si říct, že auto na obrázku rozhodně nevypadá lépe než nová Giulia, takže obrázek lže. [odkaz]

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (..) (2.4.2017 11:13) reagovat
Tak jako já nechci zatracovat klasický ameriky. Rozhodně to byl zajímavej automobilovej směr. Jen říkám, že to nepovažuju za ideál krásy.

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (Kit) (2.4.2017 11:10) reagovat
me se taky libi moderni auta - nektery jsou fakt hezky. Ale ty ameriky ze 60 let jsou proste ameriky :-)

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (generál KotlárRP (2.4.2017 11:08) reagovat
Jediny automobilky,co dneska vyrabej hezky auta jsou Mercedes a Peugeot. A samozřejme nemyslim hnusne nabubřely SUV od MB. To ani nahodou.

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (generál KotlárRP (2.4.2017 11:06) reagovat
Agresivně???? Tohle stary auto na tebe pusobi agresivně? Nejsi něčim sjetej?

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (..) (2.4.2017 11:04) reagovat
Mě se 911 líbí. Nemám rád agresivní vzhled. Auto z obrázku na mě působí příliš agresivně. BRZ je hnusnej, ale asiati holt hezký auta neumí a nikdy neuměli.

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (generál KotlárRP (2.4.2017 11:04) reagovat
To bylo na kimuna.

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (generál KotlárRP (2.4.2017 11:03) reagovat
To nevokecáš.

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (Kit) (2.4.2017 10:59) reagovat
no jo, ale porad vypada lip nez Subaru BRZda nebo Porsche 911 :-D

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (..) (2.4.2017 10:51) reagovat
Tu "duši" auta vytváří hlavně věci, který jsou na něm unikátní, jiný, zvláštní. Nesmíte si koupit hjóndé í třicet a pak brečet, že je to nudná mrdka... Taky nezapomínejte, že tohle nebyl nikdy mainstream, ale auto pro fajnšmekry. Zkuste třeba Subaru BRZ, nebo Porsche 911 GT3. Že je to drahý? Auto z obrázku taky nebylo levný ;-)

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (pan kimun) (2.4.2017 10:40) reagovat
Typicky "dneska je vsechno nahovno" kecy... Kazda doba mela svoje a to spatny z ni lidi hlavne zapomneli.

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (sajo) (2.4.2017 10:34) reagovat
radsej BMW M3 ;-)

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (OctagonRP (2.4.2017 10:19) reagovat
Pravda, dnes už auta nemají duši..

Obrázek 'Made In 1969' Obrázek 'Made In 1969' (AbeRP (2.4.2017 10:15) reagovat
Něco jako Raquel Welch