Odebírat | ||
Obrázek 'nekuraci' (karel) RP (6.6.2017 8:16) | reagovat | |
prizrak: tak tak, je prijemne potkat na roumenu myslici bytost | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (brnonymous) RP (5.6.2017 8:26) | reagovat | |
Nevim, nakolik laicka verejnost v tech mistech o radonu vedela, ale co jsem slysel, tak od sedesatych let se bezne lidi o koncentraci radony zajimali, kdyz staveli na mistech, ktera byla rizikovejsi, pripadne kdyz typ stavby, kde by se to dalo ocekavat. Od devadesatych let se zacaly objevovat kvalitnejsi izolace a kvuli tomu i ve vice starsich stavbach dochazelo k hromadeni prilis vysokeho mnozstvi radonu. Proto to zacalo zajimat mnohem vic lidi, nez driv. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Prawda...) (4.6.2017 14:45) | reagovat | |
@bbbbb: Nebudou, zákaz prodávat pivo na ulici. @brnonymous: Je to jak říkáš. Vždy tak nějak spoléháme na to, že odpovědní jednají jak mají. Chyby se dějí, proto ale systém není špatný. K tomu radonu, zákon chce po lidech (novostavby) kontrolu od konce 90 let. Do té doby se stavělo a laická veřejnost neměla ponětí. Jak již bylo řečeno, ČR (hlavně Vysočina, jižní Čechy, střední Čechy, Liberecký a Karlovarský kraj) má celkem bohatá naleziště tohoto plynu. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (bbbbb) (4.6.2017 11:48) | reagovat | |
Tak snad si to ti kuřáci budou pamatovat i v zimě a budou chodit i s pivkem ven. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (brnonymous) RP (4.6.2017 7:35) | reagovat | |
Nastesti, znamy, ktery tam delal kuchare, odjel tri dny pred tim, tak si zachranil reputaci. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (brnonymous) RP (4.6.2017 7:35) | reagovat | |
Jinak staci kratky pohled do libovolne restauracni kuchyne na libovolem miste na svetea hned objevite mnoho poruseni hygienickych predpisu. Loni jsem videl krasnou vec, otrava jidlem, svatebni hostina, **** hotel, kde nejlevnejsi jednoluzak stal 8000kc. Duvod? Podle vseho nechali porci veproveho bez povsimnuti stat cely den na chodbe. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (brnonymous) RP (4.6.2017 7:32) | reagovat | |
Azbest - znameho je mi lito, ale u nej se jednalo o nasledky prace s materialem, ktery se pozdeji ukazal nebezpecnym. U radonu o nebezpeci vime, nasledky ozarovani a vznik rakoviny s tim spojene jsou zname uz hodne dlouho, napriklad se o tom jako o samozrejmosti pise s "knize", kterou zrovna ctu, vazany casopis "Veda a zivot", rocnik 1935. Ja sam jsem v podzemi delal od 17 let a radon se tam meri pravidelne, u staveb i malo rizikovych zonach se to taky meri, my si to nechali zmerit pred koupi domu. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (dada) (4.6.2017 0:25) | reagovat | |
prizrak souhlas, prece kdyby jim tak slo o vase zdravi, tak to zakazou ne? budete zdravi, usetrite vy i zdr. pojistovny, budete mit vic casu pracovat ve fabrice a ne vykurovat, nebudete se kvuli tomu hadat a budete resit dulezitejsi veci - vse jen pro vase dobro, to pak je divny, ze tabak uz neni davno zakazany. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (prizrak) (3.6.2017 21:01) | reagovat | |
Já mám pocit, že jste kokoti uplně všichni. Protože o nějaký dementní kouření někde/někoho tu vůbec nejde. Je to jenom další nástroj postupného rozdělování společnosti. Místo aby všichni poslali současný elity do píči, tak se tu dohadují o takový píčovině jako je kouření v hospodě a vyhlašujou si navzájem smrt. Ale když vás to baví.. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Fekálnátor) (3.6.2017 20:55) | reagovat | |
@prawda a iní religiózni etatisti a totalitariáni ktorí si myslia že bez dohľadu štátu ani slnko nevyšlo - nuž takto, je to síce zvieracej etatistickej (či nebodaj priam socanskej) hlave nepochopiteľné, ale existujú aj takí čo sa správajú aj bez policajného dozoru ako ľudia... nápoveda: väzňova dilema či "tit-for-tat" ale VIACKOLOVO... ergo reputácia sa v civilizovanej spoločnosti OPLATÍ, akurát štát to kazí, stačí podplatiť niekoho... a nieže KEBY (boli nepodplatiteľní), toto je ŠTÁT, jasné? | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Prawda...) (3.6.2017 18:51) | reagovat | |
@Platan: Teď nad tím uvažuju, a kontrolu kuchyně dělá myslím veterinární správa, ale ruku do ohně bych za to nedal. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Prawda...) (3.6.2017 18:50) | reagovat | |
@Mentalhead: Stát se sere vlastně pouze tam, kde je třeba chránit veřejnost. Ber, že užívání drog je v ČR kompletně legální rekreační zábavou, ALE aby jsme nebyli národ smažek (což by se asi nestalo), tak už stát reguluje množství a druh drogy na osobu, přičemž zakazuje distribuci a výrobu (pěstování trávy povoleno). Stejně tak je legal konzumace alkoholu, přičemž není ani stanovena věková hranice. Zase je ale v zájmu, aby nám tu děti nechlastaly (zákaz prodeje a podávání) a aby lidi nepili methanol. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Prawda...) (3.6.2017 18:46) | reagovat | |
@Platan: Ano, jako zákazník nemůžeš kontrolovat, v jakých podmínkách skladuje hostinský maso, a na čem vaří. Od toho je tady stát, který z našich daní platí hygienika, který kontrolu provádí, přičemž pro případ pochybení je stanoven výčet trestů, které mají fungovat i jako určitá regulace. Je jasné, že jako zákazník musíš spoléhat na to, že hostinský dodržuje normy, a že kontrolní orgán udělal vše, co bylo v jeho silách se o tom přesvědčit. Takto by ses zbláznil, kdyby si vždy musel vše kontrolovat sám. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Gspotmaster) (3.6.2017 18:30) | reagovat | |
kdo stvori tohle musi byt ultra krypl... s takovym clovekem je urcite ehke vyjit... lol hovada kuracky | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Mentalhead) (3.6.2017 18:08) | reagovat | |
Pánové, nečetl jsem tu diskuzi úplně celou, ale radil bych vám pracovat ještě s dalšími argumenty. 1. kouření objektivně poškozuje zdraví, a to kuřákovi + jeho okolí; 2. hospoda je veřejně přístupný prostor. Vadí mi, jak se stát sere do lidí a do věcí do kterých mu nic není, ale tuto změnu vnímám pozitivně. Kdyby šlo o to, že si člověk bude nakládat se svým zdravím dle svého (chlastáním, nebezpečným sportem nebo pícháním (marihuany)), tak po tom státu nic není (pokud si následky/léčení občan ponese). | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Platan) (3.6.2017 15:40) | reagovat | |
@Prawda: Přiznám se, že nevím kdy a jak se co měnilo. Ale myslím, že trochu dohromady pleteš jabka s hruškama. Například hygienický standardy v kuchyni máš jako zákazník docela problém kontrolovat, a určitou záruku, že se z jídla neposereš bys mít měl. Pokud bych byl ale předtím než si tam dám jídlo jasně upozorněnej na to, že se vaří v hrncích od prasete, tak bych si mohl stěžovat jen sám na sebe, že v takovém podniku jím. Každopádně jde ale o dost odlišnou situaci než kouření/nekouření v hospodách. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Prawda...) (3.6.2017 15:34) | reagovat | |
No, azbest byl jen nápad na další diskuzi. Vzpomněl jsem si na to, protože jeden můj známý (50+) si teď právě vyslechl diagnózu azbestóza a 12-16 měsíců života. On se živil prací s azbestem ještě v době, kdy se o škodlivosti nevědělo nebo spíše nemluvilo. Klidně můžeme zkusit jinou věc, o které lidi neví, přičemž je dnes zákonem regulována. Třeba měření koncentrace radonu v půdě (včetně stavebních materiálů, zemní vody...) a kontroly koncentrací radonu ve veřejných budovách. ČR je celkem bohatým zdrojem. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (brnonymous) RP (3.6.2017 15:16) | reagovat | |
Azbest na stavbach nebyl problem, pokud se s nim nehybalo. To neni uran, nebo kadmium, rakovinu zpusobuje pouze, kdyz se s nim hybe a on se droli a ten prach se vdechuje. Tisickrat mene nebezpecne, nez treba zarivky s obsahem rtutovych par, ktere jsou nam naopak vnucovany a ktere zpusobily me zname hnusne zdravotni komplikace... Doslo k tomu na pracovisti... Jo, delala v nemocnici. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Prawda...) (3.6.2017 15:07) | reagovat | |
Takže rakovina je zase v kurzu? Azbest zpět do škol a nemocnic. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Farář) RP (3.6.2017 15:04) | reagovat | |
Tam kde jsi ty, kdyz se resi opravdovy problemy a ne salamova metoda ktera zrovna odkrojila neco co ti nevyhovovalo. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Prawda...) (3.6.2017 15:01) | reagovat | |
@Platan: Kde si byl, když se třeba měnily normy na přípravu jídel v hospodách, na způsob skladování potravin, hygienické standardy... | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (brnonymous) RP (3.6.2017 14:54) | reagovat | |
No a ted, kdyz nehrozi nebezpeci vybuchu, muzu zajit do nejake te venkovske hospudky, rozdelat pikslu redidla, namocit hadr a zacit cuchat... Vsak pokud se mame ridit zakony a tohle zakazano neni, tak co? V tom je ta potiz - zakon nepomuze. Vzdycky bude nekomu neco vadit. Jen obsahem sve knihovny porusuju zakony vetsiny zemi EU a federalnich zakonu USA. Tem, kteri delaji zakony to proste vadi. Jiste to vadi i mnohym "sporadanym" obcanum. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Platan) (3.6.2017 14:52) | reagovat | |
@brno: Tak tak, spornej ten zákon je pořád v tom, což spousta lidí opomíjí, že nakazuje majitelům hospod, jaký typ hospody si mají udělat a přitom je to zbytečný. Pokud přece údajně většina lidí souhlasí s komplet nekuřáckýma hospodama, tak si jako majitel udělám nekuřáckou hospodu, protože je po takovém podniku poptávka. Ale nevidím důvod, proč bych si nemohl udělat zakouřenej pajzl. Tomu komu to vadí, tak tam nechodí. Stejně jak tam těžko budu zaměstnávat číšníka, kterej nesnáší smrad z cigár. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Prawda...) (3.6.2017 14:51) | reagovat | |
Ten zákon je opravdu původně myšlen k ochraně zaměstnanců. Práce v hospodě přece není prací ve ztíženém pracovní prostředí, tak proč by si měl personál těchto zařízení odnášet do důchodu i ''chorobu z povolání''? | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Farář) RP (3.6.2017 14:51) | reagovat | |
Ne, to je fakt, lepsi je tem uspesnym sebrat pres 50% vyplaty, rozdat to sockam co breci ze chcou nekurackou hospodu a pak sedi na zahradce o dvou vodach z kohoutku aby na nich nedej boze podnikatel neco nevydelal. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Src) (3.6.2017 14:48) | reagovat | |
No problem je ten, ze vidis svet jak Hurvinek valku. Co se ma stat starat o lidi? Zrusit zdravotni pojisteni a minimalni mzdu! At si ti ubreceni slunickari najdou lepsi praci, co? | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Farář) RP (3.6.2017 14:42) | reagovat | |
brno: To sis nevsiml? Vsechny ty pajzly a nonstopky uz jsou plne rodin s detmi, kdyz se tam nekouri. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (brnonymous) RP (3.6.2017 14:40) | reagovat | |
Aha, takze ten zakon je najednou o ochrane zamestnancu... A zitra se tu doctu, ze ten zakon je kvuli usporam ve zdravotnictvi, pozitri, ze je kvuli detem, ktere v hospodach uz muzou obedvat s chlastajicimi rodici a nemusi cuchat kour... Nasrat, hospoda je soukromy podnik, pravidla si ma urcovat majitel a zamestnanci maji delat v nekuracke, nebo vetrane, kdyz jim kour vadi. A k tem pauzam - ja jsem vyhodnejsi zamestnanec, protoze si ty pauzy neberu. Mam tudiz lepsi uplatneni. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Farář) RP (3.6.2017 14:32) | reagovat | |
Rekl nekdo kdo si vybrecel zakon aby hospody byly nekuracky a ted se divi, ze kuraci chcou sedet pred hospodou a nechape ze si nasral na vlastni hlavu? | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Prawda...) (3.6.2017 14:30) | reagovat | |
@Farář: Sedneme, každý dá 2x po půl litru kofoly nebo piva, necháme tam všeho všude 55-60kč za osobu, hodně lidí dnes pije kohoutkovou vodu, za kterou si neúčtují skoro nikde nic. Jinak se tady bavíme o hovně, já měl za to, že udělám hloupý vtip, ty sis se chytl jak zaryty tabákovec a okamžitě si v tom viděl útok na svojí osobu. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (izak) RP (3.6.2017 14:25) | reagovat | |
Jo a ja chci lehrany na sex, kdyz jsou kurarrny, tak ja chci smajch mistnosti )) | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Farář) RP (3.6.2017 14:25) | reagovat | |
Prawda: Ty mas pocit ze existuje hospoda kde si "vsichni sednete" a majitel z toho nic mit nebude? | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (izak) RP (3.6.2017 14:24) | reagovat | |
Venku koureni nevadi .... nezasmarati stim osoatni. Kurakj si mysli, ze muse chodit a nicit jinym zdravi .... tak ja se mu vyseru na obleceni, vsak co, on to dela bezne, kazdy kdo sedi v mistnosti, kde on kouti taky smrtdi a musi si pak vyprat obleceni. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Prawda...) (3.6.2017 14:23) | reagovat | |
@Farář: Už si byl někdy v hospodě? | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Farář) RP (3.6.2017 14:20) | reagovat | |
Prawda: Jako ze te tam ten majitel necha sedet a blokovat mu mista? Az te vyrazi tak budes delat co? Stezovat si a chtit dalsi zakon proti vyhazovani sedicich nekuraku? | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Prawda...) (3.6.2017 14:15) | reagovat | |
Zákon existuje hlavně pro ochranu zaměstnanců hospod a restaurací. To byl alespoň původní nápad. Jinak nevím, proč jsou najednou všichni tak nasraní. Děláme tady, jak by se brala lidem svoboda. Když jsme zakazovali používat azbest ve stavebnictví, tak nikdo neřekl ani slovo. Jinak, kuřáci mají pořád i tak plno výhod. Už jenom ty nikotinové pauzy v téměř každém zaměstnání, včetně státních podniků a úřadů. Chápu, že kouření je závislost=nemoc. Pokud bych byl alkoholik, měl bych možnost vylít v práci? | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (brnonymous) RP (3.6.2017 14:06) | reagovat | |
Hnedopichu - Za svuj zivot pozoruju presny opak - kuraci jsou vice a vice ohleduplni. Naopak, kdo zacina byt sileny, tak jsou militantni nekuraci. Znovu doporucuji shlednout [odkaz] ono to neni tak daleko od reality. Me zadny kurak v hospode nevadil. Nechodil jsem do kurackych nevetranych. Tim zakonem ale budou smrdet kuraci na verejnosti pod okny bytu, misto toho, aby byli zalezli v mistnosti na to stavene. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Hnidopich) (3.6.2017 14:00) | reagovat | |
brnonymous: Omyl. Zakon existuje jen kvuli arogantnim a bezohlednym kurakum. Jak se rika: "Vseho vocad az pocad." Kdyz si hovada mysli, ze muzou ostatnim smrdet pod nos kdekoliv a kdykoliv, protoze "demogracie", a jeste se citi dotceni, kdyz jim to nekdo rekne, tak nakonec nekoho naserou. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Prawda...) (3.6.2017 13:57) | reagovat | |
@Farář: Ty nemáš moc představivosti, že ne? Nebo v jaké hospodě se platí místenky za sezení? | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Farář) RP (3.6.2017 13:51) | reagovat | |
Prawda: Jo a tim ze bys tomu curakovi hospodskymu caloval prachy bys ho vytrestal. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (kapilára) RP (3.6.2017 13:46) | reagovat | |
Pri koureni se nemusi sedet a neveril bys, jakou ma kurak s pivem v ruce a krabickou v kapse vydrz stat. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Prawda...) (3.6.2017 13:38) | reagovat | |
@Farář: Nepochopil. Já bych právě zaplnil všechny místa nekuřáky, takže kuřáci by si neměli kam sednout. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (sajo) (3.6.2017 13:04) | reagovat | |
njn majitel je tak trosku zamindrakovany kokot, nic viac, nic menej | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Farář) RP (3.6.2017 13:01) | reagovat | |
Jo a budes na truc dejchat ten smrad kterej ti tak strasne vadil. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Prawda...) (3.6.2017 13:00) | reagovat | |
A abych je nasral, tak seženu co nejvíc lidi, nekuřáků, a sedneme si tam ven pod tu ceduli. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Farář) RP (3.6.2017 12:41) | reagovat | |
Nejvtipnejsi je, ze vsem co oznacuji tohohle hospodskeho za "curaka" nedochazi ze nebyt tohohle "curaka" tak neni ani ta hospoda a muzou picovat leda doma u lahvace. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (123XYZ) (3.6.2017 12:26) | reagovat | |
Zvlastne, kolko bojovnikov za zdravie tu je. Odhadujem, ze dane osoby ziju iba zo vzduchu niekde daleko od civilizacie. Jedna drobnost, ci uz bude niekto fajcit alebo nie, tak ci tak zomrie. Inak osobne ked nechcem dychat ten dym, tak som vzdy siel do nefajciarskej casti(som fajciar ale nemam potrebu citit cigarety pri jedle). Len mnohym ludom evidentne robi problem pochopit co je fajciarska cast a co nefajciarska cast. Ci boli dotycne osoby sklamane, ze sa tam nefajcili "bio"cigary plne bielkovin a cukrov? | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Yety) RP (3.6.2017 12:00) | reagovat | |
Zbytečný zákaz samozřejmě je, osobně neznám ani jednu hospodu, která by přes obědy byla kuřácká. Na druhou stranu ten zákaz nemá žádná negativa, takže proč ne. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (brnonymous) RP (3.6.2017 10:57) | reagovat | |
Src: Ten zakon existuje, protoze narod je z vetsi casti tvoren debily, kteri chteji prikazovat a debily, kteri maji poteseni, kdyz jsou komandovani. To je hlavni duvod, proc se tolika lidem styska po vojne. Normalni svobodymilovny clovek proste jde do hospody, ktera mu vyhovuje a nenuti hospodskeho, aby znemoznoval zakaznikum koureni (mimochodem, jsem nekurak a koureni nesnasim. Ale jeste vic, nez kuraci, mi vadi prikazujici debilove). | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Platan) (3.6.2017 10:54) | reagovat | |
Nejvíc za tento zákon kopou odnaučení kuřáci. Já v životě nekouřil a ani se k tomu nechystám a popravdě nechápu, k čemu byl potřeba další omezovací zákon. Když nechci čuchat smrad, tak jdu do nekuřácké hospody. V životě jsem s tím neměl problém. Když jsem šel do kuřáků, tak jsem smrděl, ale byl to jen a jen můj problém. Nikdo mě k tomu nenutil. Nepotřebuju stát k tomu, aby nade mnou mamánkovsky stál a nakazoval mi co je pro mě dobrý a co ne. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (erb) (3.6.2017 10:38) | reagovat | |
Zajímavé je, že nikoho tady nenapadlo, že zákon říká že ani na zastřešené zahrádce se nesmí kouřit, takže hospodský má smolík. A vy drogoví závisláci si třeba trhněte hnátou | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (kapilára) RP (3.6.2017 10:19) | reagovat | |
Aby chranil zdravi nekuraku v hospode? | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Src) (3.6.2017 10:10) | reagovat | |
Asi nejlepsi na tom zakazu je jak se ti chudaci ublizeni kuraci chovaji Zvlast tenhle curak asi nepochopil proc ten zakaz vubec existuje. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Luďa) (3.6.2017 9:19) | reagovat | |
Tenidiot hospodskej se tak akorát připravuje o příjmy. Pokud je takovej kokot a takhle se chová k zákazníkům, tak nejeden půjde někam jinam. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (mi0) RP (3.6.2017 9:18) | reagovat | |
Alkohol je v podstate zakázaný už dávno - taktiež ťa z podniku vyhodia, ak začneš svojím správaním obťažovať ostatných zákazníkov. Cigarety majú "nevýhodu" v tom, že začnú obťažovať okamžite | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (al_nortueno) (3.6.2017 9:03) | reagovat | |
Stejně jako alkohol, odepři ženskejm čokoládu a sladké a posereš se, taky droga - cukr. Zákazy a příkazy typu, nebudeš kouřit, prostě proto, s tim ať táhnou do píče. Pak bude uplný zákaz kouření, bude pokračovat zákazem tvrdého alkoholu, atd... Zasraný totalitní špíny... | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Farář) RP (3.6.2017 9:02) | reagovat | |
"Vybrecel jsem si zakaz koureni, ale do takove hospody bych proste nesel" | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Antikurak) (3.6.2017 8:59) | reagovat | |
Reakce na protikuřácký zákon naprosto přesně odpovídají chování drogově závislých jedinců, kterým seberete možnost si volně aplikovat ... | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (Blackie) RP (3.6.2017 8:39) | reagovat | |
Buď tam hulí celá vesnice a nebo je hospodskej egoistickej píčus, kterej škodí jen sám sobě. Zahrádek je všude dost a nikomu tim nic nedokáže. | ||
|
||
Obrázek 'nekuraci' (mi0) RP (3.6.2017 8:39) | reagovat | |
A? Vtipe, vylez... | ||
|