Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Osmdesátjedna:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (Xax) (15.8.2024 0:39) reagovat
kmikal: oki. Dobrou :). Sorry, zkusim to lepe za strizliva.

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (kmikalRP (15.8.2024 0:38) reagovat
xax taky me ty mrdky ve vlade serou. zbytek tveho sdeleni neni pochopitelny

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (Xax) (15.8.2024 0:37) reagovat
miko: jj. dezinfo je urcite problem a mam bohuzel spoustu nejblizsich, ktery nejak systemove preferujou cokoliv v cem je nejaky spiknuti. Ale neverim tomu, ze kdyz se bude systematicky rozkryvat financovani dezinfo webu a kdyz tady budou podobny aktivity jako ze si k clanku treba budete moct otevrit nejakej facts check plugin v prohlizeci, tak ze se to nebude postupne rovnat. Vetsi problem je podle me spis to, ze vlada ziskava bianco sek na 4 roky, kde nemusi splnit nic z programu a nemusi nijak pracovat

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (kmikalRP (15.8.2024 0:35) reagovat
xaxi asi nam chces neco zasadniho rict. zkus to jindy. za snahu ti posilam pisnicku, idealne potme [odkaz]

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (kmikalRP (15.8.2024 0:32) reagovat
rouming bez chlastu... thc to resi

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (Xax) (15.8.2024 0:32) reagovat
kmikal: se omlouvam, pisu si do denicku nekombinovat alokohol a prochazeni roumingu

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (mikoRP (15.8.2024 0:23) reagovat
ne, to neni dobry napad nechat "si nabit hubu". inteligenci to uz uplne zabije, hlupaci budou mit pocit vitezstvi. a co z toho? zas ztracena budoucnost krajiny na cele generace. bohuzel, historie ukazuje, ze lidi jsou nepoucitelni debilove. rika se, ze nevstoupis 2x do stejne reky, ale do stejnych sracek klidne i 1000x. a dnesek, kdyz je tady tolik hlasnych kremlobotu, dezolatu a flastencu vseho druhu, co jsou schopni prekricet cokoliv, je mi toho dukazem.

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (kmikalRP (15.8.2024 0:20) reagovat
pice caxi , co tu drenis mou pet let starou grafiku B-) B-)

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (Xax) (15.8.2024 0:14) reagovat
Jsem jednoznacne pro to jit do referenda, nabit si hubu a na zaklade toho zlepsovat okolnosti postupne tak, aby fungovalo. Jinak tady rovnou muzeme mit 10 dedku s bradkou, ktery budou rozhodovat o vsem na zaklade toho jak se jim zrovn bude libit vybrat nejako pasaz z dva tisice let stary knizky.

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (Xax) (15.8.2024 0:12) reagovat
Pokud clovek nepristupuju k informaci aktivne, snadno se zacne na tema divat perspektivou, kterou mu nastavi napriklad prvni komentare v diskusi nebo hodnotovy soudy autora. Kvalita AI generated obrazku a generovanyho textu nam dela castecne dobrou sluzbu, protoze myslim, ze casem se prepneme do modu, kdy ke vsemu budeme muset od zakladu pristupovat jako k necemu neoverenymu, a jednak vic pracovat se zdrojema a jednak doufam, ze to povede k nutnosti se vic spolehat na vlastni hodnotovy soud.

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (Xax) (15.8.2024 0:06) reagovat
Ja verim, ze i populace jako celek nejak dospiva, pokud ma na co narazet. Rekl bych, ze treba dnesni prumernej zpusob argumentace na internetovejch ceskejch diskusich je lepsi nez 15 let zpatky, kdy bylo nulovy povedomi o argumentacnich faulech, princip nepouzitelnyho zaveru nad spatnou premisou, udrzeni validity v nejakym retezci inferenci apod. A verim, ze velice brzo dostaneme lekci v tom, ze clovek bude muset bejt aktivnejsi v pristupu k informacim.

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (Jiří J) (17.4.2019 13:50) reagovat
Ma pravdu, dokud tu bude veliky procento lidi co posloucha Ortel, Kabat a mysli si ze je to normalni tak neverim, ze maji narok rozhodovat o osudu vsech ostatnich. Viz. Drahos = migranti - taky zafungovalo docela dobre a Kundesemtam to vyhralo volby ackoliv neprisel zadnej cmoud:D Je to smutny ale bohuzel 9 z 10 Cechu jsou hlupaci a asi se to hned tak nezmeni.

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (mix-m2) (27.10.2018 11:13) reagovat
Naprostý souhlas s Drahošem.

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (Eric - Cartman) (6.4.2017 21:06) reagovat
Ale kdyz se zamyslim asi je stejne Drahos nejlepsi, ne? Jedine ze by Zeman propustil Kajitka to bych pak urcite Zemena volil je jasny ze KAjitek nic neudelal ...

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (Eric - Cartman) (6.4.2017 19:54) reagovat
pokud se bojí demokracie a odmítá ji, neměl by ani kandidovat ... to už tu můžem mít rovnou kim čong urina :D

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (DD) (6.4.2017 19:14) reagovat
3akvidzerp: not sure if troll or just stupid..

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (3akvidzerp) (6.4.2017 18:55) reagovat
Drahoš = vítačská zrůda, sympatizant Sorose, a jeho jediný cíl je vylízat Angele čokodíru. Tito lidé by měli být souzeni za vlastizradu, a ne kandidovat na prezidenta.

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (brnonymousRP (6.4.2017 18:36) reagovat
U Zemana aspon vidime, ze ty jeho reci o integraci s EU jsou jen plane reci.

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (cajgon) (6.4.2017 18:14) reagovat
raději volit zemana ktery je pro hlubši integraci v ramci EU a evropský superstát, co?

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (cajgon) (6.4.2017 18:13) reagovat
vytrhavat z kontextu vám teda jde

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (FilmanRP (6.4.2017 17:40) reagovat
žádná vítačská zrůda.. má na migranty rozhodně nejrozumnější názor ze všech politiků/těch co se o politiku snaží.. dobře to řekl v tomhle videu. Líbí se mi taky, že se nenechává manipulovat tim štruncem [odkaz]

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (meheh) (6.4.2017 16:12) reagovat
A proto je Švýcarsko v takových sračkách... :-D

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (Dahl) (6.4.2017 14:01) reagovat
Když už jsme u toho akademického pohledu na svět: mainstreamová teorie demokracie vychází z toho, že politik by ideálně neměl být odborník v oblasti, o které rozhoduje - tak např. ministr spravedlnosti nemusí být právník (měl by ale mít odborné náměstky). Toto východisko však klade vysoké nároky (intelektuální, mravní atd.) na politiky, aby byli schopni rozhodovat o komplexních odborných otázkách.Tento princip lze přenést i na referendum, tj. v nějaké ideální demokracii by měl rozhodovat přímo vzdělaný lid.

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (brnonymousRP (6.4.2017 11:56) reagovat
No, ta voda sla pres stupacky na druhe strane domu, me to udelalo jen flek na zdi. Jinak nemyslim, ze Zeman tam byl naposled. Pokud slunicka neprijdou s nejakym kanonem misto Drahose, ci horsi poloviny Hapky a Zeman rekne zase neco, "to se nasmejete, lidove vrstvy", tak to misto ma jiste.

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (roumenIII) (6.4.2017 11:35) reagovat
brnonymous: je to smutny hlavne pro tebe ja to chapu... ale Zeman tam byl letos naposled :-D

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (morbus) (6.4.2017 11:33) reagovat
Drahoše fakt ne.

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (Human.) (6.4.2017 9:22) reagovat
(!): "Vědomostní testy" se jednu dobu používaly i v USA aby nevzdělaní černoši náhodou nemohli volit nebo vlastnit zbraň ;-). V politice jsou věci kvantifikovatelné ale i finančně nevyjádřitelné. Jak chceš udělat vědomostní test na "koupíme raději německé věci oproti italským i když jsou stejné/horší, protože s Německem mít lepší vztahy než s Itálií je pro nás důležitější?" ANO/NE

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (brnonymousRP (6.4.2017 9:15) reagovat
!: Ja zvolil priklad se strechou prave proto, ze s nim mam osobni zkusenosti z domovnich schuzi. Vetsina lidi mozna teoreticky chape, co je protekajici strecha, ale nic s ni nebude delat, dokud to stupackama neprosakne k nim do bytu. Slo to pres tri patra, nez to schuze odsouhlasila. Tri patra.

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (Dež0n) (6.4.2017 9:00) reagovat
Dežovo rozhodovací proces: "Je doposud veřejnosti zcela neznámý, státem placený akademik (byť přecééda) dostatečně silnou, výraznou osobností se zkušeností z běžného života, aby zastupoval občany? ANO - NE." Za mě ne, fertig.

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (!) (6.4.2017 8:59) reagovat
Stejne tak jako brnonymous spojuje volbu prezidenta s jeho emocemi vuci uprchlikum, na kterym ma stejne prezident nulovej vliv. Trapas..

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (!) (6.4.2017 8:55) reagovat
Super priklad. Vetsina lidi v dome chape co je to protekajici strecha a co znamena oprava. Stejne tak vetsina lidi ma nulove znalosti politiky, ekonomiky, geografie, chodu statu, unie atd. Referendum? Klidne, ale jen kdyz bude spojeny s jednoduchym vedomostnim testem k danemu tematu.

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (brnonymousRP (6.4.2017 7:04) reagovat
SlusnyCechu, ja na domovni schuzi byl mnohokrat, bylo to hrozne, ale mnohem vic se hrozim toho, kdyby prisel jeden vybrany clovek s tim, ze pristich nekolik let se hlasovat nebude a misto toho jen jeho tri kamaradi z prizemi rozhodnou o tom, jestli se vydaji penize na opravu protekajici strechy. Jinak Zemana nemam rad, nikdy jsem ho rad nemel, v mnohem (ve valne vetsine nazoru) s nim nesouhlasim, ale z cele te kandidatni sbirky je nejmene skodlivou volbou.

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (Human.) (6.4.2017 7:03) reagovat
Já na domovní schůzi už byl. Většinou je to děsný bordel spojený s urážkami mezi různými znepřátelenými partajemi. Ale pak nastoupí kouzelná větička budeme hlasovat kdo je pro kdo je proti, zvedají se čísla, sečtou se hlasy a je vyřešeno za 2 minuty. Takže i přímá demokracie funguje na domovní schůzi, chvilku by si na ní lidi zvykali ale zvykli by si, to bych strach neměl. Mnohahodinové obstrukce z parlamentu by se rozhodně moc neujaly B-)

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (SlušnejČech) (6.4.2017 6:22) reagovat
Jinak s tím souhlasím...kdo věří na přímou demokracii, tak nikdy nebyl na domovní schůzi.

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (SlušnejČech) (6.4.2017 6:21) reagovat
Podle rykotu zemandrtalcu je tohle hodne dobrej kandidat.

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (brnonymousRP (6.4.2017 1:42) reagovat
Kdo z vas si myslel, ze Drahos (nebo jakykoli jiny universalni tvarny kandidat havlistu a slunicek) by dovolil cokoli, co by mohlo ohrozit politiku EU, je blbec.

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (roumenIII) (5.4.2017 23:12) reagovat
nastesti mam stale vetsi rozlizovaci schopnosti, podle vas.. ale podle sebe mam proste jen trosku vic rozumu nez vy :-D ale kdyz to budu brat tak ze jste chtel demonstrovat jak na to jde buran z vesnice tak jste to zvladl bravurne! ;-)

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (HumanRP (5.4.2017 21:59) reagovat
A kterou společnost myslíš? Pokud náhodou komunizmus tak Marx byl filosof a Engels kapitalista a i většina vůdců byli spíše intelektuálové, filosofové nebo anarchisti. Pokud fašismus/nacismus tak Mussolini začal jako novinář a Hitler byl dělníkům jako malíř trochu vzdálený. Mao-Ce-Tung byl z na Čínu bohaté rolnické rodiny... Ale třeba Abraham Lincoln pocházel z farmářsko-dělnické rodiny :-)

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (no-XRP (5.4.2017 21:54) reagovat
BookBurner: Politika nemůžu chápat jako odborníka, protože naprostá většina z těch současných nemá politologické (ani jiné blízké) vzdělání. Minimálně 90 % těch, co tam sedí, tam přišli jako nepolitici. Babiše není třeba předkládat jako výjimku, ten se naopak přinejmenším z tohoto pohledu dá chápat jako odborník, protože s financemi má velké zkušenosti (víc nebudu hodnotit). Znal jsem člověka, který jedno období seděl v PS a korupce, která je podle jeho slov vidět, není ani ta pověstná špička ledovce.

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (BookBurnerRP (5.4.2017 21:47) reagovat
Společnost založenou na názorech dělníků jsme tu už měli a jak nám to fungovalo, dobrou noc :D.

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (generál KotlárRP (5.4.2017 21:40) reagovat
Vy to strašně podceňujete A máte dojem, že když to vyargumentujete na dikusi s nějakým Gotlárem tak jste v pohodě. jenže až pojedete metrem a nějakej hnusnej debilní vylízanej zfetovanej kokot muslimáckej se tam odpálí...ta ti zatrne. A byl bys radši za klid, i když buranskej. Pokud inteligence se dala do služeb zničení Evropy, tak holt ...komu neni rady, tomu neni pomoci. A tim končim, já sem dělník vstávám brzy ráno do práce a nemám čas se tady ceej den válet a argumentovat až do omdlení jako někdo.

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (mrkevRP (5.4.2017 21:39) reagovat
Ty vole, to je zas snůška kokotů tady. Referendum je ten největší shit, co se za posledních třicet let dostal do politického mainstreamu a přímá volba prezidenta je naprostý paskvil, který už hned na první dobrou prokázal, jak moc se tím zkurvil ústavní pořádek...

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (BookBurnerRP (5.4.2017 21:32) reagovat
Kotlár: to pak nejsi o nic lepší než nějakej zasranej islamista :D chceš zabíjet Evropany, se kterejma nesouhlasíš.

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (generál KotlárRP (5.4.2017 21:27) reagovat
Ty kundo, přijímat nebudem nikoho. To už se dávno zvrhlo v totální likvidaci evropy. Tp nemá s žádnou pomocí ubohým uprchlíkům nic společného. Lidi jako ty byh s chutí pozabíjel a byl by klid.

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (BookBurnerRP (5.4.2017 21:24) reagovat
Kotlár: definuj vítače, řekl že nemůžeme přijmout všechny, je proti uprchlickým kvótám, na druhou stranu tvrdí, že musíme pomoct těm, kterým pomoct můžeme. To je celkem balancovaný názor :D. Buď jste nečetl jeho výroky, a nebo je pro vás vítač každý kdo nechce migranta na místě zastřelit :D.

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (generál KotlárRP (5.4.2017 21:20) reagovat
To je evidentně nad tvoje rozlišovaci schopnosti. Chápu tě. Mě jde o to, že jsem chtěl Drahoše za prezidenta. Ale jestli je vítač, tak to kurva ani omylem.

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (roumenIII) (5.4.2017 21:15) reagovat
kokotlar skoc do bohnic... pate pres devate placas

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (generál KotlárRP (5.4.2017 21:10) reagovat
A já si včera koupil kvůi němu RefleX. A tam takovej hezkej zelenej Raoul. Sem se v hospodě smál nahlas. Pak ty manžele, co chovaj prasata doma v baráku. A Drahoš. Achjo. Vy jste hnusný.

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (generál KotlárRP (5.4.2017 21:03) reagovat
To je strašný, vy ste mi vzali všechny iluze!!!!!!

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (HumanRP (5.4.2017 21:01) reagovat
Když nepoleze Číně nebo Rusku, tak poleze jiným... to už je takový úděl bezvýznamných zemiček ve středu Evropy co svůj status montovny s levnou dělnickou prací domácí populaci podávají jako kdovíjakou výhodu. Já bych měl rád slušného prezidenta, co se neobklopí patolízaly a kariéristy, bude realitu popisovat kultivovaně ale bez příkras a nebude se bát říct ji i ve světě. Bude kopat za blaho ČR i za volební období, bude názorově konzistentní a najde si čas osvětlit alespoň některé své kroky i běžné populaci.

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (BookBurnerRP (5.4.2017 20:57) reagovat
generál Kotlár: když si čtu vaši argumentaci, tak si s prezidentem Kundou sednete :) veselé volby přeji ;)

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (generál KotlárRP (5.4.2017 20:55) reagovat
A rozhodně radši vyvalneýho vožralu, co mluví jak delnik,a aspon občas souhlasim s jeho názory, hlavně v otázkách migrace, imigrace, islamizace a řízeného rozkladu Evropy než SLUŠNÝHO VÍTAČE. Na slušnýho vítače já se vyseru!!!! vy to prostě jenstrašně podceňujete. Jste jelita naivní, co si myslíte, že z toho nic nebude. Bude z toho průser jak vrata a já radši dědka nachcanýho, co řiká NE, než slušňáka navoněnýho co řiká ANO. Debile.

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (generál KotlárRP (5.4.2017 20:50) reagovat
BookBurner - né, nesouhlas. Prezidnent velice ovlinuje veřejný mínění, nálady obyvatel. každej to hrozně podcenuje a uplně jim uniká NEFORMÁLNÍ MOC prezidenta. To nepodceňujte. Vííc se s vámi vybavovat nebudu, jsem moc uatahanej.

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (BookBurnerRP (5.4.2017 20:45) reagovat
Raději slušeného vítače, než prezidenta co mluví o kundách :). Prezident nemá legislativní moc, takže o imigrantech rozhodovat nebude (stejně jako zeman nerozhoduje). Co ale bude dělat, bude mluvit s jinými reprezentanty států, a bylo by fajn mít někoho, kdo nepoleze do prdele Číně a Rusku :).

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (generál KotlárRP (5.4.2017 20:41) reagovat
Já jse hrozně unavenej popráci...ale jestli máte pravdu. Achjooo...Ovar. B-) :-O :o) :-)

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (Hnidopich) (5.4.2017 20:40) reagovat
(3akvidzerp: Souhlas. Drahos je akademik bohuzel odtrzeny od reality (jako vsichni akademici). Byt slusny a vzdelany je k nicemu, kdyz jsi totalne mimo... Radsi nekoho, kdo rekne o kunde, ze je to kunda, nez preslusneleho politicky korektniho, ktery ani nepozna, ze to kunda opravdu je.

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (HumanRP (5.4.2017 20:33) reagovat
Drahoš se tím moc neodlišuje od Junckera, ten taky má podobné výroky. Např. o Francouzském referendu o ústavě EU řekl "když to bude ANO,budeme pokračovat a když NE, tak budeme taky pokračovat..." Demokrat až na půdu když se jedná o prosazení jeho názorů. Více zde [odkaz]

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (Hnidopich) (5.4.2017 20:26) reagovat
Zdroj? Jestli to tvrdi, tak je to stejnej spmejd jako valchar se svym "kazdy by si mel na svuj nazor vsadit".

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (HumanRP (5.4.2017 20:26) reagovat
Prawda: Velice pěkně řečeno s tou soutěží popularity. A popularita nerovná se automaticky přínosnost pro společnost, hezky je to vidět na fotbalistech bez vzdělání se směšně vysokými platy a např. vědcích, kteří např. vyvinou nové léky či učitelích, kteří vychovávají nové generace společnosti.Babiš to má v čr celkem snadné, je mnohem schopnější jak většina lidí v parlamentu a politice obecně, má peníze na nejlepší tým poradců a zároveň neomezené finanční prostředky. Škoda,že lidi jeho typu na celek nemyslí.

Obrázek 'drahos jako husak' Obrázek 'drahos jako husak' (dickof) (5.4.2017 20:24) reagovat
Nemame monopol na ovlivnovani lidi, zrusme referenda a volby. To je kripl.

Strana 1/2. 1 2 následující