Odebírat | ||
Obrázek 'D1 po ranu' (generál Kotlár) RP (14.4.2017 21:31) | reagovat | |
Normální romantická líbačka kamiónů. | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (takypanic) (14.4.2017 20:51) | reagovat | |
Jezdil jsem dodávkou a měla v papírech šířku 1995mm... Jen dodneška nevím, zda se počítají i zrcátka... tak jsem konečně zagooglil... Prý se pro zákaz vjezdu počítají i zrcátka... a v TP je uvedená šířka bez... Takže tam nemůže skoro nikdo http://auto.idnes.cz/zuzene-pruhy-na-d1-0mm-/automoto.aspx?c=A140325_140120_automoto_fdv | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (karel (neprihlaseny)) (14.4.2017 20:24) | reagovat | |
jiste | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (Yety) RP (14.4.2017 18:49) | reagovat | |
Tak jo, omlouvám se. Přestupek je už 81, ale body jsou až za 90+. | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (RlP aka Nigrant) (14.4.2017 18:28) | reagovat | |
ThE a keby si vlastnil loď/ponorku, tak by si na Moravu išiel ako? | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (T.) RP (14.4.2017 17:45) | reagovat | |
4 Yety: ne, přestupkem je už 81 km/h. Zbytek je na policajtech a ti skutečně staví až tak +12, + 15 km/h | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (Th E) (14.4.2017 17:35) | reagovat | |
Onehda jsem jel z Brna do Prahy ve Volvo X90 - neni tam mozne predjet kamion bez poradneho skrabnuti. Proste prilis uzke zuzeni, oproti Zapadni Evrope, kde s takovym manevrem nemam problemy. Ale D1? To neni dalnice, to je rychlostni silnice. A proto dalsich 10 let nejvejdu na Moravu. Letadlo/vrtulnik/lod/ponorku ci balistickou strelu nevlastnim. | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (mxiq) RP (14.4.2017 15:56) | reagovat | |
Zúžený 2,2m levý pruh je na pokutu i pro řidiče dodávky a ta se vedle kamionu v pravým většinou vejde. Ale druhý kamion? Profíci sice s kamionama dokážou neuvěřitelný věci, ale takovýhle kraviny nedělají. Jednoho "experta" jsem za chcíplým náklaďákem odmítl pustit do levýho, ale řidič zamnou vyměkl a pak tam čekal asi 1,5 hodiny než kamion od náklaďáku "oddělila" odtahovka | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (Yety) RP (14.4.2017 15:55) | reagovat | |
Nícméně přestupkem je až rychlost přes 90 km/h. | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (takypanic) (14.4.2017 15:47) | reagovat | |
Upozorňuji zdejší diskutéry na fakt, že kamiony nemají v česku povolenou 90ku, ale jen a pouze 80ku. Tak to furt nepleťte. | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (Gebirgehund) (14.4.2017 15:31) | reagovat | |
IOO: na peti minutach firma nic neusetri. A s pokutama muze pocitat uz ted, to neni problem. Ohledne dispecera - pokud neumi predpovidat budoucnost, tak stejne nevi, jestli bude naplanovane parkovista za 27 minut plne, nebo ne. Pan pes: diky idiotsky navrzenym regulacim tech 10 vterin muze znamenat den straveny v Nemecku na hranicich misto doma - pak uz to dava smysl, ne? Problem je, JAK jsou udelane regulace, kamionak je stejna obet, jako clovek s pokutou za 70km/h 500m za poslednim barakem, ale v obci. | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (IOO) RP (14.4.2017 15:02) | reagovat | |
kopecpes, nezabudni, ze kamionova doprava je z 99% komercna zalezitost. | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (pan pes) (14.4.2017 14:58) | reagovat | |
kamionaci jsou ztelesneny kokotismus. Aby prijeli o deset vterin driv, dvouminutovym predjizdenm vytvori kolonu spokojenych ridicu, v lepsim pripade puldenni zacpu. Co dodat? | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (IOO) RP (14.4.2017 14:54) | reagovat | |
Lebo ak by neboli presne limity, tak sa bude diat podobne ako s firmamy. Cenu budu mat taku, aby ratali aj s pokutami. Takze to skonci, ze vodic dostane pokutu, lebo firma mu to dala nepisane prikazom, ze ma riskovat. A co sa tyka statu, tak stat dovoluje dojazd do destinacie v niektore dni sviatkov, nie tranzit. Je dispecer, ktory vie kde je kamion a ma ho smerovat vhodnou cestou. Takze sice mas spravne pripomienky, sa len vyhovaras. Firma ma zaistit, pauzu a riesit ak je to problem. | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (Gebirgehund) (14.4.2017 14:06) | reagovat | |
- coz ale nema, protoze si za jizdy tezko muze prohlizet internet. Takze prijede na parkoviste, konec povoleneho rizeni za 5 minut (pul hodiny, doadte, dle libosti) a parkoviste plne. Na ulici zastavit nesmi. V obci casto zastavit nesmi, casto nesmi ani vjet. Na dalsi oficialni parkoviste v povolenem case a povolenou rychlosti nema sanci dojet. Na ktery z mnoha navzajem si odporujicich prikazu se ma vysrat? Dat magnet na tachograf? | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (Gebirgehund) (14.4.2017 14:04) | reagovat | |
Totez by melo platit pro dalsi limity - presnych 90.000000 km/h, po 22:00 (nebo v kolik to vlastne je) se nesmi jet a podobne. Kdyz budou ostre, budou vznikat curacke situace. Cela nesmyslnost uz je videt jenom na tom, co ma delat kamionak, kdyz si myslel, ze si udela bezpecnostni prestavku (nebo prespi) na nejakem konkretnim odpocivadle (rekneme ze si to peclive pripravil) a objizdka ho zdrzi o pul hodiny, nebo to misto je zavrene, pripadne plne? Dopredu to nevi (i kdyby mel vsechny informace online) - | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (Gebirgehund) (14.4.2017 13:59) | reagovat | |
Pretahne o minutu, zaplati korunu - pohoda. Pokuta je mala, ale jen kokot s mozkem vymrdanym urednikismem bude tvrdit, ze ta minuta znamena nejake nebezpeci. Pretahne o 3 minuty, zaplati 9 korun. To riskne. A protoze to risknul, tak o 50km driv nepredjizdel 5 minut nekoho, kdo jel 80.9 km/h, zatimco on ma omezovac na 90.0 km/h. Vsichni vyhrali. Pretahne o 10 minut, zaplati stovku. Za to, aby se vyspal doma mu to riziko stoji. Pretahne o 4h = 57600, 5h = 90000, 10h = 360000 Kc pokuty. Pochopeno? | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (Gebirgehund) (14.4.2017 13:56) | reagovat | |
IOO, klatom: asi se nechapeme. Rekneme, ze chcete ridicovi, ktery ridi 12 hodin v kuse dat pokutu 57600 Kc. Celkove to je ponekud diskutabilni (po 12 hodinach za volantem jsem 1000x mene nebezpecny, nez kdyby nekoho napadlo vzbudit me v sest rano a chtit po me, abych ridil), nicmene to ted neresme. Otazka je, co udelate s ridicem, ktery ridi o 1 minutu, nebo 10 minut dele, nez mel. Co treba kvadraticka pokuta - 4h = 240 minut. Takze mu dejme pokutu rovnou casu v minutach na druhou. | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (pripic) RP (14.4.2017 13:33) | reagovat | |
to je vysoka autoskola zivota, najvyssie dosiahnute vzdelanie C, takze trosku lepsie ako taxikari | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (klatom) RP (14.4.2017 13:23) | reagovat | |
Gebirgehund: ty limity mají řidiče chránit, ne je prudit. Pokud by limity nebyly, tak budou dopravci svoje řidiče víc ždímat - podlomené zdraví a přijdou ne o den s rodinou, ale o pár let s rodinou, případně o pár desítek let, pokud usnou za volantem. Jakékoli limity nastavíš, budou se vždycky tahat až na hranu. Takže rozvrh má být takový, aby se na hraně nejezdilo, a pokud se jezdí, nenadávej na stát, ale na dopravce. | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (IOO) RP (14.4.2017 13:22) | reagovat | |
@Gebirgehund - Vzdy niekde musia byt uz konkretne zakonne hranice. Prikladom mas oranzovu na semaforoch. Je to len pre bezpecnost a aj tak to vela ludi ignoruje. Co sa tyka kamionov, mozu si naplanovat cestu dopredu aj s 2x rezervou, takze tvoj argument berem skor ako trollovanie. A ak sa niekomu nelubi taka praca, moze vklude odist inam alebo do svojho. | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (Gebirgehund) (14.4.2017 12:27) | reagovat | |
adams: to s tou idiocii je slozitejsi. Krome toho, ze jsou idioti je idiot tenhle stat, takze pokut ty 2 minuty neusetri, muze se jim stat, ze kvuli tomu nedojedou vcas za hranice (povinne prestavky, maximalni rychlost, tachograf) a tim ztrati den (v ruzne dny nesmi kamiony v ruznych statech jezdit) a ten den budou chrapat v kamionu, misto toho, aby bylo doma s rodinou. Dusledek limity, ktere jsou ostre a ne fuzzy. | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (Kokotras Pravoruký) (14.4.2017 12:16) | reagovat | |
No vidíš! | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (vecernik) RP (14.4.2017 11:44) | reagovat | |
Zase někdo zkoušel robiť epic split? | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (Prawda...) (14.4.2017 11:24) | reagovat | |
Podle místa poškození tipuju možnost číslo dvě. Kamion s poškozenou částí jel vzadu, když si řidič dával do mikrovlnky ohřívat snídani a nevšiml si, že předním brzdí druhý kamion. | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (IOO) RP (14.4.2017 11:16) | reagovat | |
Su dve moznosti, bud ako idiot predbiehal ... alebo prvy zacal brzdit a druhy to stocil do uzkeho pruhu. V oboch pripadoch, druhy je na vine. | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (RRRRR) (14.4.2017 11:06) | reagovat | |
No jo, Kamioňák=píča, nic novýho. | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (tupolev) (14.4.2017 11:02) | reagovat | |
now kiss, takto sa robia kamioncata | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (adams) RP (14.4.2017 10:52) | reagovat | |
Že jsou to idioti, co si musí ušetřit dvě minuty za hodinu tím, že se předjíždějí s rozdílem 2 km/h do kopce, jsem si už zvykl, ale že by takhle závodili i ve zúžení? | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (3akvidzerp) (14.4.2017 10:44) | reagovat | |
dva polští vypatlaní čuráci | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (m2a) (14.4.2017 10:43) | reagovat | |
nj, se předjížděli no.. klasika.. | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (adams) RP (14.4.2017 10:43) | reagovat | |
Nějak si stejně neumím představit, jak se dá něco takového ve zúžení dokázat. | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (mi0) RP (14.4.2017 10:32) | reagovat | |
Dúfam, že sa ten druhý kamión nesnažil predbehnúť toho v pravom jazdnom pruhu ale sa mu uhýbal, lebo tam núdzovo zastavil... | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (x1) (14.4.2017 10:32) | reagovat | |
chudák Van Damme , tohle nemohl dát | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (Ziriath) RP (14.4.2017 10:20) | reagovat | |
*story | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (Ziriath) RP (14.4.2017 10:20) | reagovat | |
Still better love stroy than twilight. | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (adams) RP (14.4.2017 10:16) | reagovat | |
Vždyť je to pěkné, když se dva kamióni mají rádi. | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (qapem) (14.4.2017 10:04) | reagovat | |
Pusa na "tvář" pro štěstí | ||
|
||
Obrázek 'D1 po ranu' (RlP aka Nigrant) (14.4.2017 10:00) | reagovat | |
kamióny hráli na honičku, rally takzvané letní gumy | ||
|